ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Condensator de autobuz de energie electrică a înghiţit în staţiile de autobuz



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Condensator de autobuz În exercitarea omenirii de transport urban curat inventat tramvaie şi troleibuze, plătind pentru acţionare electrică mobilitate redusă. Încercările de a crea autobuze alimentate cu baterie încă privit palid, ca bateria, suficientă pentru modul în care unele cale satisfăcătoare, dovedit a fi prea dificilă şi costisitoare ...

Blocaje, cum se întâmplă des, sa dovedit a fi destul de simplă. Da, şi a constatat că nu a fost ieri. Acesta a rămas doar să aşteptaţi pentru eroii care s-au angajat să aducă ideea de a practica, cu aplicării în masă.

Pentru a obţine electrice de autobuz, ieftin, dar, în plus, să poată călători liber în jurul oraşului, aveţi nevoie pentru a manivelă lucru destul de evident: dă-ultra rapid sistemul de taxare pe fiecare staţie de autobuz. De preferinţă automatizate, astfel că şoferul nu a lăsat în cabină. Cu toate acestea, bateriile pot stoca o cantitate decentă de putere pe unitatea de greutate, nu foarte bună voie digera curenţi mari, astfel încât umplerea lor "de la gât, veţi avea nevoie de un timp decent. Si cine va fi în oră de vârf să aşteptaţi pentru o astfel de "umplere"?

Din fericire, există o alternativă mare la baterii chimice ale supercapacitors . Pentru o capacitate specifice sunt mai rău, de exemplu, baterii cu litiu la comanda, si chiar mai mult. Pe de altă parte sunt capabili să perceapă rapid.


41 local chinez-american Ultracap autocar cantareste 11.3 tone (comparabile cu masa de autobuze convenţionale şi single troleibuze), din care au supercapacitors 980 kg. În autobuzul lung a 11.4 metri. Viteza maximă este Ultracap de autocar este de 48 km / h (fotografie din sinautecus.com).

Acesta este un proiect de transport dezvolta companii chineze Sinautec şi Shanghai Aowei Tehnologie împreună cu American Sinautec Tehnologii de automobile şi Foton Bus Americii .

Acesta din urmă produce în autobuze şi camioane din SUA sub numele de brand, deţinută de China Beiqi Motors Foton , şi, de asemenea, implicate în tehnologii alternative: hibrizi, vehicule ce functioneaza pe gaz natural comprimat şi de hidrogen, şi acum, şi de vehicule electrice. Aowei acelaşi - un specialist în supercapacitors, dar pentru ce Sinautec general de proiectare a sistemului de automobile.

Începând cu anul 2006, partenerii sunt testate pe o linii comerciale în Shanghai, 17 prototipuri superkondensatornyh Antrenor (Ultracap Bus). Atunci când o astfel de masina se apropie de stop, o apasă pe butonul de şofer şi a ridicat deasupra acoperişului a pantografului. Se conecteaza la două fire atârnate pe teren ca o fire cărucior (dar care nu depăşeşte lungimea de pe teritoriul oprire). Pentru a primi o parte din energie, suficient pentru a arunca la punctul următor de pe traseu, Ultracap autocar durează doar două minute: acest lucru se întâmplă în timp ce pasagerii du-te şi intră în autobuz.

Shanghai parc industrial, un centru expozitional international si o serie de alte locuri interesante dobândit deja se opreşte pentru Ultracap Bus. Dreapta jos: supercapacitor bloc (poze Sinautec Tehnologii de automobile, Shanghai Aowei Tehnologie).
Shanghai parc industrial, un centru expozitional international si o serie de alte locuri interesante deja efectuateL se opreşte pentru Ultracap Bus. din dreapta jos: supercapacitor putere (poze Sinautec Tehnologii de automobile, Shanghai Aowei Tehnologie).

supercapacitor Capacitate, stabilite sub podeaua de autobuz este de 5,9 kilowaţi-oră. Consumul de energie este egală cu a vehiculului 0,66-0,93 kWh per kilometru. Într-o plimbare liniştită Ultracap autobuz poate conduce "într-o singură suflare" de până la 8,8 km. Dar partea reală a unei mult mai puţin doar câteva blocuri, astfel încât pe termen scurt de umplere. În general, de la zero la 100% în bloc superkondensatorny Ultracap Curse de încărcare de aproximativ 6 minute (ora exactă depinde de acuzaţia de tensiune de reţea).

tehnologie de testare în Shanghai, a demonstrat un beneficiu "superavtobusov. În primul rând, şi aceasta este, probabil, principale, sunt parteneri de evaluare au fost cu aproximativ 40% mai ieftin decât autobuze cu baterii litiu-ion. Comparativ cu căruciorul s-au dus economice (aici plin de energie de recuperare utilizează în timpul frânării, explica ingineri).

Dar spre deosebire de "coarne" Ultracap de transport autocar mai uşor simţit pe străzi. Dacă numărul de rute şi, în consecinţă, de încărcare se opreşte pentru a creşte, fiecare ultra-autobuz se pot deplasa cu uşurinţă despre aproape întreg oraşul.

Posibile opriri design-rezerve (ilustraţii Sinautec automobile Technologies).
design posibile de opriri, staţii de benzină (ilustraţii Sinautec automobile Technologies).

Bazat pe preţuri curente, pentru energie electrică şi motorină, partenerii de părere că "combustibilul" costuri "superavtobusa" un ordin de mărime mică decât de obicei, ceea ce înseamnă economii de aproximativ 200 mii dolari pentru a promis 12 ani de viaţă a vehiculelor. Fiabilitate şi uşurinţă de propulsie este un alt plus elemente noi în comparaţie cu motorina, şi rivali reîncărcabil. Pentru mai mult de trei ani de muncă, în niciuna din Shanghai Ultracap autocar nu sa întâmplat o singură defecţiune.

În ceea ce priveşte infama "amprenta de carbon", care, potrivit directorului executiv Sinautec de automobile Tehnologii Dan E (Dan YE), chiar dacă am presupune că toate de energie electrică pentru Ultracap Bus produsă de centrala de cărbune, un Rolls Royce de autobuz în atmosferă, doar o treime din carbon gaz evoluat diesel. Şi rămâne întotdeauna posibil să se producă mai multă electricitate "verde" moduri.

Într-adevăr, în această direcţie, partenerii de proiect şi intenţionează să se mute. 21.10.2009 acestea sunt de gând să ofere publicului american 11 avtobusiki locale deschise pentru supercapacitors (Unsprezece Seat Minibus). Aceste maşini sunt proiectate pentru călătorii scurte pe teritoriile, expozitii, aeroporturi, supermarket-uri, statiuni, şi campusuri. De fapt, o zi de prezentare şi va avea loc în campusul de la Universitatea Americană din Washington, DC ( American University ).

Mini-autobuze va fi încasat un număr de mobil-kilowaţi fotovoltaice generatoare 5, spune un comunicat de presă Sinautec Tehnologii de automobile. Pentru a face acest lucru, proiectul a intrat american Stella Grupa de specialitate celule solare.

11 locuri de mini-autobuze pentru supercapacitors. De croazieră de la ei este de 16 de mile, în principal din cauza consumului redus de energie - 0,16 kWh per kilometru (fotografii Sinautec automobile Technologies).
11 locuri de mini-autobuze pentru supercapacitors. De croazieră de la ei este de 16 de mile, în principal din cauza consumului redus de energie - 0,16 kWh per kilometru (fotografii Sinautec automobile Technologies).

Dar aceşti copii "sunt, figurat vorbind," ramură "de tehnologie. Dar despre autobuzele Ultracap autocar ar trebui să vorbească mai mult. Se pare că toate acestea sunt bune. Da, si este echipat cu aer conditionat. Abia acum îşi petrece nu Kondeye puternicmai modeste decât vehiculele cu motor de tracţiune. Pentru că atunci când porniţi compartiment de răcire la porci intregi gama de croazieră, pe de o taxa de la Ultracap autocar se încadrează mai mult de 1,5 ori la 5,6 km.

Aceasta, desigur, este mai mare decât distanţa dintre două staţii tipic urbane. Dar pe partea de siguranţă aş dori să aibă o marjă mai mare. O creştere simplă în acelaşi set de supercapacitors nu cu adevărat dreptul de drum: va creşte masa de maşini, şi cel mai important, preţul.

Parteneri cred că ei înşişi supercapacitors nu au spus ultimul cuvânt. Acum, în probele de testare Ultracap standul şofer de autobuz, cu o capacitate de 6 Vt-ch/kg specifice (pentru comparaţie: baterii cu litiu au o capacitate de aproximativ 110-200 specifice Vt-ch/kg).

Clare Clifford (Clifford Clare), director executiv al Foton Americii de autocar, spune că la începutul anului 2010, compania a lansat un test pe 60 Ultracap Bus ultracapacitor a doua generaţie echipat cu o capacitate de 10 Vt-ch/kg specifice. Un partener de a treia generaţie intenţionează să aducă specifice supercapacitor indicatori la nivelul de baterii plumb-acid, şi poate mai mare. Apoi, gama de croazieră, pe de o taxa de un astfel de autobuz va fi egală cu 30-35 în kilometri.

Americani şi chinezi au creat, de asemenea, câteva mostre de caruciorul de golf pe supercapacitors (fotografii Sinautec automobile Technologies).
Americani şi chinezi este forjat, de asemenea, câteva mostre de caruciorul de golf pe supercapacitors (fotografii Sinautec automobile Technologies).

Când salvaţi un puncte de taxare la fiecare sau aproape fiecare oprire, aceasta va însemna o mai mare flexibilitate si rezistenta mare la eşecul de încărcare echipament. Fie a lucrătorilor din transporturi vor fi capabili de a pune contactele benzină sunt mult mai rare, şi, astfel, să fie profitabil pentru a extinde tehnologia la o serie de trasee dificile, inclusiv de navetişti.

În construirea capacităţii de oamenii de ştiinţă supercapacitor chinez şi ingineri calcula, printre altele, şi la omologii săi de peste hotare. În special, Sinautec de automobile Technologies este de negociere cu Shindalla de laborator Joel ( Joel Schindall ) de la Massachusetts Institute of Technology.

Shindall, un expert în supercapacitors, cu un interes percepe dezvoltarea de astfel de autobuze. "Acesta este un concept genial de încărcare, a declarat Joel Nu este foarte bine adaptată la electrice, dar practic în caz de un autobuz, care se opreşte la fiecare pereche de trimestre.." Pentru a oferi noi masini supercapacitors record, Shindall experimentarea cu nanotuburi. Iar el nu e singur, ar trebui să fie remarcat.

Faptul că nanotuburi de carbon poate îmbunătăţi semnificativ parametrii de ultracapacitors precum şi bateriile chimice, oamenii de ştiinţă din diferite ţări vorbesc mai mult decât un an. Si nu vorbesc numai, dar pune, de asemenea experimente relevante .

"Până când vom putea obtine probe la densitatea de energie, depăşind de două ori ultracapacitors existente, dar acest lucru nu este suficient, continuă Shindall - Scopul nostru este de a obţine aproximativ cinci ori mai mult.. Acest lucru înseamnă un supercapacitor cu o capacitate specifică de un sfert din totalul litiu-ion baterii .

Până în prezent, am putea spune aşa, "supersuperkondensatory nu apar, Sinautec şi partenerii săi au creat o versiune intermediară a Ultracap autobuz hibrid Bus. Sub hibrid în acest caz nu reprezintă o combinaţie de acţionare electrică cu motor diesel, precum şi combinarea a două tipuri diferite de stocare a energiei electrice şi baterii ultracapacitors plumb-acid.

În primul rând au o capacitate de 2,25 de kilowaţi-oră şi plătesc toate staţiile de autobuz acelaşi timp de 4 minute (dacă nu este complet, este suficient, şi 30 de secunde). Acestea conţin, de asemenea, respectabil 60 kW-h. Ele sunt de umplere nevoie de aproximativ 6 ore. Aceasta se poate întâmpla, de exemplu, în finalăgări sau in parc.

Ultracap autobuz hibrid pot călători fără reîncărcare 72 km, în cazul în care de aer conditionat la capacitate maximă. capacitatea nominală a acestui model este acelaşi cu cel al fratelui condensator pură - 41 de persoane, şi o viteză maximă mai mare - 53 km / h (foto Sinautec Tehnologii de automobile).
Ultracap Hybrid autocar pot călători fără reîncărcare 72 km, în timp ce putere maxima condiţionat. capacitatea nominală a acestui model este acelaşi cu cel al fratelui condensator pură - 41 de persoane, şi o viteză maximă mai mare - 53 km / h (foto Sinautec Tehnologii de automobile).

Supercapacitors în umplutură un autobuz concepute pentru întreaga durată a vehiculelor de servicii de acelaşi ordin de 12 de ani, dar bateriile trebuie să fie schimbat la fiecare 18 luni, din păcate. Unul consolare: baterii plumb-acid sunt mult mai ieftine decat litiu. Totusi, este clar de ce sponsori sunt atât de dornici de a construi capacitatea este superkondensatornoy model.

Foton America de autobuz se afla in discutii cu lucrătorii de transport din New York, Chicago şi mai multe oraşe din Florida pe liniile de autobuz pentru deschiderea experienţă Ultracap. Şi dezvoltarea unei reţele în China este probabil să continue.

opriri scurte şi furajele o alternativa interesanta la alte metode de tarifare a vehiculelor electrice. Aici putem aminti "fără fir rutiere, aşa cum este arătat de curând, coreeni, şi robotizate swappable baterii fierbinte . Prima opţiune nu a fost cel mai bun randament. Complicând două elemente de incarcare. Deşi rolul electrice personale "cărucior fără fire" este greu de rău (speram pentru viteza de baterii litiu-mare ?), poate fi foarte bine că asistăm la "sfârşitul de la începutul" căruciorului.





Materialul furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru )

ABONAȚI-VĂ
Joi, 29 octombrie 2009 8:55
Vizualizări: 3168

Citiţi de asemenea

Dacă v-ați confruntat vreodată în timpul curățeniei cu găsitea unor cuiburi de viespi agățate undeva într-un loc ascun...
92
Germanii postează astfel de videoclipuri."Cum arată de fapt cel mai călduros aprilie din ultimele 100.000 de ani, pe car...
66
În secolul al XXI-lea, când cancerul înregistrează o creștere rapidă, necesitatea unor tratamente alternative devine t...
120
Capterev, 1901„Sinceritatea este naturală, perfect accesibilă omului, foarte simplă și chiar, luată în sine, absolut nec...
121