ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Bike-ul electric pe patru roți Audi Nexus




 

Tehnologia hibrizilor (în sensul "încrucișării" vehiculelor de diferite clase, și nu a motorului pe benzină cu motorul electric), apare pe piață foarte rar. Și mai rar giganții auto prezintă astfel de proiecte din acest segment: cel mai recent exemplu - Audi Nexus, hibrid de motocicletă și vehicul, echipat cu o propulsie electrică.

Conceptul a fost dezvoltat de studioul Audi Concept Design Munich și Kiska, autor al proiectului - proiectantul Marco Wilhelm. Caracteristica principală a transportului - patru roți în loc de două potrivite pentru bike-ul standart. Aceste roți schimbă unghiul de înclinare la fel de ușor, precum și șasiul la Toyota i- Road
(care, apropo, se va alătura în curând la programul de arendă a transportului electric Ha:mo în Japonia).

Audi Nexus are câte două roți din față și din spate și ca rezultat - un echilibru mai stabil și o putere mai mare. Anume în ele sunt instalate motoarele electrice, iar celulele bateriei litiu-ion sunt situate în părțile laterale. Combinând avantajele motocicletei și a ATV-ului, Audi Nexus ocupă pe drum un pic mai mult spațiu decât un scuter .

Creșterea numărului de roți (împreună cu corpul rezistent) a avut un impact pozitiv asupra siguranței bike-ului. Bineînțeles că a însuși conducerea este mult mai ușor decât la un confrate cu două roți. De la un zbor brusc de pe scaun pilotul este protejat printr-un atașament special (ca și în circ), plus sistemul modern de  stabilizare. Astfel proprietarul Audi Nexus fără nici un risc pentru sănătate poate accelera la o viteza maximă (creatorii deocamdată încă nu au publicat specificațiile tehnice ale motocicletei) și face un viraj în stilul lui Valentino Rossi.
 

Audi Nexus

Nu trebuie să uităm că motocicleta germană ocupă un minim de spațiu la parcare sau în garaj, este ușor de transportat (volanul și spatele scaunului sunt pliante). Însă nu veți reuși să transportați ceva – la Audi Nexus nu este prevăzut nici un portbagaj.

Mașina nouă oferă și o mulțime de motive pentru critici. De exemplu, este îndoielnică declarația producătorilor cu privire la viteza și performanța bike-ului – acestea nu corespund dimensiunilor compacte lui Nexus: este greu de crezut că bateria cu care este echipat bike-ul diferă printr-o capacitate solidă.

Din proiecte similare vine în minte nimic altceva decât  KTM  E-Speed ​​– motocicleta electrică pe două roți, care combină avantajele motocicletei și a  scuterului. Având o masă de 140 kg, aceasta se mândrește cu o viteză de vârf de 85 km / h și o rezervă de energie pentru  65 km. Reîncărcarea bateriei KTM  E - Speed durează doar 2 ore (de la o priză convențională de 220V ) .

Desigur, Audi Nexus, caracterizat printr-o manevrabilitate a motocicletei și siguranța vehiculului, are un potențial comercial semnificativ. Se preconizează că transportul va fi folosit numai în mediul urban (cu toate acestea, cu siguranță, șasiul mobil va merge ușor și pe un drum impraticabil) . Designul interesant, soluțiile tehnice originale, manevrabilitate , securitatea îmbunătățită  și zero emisii - sunt calități care în viitor ar putea permite lui Nexus să-și ocupe locul pe banda rulantă.

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 12 noiembrie 2013 12:30
Vizualizări: 2341

Citiţi de asemenea

În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
9
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
10
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
107
Încă din copilărie, observându-și părinții lucrând în grădină, cum săpau, cum scoteau buruienile, cum fertilizau, gândea...
84