Ce ne spune de marcare?

/ Vizionări: 19028

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ  МАТЕРИАЛОВ

Marcajul ambalajelor

«Der Grüne Punkt». Green Dot. Din 1990, pune pe materialele de ambalare, şi înseamnă că societatea este un producător oferă o garanţie de primire şi de reciclare a materialelor de ambalare marcate. Utilizat în Germania, Franţa, Belgia, Irlanda, Luxemburg, Austria, Portugalia şi Spania şi alte câteva ţări:

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

Un triunghi de trei săgeţi - "Moebius Buclă" înseamnă că materialul de construcţie a ambalajului pot fi reciclate, sau că pachetul parţial sau în întregime făcute din materiale reciclate:

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

Înregistraţi-vă din plastic reciclat. Acest semn este plasat pe toate tipurile de ambalaje din plastic. Ambalajele din plastic este împărţit în 7 tipuri de materiale plastice, pentru fiecare dintre ele există un personaj digital care producătorii se aplică la informaţii despre tipul de material, capacitatea sa de prelucrare şi pentru a facilita procedura de sortare înainte de a trimite de plastic pentru reciclarea şi refolosirea:

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

Cifră care indică tipul de plastic este situat în interiorul triunghiului. Sub triunghi abrevierea de caractere care indică tipul de plastic:

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

1. PET sau PET - polietilenterftalat. Utilizate pentru fabricarea de ambalaje (sticle, cutii, etc) pentru imbutelierea bauturilor racoritoare, sucuri, apa. De asemenea, acest material poate fi găsit în pachete pentru tot felul de pulberi, alimente vrac, etc Este bine să fie reciclate şi refolosite.

2 sau. HDPE LDPE - Polietilena de joasa densitate. Utilizate pentru fabricarea de ceşti şi pachete de lapte şi sticle de apă pentru Bleach, şampoane, detergenţi şi produse de curăţat. Pentru fabricarea de pungi de plastic. Bidone, motor şi alte uleiuri lubrifiante, etc Este bine să fie reciclate şi refolosite.

3 şi. PVC din PVC - policlorura de vinil. Utilizate pentru ambalarea lichide de curatare pentru ferestre, uleiuri alimentare. Din ea se fac băncile să pachet de alimente vrac şi grăsimi alimentare diverse. Şi aceasta este din material plastic este practic imposibil de reciclare. În plus, există dovezi că aceasta conţinea o substanţă cancerigenă clorură de vinil are capacitatea de a pătrunde în alimente, şi apoi în corpul uman. De asemenea, PVC-ul este utilizat pentru producerea de aditivi multiple, care sunt extrem de toxice pentru om: ftalaţi, metale grele, etc Şi totuşi, procesul de producţie, utilizarea şi eliminarea din PVC este însoţită de formarea de o mare cantitate de dioxine (otrăvurile cele mai periculoase) şi alte substanţe chimice foarte toxice.

4. HDPE sau LDPE - polietilenă de joasă presiune. Utilizate la fabricarea de pungi de plastic, rigid, ambalaje din plastic şi pentru producerea de sticle de plastic anumite. Ei bine pentru a fi reciclate şi refolosite.

5 sau. PP - polipropilena. Deoarece facut coperta pentru sticle, CD-uri, sticle de sirop şi ketchup, cupe de iaurt, ambalaje pentru filme fotografice.

6 sau. PS PS - polistiren. Utilizate la fabricarea de paleti pentru carne şi păsări de curte, containere pentru ouă.

7. ALTE sau altul. Un amestec de materiale plastice diferite sau polimeri care nu sunt enumerate mai sus. Ambalaje marcate cu această cifră nu pot fi reciclate şi se încheie ciclul de viaţă al acestuia într-un depozit de deşeuri sau în cuptor a instalaţiei de incinerare.

Nu sunt alte semne pentru diferite tipuri de materiale de ambalaj, produse din hârtie şi carton, care pot fi fabricate din reciclate sau supuse unei prelucrări secundare (în unele cazuri - prin programe speciale):

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

Acest semn este găsit cu semnături diferite, cum ar fi "ţara dumneavoastră Păstraţi curat" ("a păstra ţara ta curat!" - Eng.) Sau, de exemplu, pur şi simplu "Multumesc" ("mulţumesc" - App.):

МАРКИРОВКА УПАКОВОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ

MARCAJUL electronice de larg consum

Acest marcaj a fost dezvoltat TCO (Confederaţia suedeză a funcţionarilor), Societatea suedeză pentru Conservarea Naturii şi Departamentul suedez de energie electrică de stat. Standardul acoperă o gamă largă de probleme: mediu, ergonomie, utilizabilitate, emisia de câmpuri electromagnetice, consumul de energie, electrice şi de siguranţă la foc:

МАРКИРОВКА ЭЛЕКТРОНИКИ И БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ

Cerinţe pentru protecţia mediului includ restricţii privind disponibilitatea şi utilizarea metalelor grele, brom şi clor care conţin substanţe inflamabile, clorofluorocarburile (CFC) şi solvenţi clor. Produsul trebuie să fie adecvate pentru reciclare şi producătorul trebuie să efectueze o politică de mediu, ţinând seama de cerinţele tuturor ţărilor importatoare de mărfuri.

Pentru informaţii privind consumul de energie al dispozitivelor interne va va spune de marcare a mărfurilor cu indicarea clasei de economisire a energiei:

МАРКИРОВКА ЭЛЕКТРОНИКИ И БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ

Semnul "container Strike" pe tehnologiei electronice sugerează că obiectul arunca la gunoi, în orice caz imposibil. deşeurilor electronice este foarte periculos pentru sănătatea umană şi poluează mediul înconjurător. Acest semn este acum plasat nu numai pe echipamente electronice, dar şi la alte tipuri de mărfuri care nu pot fi aruncate împreună cu gunoiul regulat:

МАРКИРОВКА ЭЛЕКТРОНИКИ И БЫТОВОЙ ТЕХНИКИ

MARCAJUL produse ecologice

Unele dintre eticheta ecologică nu se aplică la produse alimentare, băuturi, produse farmaceutice, şi nu ar trebui aplicate substanţelor şi materialelor considerate periculoase în conformitate cu legislaţia UE, precum şi pentru produsele în procesul de fabricaţie, care ar putea avea efecte dăunătoare asupra oamenilor şi a mediului Miercuri:

"Mărfuri MARCAJUL de mediu" src ="/ pics/2010/04/facts_labels12.jpg "alt =" bunuri MARCAJUL de mediu "width =" 347 "height =" 198 "/>

* În ţările scandinave (Danemarca, Islanda, Finlanda, Norvegia, Suedia) a înregistrat un oficial de eco-etichetare "Nordic Swan". Din 1999, ea oferă o garanţie că bunurile sau serviciile să îndeplinească standarde foarte ridicate de mediu care să ia în considerare ciclul de viaţă, un impact negativ, de calitate, cu respectarea reglementărilor de mediu. Criteriile de mediu sunt revizuite periodic pentru a se asigura că etichetate produsul sau serviciul corespunde standardelor din industrie.

Identificarea acestor semne sunt permise producătorii ale căror produse îndeplinesc criteriile stabilite de către Consiliul Coordonator de utilizare a mărcii.

Printre caracterelor utilizate pe teritoriul Rusiei se aplică marcajul de conformitate obligatoriu de certificare pentru cerinţele de mediu:

МАРКИРОВКА ЭКОЛОГИЧНОГО ТОВАРА

Un grup separat de caractere pe aparate de uz casnic, produse de aerosoli, precum şi alte materiale - "Aceasta nu conţine» freon, CFC gratuit:

МАРКИРОВКА ЭКОЛОГИЧНОГО ТОВАРА

Producţiei, producţie, rafinare sau prelucrare a care nu au fost utilizate ca materie primă de clor, cloruri şi oxidanţi organochlorines în maniera prevăzută, un semn marcate cu "clor liber":

МАРКИРОВКА ЭКОЛОГИЧНОГО ТОВАРА

Etichetarea produselor alimentare

Informaţii privind produsele naturale (materii prime), organice, cultivate fără utilizarea substanţelor chimice, fabricate fără coloranţi şi aditivi alimentari artificiale, apare ca o etichetă:

 МАРКИРОВКА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ

Catalog de etichetare "nu conţine OMG" înseamnă că produsul a fost testat guvernul Moscova şi nu conţine transgenelor:

 МАРКИРОВКА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ

În regiunile din Rusia poate fi văzut mai pictograma "Fără transgenelor:

 МАРКИРОВКА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ

Fructe de mare, peşte, conserve pot fi etichetate un semn delfinilor-friendly »« - este o declaraţie în procesul de recuperare a decalajului de peşte care nu sunt utilizate plase în derivă:

 МАРКИРОВКА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ

MARCAJUL COSMETICS

În 1998, Uniunea britanic (BUAV) a fost aprobat de standardele etice de cosmetice. Este recunoscut peste tot în circuitul mondial, care permite consumatorilor pentru a determina care produsele cosmetice nu au fost testate pe animale. Majoritatea companiilor au fost recunoscute neetice care folosesc ingrediente care sunt în ultimii 5 ani nu au fost testate pe animale:

МАРКИРОВКА КОСМЕТИКИ

În 2002, ţările UE au adoptat pentrupret de testare de produse cosmetice, care va intra în vigoare în 2009.

În 2003 a apărut aceeasi chimie de uz casnic etice standard.

"Etică" cosmetice etichetate iconiţe «nu a fost testat pe animale» ("nu a fost testat pe animale"), "Animal" prietenos. Nr cosmetice care conţin componente de origine animală este marcat cu «V» (vegan):

МАРКИРОВКА КОСМЕТИКИ

Sursă