Dionysos Georgis: mediu renascentist prin revigorarea relaţiilor tribale

/ Vizionări: 4632

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Dionysos Georgis: mediu renascentist prin revigorarea relaţiilor tribale Etica mediului Renasterii sintetizează normele principiile morale universale ale LAN-carea respect pentru viaţă şi respectului pentru diversitatea culturilor populare.
Aceste principii includ:

 deschidere reciprocă şi drepturile vzaimopodobnost şi păcii în relaţiile cu care el este în poziţia de a comunicării interpersonale, a învăţării reciproce;


 recunoaşterea drepturilor, împreună cu alte divină, forţele naturale, co-creator al lumii, de la alegerea personajului public pentru care poate depinde soarta lumii;


 echivalenţa toate formele de viata, de recunoaştere a valorii de natura afara el însuşi şi în el însuşi, Pasul sora cu toate formele de viaţă terestre, Mama Pământ şi puterile divine, ceea ce implică respingerea ideii "omul - coroana creaţiei şi stăpânesc peste pământ";


 dezvoltarea capacităţii umane pentru empatie şi asemănarea orice creatură de viaţă sau ie fenomen al naturii, adoptarea principiului prezumţiei de rezonabil;


 adoptarea de personal şi responsabilitatea de familie pentru conservarea fenomen unic al vieţii pe pământ - ca pe un spatiu de responsabilitate şi unul de utilizarea prevăzută a omenirii;


genul , mai degrabă decât de familie - o unitate a societăţii ecologic-orientate, precum şi intergeneric şi relaţiile intertribale - cimentare compoziţia, asigurând integritatea, identitatea, oamenii samosohra-nenie şi elaborarea unor norme armonizate, bazate pe auto tribale-guvernamentale, ca o manifestare de evoluţie biosocial a omenirii;


recunoaşterea  a intereselor prioritare de acest gen proprii, a intereselor persoanelor fizice, ceea ce sugerează o restrângere deliberată a nevoilor individuale, în interesul genul;


 adoptarea de libertate de producţie, consumul de fiecare individ, dacă este însoţită de performanţă-o personal şi responsabilitatea de familie, atunci când responsabilitatea pentru prejudiciul cauzat prin natura descendenţii moştenit şi alte rude;


 fel adoptarea principiului "nici copiii chuzhyh, toţi copiii - fraţii şi surorile pentru fiecare", altele, precum şi un colectiv de oameni, respectiv, pentru bunăstarea copiilor şi ale femeilor.



Rod, în condiţii moderne, în cazul în care bazele vieţii de familie distruse, nu pot fi create atât de mult pe rudenie ca fiind bazată pe unitatea spirituală, ceea ce nu exclude şi rude de sânge şi proprietăţile unicitatea mai multe generaţii de oameni. În plus, capacitatea de a transmite calităţile şi valorile spirituale ale generaţiei adulte a moştenitorilor lor de sânge, ar trebui să fie considerate ca o confirmare de putere şi de tipul de putere.
Întoarceţi-vă la cultelor tribale în condiţii moderne, este posibil la o scară foarte limitată a, cu toate acestea, chiar şi în dezvoltarea such scară mică a principiilor de viaţă reverenţă păgân ne-ED, şi saturaţia de conţinutul lor de modernitate, pentru a le da adecvate pentru forme time nostru - este relevant necesitate. În comunitate tribală complet de lucru de mai sus principii etice.

reînnoirea mediului implică renaşterea forme generice de relaţii, nu ca fugari în trecut, de teama de probleme, dar, ca o amintire dorit viitoare bazate pe dragoste faţă de prezent şi dorinţa de a se îmbunătăţi.
Doar câteva mii de ani în urmă, distrugerea pe scară largă a formelor generice de relaţii în Europa desfăcut cătuşele că cătuşe de dezvoltare a feudalismului, şi apoi relaţia capitaliste socio-economice. Inevitabilquence de acest lucru a fost distrugerea ulterioară a grupurilor etnice şi de transformare - şi în multe cazuri, şi distrugerea familiei umane, conţinutul relaţiilor de familie. Familie, clan, grup etnic - prima "Habitat", care mediază relaţia dintre natura umană în creştere.
Prin acest mediu, el poate dobândi capacitatea de a asimila si de a empatiza cu alte lucruri de viaţă, şi anume, abilitatea de a iubi, de a percepe legile naturii şi principiile de viaţă armonioasă. Dar, prin intermediul acestui acelaşi mediu, se poate absorbi şi principii de exploatare, relaţia violente de natura, si acest lucru se întâmplă de obicei.

Din observaţiile de copii moderne poate fi văzut că natura a copiilor este percepută ca o-uring totul casa este posibil pentru a reconstrui sau mute, cum ar fi mobila, sau cât de mare, gradina zoologica mare, unde puteţi avea grijă de animale pentru copii diverse, hraniti-i şi să se joace cu ei . Teren pentru copii - acest lucru nu este o familie, care le este atribuit iniţial ca o modalitate de organizare a vieţii colective, este mai degrabă o vedere fugar de la fereastra trenului sau o imagine din emisiune de televiziune.
O astfel de atitudine este urmare a distrugerii de relaţii de rudenie omului cu pământul şi toţi cei care Obi-topit pe ea.
Este distrugerea familiei şi a relaţiilor de rudenie cu Mother Earth a dus la transformare-carea familia ei în mediul înconjurător ", lipsită de suflet şi minte. Şi aceasta deschide calea spre ei unrestraint ie jefuite şi a poluării.

Reţineţi că greacă conceptul antic al oikos »«, care a pus bazele conceptelor de "economie" şi "ecologie" a însemnat nimic, ca mosia familiei, care este, unitatea de teren, casa, familie, strămoşii şi viaţa alte forme convieţuiască.

Prin urmare, revenirea la rândul său, noi de dezvoltare culturală şi economică a formelor generic al relaţiilor connection încorporează tribale cu Mama Pamant - una dintre condiţiile cele mai importante pentru traducere de In his generaţie în generaţie, precum şi principiile de mediu ale organizarea vieţii.
Pe de altă parte, într-un scenariu catastrofal, distrugerea de obligaţiuni economice şi stiluri de viaţă, şi un posibil declin puternic al populaţiei, numai relaţiile generice poate ajuta la salvarea chiar şi o fracţiune de lecţii diversitatea culturală şi genetică a umanităţii. Întreagă experienţă umană a depăşi condiţii extreme pentru a confirma această idee. Şi dacă am înţeles probabilitatea de a rezolva criza catastrofale asupra mediului, atunci nu ar trebui să aşteptaţi pentru familia si clanul va forma spontan consolidarea şi re-apar pe ruinele-tsiuma supravieţuitor catastrofă.
Trebuie să avanseze pentru a facilita reabilitarea acestor forme de relaţii astăzi că, în termeni de haos în viitor este posibil, aceste insule au devenit centre de cristalizare a unei noi culturi şi formele durabile de organizare socială, care ar reduce daunele posibile în cazul unor evoluţii catastrofale.

Într-o catastrofă ecologică la nivel mondial nimeni nu putea conta pe sobst-vennogo ajutor de stat şi aşa mai departe, mai ales la comunitatea internaţională.

Analiza sistematică a comportamentului organismelor, biologice şi umane ale comunităţilor în situaţii de stres extrem arată că, în cazul în care un sistem de management centralizat (sistemul nervos în organism în mod natural sau aparatele de guvernare în ţară) nu sunt capabile să facă faţă stresului de încărcare, apoi după un timp Ea începe să lucreze la auto-distrugerea integrităţii foarte.
Evoluţiile recente socio-politice şi economice în URSS şi Rusia la inceputul anilor 90, sunt o dovadă clară în acest sens. În astfel de circumstanţe o persoană se poate baza doar pe ei înşişi, de familie, guvernamentale şi aproape de el în spiritul poporului. Supravieţuire de oameni în Cecenia - un exemplu tipic.
Aşa cum corpul si mintea la rândul său, forme arhaice de organizare a vieţii în condiţii extreme,Ike comunitate trebuie sa apeleze la forme arhaice de aranjament în cauză. Arhaic - nu este o relicvă a trecutului, atavism, care ar trebui să scape de - este adânc-s "strat de psihicul nostru şi a culturii, prin care mobilizează trupurile noastre şi a societăţii în ansamblu.
Prin urmare, la începutul re-crearea de condiţii pentru dezvoltarea unor forme generice de relaţii - desigur, metoda de locul de muncă-venoase a drepturilor sociale pre-adaptări la dezastru global de mediu sau de altă natură.

Dar este, în acelaşi timp, şi o modalitate de a preveni un astfel de catastrofă. Dacă problema mediului skie revine în problemele familiei umane moderne şi genul, afecteaza economia, aceasta înseamnă că soluţia problemelor de mediu - în cazul de fiecare familie şi orice fel.
În Pământ Outlook lumea păgână - o familie în care există loc pentru toată lumea. De familie, de asemenea, trebuie să fie luate astfel încât este. Acesta nu va vinde sau cumpara, nu a pus un nou mama şi tatăl nu alege, acestea nu sunt refuza, chiar şi în numele "credinţa cea mai corectă". În familie păgân miroponima-ING - de start, auto-suficient, sursa de viaţă a rasei, care include atât persoanelor şi a terenului pe care le Obi-topi, cu toate fiintele vii.
Familie - un bob, şi genul - un vârf format din mai multe dintre aceste cereale.
Secolului trecut a fost însoţită de distrugerea masivă a ţărăneşti (de fapt, păgân) forme de familie şi relaţiile tribale din întreaga lume, arată clar că respingerea de acest fel, cum ar fi începutul de auto-motsennogo, ca unitate populaţiei de umanitate, duce la pierderea şi capacitatea de a iubi, şi linişte -Ness să credem, şi abilitatea de a crea şi de a conserva de familie.
Renasterea din valoarea familiei şi a relaţiilor tribale ar trebui să fie preocuparea principală pentru credincioşii de diferite credinte, şi la Neamuri, iar pentru cei care nu stiu ce credinta, nu pot apela ele însele credinciosi sau schim nici un necredincios, dar vreau pentru a ajuta la salvarea de vieţi pe Pamant, si nu numai sufletul propriu în palat ceresc.
Este clar că aceste valori ar trebui să fie revitalizat, începând cu copiii, care sunt cele mai sensibile la ele.
Ce ar trebui să fie societatea umană, încât copiii să poată să ia ei înşişi ca membri ai o familie mare, care se numeşte Pământ, împreună cu familia şi responsabilitatea personală pentru starea ei?

În primul rând, noi trebuie să restabilească copii să interacţioneze cu mai în vârstă şi fraţii şi surorile, şi, cel mai important - cu parintii, care, tot mai mult, rămân în afara familiei.
Dacă nu avem dorinţa şi resurse pentru a crea familiile numeroase, precum şi numărul de familii fără oameni continuu se dezvolte, ar trebui să ne creeze o astfel de comunitate de vârste diferite de copii, tineri şi adulţi, în care copiii s-ar putea găsi un "nume" taţi, unchi, fraţi şi surori, şi a obţine o putere de redare de sex masculin.
Dacă monogamia nu poate rezolva această problemă, să-l fi înlocuit poligamia, în care mai mulţi bărbaţi şi femei, de mai multe forma o familie de grup.
În principiu, acesta este acum apare uneori: pentru adulţi, de mai multe ori sa şi căsătorit, şi-benok re, ca urmare, să obţină un taţi şi mame câteva. Dar poate fi şi nu au divorţat, nu strica nervii copiilor, pentru familie şi au nevoie de ceva, ci pur şi simplu pentru a crea o familie de grup. Acest lucru previne numai bigotismul şi educaţie într-o tradiţiile monogama, patriarhal.

În al doilea rând, copiii trebuie să primească toate posibilităţile de exprimare creativă pentru tion manifestare de independenţă şi iniţiativa.
Acestea ar trebui să fie capabil să înţeleagă că, cu ajutorul imaginaţiei sale, şi în comunicarea cu prietenii, MI, acestea pot face viata lor mult mai bogată, mai luminoasă şi mai interesant decât utilizarea brelocuri, pe vyazyvaemyh publicitate. Creativitatea este necesar pentru a stimula capacitatea unui copil de a asimila alte-Goma, o fiinţă vie, să se simtă natura ca o viaţă, nu de mână trasă de realitate. Pierderea lumea noastra mecanice, automatizate, capacitatea de asimilare, de empatie, am pierdutACT AEM-tate de dragoste.

În al treilea rând, noi trebuie să dezvolte şi forme de iniţiativă copil, prin care copiii pot simţi că societatea are nevoie. Este incredibil de dureros să aştepte timp de aproape cincisprezece ani înainte de a vă încredinţa ceva grav.
Există o vârstă la băieţi (10-14 ani), atunci când sunt în nevoie stringentă de un test de diverse abilităţile lor şi să le recunoască de către colegii lor şi bărbaţi adulţi. Nu e de mirare toate arhaic-carea comunităţilor tribale, ne întâlnim cu ritualuri de iniţiere a băieţilor.
Este - ca răspuns la nevoia tot mai mare pentru bărbaţi, în recunoaştere a capacităţii sale a crescut la cultura canalizate în forme acceptabile social. Şi nu dacă cultura este canalizată aceste capacităţi de maturare-Chiyah, se dezvolta in adolescenta criză şi agresivitatea, este vorbesc despre asta un studiu comparativ etnografice ale diferitelor sisteme de educaţie în naţiuni diferite. Proprietate, ci Sistemul de examinare este un fel de ceremoniile de iniţiere, se moştenesc, dar în şcoală, institutele nu sunt examinate de aceste abilitati intr-un proces în care există o nevoie reală pentru tineri. De altfel, în universitate americana are un sistem real de iniţiere a studenţilor în fraternitate universitate-skie.
Între timp, prin rituri păgâne de deschidere, să iniţieze poate fi cel mai transferate la sistemul de valori familiale şi tribale şi atitudine eco-friendly spre Pământ. Aici este un exemplu de rit de iniţiere moderne în organizaţia de tineret pro-fasciste, pe care am asistat din întâmplare a început în metrou Moscova.
In ceasul cel mai de vârf, în tranziţia de la staţia "Piata. Revoluţie "la" Teatrul ", o mulţime de oameni se deplasează printr-un nod tunel, unul dintre cei care au mers pe jos ridicat brusc mîna, salutând gestul fascişti-stskim şi a strigat:" Heil Hitler! "El a răspuns cu acelaşi gest şi strigând unul dintre baieti permanente de perete . Cred ca nu a fost doar o demonstraţie de forţă şi de dispreţ faţă de mulţime, a fost o reală deschidere pentru nou-intraţi în organizaţii de tineret pro-fasciste.
Care ar putea fi iniţierea cultural modern pentru adolescenti nostru? Ar putea fi aceasta o excursie separate sau o excursie cu colegii lor?
De exemplu, noastre, "nativ" hippies deschiderea unei anchete, care au precedat adoptarea unui "sistem-miu, a fost excursia autostop de-a lungul Moscova-Petersburg, cu Coaching pentru câteva zile, şi să se întoarcă invers. O instruire preliminare necesare, introducerea de iniţiere în cultura hippie de a face sa sistemice "Papa" şi "Mama".
principii similare sunt acum tolkienistskoy, role-playing pentru tineri. Un hippie, un pro-CE sale de iniţiere, de fapt, a trecut de normele culturale proprii, nou-venit cu experienţă. Dar, în sine, drumetii, desigur, este pentru un adolescent să demonstreze maturitate, dar, el a făcut, el nu poate lucra pentru transferul valorilor tribale şi tribale mod de viaţă.
Dă ipoteza că această iniţiere ar putea fi organizarea de viaţă independentă în satul ro-ee. Acest lucru - un pic mai târziu.

În al patrulea rând, este mai bine dacă această comunitate ar fi o formă de uniune familii.
Conservarea vieţii terestre şi umanitatea pot fi soluţionate doar în cazul în care soluţia devine o afacere de familie. Cu toate acestea, o familie de multe ori nu dispun de suficiente resurse să se ocupe de această problemă în serios. Familiile ar trebui să fie unite într-un fel de clan - a fost distrusă mai devreme link-ul Svyatopolk care formează între grup etnic şi de familie. Pentru comunitatea tribală - aceasta este, de fapt unităţi populaţiei, prin care umanitatea este Evolve, armonizarea relaţiei sale cu natura, cu auto-identificare cu oamenii şi plaiul natal.
Această asociere poate fi foarte bine nu se bazează pe baza de consangvinitate, ci pe baza de familie spirituală ie. O astfel de comunitate trebuie să fie suficient de compact şideconectat, în sine, nu mai mult de câteva zeci de familii.
La început, am identificat principiile-cheie ale etice Vause Mediului ideologice născut. Dar această etică trebuie să fie menţinută în întregul sistem de management. Pentru a revigora bazele ancestrale ale vieţii, comunitate tribală cu siguranţă ar trebui să ia grijă de teren specifice şi hranei pentru animale ei în colectiv de muncă cu terenuri. rituri păgâne legătură directă cu restabilirea nativ de fructe vigoare a Pământului, plante şi animale.
Este clar că cetăţenii adulţi nu au prea mult timp să se predea pe deplin la activitatea pe teren, şi mulţi nu doresc să părăsească oraşul complet, o lucrare favorit, şi prietenii. Optimă-NYM pare un fel de soluţionare a dipolului, atunci când un generic comunitate are o oportunitate de a continua să se adune în timp de iarnă în oraş, ci de la începutul şi sfârşitul perioadei de vegetaţie, ceea ce face o aterizare în satul natal, în care indivizii pot trăi permanent.
Aceasta este în cazul în care posibilitatea de provocări serioase pentru adolescenţi, prin care sunt validitatea poate pentru a obţine abilităţile cele mai importante de viaţă şi autosuficienţă, inclusiv formarea-CY, semănat, recoltarea de culturi diferite, experienţe şi păşunat de bovine, tăbăcirea, şi gătit o varietate de produse de la natural materii prime, menaj şi construcţii.
Şi în procesul de a stăpâni toate aceste abilităţi, el poate învăţa valori şi tradiţii ancestrale de liber-sale de oameni. O provocare cheie (desigur, după câţiva ani de formare) poate fi ur-ING: adolescenţi grup de concediu de sezon, fără părinţii lor în satul strămoşesc, că acestea ar trebui să recolta vzra-Stith de la zero, folosind puterea calului şi pentru a sărbători o din această casă nouă. Anterior, baieti copac skie-ar putea face totul sa 12-13 de ani, şi anume capacitatea de a fi un gospodar a deschis uşa pentru ei în lumea adulţilor, le-a dat dreptul să se căsătorească.
Pe această bază, ar putea face o renaştere program de sate ruseşti. Esenţa ei - body-zation din serviciul civil alternativ în ţară, cu scopul de a ajuta persoanele în vârstă rurale, reabilitarea a ecosistemelor şi a fertilităţii solului, al cărui rezultat ar trebui să se construiască o casă pentru familia sa. Veţi vedea, pentru a lucra ca un băiat tânăr în sat, să construiască o casă, şi va rămâne acolo, obzavedites familie.
Ekoposelentsev copiii care locuiesc deja pe pământ, aşa cum ţăranii ordinare şi copiii nu ar trebui să fie recrutaţi în armată, în cazul în care rămân pe vârstă militară în timpul ofensivei un anumit timp pentru a trăi şi lucra în mediul rural.

Şi al cincilea. De obicei, ca studenti in varsta, oamenii de evacuare posibilităţile care ar putea da la dezvoltarea habitatului său. Apoi, el porneste in cautarea pentru un mediu mai potrivite. Deci, de familie şi Commonwealth tribale ar trebui să constituie un astfel de sistem de relaţii şi interacţiuni mopomoschi că ar simplifica cautarea unui mediu adecvat pentru solicitantul drepturilor sale. El ar trebui să fie transferate de la o federaţie la alta, ca un fel de baston. Şi astfel de pasaje pot fi bine pentru un adolescent etape de iniţiere, iniţierea autorului sostoyanie.Takoy maturitate vede organizarea de mediul uman, în care dragostea de viaţă poate dura până peste stricat toată evazivă.
De fapt, am ajuns la structura pe trei-membre ale Organizaţiei clanului a societăţii antice, care a urmat praindoevropeytsy mai mult. Baietii au fost de serviciu obligatorii pentru a beneficia de genul (în Antichităţi a fost militar, dar acum există o nevoie pe care serviciul a fost dedicat de conservare a Pământului). După aceea, au achiziţionat drepturile civile ale omului şi dreptul de a se căsători, devenind pre-mohozyainami, face deja freestyle agricole arabile, artizanat şi comerţ. În cele din urmă, cineva a adus copilul intrinsecă spaţiale, ar putea să se dedice îndrumare, alţii de formare, transferul de cunoştinţe, tehniceologie şi valori.

28.03.2003, Dionysos Georgis
dionysos@online.ru
http://slavya.ru