Eco-genţile continuă să cucerească lumea

/ Vizionări: 2698
Tag-uri:

Eco-genţile continuă să cucerească lumea 

 

Eco-genţi: să salvăm planeta de plastic!
Eco-genţi: să salvăm planeta de plastic!

Acest fapt este o bucurie, care însă nu este nemărginită. Avansarea pungilor pentru cumpărături şi altor nevoi zilnice continuă în lume, deşi amploarea acestui marş este încă departe de a influenţa, în mod semnificativ, situaţia ecologică. Oricum, în Occident eco-genţile sunt destul de populare şi au devenit o alternativă cu drepturi depline la pungile de plastic.

Şi acest lucru nu poate să nu ne bucure! Cu toate acestea, în fiecare moment pe planetă un milion de oameni învelesc ceva într-o pungă de celofan sau de plastic. Cînd veţi termina de citit acest articol, se va grămădi o cantitate mare de material de plastic inutil. Peste un an, dacă consumul pungilor de plastic nu se va reduce, va fi folosit mai mult de un trilion de pachete. Deci puteţi să vă imaginaţi că în doi ani - două trilioane, în continuare - mai mult şi deja veţi şedea nu pe pămînt, ci pe un morman de plastic.

 

Eco-genţile continuă să cucerească lumea 

Mai verde nu exista! Eco-genţi din cataloage IKEA
Mai verde nu exista! Eco-genţi din cataloage IKEA

 

Amploarea unei astfel de activităţi inutile îşi imaginează mulţi designeri, care desfăşoară o activitate ecologică, în special, producînd pungile refolosibile, multe din care se disting prin simplitatea exterioară şi caracterul nepretenţios. Acesta este motivul creării unui concept ecologic şi în acelaşi timp la modă, de exemplu, imprimarea unor inscripţii amuzante şi, uneori controversate, pe saci simpli din bumbac.

Pe aceeaşi cale a mers şi creatoarea unei colecţii noi Maude and Tilda, care a prezintat sacoşele elegante pentru cumpărături. În aparenţă, aceste pungi nu sunt cu nimic deosebite: mînere confortabile, o formă simplă şi o şnuruire practică din panglică. Cu toate acestea, inscripţiile tipărite cu cerneluri non-chimice, fac fiecare articol unic şi distractiv. În mare parte producţia este axată de publicul feminin progresiv, care are umor suficient pentru a purta pungi de cumpărături cu astfel de inscripţii (traducere liberă): "Voi da totul pentru Channel", „Louis Vuitton nu-mi place”, "Aici sunt toate bulendrele mele," "Băieţii şi shoppingul", "Eu sunt un mizerabil", "Fac economii pentru o geantă mai cool," "Odată voi face totul pentru a cumpăra un sac de la Hermes” şi multe altele.

 

 

Sursa: ecofriendly.ru