ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Alina Tropaneț. Flori pentru Director ©

Interviul cu Alina Tropaneț, directorul studioului de floristică XOstudio FLOWERS.

Alina, bună ziua. În primul rând, vreau să îți spun „Mulțumesc!"

Pentru ce anume?

Am avut recent o discuție cu un cunoscut care mă convingea că subiectele de interes pentru afaceri, dacă nu este vorba de o companie internațională, sunt rare. Tu mă ajuți să contrazic această afirmație. Am făcut recent un interviu cu tine, dar astăzi avem un subiect nou. Și acesta este încă o dovadă că mereu există teme relevante, trebuie doar să știi să le identifici...

De fapt, voiam să vorbesc despre un serviciu care nu este încă foarte răspândit în Moldova. "Serviciul cu flori" pentru persoane juridice.

Mi-am amintit de titlul unui roman detectiv "O bombă pentru președinte". Atunci propun să numim interviul de astăzi "Flori pentru director".

Aceasta nu va fi foarte precisă în ceea ce privește serviciile pe care le oferim.

Încrederează-te în mine, titlul poate să nu fie foarte precis, principalul este legătura...

Bine, dar hai să îți povestesc mai detaliat despre serviciu. Mai exact, despre cele trei direcții ale serviciilor pentru persoane juridice.

Chiar trei? Atunci să începem. Care este prima direcție?

O situație comună. Într-o companie există un grup de manageri pe care conducerea companiei sau proprietarii companiei doresc să îi felicite pentru ziua de naștere sau altă aniversare importantă. Desigur, acest aspect se poate rezolva de sine stătător, delegându-i această sarcină secretarei. Dar când secretara s-a îmbolnăvit în ziua de naștere a contabilului șef, pe care toată lumea îl respectă (un caz real), și pe doamna puțin susceptibilă și în vârstă nu au felicitat-o dimineața cu un buchet, a izbucnit un mic scandal.


Sigur îmi imaginez. Cunosc astfel de situații.

Este mult mai simplu să trimiți o dată pe an la XOstudio FLOWERS o listă cu angajații pe care trebuie să îi feliciți și zilele lor de naștere. Stabilim un buget fix. Ni se explică ce flori să alegem exact, sau, mai ales dacă managerul este un bărbat, el ne încredințează total această problemă. După aceea, întreaga listă ajunge în calendarul nostru Google și ne asigurăm că buchetul ajunge la destinatar la timp.

Dacă sunt o companie mare, precum maib, cu mai mult de două mii de angajați? Mă voi sătura să plătesc facturile voastre...

Nu te vei obosi. Avem o regulă adaptată atât pentru companiile mari, cât și pentru cele mici. Plata pentru buchete se face post-factum, o singură dată pe lună. Realizăm un act de reconciliere și o factură, economisind astfel timp. Totuși, după fiecare buchet trimis, trimitem o fotografie a acestuia ca raport pentru persoana responsabilă. Mai mult, avem posibilitatea de a imprima felicitări cu logo-ul companiei. Înainte de a trimite buchetul, contactăm persoana care își sărbătorește ziua de naștere, o felicităm și îi anunțăm că un buchet este în drum spre ea.

Astfel, poți felicita nu doar angajații companiei, dar și clienții?

Există companii care fac exact asta. Colaborăm cu o companie de turism care, cu ajutorul nostru, își felicită clienții VIP de doi ani. Sunt foarte deștepți, chiar dacă clientul este în străinătate în timpul zilei de naștere, ei îi vor trimite un buchet acolo. Atenția poate fi neprețuită.

Bine, am înțeles primul „vector". Care este al doilea?

Livrare de flori săptămânală la birou. Ne ajută și faptul că, din timpul organizării evenimentelor, ne-au rămas zeci de vaze diferite în depozit. Așadar, aducem florile direct în vază, fără niciun fel de agitație, stropi sau deșeuri. Săptămâna viitoare vom veni cu o altă vază, vom lua cea veche și din nou vei avea frumusețe în birou pentru o săptămână întreagă. Dacă biroul este mare, poate fi vorba de mai multe buchete, pentru director, la recepție, în sala de conferințe. Este evident că pentru astfel de clienți, la comenzi regulate de flori, avem un adaos comercial mai mic și un preț diferit. Plus, desigur, plata se face o dată pe lună.

Specializarea este, totuși, un lucru minunat. Îmi imaginez cât de obositor era pentru secretare această sarcină, mai ales iarna sau pe vreme rea. Dar acum - un curier de la XOstudio FLOWERS și niciun stres...

La final, hai să vorbim despre al treilea "vector".

Într-un fel, inițiativa a venit de la client, dar mi se pare un exemplu bun pentru multe companii din segmentul premium.

Care?

Land Rover, Jaguar, Scoda, Geely au introdus o practică frumoasă. Când o femeie devine cumpărătoare de autoturism, i se oferă un buchet de flori împreună cu cheile mașinii. Pentru astfel de ocazii, suntem mereu disponibili. Chiar dacă ne sună din salon și cer un buchet e flori livrat în patruzeci de minute, vom pune totul deoparte și vom realiza buchetul în 40 de minute. Avem manageri care se ocupă de clienții corporativi, ei sunt mereu disponibili.

Alina, îți mulțumesc încă o dată. Acest interviu, de 4286 de caractere, este concis, lipsit de informații inutile, clar și, sunt sigur, extrem de valoros pentru anumite tipuri de afaceri. Iată datele tale de contact pe care le lăsăm aici:

060 482 827

www.facebook.com/XOstudioflowers

www.instagram.com/xostudio_flowers/

Павел Зинган


Sursa: pavelzingan.md  

ABONAȚI-VĂ
Luni, 31 iulie 2023 17:09
Vizualizări: 821

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
190
În căutarea secretului unei pieli tinere și frumoase, multe persoane recurg la produsele anti-rid. Alegerea produselor d...
126
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
203
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
147