Cum abordează Coca Cola problema obezității în spoturile publicitare

/ Vizionări: 3668

 

Компания Coca-Cola в своей рекламе наконец признала, что газировка ведет к ожирению

 

EXPERIMENT. Ce se întâmplă când fierbi o Coca-Cola timp de 25 de minute? (Video)
EXPERIMENT. Ce se întâmplă când fierbi o Coca-Cola timp de 25 de minute? (Video)

Coca-Cola abordează chestiunea obezităţii în spoturile sale publicitare care sînt difuzate de luni în Statele Unite ale Americii, unde efectul consumului de băuturi carbogazoase asupra stării de sănătate este subiectul unor lungi dezbateri, scrie The New York Times.

 

Grupul a anunţat într-un comunicat că, începînd de luni seară, pe posturile de televiziune americane este difuzat un spot publicitar "care îi încurajează pe toţi oamenii să aibă în vedere că toate caloriile contează atunci cînd este vorba de greutatea corporală, inclusiv cele din produsele Coca-Cola şi din toate alimentele şi băuturile".

Fapte interesante despre mult iubita Coca-Cola
Fapte interesante despre mult iubita Coca-Cola

Coca-Cola aminteşte şi de "angajamentul companiei de a oferi o gamă mai largă de opţiuni în ceea ce priveşte băuturile, inclusiv light sau fără calorii, şi de a comunica în mod clar pe produsele sale numărul de calorii conţinut".

Un alt spot, care va fi lansat miercuri, prezintă "vizibil faptul că o cutie de Coca-Cola conţine 140 de calorii" şi "încurajează oamenii să se distreze arzînd aceste calorii", transmite producătorul în comunicatul său.

Coca-Cola aminteşte în comunicat că a susţinut deja o serie de iniţiative care vizează încurajarea practicării exerciţiilor fizice şi spune că a fost primul producător de băuturi din SUA care a furnizat informaţii nutriţionale şi despre conţinutul caloric pe ambalajele produselor sale.

O victorie a cetățenilor asupra unei mari corporații: în India a fost oprită fabrica Coca-Cola
O victorie a cetățenilor asupra unei mari corporații: în India a fost oprită fabrica Coca-Cola

"Ne-am angajat să implicăm tot mai mulţi oameni în lupta contra obezităţii", spune în comunicat Stuart Kronauge, oficial al filialei de băuturi carbogazoase din America de Nord.

Dezbaterile privind efectele nocive ale băuturilor carbogazoase au fost alimentate recent de o decizie a autorităţilor din New York de a interzice parţial vînzările de sticle de băuturi carbogazoase care depăşesc o jumătate de litru.

Decizia, care va intra în vigoare în martie şi va fi aplicată în restaurante, pe stadioane şi în sălile de cinema, este una dintre măsurile luate în lupta contra obezităţii, într-un oraş în care 58% dintre locuitori sînt obezi sau supraponderali, potrivit statisticilor realizate de primărie.

 

 

 

 

Sursa: moldovenii.md