ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Eco-publicitate: concis despre lucruri principale




 

 

Astăzi a devenit un gest romantic, la modă: de a aprinde lampioane chinezeşti şi a le lăsa să zboare liniștit în cerul de noapte. Fără îndoială, este frumos ... Dar, oare putem fi siguri că cadoul zburător nu va duce la un incendiu în casă sau de exemplu, în pădure, cîmpie? Iată de ce posterele creative din Brazilia, reprezintă lanternele insidioase ca şi eroi ai filmelor de groază, pentru că oamenii ar trebui să aprecieze în mod serios acţiunile lor, precum și măsurile de securitate!

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Desigur, este un pic ciudat să contemplăm eco-posterele sociale de la compania petrolieră "Petrobras", dar trebuie de remarcat că compania ,de asemenea, a investit mai mult de 780 milioane dolari în dezvoltarea energiei din surse regenerabile de la soare, vînt și maree, precum și în producția biocarburanților.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

”Surfrider Foundation Europe”, organizaţia ecologică implicată în protecția Coastei Europene a prezentat o campanie de publicitate print ”Surfrider Intiatives Oceanes”. Oare este corect că copiii născuţi azi sau mîine, nu se vor juca şi odihni în mijlocul naturii aşa cum suntem obișnuiți noi?

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

În loc de cerc gonflabil - anvelope auto de cauciuc omniprezente, iar sunetul mării îl vom asculta nu cu ajutorul scoicii, ci prin sticla de plastic. "Nu lăsați murdăria să cîștige", - spune sloganul campaniei publicitare.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Iată publicitatea unei mini-maşini ecologice de marca ”Smart fortwo tiny little bug”. Dacă nu ați observat copilaşul, vă oferim un indiciu: al cui armotizor roșu se întrevede printre buclele de oi?

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Această maşină consumă doar 3,4 litri la 100 de kilometri, prin urmare practic nu are nici-un impact asupra mediului înconjurător, ceea ce încearcă să ne transmită autorii posterelor, ascunzînd produsul nou după un trunchi de copac sau o mostră de piatră a arhitecturii antice.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Desigur, această publicitate este mai mult de natură comercială, dar în general, agenția de creație spaniolă ”Contrapunto” a observat foarte corect: maşina ar trebuie sa fie atît de inofensivă, că chiar şi natura să nu observe prezenţa ei.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

"Să oprim încălzirea globală!" - îndeamnă aceste postere foarte concrete. Tulpinile uscate de porumb și popcorn în loc de știulete – nu este ceea ce ne-ar plăcea să avem ...

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Cucul nu mai speră să arunce oule în cuibul străin: nu are nici-un sens, pentru că ele totuna se vor transforma într-o omletă. Şi deoarece, păsările nu pricep nimic în problemele de mediu, este evident că noi înşişi trebuie să oprim schimbările climatice.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Acest poster publicitar cu denumirea "Plaje nemarine de pe costa Californiei" este nu altceva decît o invitație pentru voluntarii la ziua oficială de colectare a gunoiului. O dilemă simplă: sau natura vie sau cauciuc.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

"Gîndiți-vă la ceea ce puteți salva atunci cînd economisiţi apa" - spune sloganul din aceasta serie impresionantă de postere grafice.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Eco-posterele vorbesc despre problemele actuale din Africa și multe ţări din Asia de Sud: în timp ce unii se confruntă cu lipsa acută de apă potrivită pentru viață, noi putem cheltui după pofta inimii.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Problema este că la noi prin conducte curge apa relativ curată (deşi săturată cu clor sau fluor) și decurge cu fosfați și substanţe tensioactive, care apoi nimereşte în oceane.

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

"Copiii părinților care fumează, mai devreme nimeresc în rai”- spune organizația ”Child Health Foundation”, care ne face o aluzie să citim printre rînduri: chiar şi inhalarea pasivă a fumului de tutun este nocivă pentru sănătate. Agenția de publicitate ”Serviceplan” (München, Germania), a priceput să ilustreze un nimb neobișnuit. 

 

Эко-реклама: лаконично о главном 

 

Și pentru gustare - o frumoasă eco-publicitate de la ”Superpaco”, producătorul de hîrtie din Ecuador, care foloseşte tehnica quilling (răsucirea benzilor de hîrtie): "Să salvăm lumea, care nu încetează să ne inspire!"

 

 

Sursa: facepla.net

 

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 07 septembrie 2012 14:01
Vizualizări: 4711

Citiţi de asemenea

La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
86
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...
83
Rețeta de varză murată fără sare de la Pola BragaDe ce am decis să scriem această rețetă, în ciuda faptului că există o ...
185
Jungla Amazonului este unul dintre cele mai puțin explorate locuri de pe Pământ. Mulți căutători de aventuri încă dispar...
174