Ai văzut modul în care copilul incearca sa AMU la cravată un şiret de pantofi?

/ Vizionări: 4146

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Ai văzut ce copilul incearca sa AMU la cravată un şiret de pantofi?
El deja înţelege că trebuie să se facă, dar reale de calificare (de îndemânare) el încă nu sunt disponibile. El îşi dă seama că în cele din urmă chiar a trage la mânere siruri de caractere, nu ajută. Înţeleg că dantele nu prin ele însele suflecate. Îşi dă seama că trebuie să facă o serie de acţiuni corecte. Înţeleagă şi să fac.
Apoi, viaţa va fi stabilit sarcini mult mai dificil. Dar în fiecare dintre acestea va fi întotdeauna acelaşi. În primul rând, există o dorinţă de a face, atunci înţelegerea modului în care se face acest lucru, şi urmă de acţiunea în sine.
Dacă unele dintre elementele de dorinta, înţelegere, acţiune se încadrează cel puţin un element, rezultatul nu va fi.

Copilul nu înţelege cum de a lega - şi nu există nici un rezultat. Dar înţelegere, mai devreme sau mai târziu veni. Şi unde adulţii îşi pierd şi dorinţa de acţiuni?
In prezent accentul pe înţelegere, dar este impus fără rezultate fizice - mort. Aceasta a devenit un antrepozit zadarnică şi inutilă de informaţii. Inutile, deoarece aplicarea practică, 99 la sută din informaţiile în viaţă nu. Şi de aceea nadressirovanny om deosebit de asteptare un profesor sau un profesor, calitatea educaţiei a oricărui copil în spatele.

Gândit-o chiar eu, de ce este un copil poate învăţa o mulţime de colegii lor. Poate să-i învăţăm să facă o praştie, de pescuit, repararea o bicicletă sau moped, a face bombe şi arbalete, sudura ... cip ... taie ... poate invata se eschiva de la problemele reale de viaţă. Colegi poate, dar nadressirovanny special pentru persoanele de formare?

Un special instruit nu pot face.

Dar locul lor este uşor de văzut în nivelurile de influenţă asupra lumii din jurul nostru.

1. Cei care nu pot găsi un loc de muncă.
2. Cei care nu se poate la locul de muncă pentru a câştiga un salariu decent.
3. Cei care sunt deja responsabile pentru rezultat, dar funcţionează pe cineva.
4. Cei care-şi asume responsabilitatea pentru toate acţiunile lor. Ei au propriile afaceri.
5. Cei care sunt garantate pentru a obţine rezultate, indiferent de activităţi.

Nivelurile de acestea sunt vizibile cu ochiul liber. Deci, omul cu a patra vedea cu uşurinţă de oameni cu prima şi a doua, atât de des pragul inventează o scuză pentru a le elimina.

Merge de la un nivel la altul poate fi - aceasta este dezvoltarea personala.
Dar întotdeauna există o întrebare "de ce?"
Apoi, pentru a ajunge la al cincilea. Şi să fie liber.

Numai în el un om devine liber de la circumstanţe externe, ca el le creează. Altele sunt deţinute situaţii ostatic. Prin urmare, în mediul lor este o luptă constantă pentru resurse.

În această luptă, nu câştigători. Pentru că, implicandu-se in ea om, el pierde.

Deşi toată lumea sa născut IMEDIAT liber. Dar societatea, şcolile şi părinţii au încercat să facă acest lucru, ceea ce a fost nevoie de ea.

Bineînţeles, Puteţi fi mulţumit cu nivelul la care le-au ales pentru tine. Gândiţi-vă la o mie şi una de ce scuza ai putea trăi numai şi nu altfel. Lupta pentru resurse, cum ar fi hrana pentru raţe. Pentru a oprima şi ruina dorinta mea că nici ferească Dumnezeu pentru a putea evolua în orice înţelegere sau în acţiune.
Dar poate fi altfel?

Da. În cazul în care vreau doar să.

http://www.gordia.ru/lr.php