AvtoVAZ va produce vehicule electrice

/ Vizionări: 4120

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

AvtoVAZ, producţia Compania Renault are în vedere că, cu AvtoVAZ pentru a începe producerea de maşini electrice. Cred că cererea franceză pentru "tren" ca refacerea economiei mondiale va creşte. Renault în sine este de planificare pentru a începe producţia de vehicule prietenoase mediului în 2011. Dar cooperarea cu AvtoVAZ şi, dacă se întâmplă, numai după reorganizarea plante Togliatti, care a fost, până acum ocupate de propria lor de supravieţuire.

Renault va examina posibilitatea de a împărtăşi cu AvtoVAZ producţia de vehicule electrice, dar numai după reorganizare a companiei ruse, referindu-se la rapoartele de Bloomberg Chief Operating Officer al autoconcern francez Patrick Pelatu.

Părţile se discută în prezent posibilitatea de dezvoltare în comun de modele din Rusia, a spus el.

"Primarul Moscovei (Iuri Lujkov), luând în considerare în mod serios vehiculelor electrice din cauza poluării aerului", - a spus Pelata într-un interviu cu privire la summit-ul climatice de la Copenhaga.

Potrivit acestuia, negocierile cu privire la producţia de automobile prietenoase mediului au fost destul de superficiale, ca şi acum ocupate de propria supravieţuire de automobile din Rusia.

Cu toate acestea, francezii sunt sigur: cererea pentru vehicule electrice va fi în mod clar creşte în viitor, mai ales ca economiile lumii din recesiune. Pe fundalul redresarea economică a preţurilor la petrol merge în sus, că se va consolida, la rândul său, tendinţa de creştere a cererii pentru vehiculele electrice, a spus Pelata.

Anterior, Ministerul Industriei şi Rusia să iniţieze crearea Togliatti în zona economică specială, în cazul în care acest număr ar putea începe producţia de vehicule electrice. Reprezentanţii fabricii în acelaşi timp, spunând că "oamenii sunt gata să traducă în primul rând pe industriile high-tech.

Prin ea însăşi, Renault intenţionează să înceapă producţia de vehicule electrice în 2011.

Într-un efort de a lua o poziţie de lider în piaţă emergentă de vehicule electrice, compania a dezvoltat o linie intreaga de modele prietenoase mediului. Prototipul lor - conceptul Kary - au fost prezentate la Frankfurt Motor Show în acest an. Acest KangooZ.E.Concept, FluenceZ.E.Concept (Familie electrice, va începe primul emis în Israel), precum şi maşina se încarcă de la priză, care va fi lansat la mijlocul anului 2012.

Renault, reamintim, detine participatie de 25% din Avtovaz. Luna trecută, grupul a semnat un memorandum de cooperare cu Corporaţia de stat "Russian Technologies" şi "Troika Dialog" (de asemenea, deţinută de blocarea miza). El afirmă că unele dintre modele Renault apar pe banda rulanta Avtovaz.

În special, în 2012, AvtoVAZ intenţionează să înceapă producţia de cinci masini pe platforma Renault - Nissan: două sub brandul Lada, trei - sub marca Renault si Nissan. Renault investeşte în echivalent AvtoVAZ 240 de milioane de euro sub forma de proprietate numita contribuţie-aşa. Acesta include transferul de tehnologie, echipamente de producţie, know-how, expertiza şi experienţa de a organiza producerea de noi modele de autoturisme de pe platforma B0.

Între timp, AvtoVAZ nevoie de ceea ce se numeşte un "reale" de bani. Săptămâna trecută, guvernul a decis să aloce 12 miliarde de ruble de automobile, în timp ce companiile au nevoie de 50 miliarde

În ceea ce priveşte suma rămasă de 38 de miliarde de ruble, Prim-vicepremierul Igor Suvalov a declarat că selectarea lor trebuie să fie asociate cu procesul de modernizare tehnologică a AvtoVAZ şi de intrare de la grupul Renault - Nissan. El a menţionat că "alţi acţionari, de asemenea, ar trebui să participe în acest proces, tehnologie sau bani.

Deci, să vorbim despre producţia de vehicule electrice pare prea devreme. În primul rând este o chestiune de supravieţuire ale Avtovaz.

"Cred că acest lucru este valabil şi pentru viitorul îndepărtat", - a declarat ziarului principalele analit LOOKIR Veles Irklii de capital Marina.

Potrivit ei, în timp ce automobilele electrice nu sunt cunoscute, fie în Europa sau Statele Unite ale Americii (de exemplu, pe pietele dezvoltate de automobile), cu atât mai mult în Rusia.

"Fabricarea de electrice destul de scump, asa ca pune pe un flux de largă nu este atât de simplu. Deci, poate că într-adevăr luate în considerare astfel de intenţie, ci să le ia în serios până la calcularea nu este în viitorul apropiat, aceasta nu va afecta activităţile curente ale AvtoVAZ ", - a rezumat expert.

Sursa: "Viziune"

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://viza.md/md/latest.rss/6): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden

Filename: rss-import/function.php

Line Number: 137