Donald Walsh: O conversaţie despre educaţie.

/ Vizionări: 5324

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Donald Walsh: O conversaţie despre educaţie. Aş dori să vorbesc despre educaţie.

- Cea mai mare parte a rasei umane a decis că valoarea şi scopul şi funcţia de învăţământ este de a transferului de cunoştinţe care să ofere educaţie cineva este de a oferi cunoştinţe, care este în sensul obişnuit - pentru a transmite informaţii. Cu toate acestea, educaţia nu este atât de mult se poate face cu cunoaşterea faptelor.
- Apoi, cum ar trebui să funcţioneze?
- Înţelepciunea.
- Intelepciune?
- Da.
- Bine, am să renunţe. Care este diferenta?
- Înţelepciunea - se aplică de cunoştinţe.
- Noi ignorăm înţelepciunea în favoarea cunoştinţelor?
- În cele mai multe cazuri, da.
- Deci, şcolile noastre trebuie să înveţe cât mai mult posibil?
Donald Walsh: O conversaţie despre educaţie.
şcoala dumneavoastră trebuie să îşi schimbe accentul. Acum, ei se concentrează în principal pe cunoaşterea faptelor şi aproape nici o atenţie la înţelepciune. Predarea gândirii critice, rezolvare a problemelor şi logica este percepută de mulţi părinţi ca pericol. Ei doresc o astfel de formare nu a fost inclusă în programa şcolară. Şi aceasta poate fi cazul dacă doresc să protejeze modul lor de viaţă. Deoarece copiii li sa permis să dezvolte procesul de propriile lor de a gândi critic este de natură să abandoneze standardele morale şi pe deplin rândul său, departe de stilul de viaţă al părinţilor lor. Pentru a proteja stilul tău de viaţă aţi construit un sistem de învăţământ bazat pe dezvoltarea de memorie pentru copii, mai degrabă decât capacitatea. Copiii sunt invatati sa memoreze fapte şi mituri - miturile care fiecare societate a inventat pentru el, în loc de a le oferi oportunitatea de a dezvolta capacitatea de a descoperi adevărul şi de a crea propriile lor.

Senior ascunde ceea ce fac ei. Persoanele în vârstă cred că tinerii nu pot vedea nimic. Dar tinerii vedea totul. Din ele, nimic nu este ascuns. Ei văd ipocrizia bătrânii şi încercând cu disperare să schimbe această situaţie. Încercaţi şi după ce nu, ei văd nici o alegere, dar urmeze bătrânii lor. Şi în acest fel ei nu pot găsi adevărul, ele nu doar învăţat diferit. Ei nu aveau voie pentru a analiza critic ceea ce fac seniori. Ei au fost permise doar de memorat. Ce vă amintiţi - eşti perpetuarea.
- Atunci cum putem învăţa pe tineri?
- Primul contact cu ei ca fiinţe animate. Fiecare dintre acestea este spiritul, care a intrat în corpul fizic. Pentru spiritul este o chestiune foarte dificilă, nu este uşor să te obişnuieşti cu el. Acest lucru este foarte limitare şi de constrângere. Prin urmare, un copil plange cu voce tare, deoarece brusc simt atat de limitate. Auzi acest plâns. Inteleg. Şi da copiii dumneavoastră un sentiment de "infinit", ceea ce sunt în măsură să ofere. Apoi, cu atenţie şi să prezinte uşor le lumea pe care aţi creat. Fi plin de grijă, cu alte cuvinte, să fie atent la ceea ce ai pus în celulele lor de memorie. Copiii memoreze tot ceea ce vezi, tot ce sentiment. De ce ai smacking copiii atunci când părăsesc uter? Tu chiar ne imaginăm că aceasta este singura modalitate de a face motoarele lor au câştigat? De ce ai luat copiii departe de mamele lor la doar câteva minute după ce au fost separaţi de singura formă de viaţă cunoscute de ele şi în toate lor existenţă prezent?
Donald Walsh: O conversaţie despre educaţie.
Nu tormoshenie şi trecerea măsurarea lungimea corpului şi să nu cântărească mai trebuie să aşteptaţi până când nou-născuţi din nou simt de securitate şi de confortul pe care ia dat viaţă? De ce este primul de mai multe imagini pe care le lasa copilul dvs. să obţineţi sunt imagini de violenţă? Cine ti-a spus că este bun pentru copii? Şi de ce te ascunde expresii de dragoste? De ce te preda înShih copiilor de a fi confundate şi simt ruşine despre propriul corp şi funcţiile sale, ascunzându-le de trup? Şi ce sunt lecţii despre trup? De ce nu dai copiilor în şcoli, în cazul în care a permis şi încurajat de concurenţă, care se acordă celor care sunt considerate "bune" sau "foarte" de succes în şcoală, în cazul în care estimează că "progresul" şi cei care se mută în ritmul lor propriu, intoleranţă deschise se manifestă ? Ce din toate acestea pentru a învăţa copilul dumneavoastră? De ce nu-i învăţăm pe copii dvs. mişcare şi muzică, nu să înveţe să se bucure de artă şi magie de basme şi de mirare de viaţă? De ce nu te dezvălui ceva natural, care este la copil, dar în loc să încerce să investească în ea ceva care este nefiresc pentru el? Şi de ce nu vă lăsaţi copiii invata logica si gandirea critica, rezolvarea problemelor şi crearea de locuri, folosind ca un instrument de intuiţie propriu şi vă profunda cunoastere interioara, loc de buchereală reguli, memoreze structura sistemelor şi concluziile adoptate într-o societate care a demonstrat deja trezit complet incapabil de a dezvolta, cu ajutorul acestor metode, şi continuă să le folosească? În cele din urmă, să le predea conceptul, mai degrabă decât obiecte. Inventa, inventa, crea curriculum noi şi voi pune în jurul său concepte cheie:

Conştientizarea
Onestitate
Responsabilitate


Învăţaţi-vă copiii la aceste concepte la o vârstă fragedă. Petrece-le prin intermediul acestui program, până la ultima zi de şcoală. Nu aceste concepte stau la baza modelului intreaga de educaţie. Vacuum-le impregnate toate instrucţiunile. Aceasta înseamnă că tot ceea ce vă învăţ, să fie derivate din aceste concepte.

De la prima carte foarte ABC mai avansate şi sofisticate de lectură, toate basme, istoria şi tot aşa ar trebui să fie transformată în jurul acestor concepte cheie. Asta este, acestea vor fi povesti despre constientizare, povesti despre onestitate, povesti despre responsabilitate. Copiii dvs. vor deveni familiari cu concepte vor fi introduse în acest concept, va fi scufundat în idei. Conform acestor concepte cheie care aveţi nevoie pentru a schimba misiuni scris, precum şi orice altceva care le însoţeşte, până când copilul creşte în capacitatea sa de a se exprima. În acest cadru poate invata chiar competenţe în calcul. Aritmetica şi matematica nu este abstract, acestea sunt instrumentele de bază ale universului, aplicabile în viaţă. Studiu de a calcula ar trebui să se desfăşoare în contextul unei experienţe de viaţă mai mare, într-un mod care atrage atenţia şi se concentrează pe conceptele cheie şi derivatele lor. Si in afara de acestea, există multe alte concepte pe care copiii trebuie să înţeleagă foarte bine, dacă acestea evolueze şi să crească pentru a deveni un om fiind holistică. Dar în timp ce la şcoală nu învaţă aceste lucruri. Acestea sunt lucruri pe care le vorbim, sunt cele mai importante în viaţă, dar acest lucru nu invata la scoala. Tu nu învaţă ce înseamnă să fii cinstit. Tu nu învaţă ce înseamnă să fii responsabil. Tu nu învaţă ce înseamnă să fie conştienţi de sentimentele altor oameni şi ce înseamnă să respecte punctul de vedere şi moduri de alte persoane. Spui că sarcina de predare a acestei minciuni cu părinţii. Cu toate acestea, părinţii pot aduce numai copiii că, în timpul său a fost dat la ei. Şi, prin urmare, păcatele tatălui trecut pe fiul sau. Prin urmare, casa va învăţa pe copii acelaşi lucru, ceea ce ai învăţat părinţii tăi.

- Există o cale de ieşire din această mizerie?
- Da! Acesta este situat în şcoala dumneavoastră! El - în formarea tinereţii tale! Dvs. de speranţă - în generaţia următoare, şi în viitor! Dar trebuie să opriţi cufunda-le în experienţa din trecut. Acest experiment nu funcţionează. El nu duce tu unde tu spui ca vrei sa mergi. Si asa ca daca esti prudent, vei ajunge acolo unde va! Deci, opreste-te! Uitaţi-vă în jurul! Aseaza-te si culege gândurile mele. Creeaza cea mai mare versiune de cea mai mare vizibilitate pentruAKOE l-ai avut despre ei înşişi ca fiinţe umane. Apoi, luaţi valorile şi conceptele care stau la baza si suport această viziune şi preda în şcoli acest dumneavoastră.

De ce nu introducă cursuri, cum ar fi:
• Intelege Force
• soluţionarea paşnică a conflictelor
• Elemente de dragoste Relatiile
• Personalitate şi auto-fondarii
• corp, minte si spirit: cum funcţionează
• implicarea în Creativitate
• cum să vă sărbători şi aprecia fiecare
• Justiţie
• Toleranţă
• Diferenţele şi asemănările
• Etica de afaceri
• puterea creatoare a minţii şi a conştiinţei
• Conştientizarea şi treaz
• onestitate şi responsabilitate
• Vizibilitate şi Transparenţă
• Stiinta si spiritualitate

Acum, şcolile dvs. exista, în principal pentru a oferi răspunsuri. Cu toate acestea, ar fi mult mai utile dacă obiectivul lor principal a fost să pună întrebări. Ce înseamnă să fii cinstit, sau responsabil, sau "echitabilă"? Ce înseamnă asta? Ce este, în acest sens înseamnă 2 +2 = 4? Ce este subtext aici? La copiii foarte dezvoltate comunităţi sunt încurajate să se asigure că au făcut descoperirile lor şi pentru a găsi propriile raspunsuri pentru ei înşişi. Nu cred că şcoala dumneavoastră nu va divulga niciodată seminţei tale cu oricare dintre acele lucruri pe care ati fost invatati, sau despre care aţi decis ceva. Contrar. Şcolile servi elevii lor, atunci când au în comun cu tinerii adulţi de ceea ce au învăţat şi a descoperit că sa decis şi că, ales în trecut. Apoi, elevii pot vedea modul în care aceasta a lucrat toate. Cu toate acestea, în şcoli, vă prezintă elevi fapte de genul asta, ceea ce este drept, la un moment dat, când aceste informaţii să fie prezentate de fapt doar ca pe nişte fapte. trecutul nu ar trebui să fie baza pentru adevărul real.

Datele din timp anterior sau experienţă ar trebui să fie întotdeauna şi sunt singura fundatie pentru probleme noi. Comori trebuie să se ascundă în probleme, mai degrabă decât răspunsuri. Întrebările sunt întotdeauna gata. Şi în lumina acestor fapte din trecut pe care le-aţi furnizat, voi sta Nu sunteţi de acord sau nu de acord să devină? Ce crezi? Este întotdeauna o problemă-cheie. Accentul este întotdeauna pe el. Ce crezi?
Ce crezi? Ce crezi?

Este acum clar că copiii pun în discuţie valorile de părinţii lor. Părinţii vor continua să joace un rol important, este fără îndoială un rol primordial în conturarea sistemului de valori al copiilor lor. Intenţia şi scopul şcolii va consta în faptul că la o vârstă fragedă şi până la încheierea educaţiei formale pentru a încuraja puii lor de a învăţa aceste valori şi să înveţe să le folosească, le folosesc, le face de lucru şi, desigur, le-a pus în discuţie. Pentru părinţii care doresc copiii lor au contestat valoarea lor să nu, părinţii care îşi iubesc copiii, şi chiar mai mult - nu sunt oameni care se iubesc prin intermediul copiilor lor.

Donald Walsh