ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Deoarece biciclete în Norvegia şi Scandinavia are nu mai puţin popular decât schi, ciclism, atunci este bine dezvoltat. Potrivit site-uri speciale, l-am găsit mai mult de 14 rute, special adaptate pentru distanţa plimbare cu bicicleta variază de 30 - 520 km, respectiv, complexitatea, de asemenea. şi cel mai popular loc nerăsucite este Rallarvegen. Acolo am şi dus departe.

Am decis să înceapă de la staţia de Haugastol, care este de 4 ore de la unitatea Oslo cu trenul, în urma de la Oslo la Bergen. Biciclete, au decis să ia propriile sale, deşi ideea unui contract de leasing ... Acoperind o Rallarvegen un drum foarte vechi, care este aproape peste tot merge în paralel cu calea ferata. Înălţimea profil de drum destul de interesant

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

În principiu, aş împărţi tot drumul în trei secţiuni.

1. Haugastol - Finse 27 km

2. Finse - Myrdal 38 km

3. Myrdal - Flam 21 km

Din Myrdal teoretic nu există un drum spre Voss, dar după ce a citit comentarii ne-am decis să nu merg acolo, în parte pentru că drumul trece de-a lungul rutelor, o mulţime de tuneluri, care a trebuit să merg rotund bine şi alte probleme care interferează cu procesul de a se bucura:)

Haugastol - Finse

Am ajuns acolo, la prânz, cafea băut şi a plecat. Drumul nu este greu, de multe ori se execută de-a lungul lacului, liniştită, frumusete, şi am avut noroc cu vremea

Treptat, drumul a început să meargă în sus pe deal, în acelaşi timp, a început râuri de munte, alături de care şi-ar opri si sa stam acolo.

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Iniţial ne-am făcut-o, şi apoi în doar câteva ore, veţi începe să le trateze ca parte a peisajului, ceea ce spun ei însăşi se execută, şi a fluxurilor:) În astfel de locuri sunt tot mai dificil la frumuseţile naturii şi nu este o cascadă este demn de atenţie: )) Acesta sa dovedit a fi un vrednic să despre el, ne-am oprit şi a făcut o pereche de imagini:)

Asta e aproximativ peisajul din jurul nostru în prima parte a căii. Treptat câmpiile sunt practic a încetat să mai îndeplinească, călare tot timpul în munte, iar dupa 3 ore am ajuns la primul element de mare, în care, şi o odihnă - Finse

Finse - Fagervatn - Myrdal 38 km

Aproape imediat după natura Finse a dat un fel.

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Este la mare altitudine relativ, a devenit mai rece, capace de zăpadă au devenit destul de aproape, uneori atât de aproape de acea partiţie doar de pe un drum, a avut pentru a vă deplasa prin intermediul lor.

Timp numai în toate călătoriei noastre a început să plouă, restul dintre noi fericit despre vreme, deşi la acest pas de modul în care aceasta nu a fost pentru un copil la rece! Ar trebui remarcat faptul că întâmplător Rallarvegen deschis in functie de vreme 2-3 luni pe an, restul de secţiune din Finse la Myrdal este acoperit cu zăpadă şi o plimbare cu bicicleta pe ea este destul de imposibil.

Drumul a fost urcuş tot timpul, şi încet, dar sigur ne-am mutat prin trece, se apropie de cel mai inalt punct de călătorie - Fagervatn (1343 m). Natura din jurul semăna mai degrabă decât extremitatea nordica a centrului de Norvegia în iulie

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Şi aşa-asteptatul cel mai înalt punct lung, apoi aproape întotdeauna în jos la caldura, cascade si copaci:)

e>

Treptat devine mai cald, zapada dispare, nu este leneş devine iarbă, copaci, izvoarele de munte este mai

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

De mai multe ori, drumul a trecut prin aceste tuneluri aici

Sau trecut cascade ca aceste aici

Prin modul în care, cu un aparat de fotografiat a avut un pic mai dur. Înainte de călătorie nu ne pare preocupat de un fel de suport pentru aparatul de fotografiat, de fiecare dată pentru a opri şi a ieşi din rucsac un aparat de fotografiat ar fi o bătaie de joc, a trebuit să o ia pe umăr, care a pus-o uşor disconfort. Încă de la start, la Oslo, a ajuns la concluzia că, în astfel de cazuri, un aparat foto compact - cea mai bună alegere, SLR în lipsa de ataşament faţă de biciclete ar trebui să fie lăsat într-un rucsac şi să obţină doar cazurile cele mai proeminente.

Încet, am abordat Myrdal, a fost deja 9:00 şi am început să caute un loc de dormit. La staţia în sine, nu am merge până când a fost de cotitură la Flam, destinaţia noastră şi ne-am decis să coboare în vale şi petreacă noaptea acolo. Dar, la rândul său, a fost un original, dar se uita ca acest

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

21 rândul său, aproape 180 de grade, coborî la 900 la 200 de metri şi a tuturor acest lucru poate fi numit un drum de numai condiţionat - pietre mari, pietris si alte placeri ale vietii. :) În generală de încercare pentru biciclete, şi pentru noi ... Dar nu conteaza, toate în viaţă şi coborâre a fost lipsit de evenimente.

Apoi, am înfiinţat tabăra într-o vale din apropierea raului de munte şi de o priveliste minunata

Myrdal - Flam 21 km

În dimineaţa următoare am venit împreună încet şi a continuat drumul nostru în prealabil, topografie râu, care a creat peste noapte un fundal frumos pentru somn

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

De fapt, o treime din modul în care cele mai frumoase şi cele mai neaccentuat. Practic toate drumul asfaltat modul merge coborare si ne-am întâlnit o mulţime de oameni de mers pe jos pe jos spre Flam, un loc minunat pentru mersul pe jos.

A lungul drumului este de râu, în jurul cascade, munţi ....

Iar imaginea este dificil de a transmite, de zgomot al râului şi zgomotul de cascade teribil completează acest salon de frumusete, vor să trăiască acolo şi tot restul vieţii lor pentru a ajunge la starea de Zen şi unitate cu natura:)

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Drumul spre Flam cu toate fotoostanovkami ne-a luat de ore de la 3 şi mai aproape de ora 02 în după-amiaza am mers în oraş

Locatia este probabil una dintre cele mai faimoase atracţii nerăsucite Norvegia, aici vin feriboturi de la Bergen, microbuz vine. Dar turiştii au fost un pic rău. Marea majoritate a sta aici, pe un tren şi o oră merge la Myrdal de traseu turistic speciale. Am procedat astfel drumul inapoi, personal şi sa asigurat că o fereastră de tren nu este vizibilă şi a zecea parte din farmecul pe care este simţit atunci când merg pe acelaşi traseu pe jos sau în tranzit pe bicicletă.

În Flam petrecut câteva ore de plajă şi este aşezat pe tren sa dus la Myrdal, unde am asteptat trenul spre Oslo. Singurul lucru care impresioneaza de la calatoria tren - Cascade Kjosfossen. Acolo, trenul sa oprit, toţi turiştii vin la platformă şi începe prezentarea.

Biciclete norvegiană cursa de frumusete

Cascada în sine arată foarte maiestuos şi uriaşă, dar când începe să sune de la muzică şiExistă două fete, imaginea este pur şi simplu uimitoare

Astfel, avem o călătorie. Lungimea drumului de aproximativ 90 km ne-a luat două parte a zilei, şi în timp nu se limitează şi rode pentru plăcerea lui, oprindu-se ori de câte ori vrea. De fapt, foarte norocos cu vreme având în vedere faptul că, înainte de două săptămâni a plouat în mod constant şi avem deja încetat să speranţă pentru soare.

De asemenea, tehnologia a lucrat în mod regulat, în general, pe baza a campaniei simt puterea să stăpânească restul de 13 rute cu bicicleta:) Si Rallarvegen cu siguranţă se încadrează în categoria de "trebuie să se vedea'', vizitaţi beneficiul a mai mult bugetul.

venividi.ru

Autor: sokol81

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 24 noiembrie 2009 11:16
Vizualizări: 3919

Citiţi de asemenea

Ş. A. AmonaşviliMereu am aspirat spre Viitor, fără să mă gândesc la ce îmi va aduce în plus. Înclin mereu către Viitor, ...
Tavanul sălii hipostilului din templul Hathor din Dendera, Egipt....
La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
103
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...