Casa-aer: nu trăiesc doar în zbor al aeronavei

/ Vizionări: 4926

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

"Am cumparat un avion particular!" - Happy bunica. Ei bine, da, de linie nu este de zbor, amortizată mult timp în urmă. Dar se poate trăi. Este plimbari şi un alt american, a condus un plan vechi în pădure şi de a trăi în ea. "Haide excursii!" - Invită. "Vom construi casa Boeing!" - Barker, a treia, negustori. Într-adevăr, unii oameni preferă să trăiască în avioane. Care sunt motivele pentru o astfel de alegere extraordinara?

Aparent, primul start-avion achiziţionate în 1996, sa retras Usseri Joanne (Joanne Ussery) din oraşul mic de Benoit (Benoit), în Mississippi.

Atunci când casa ei a ars, fiul, în timp ce controlorul de trafic aerian a fost de lucru, ea a oferit ca un telefon mobil fuzelaj casa noua a unui Boeing 727. Ea, fără să mă gândesc de două ori, a cumparat pentru suma de $ 2000. Un alt 4000 Joanne $ a dat compania care a adus Hulk (aproape 40 de metri), pe terenurile aflate în proprietatea Usseri la lac.

/ Articles/home_plane/7.jpg Şase luni mai târziu, avionul modificate în mod substanţial: în loc de 200 de locuri a aparut fostul hol spatios, bucatarie, trei dormitoare şi un jacuzzi în cabina de pilotaj. 25000 Nimic nu mai rău decât plăcerea de a fostului frizer la $.

În mass-media vechi s-au afirmat în mod repetat că este mulţumit de casa ei, deoarece "o multime de loc pentru picioare. Cu aceasta, totul este clar - de linie a fost o alternativă accesibile pentru o locuinţă pierdut. Şi de ce avioanele au fost alţi chiriaşi?

Aproximativ 05 2000, aviaproekte lui a spus alt entuziast Bruce Campbell (Bruce Campbell), care a colectat avion Acasă - de origine a avionului Boeing 727 - 200 aeronave în Portland, Oregon. ("Boeing" o dată shuttled între Florida şi din Caraibe).

Linie costat câteva mai mult - de la 200 de mii dolari (jumătate dus la cumpărare, a doua jumătate pentru transport, plata pentru parcare temporară, îndepărtarea şi Colossus de instalare). Dar Bruce luat un mare jucărie "mai complexe, deoarece pe lângă fuzelaj pentru că el a avut aproape toate componentele acestui Boeing.

/ Articles/home_plane/8.jpg
Dorinta de a construi o casa dintr-un avion tocilar Campbell (ca el doth de multe ori el însuşi) a explicat cazul. din motive practice: lemn - un material de scurtă durată, este distrus de termite şi microbi, arde. În plus, casele dreptunghiulare conventionale nu pot rezista la vant si cutremure.

Dar aeronave pensionari - chiar şi o poate: vântul suflă rezista la o viteza de peste 900 kilometri pe oră, ele nu se tem de manipulare până la şapte g. Dacă a preveni coroziune a organismului, ele pot dura de secole. "Avioane - cel mai bun design conceput vreodata de omenire," - a conchis el.

In interiorul fuselajul Bruce dispuse ceva de genul un studio (să se justifice prin a spune că încă trăieşte singură, ceea ce înseamnă că peretele dintre camere "el nu a fost foarte mult si doresc).

Campbell a avut planificate pentru a obtine un set standard: o camera centrala, bucatarie, trei grupuri sanitare (numărul celor în "Boeing"), în cabina de pilotaj - un studiu.

Dar ceea ce a fost peste tot, nu este clar. Ultima actualizare pe site-ul lui Bruce a fost 5.04.2007. El a dat apoi un cont de probleme financiare, a promis să se întoarcă în câteva luni şi ... a dispărut.

Împreună cu Campbell, dar a fost în 2002, dorinţa de a construi case de aeronave a companiei a anunţat Putere maxima Aerospace. Ea a început să ofere mai mult sau mai puţin producţia de masă de case, avioane, montat pe un picior de oţel încredere oriunde, chiar şi în mare (v-am spus despre asta). Potrivit unor rapoarte, compania a vandut chiar trei astfel de structuri.

Dar dacă cumpărătorii nu se va găsi, dacă iniţiativa pentru un anumit motiv au murit. În orice caz, începând cu anul 2003, stiri despre progresul proiectului este nici o putere Max.

Ştim doar că unitatea sa dezvoltat într-un avion de companie case separate, care evaluează fiecare dintre puii lui 315.000 dolari. În consecinţă, şi cu Max Power Sune clar - amestec de afaceri.

În cele din urmă o nouă şi, atâta timp cât se pare, un exemplu de succes. Noi nu ştim, ştiu despre American History avioane case suedezi, dar au început să pună în aplicare o idee similară în 2006.

În acest moment, în rândul lor, au un Boeing dezafectate 747, din care sa transformat Jumbo Hostel, originale, şi costul relativ scăzut al "pensiune" de la aeroportul din Stockholm (Stockholm-Arlanda Airport), la care Hostel Jumbo este situat atat de aproape, că aproape, probabil, nu poate fi - de linie a fost imobilizat la intrarea la porţile "in aer".

"Cel mai greu lucru a fost de a construi orice ar fi fost intr-o carcasa de metal A fost o foarte, foarte putin spatiu.. Asta nu inseamna ca a construi o nouă casă de la zero", - spune de 36 de ani, Oscar Diaz (Oscar Dios), manager al Jumbo Hostel.

Şi aceasta în ciuda faptului că 747-lea Boeing 727 mai mult va fi primul.

Odată Oscar deţinut o pensiune Uppsala Vandrarhem, dar el are, de asemenea, o vacanţă de licenţă de pilot de consiliere (parapanta, care este anexat motor cu o elice). Aparent, un pasiunea pentru zbor a influenţat într-un fel decizia de a face un hotel din avion.

"Am vrut mult timp să îşi extindă activitatea şi când am auzit că vânzarea unei nave vechi, fără un moment de ezitare, am cumparat", - spune Diez.

Boeing a fost construit în 1976, pentru compania aeriană Singapore Airlines, apoi a zburat, ca parte a Pan American Am şi în cele din urmă a trecut în posesia compania suedeză Transjet. Acesta a dat faliment în 2002 şi pe câmpuri de aeronave pentru vânzare.

/ Articles/home_plane/4.jpg Pentru Diez conjuncturi a fost norocos - Rent a "normale" camera de lângă aeroport Oscar nu poate susţine prea mult, şi aici ... Ei bine, avionul - atât de avion!

Cu toate acestea, deoarece aceasta nu este o casă privată şi loc public, Diaz si echipa sa a trebuit să merg prin toate cercurile birocratice de iad pentru a obţine aprobarea pentru constructii. În decembrie 2007, un întreprinzător suedez primit toate documentele necesare, iar în ianuarie anul viitor, planul a fost alungat într-o parcare speciale, unde a fost transformat într-un hotel.

450 de locuri au fost eliminate, şi a efectuat apoi un instalaţii sanitare complet de tratament. După ce au apărut modificări interioare pensiune 25 camere, care a fost organizat de 85 de paturi. Acum, pensiune îndeplineşte toate standardele pentru locuinţe obişnuite.

În vara anului 2008, Jumbo Hostel-a luat locul lui de drept noi. Designul întregii sigure cu beton, şi şasiu ridicat deasupra solului pe barelor de oţel (doar în cazul).

În cele din urmă, pe 15 ianuarie, 2009 Jumbo Hostel primit oaspeţilor săi primul.

În Jumbo Hostel dispune de camere pentru 2-4 persoane. Ele se deosebesc nu numai în numărul de paturi, însă dimensiunea şi aspectul. Există facilităţi separate pentru fete şi băieţi.

Suprafaţa medie de o cameră de aproximativ 6 metri, dar plafoanele sunt ridicate: de la eliminarea cablurilor inutile sunt "crescut" până la trei metri.

Fiecare cameră are un televizor cu ecran plat (de asemenea, funcţionează ca un ecran de sosire / plecare) şi acces internet wireless gratuit. Ce ar mai trebui un călător obosit?

Singura trăsătură de pensiune, care aminteste vizitatorilor care acestea încă nu sunt în hotel - este duşurile şi toaletele (separat), iar bazinul hidrografic în ansamblu. Toate aceste camere sunt puse la coada aeronavei.

Cazare şi mic dejun în Jumbo Hostel va costa 40 dolari clienţilor (pentru paturi în cămin) la $ 160. Aceste accize în pensiuni normale sunt ridicate. Dar, în primul rând, în acest caz pe mai degrabă neobişnuite "pensiune", şi pe de altă parte, costul de a zbura într-o cameră privată pe acest plan este de ordinul a cateva mii de dolari.

/ Articles/home_plane/2.jpg Cele mai bune număr (şi cel mai scump, respectiv, în jur de 380 dolari) este o cameră pentru doi vizitatori, situat în cabina de pilotaj. Panorama a aeroportului. În plus, ar existaAm salvat toate pârghiile şi de măsurare, care, fără îndoială, va încânta fanii de păsări adevărat de fier "." Apropo, doar pentru acest număr s-au făcut duş şi toaletă separate.

Yisela Olsson (Gisela Olsson), administratorul Jumbo Hostel, oferte de acest număr special tineri casatoriti. "În Cockpit poţi staţi în cazul în care sărbătoreşte un eveniment special" - a spus ea.

În plus faţă de camerele regulate în Jumbo Hostel este de câteva camere suplimentare. Astfel, fostului hotel de primă clasă situat sala de conferinte pentru 8 persoane.

Ca şi în orice hotel decent, există o recepţie (deschisă, din motive evidente, zi şi noapte) şi o cantină mici pentru 20 de persoane, care serveşte mic dejun elegant rece. Vizitatorii pot aduce, de asemenea, la bord propria lor hrană şi reîncălzi-l în cuptorul cu microunde.

In primavara acestui an, Diaz si ajutoarele sale planul de a crea patru mai mult loc în compartimentul motor. Nu rămân unele piese de schimb originale, cum ar fi lame de motor, care vor fi utilizate pentru fabricarea obloane.

Planuri de viitor este crearea de poteci şi dreptul pe aripi de Boeing.

Ei spun, cupluri excentric tineri vor fi invitate să se înscrie la dreptul lor de căsătorie în hotel-linie (serviciu similar există deja pe site-ul de la aeroport, dar încă o ceremonie a avut loc în pereţii terminal).

Adauga ca Jumbo Hostel, deveni cu certitudine un nou reper din Stockholm, este un mers pe jos 15 minute de la oricare din cele patru terminale. Aeronava a servit oameni care sunt blocati in aeroportul Arlanda, de fapt, ca o scară.

De ce dorm pe scaune, în sălile de aşteptare sau de a lua până înainte de ivirea zorilor pentru a ajunge la aeroport la timp, daca poti confortabil şi să nu fie prea scumpe pentru a sta la hotel mirare camera? - Întreabă-l pe creatori.

/ Articles/home_plane/6.jpg Cum, la rândul lor, să solicite o altă întrebare: Poate că nu a fost în valoare de praf transporta unic Tu-114, în picioare, la aeroportul "Domodedovo"? Au existat şi alte opţiuni în afară de demontare a TU-154 la OCE?

Dacă cineva nu-i place să plăti mai mult pentru o noapte petrecută în capitala Suediei, acestea sunt rugaţi să vizitaţi pur şi simplu Pensiune Jumbo, o ceasca de cafea si admira interioarele avionului lume modelul cel mai popular, "Regina Cerului", aşa cum este uneori numit Boeing 747. După mulţime de curiozitate va fi interesant doar să se uite la toate aceste butoane, senzori, şi trageţi pârghiile deja rupt.

În ciuda crizei financiare, Oscar Diaz este de planificare pentru a construi similare "atractii" si in alte orase importante ale lumii, în cazul în care, în toate sensurile de proiect-pilot va avea succes.

Având în vedere că anual de aeroport de pasageri Aeroportul Stockholm-Arlanda este de aproximativ 18 milioane de oameni, şi propria hotelul nu are, proprietarii au motive de optimism prudent.

aeronave cu aripă fixă, indiferent de ceea ce sunt considerate în continuare pentru mai multe exotice. plantaţiile de sacru Miracle, este neclar cum să cobor. El zboară o naţiune cea mai mare parte rare. Frică de această tehnologie şi fascinat de ea înainte de această vară cu un simbol de recunoscut. Nu este că de ce oamenii sunt atraşi de un fel de domesticire a păsărilor rotore-aripa? Sau poate că e "milliarderskoy" fraza "am cumparat un avion?

Sursa: www.membrana.ru


Dacă acest articol de pe site-ul nostru ecology.md a fost util pentru Dvs., atunci vă propunem cărțile geniului Parmaculturii și a agriculturii naturale, fermierului-milionar din Austria Sepp Holzer.