Cosmetice: Face-to-natura

/ Vizionări: 11222

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Cosmetice naturale devine din ce în ce mai populare. Feriţi-vă de imitaţii!

Cosmetică
Naturale, ecologice - de azi aceste calităţi nu numai că sunt în căutarea de alimente, dar şi în produsele cosmetice. Şi nu în zadar. După toate facem machiaj pe piele, ceea ce înseamnă că aceasta afectează în mod direct sănătatea noastră. "Privare de corespondente a examinat propunerea în piaţa rusă de cosmetice naturale.

În definiţia de "cosmetice naturale" vine o mulţime de instrumente diferite: din ingrediente naturale, precum şi cele care conţin "organic" sau "curat" componente. Cu toate acestea, unele dintre ele sunt doar încercarea de a arata naturale - ambalajele lor spune "produs natural" sau "Pe baza de ulei de măsline extravirgin", dar, de fapt componente plantă - doar o fracţiune din compoziţie care conţin sulfaţi tradiţionale şi alte substanţe chimice "frumusete".

Nu este surprinzator, producătorii încearcă să intre în eroare cumpărătorul - acum cererea pentru cosmetice naturale este în creştere rapidă. Conform studiilor, în 2008 acesta a crescut de cinci ori mai mult decât cererea pentru cosmetice convenţionale, şi este de aşteptat ca în acest an această cifră va creşte. Deşi, probabil, nu este surprinzător - pentru că în astfel de "nevinovat" la prima vedere, de produse similare sapun si sampon, continuă să identifice produsele chimice potenţial periculoase. Multe femei nu-ţi imaginezi cât de pielea lor iritant componenţi artificiali, înainte de a merge pe cosmetice naturale si observa o schimbare izbitoare. Experţii cred că ar trebui să treacă într-o singură deviere a scăzut - şi efectul este mai mare, şi cel mai important, în sine pielii pentru a se adapta rapid - de fapt, este de părere că, pentru a se adapta la noile mijloace de îngrijire, ea are nevoie de două săptămâni. Astăzi, multe companii producătoare de cosmetice, cu, ecologice componente naturale şi promovarea "etic" de abordare a mediului. Iar unii dintre ei să devină chiar un "cult".

Una dintre aceste branduri - Lush. Primul lucru pe care captivează cosmetice ei - este luminozitatea, imaginea unui inteligent şi neobişnuit de PR. Venind la Lush magazinul nostru, veţi înţelege că au dispărut. Ieşire este imposibil. Te simti ca un copil într-un magazin de bomboane. Cuvântul luxuriant în limba engleză înseamnă "o suculent, luxuriantă, seducator, si asta a fost cosmetice - toate pentru ao atinge, miroase-l, ţineţi în mână şi să încercaţi pentru tine, în beneficiul aici nu numai că nu este interzisă, chiar încurajate. O atingere aici este că: sampon solid şi un ulei de masaj ferm, spuma de baie sub formă de-caută bile delicioase, faimosul "bombă" pentru baie, săpun şi ciocolată, ovăz şi culori, vândute de greutate, parfumuri solide in borcane mici, în Retro Style ; jeleuri duş, vizual similare prajitura cu fructe ... Şi ce arome! Nu e de mirare: Lush fondatorul Mark Constantin a studiat la parfumier. Cu toate acestea, creasta principală a fondurilor - naturaletea lor. Compania se mândreşte cu faptul că toate produsele realizate din şi în condiţii de siguranţă sintetice componente naturale - şi organice de fructe si legume proaspete, flori, plante aromatice, uleiuri esenţiale. Şi propriile lor produse sunt fabricate şi îmbuteliate în forma şi sticle cu mâna - într-un borcan cu crema sau sampon trase feţei şi a indicat numele unui specialist, care au lucrat. Şi nimic nu testate pe animale. Se foloseşte, de asemenea, un minim de ambalaje - tot ce pot fi vândute pe greutate, înfăşurare în hârtie de ceară. Salon de Lush reaminteşte tarabe alimentare (sapun ca branza, "bombe", sunt prevăzute ca fiind o piaţă de fructe), care nu este de mirare - Mark a recunoscut că el a simţit întotdeauna pitoresc piloţi foarte a mărfurilor într-un magazin alimentar, şi unul dintre masterminds "în crearea de stil a devenit faimos Lush Londra brânză magazin Neal's Yard.

Astazi, compania de birou papune-le pe toate în acelaşi oraş mic în cazul în care limba engleză a început povestea clasa acum 15 ani. Compania Brain - Mo Constantin, soţia lui Mark, care inventează şi creează produse cosmetice într-un şopron din apropierea casei unde cuplul a trăit 25 de ani. Marc încă merge la munca cu bicicleta, şi mai ales iubeşte pentru a obţine până în zori şi se înregistrează cântând păsări. Neobişnuit de oameni care au creat acest lucru pentru nimic cosmetice similare.

Dar, o linguriţă de gudron într-un butoi de miere sunt tentante: încă parte din ingrediente ale produselor sunt sintetice, şi este simtit. Desigur, ei sincer avertiza cu privire la bani şi sunt colorate chiar etichetelor de preţ pe curat "şi" mixte ", dar aş vrea să urez acestei mărci progrese faţă de natură.

timbre Cosmetice sirian "Zeitoun" şi "Kesab" mai putin cunoscute, dar în ultimii ani este entuziasmul yoghinilor de capital. Nu numai pentru că a vândut, în imediata apropiere a mai multor centre de yoga. După toate, care, dacă nu un yoghin, înţelege mijloace naturale?

Mark "Zeitoun" - un sampon, tonic pentru piele si balsam de par, ulei de parfum, Henna naturale, ulei de masaj solide. Dar, desigur, în primul rând în săpun. Istoria sa datează de mai mult de o mie de ani în urmă, în oraşul antic sirian Alep. Tehnologia de pregătire se referă la secolul al VIII, precum şi cele mai vechi fabrici ale celor care gatesc săpun şi astăzi, mai mult de 500 de ani. "Sezonul săpun bilă începe aici la sfârşitul lunii noiembrie - începutul lunii decembrie: pentru a face săpun, în cea mai rece perioada a anului. Procesul de gătire nevoie de mai mult de o saptamana. Totul se face manual. săpun călit stabilesc la uscat - şi uscat va fi de cel puţin 9 luni. Uneori şi săpun tocate fierte, uscate, încălzite, se adaugă la acesta diferite uleiuri şi esenţe, şi dă-l sub formă de presa - se transformă săpun presate.

Dar nu numai de Alep este renumit pentru sapun sale. Kesab sat de munte cunoscut pentru săpun cazan pe baza cărţi vechi arabe pe plante medicinale, şi modern laborator. Sapunurile sunt fabricate din "tehnologia rece" - nu se fierbe, şi niciodată încălzit, menţinându-se astfel maxim de proprietăţile sale utile. de apă în Câmpia de producţie au fost înlocuite de extracte din plante şi ierburi. Aproximativ jumătate din săpunuri "Kesab" - ulei de măsline şi de laur din copaci locale. Acesta este compus din petrol şi trei "secrete" de plante, în care se află succesul metodei "la rece". Şi, bineînţeles, toate de producţie, până la tranşarea săpun, în totalitate manual. În ceea ce priveşte testarea pe animale, nu există nici un venit în capul lui - ceea ce în cazul în care, cum se spune în modele ale companiei nou distribui doar pentru săteni, împreună cu un chestionar special în care se înregistrează impresiile lor.

şampoane şi balsamuri naturale sunt rare. Unele au adoptat deja pe deplin fondurile arabe la îngrijire pentru păr.

India este renumit pentru tradiţia sa de naturale moduri de a trata şi de îngrijire pentru ele însele, ea este legată de medicina traditionala vechi - Ayurveda. Acum, mai multe companii au pus de producţie a resurselor ayurvedice să curgă. Sincer, cele mai comune - cum ar fi Himalaya - nu întotdeauna mulţumit cu cumpărătorul. Acest lucru se poate datora faptului, că produsele naturale, un raft mic, dar pentru noi nu ajunge direct. Din păcate, nu toate componentele din produsele lor, naturale. În general, avizul clientului, puteţi alege doar câteva exemple de succes, cum ar fi o crema pentru picioare Himalaya.

A liniei de succes de produse cosmetice ayurvedice mentionat cosmetice Shahnaz Husain, care se numeste indian "regină a frumuseţii". Ea are o foarte reale, precum şi titlul - ea a fost o prinţesă din neamul regal al antice Mogul. Ea a crescut ca o prinţesă adevărată, dar ea a ales pentru a crea propriul imperiu laasoty şi a plecat să studieze în case de cosmetice Helena Rubinstein, L'Oréal şi Schwarzkopf. Cu toate acestea, este interesat de medicamente naturale şi Ayurveda. Se întoarce acasă la începutul anilor 70, Shahnaz a deschis propria afacere, oferind un tratament salon cu resurse naturale. Astăzi, aceste centre au mai multe sute de oameni, si cosmetice Shahnaz Gerbalz se comercializează în marile magazine din Paris, Londra si New York. Shahnaz reuşit să îmbine tradiţia şi realizările de produse cosmetice de Vest. Ea susţine că natura a oferit tot ce este necesar - conservanţi naturale, materiale de umplutură, emulgatori, pulberi şi uleiuri esenţiale şi ingrediente sintetice, pur şi simplu nu este nevoie. Ea a reuşit să creeze ingrediente naturale rimel, balsam de buze si alte lucruri simple, dar necesare. Aceasta include plante cosmetice, alge, pietre preţioase şi metale, inclusiv perle şi de aur. Aceste produse nu sunt ieftine de concepte Indian, şi destul de bine - pe cont propriu, mai ales daca vei cumpara din India, mai degrabă decât de la furnizori din Rusia.

Deci, astăzi, cosmetice naturale realizate din aur si perle, dar de îngrijire a pielii nu mai este un lux. Este transformat într-o procedură, desigur, o atmosferă plăcută şi estetic, dar necesar pentru sănătate, dar asta nu-l suportă rău.

Şi ce despre producătorii ruşi? Încă nu se poate obisnui cu ideea că toţi aceşti ani petrecuţi pe dezvoltarea de compuşi chimici, arome, pierdut? Toate sunt expediate în compoziţiile lor chimice din extracte de patlagina si scrie "puterea naturii in fata ta"? Nu chiar. Undeva entuziaşti preparată încă sapun natural şi să inventeze reţete pentru cosmetice naturale, visand de a intra pe piaţă. Produsele lor pot fi găsite în magazine pentru cei care prefera un stil de viaţă sănătos, precum şi la târguri, şi nu este mai rău în străinătate.

Sursa: chaskor.ru