dependent de muncă Hybrid vine si din haldele de tăcere

/ Vizionări: 7940

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

/ Articles/02apr08_gibr/p1.jpg Amprentă scanner şi Electronic Stability Program, baterii litiu-ion, şi-acoperiş de cristal lichid, body kit aerodinamic, suspensie activă şi iluminare cu LED. Ce este aceasta? Tu spui - supercar? Sau un concept de masini de familie viitorul apropiat? Nu s-au ghicit. Acest dump camion. Noi japoneză camion.

Compania Mitsubishi Fuso Truck şi Bus Corporation (MFTBC) a prezentat la Tokyo Motor Show (Tokyo Motor Show 2007) maşină-hibrid Canter Eco-D. În ultimii ani am vazut o gramada de hibrizi diferite. În cadrul sistemului, plus motoare electrice fac nu este numai vehiculelor uşoare, dar şi autoutilitare şi chiar autobuze. Dar japonezii au abordat dezvoltarea acestei tehnologii într-un original - le-au creat un hibrid futurist ... camion.

Uită de construcţie vehicule chadyaschy cu găleţi murdare pe cârlig, care este de multe ori afisate pe străzi. Acum, camioanele sunt pe picior de egalitate cu moda si astfel de "verde" de autoturisme cu Toyota Prius II, sau, să zicem, hibrid SUV-uri militare.

În comparaţie cu un camion convenţionale de aceeaşi dimensiune ca o masina noua emite mai puţine substanţe poluante în prezent, inclusiv oxizi de azot şi de particule de funingine, şi mai puţine gaze cu efect de seră, desigur.

La inima centralei Eco-D sunt litri motor diesel 3 cu 92 kW / motor electric şi ultra / capacitate generator de 35 de kilowaţi care provoacă roţile în mişcare printr-o cutie de viteze robotizate. Deci, în faţa noastră - un sistem hibrid paralel, care se pot deplasa ca un singur motor şi un motor electric sau ambele motoare simultan.

Este interesant faptul că creatorii acestui depozit a fost considerată justificată să-l folosească scumpe, dar litiu-ion baterii eficiente.

sistem de selecţie a centralei depinde de modul de mişcare. Cu acceleraţie dramatică este implicat ambele motoare, în mişcare uniformă de-a lungul rutei - diesel numai, şi pe site-ul sau în Autobasculanta curte pot muta doar în electrice.

O caracteristică unică a dezvoltării - aplicarea unui motor electric ca sursă de energie pentru organism lift hidraulic. Pentru a descărca dvs. masivă de marfă Canter Eco-D poate rulează fără motor diesel, care va vă rugăm să locuitorii din orasele mari, care se confruntă de multe ori dureri de cap din cauza zgomotului de construcţie, pe sub ferestre.

În tehnologia hibrid, deşi, minuni ale dump camion nu sa oprit aici. Autorii acestui camion o mulţime de gândire cu privire la siguranţa şi confortul de autoturisme.

De exemplu, şoferul nu trebuie să părăsească vehiculul dumneavoastră pentru a permite recuperarea unui organism - unitate de control în cabina de pilotaj. Şi a procesului de descărcare, un om poate viziona pe ecranele monitoarelor: în diferite puncte din autoturismele echipate cu trei camere video digitale. Ei au, de asemenea, înlocui-o oglindă retrovizoare de spate în timpul conducerii pe autostrada.

rollover organism buton este si pe peretele exterior al maşinii, în unele cazuri, şoferul va fi mai convenabil să-l folosească. În acest caz, inginerii au gândit să împiedice utilizarea neautorizată a acestui buton. Acesta este echipat cu un scanner de amprente digitale, în aşa fel încât recunoaşte numai de un şofer.

Asociat cu un alt organism şi inovare. În spate dump camion convenţionale plinte doar a lovi cu piciorul, agăţat pe balamale, ceea ce conduce la o şi necontrolate de descărcare de gestiune a conţinutului ascuţite. La Eco-D organism determină tipul şi greutate şi cu o creştere sale, aplică în mod automat un uşi laterale din spate (nu sunt construite în motoare) la un unghi pentru a asigura o buna si linistita de descărcare de gestiune de nisip sau pietriş.

Suprafaţa a crescut de sticlă, inclusiv acoperişul de sticlă (destul de sincer, o raritate pentru o astfel de maşină utilitară), îmbunătăţeşte vizibilitatea de la scaunul şoferului. acoperis transparent este reglat automat într-oICIM de la soare, datorita stratului de LCD integrat, ceea ce reduce costul de aer conditionat.

De dragul de a elimina zone moarte sunt făcute chiar Recepţie dantela cu insertii de sticla. Şi pentru siguranţă activă pe drumul îndeplinesc frânele anti-blocare şi chiar sistemul de stabilizare electronice.

Neobişnuit pentru camion protecţie şi de "spaţiu" de caractere. Dar nu este doar un stil, dar aceleaşi standarde de siguranţă şi confort. LED-urile pe laturile de creştere a vizibilităţii pentru vehiculele pe timp de noapte, şi stors aproape de pasajele rotilor anvelope sunt concepute pentru a reduce stropirea cu noroi şi răspândirea de pietris si pietricele în timpul conducerii vehiculelor pe şantierele de construcţii.

Aici, este placuta, creatorii hibrid a avut grijă de înlocuire uşoară a roţilor. Un clic pe un buton - si de caroserie se ridica la 7 centimetri.

Inginerii japonezi cred că Eco-D, pot fi utile într-un şantier de construcţii mici, atunci când efectuează peisajului şi construcţia de drumuri.

Dar cel mai important, este de părere că MFTBC conceptuale tehnologia Eco-D hibrid va deschide calea pentru alte echipamente auto speciale, cum ar fi macarale sau troliuri cu o ţeavă, în general - la nivelul întregii tehnica, care funcţionează în oraşe. Şi este aici că nivelul scăzut de evacuare şi camioane de reducere a zgomotului sunt deosebit de importante.

În timp ce masinile hibrid, chiar apar pe drum de multe ori. Dar, în curând, probabil, camioane şi autobuze hibride s-au prins pe numărul de vehicule uşoare. În Japonia, cel puţin. La urma urmei, pentru mai mult trafic intens, care se desfăşoară toată ziua cu multiple opriri, utilizarea sistemului de propulsie hibrid este chiar mai profitabile. Pentru echipamente grele, cum ar conduce poate salva mai mult combustibil.

Dar, dacă un vehicul hibrid este încă frumos, se poate îmbunătăţi nu doar situaţia ecologică în oraş, dar şi să înveselească rezidenţi. Ce este la fel de important.

Sursa: http://www.membrana.ru