Cum abordează Coca Cola problema obezității în spoturile publicitare

/ Vizionări: 3852

 

Компания Coca-Cola в своей рекламе наконец признала, что газировка ведет к ожирению

 

O victorie a cetățenilor asupra unei mari corporații: în India a fost oprită fabrica Coca-Cola
O victorie a cetățenilor asupra unei mari corporații: în India a fost oprită fabrica Coca-Cola

Coca-Cola abordează chestiunea obezităţii în spoturile sale publicitare care sînt difuzate de luni în Statele Unite ale Americii, unde efectul consumului de băuturi carbogazoase asupra stării de sănătate este subiectul unor lungi dezbateri, scrie The New York Times.

 

Grupul a anunţat într-un comunicat că, începînd de luni seară, pe posturile de televiziune americane este difuzat un spot publicitar "care îi încurajează pe toţi oamenii să aibă în vedere că toate caloriile contează atunci cînd este vorba de greutatea corporală, inclusiv cele din produsele Coca-Cola şi din toate alimentele şi băuturile".

Coca-Cola în uz casnic
Coca-Cola în uz casnic

Coca-Cola aminteşte şi de "angajamentul companiei de a oferi o gamă mai largă de opţiuni în ceea ce priveşte băuturile, inclusiv light sau fără calorii, şi de a comunica în mod clar pe produsele sale numărul de calorii conţinut".

Un alt spot, care va fi lansat miercuri, prezintă "vizibil faptul că o cutie de Coca-Cola conţine 140 de calorii" şi "încurajează oamenii să se distreze arzînd aceste calorii", transmite producătorul în comunicatul său.

Coca-Cola aminteşte în comunicat că a susţinut deja o serie de iniţiative care vizează încurajarea practicării exerciţiilor fizice şi spune că a fost primul producător de băuturi din SUA care a furnizat informaţii nutriţionale şi despre conţinutul caloric pe ambalajele produselor sale.

Ce se întîmplă timp de o oră în corp, după ce bei cola
Ce se întîmplă timp de o oră în corp, după ce bei cola

"Ne-am angajat să implicăm tot mai mulţi oameni în lupta contra obezităţii", spune în comunicat Stuart Kronauge, oficial al filialei de băuturi carbogazoase din America de Nord.

Dezbaterile privind efectele nocive ale băuturilor carbogazoase au fost alimentate recent de o decizie a autorităţilor din New York de a interzice parţial vînzările de sticle de băuturi carbogazoase care depăşesc o jumătate de litru.

Decizia, care va intra în vigoare în martie şi va fi aplicată în restaurante, pe stadioane şi în sălile de cinema, este una dintre măsurile luate în lupta contra obezităţii, într-un oraş în care 58% dintre locuitori sînt obezi sau supraponderali, potrivit statisticilor realizate de primărie.

 

 

 

 

Sursa: moldovenii.md

 

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://viza.md/md/latest.rss/6): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden

Filename: rss-import/function.php

Line Number: 137