ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Comunicat de presă comercial privind Tesla Model S: compania intenţionează să înceapă rambursarea împrumuturilor deja la sfîrşitul anului




 

 

O săptămînă după ce reprezentanţii Tesla Motors, au anunţat lansarea vînzărilor carului electric Tesla Model S, unul din cei mai mari antreprenori auto moderni ne-a bucurat cu încă o veste bună: la sfârşitul acestui an, compania intenţionează să înceapă rambursarea creditelor Departamentul Energetic, obţinute în 2009.

 

Împrumutul în valoare de 465 milioane de dolari a fost partea unui program federal Advanced Technology Vehicle Manufacturing, promovat pentru a crea locuri de muncă şi a creşte cota autoturismelor cu consumul minim sau zero al combustibililor fosili.

Tesla Motors, a declarat că la situaţia din luna martie 2012, 104,5 milioane de dolari din fondurile împrumutate încă nu au fost folosite, dar intenţionează să le utilizeze pentru dezvoltarea infrastructurii, înainte de al patrulea trimestru. Plăţile pentru împrumutul în valoare de o jumătate de miliard de dolari trebuie să înceapă în decembrie.

"Pas cu pas, noi realizăm treptat scopul, cărui îi suntem fideli” - a declarat Deepak Auja, conducătorul financiar Tesla Motors –” Livrările vehiculului electric direct la consumator, vor marca succesul proiectului".

 

Comunicat de presă comercial privind Tesla Model S: compania intenţionează să înceapă rambursarea împrumuturilor deja la sfîrşitul anului 

 

Pregătindu-se pentru debutul progeniturii noi pe piaţa auto, Tesla Motors , de asemenea, se concentrează asupra strategiei vînzărilor cu amănuntul a Modelului S. Pentru acest lucru este responsabil nimeni altul, decît fostul director executiv al companiei Apple, George Blankenship. Planul lui se bazează pe faptul că compania va vinde vehiculele electrice numai în filiera comercială corporativă, în care reprezentanţii bine-instruiţi vor interacţiona cu clienţii. Dar, de fapt majoritatea vînzărilor, se vor produce mai degrabă on-line, decît în magazine. De asemenea, compania nu intenţionează să plătească careva comision vînzătorilor, ce de obicei este o tactică clasică dură a debutanţilor pe piaţă.

Strategia companiei privind crearea cererii la produs este destul de evidentă: cît de des şi de cît timp auzim comunicate despre Tesla Motors şi Modelul S? Avînd în vedere faptul că compania este un jucător complet nou pe piaţa auto internaţională, apariţia agiotajului este de aşteptat.

Mai mult dect atît, aşa cum s-a afirmat deja în comunicatele de presă ale companiei, caracteristicile tehnice ale Modelului S, sunt destul de competitive. Modelul S va fi introdus pe piaţă în doua versiuni, care vor varia în dependenţă de lungimea traseului parcurs : 257 km şi 515 km, preţurile vor fi, respectiv de 57.500 dolari şi 77.000 dolari. În ciuda faptului că preţul este destul de mare, experţii companiei prezic un volum de vînzări a Modelului S, aproximativ 5000 de unităţi pe an. Pentru comparaţie, în ultimii ani, vînzările modelului precedent - Tesla Roadster - au constituit 2100 de unităţi. Este foarte posibil că marketingul va avea un mare succes.

 

 

Sursa: facepla.net

 

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 29 mai 2012 16:59
Vizualizări: 2540

Citiţi de asemenea

De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
100
Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permitea conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru...
130
Pietrele Rollright sunt unul dintre cele mai faimoase complexe megalitice de acest fel din Insulele Britanice. Ele se af...
98
La înmulțirea plantelor prin butași uneori apare o problemă legată de formarea rădăcinilor. Pentru a accelera procesul...
241