ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Elbrus schi

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Călătorie în necunoscut. Valabilitatea de odihnă extremă depăşit toate aşteptările. Vedere unice de maiestuoase Muntele Elbrus, munte piscurile înzăpezite, văi pitoreşti din Caucazul de Nord şocant şi fascinant.

Baksan River. De la sat la Terskol Cheget plimbare drumurile forestiere. O parte din drum se află dincolo de râu, care poate merge pe gheata, imitaţie de poduri de la sucursale şi materiale improvizate, şi acest pod în mai multe locuri.

Călătoria mea în munţi a început la sfârşitul anului 2007, când am format un parasutist prieten, instructor AFF şi de masterat tandem Iuri Zharkov, care a spus el a fost de gând să merg în munţi pentru schi, şi că, în momentul de prietenii săi doresc să ia măsuri Aeroflot şi ieftine pentru a cumpara bilete de ape minerale şi înapoi.
Si-atunci el mi-a oferit ceva care nu ar trebui să spun o fată singuratică "Iar tu nu vrei să mergi cu noi de fapt?", Inainte de vara, nu am fost de gând să ia o pauza, in special iarna. Dar în mine ceva sa scufundat. Spark a inceput aventura de rupere afară. Şi am răspuns: "Da."

Nu conteaza ca în acel moment am avut nici o idee unde ne duceam - Dombay, Cheget sau Elbrus, nimic din ceea ce am greşit atunci când a fost luna completarea cererii de concediu, imaginind că nu am fost în februarie, iar în ianuarie anul viitor.

Un pic îngrijorat de problema care nu ştiu cum să schi, şi că ceva de schi buna nu am. Mă duc în munţi, şi tot restul, cum se spune, o problemă tehnică. O lună cu ajutorul prietenilor mei am dobândit legături, cizme, îmbrăcăminte de schi, schi şi a învăţat să le folosească. Călătoria a fost programată pentru 8-2 şi a fost trebuia să se termine 16 din această lună.

08-02-2008

Munţi Terskol situat între ascensorul de Elbrus şi Cheget. Pe stânga drumul spre Muntele Elbrus, dreptul - la Cheget. Fotografie făcută cu un teleschi de parnokreselnoy la modul în jos.

Strada este zapada lipicioase. Picioare băltoacă. Schi în capacul suspendati undeva în urmă. Am trage un geamantan. Poate ceva uitat? .. Dar nu există nici timp să se gândească. Nu vreau să fiu târziu - nu erau încă un zbor la Minvaud.

Am aterizat pe aeroportul Apelor Minerale. Apoi, aproximativ 4 ore a fost cheltuit pentru a ajunge la sat Terskol, care este situat între Elbrus şi Tcheget în Baksan Valley. La ajunge la destinaţie, am fost întâmpinaţi de stele, care, în număr de nenumărate au fost împrăştiate peste negru ca cerul carbune.

pârtiile de schi din Elbrus este un traseu cu staţiile de "Azau" (2350 metri), "Old orizont" (3000 metri) şi "Lumea" (3500 metri). Până când acestea pot ajunge pe cablu pendulului ascensorului. De la "Azau" la "orizontul vechi" operează două teleferice pendulului. Din "vechea concepţie despre lume" până la staţia "Mir" - doar unul. Ascensoarele una din ele sunt acoperite vagoane, în care sunt plasate aproximativ 20-25 de oameni. De la staţia "Mir" la "adapost" 11 (la o înălţime de 4100 de metri) de oameni ridica ratrak - probabil masina numai că se pot mişca uşor prin zăpadă. Nu toată lumea va creşte imediat la adapost "de" 11. La o altitudine de mai mult de patru kilometri, chiar cu un sentiment activ lipsa de oxigen. La poalele Elbrus este de lucru, de asemenea, "bucla" - ascensor pentru riderii incepatori.

09/02/2008

Munţi Până la ora 6 dimineata. Duş. Mic dejun. Rece degetele amorţite. Până la soare in munti nu sa trezit - nu să aştepte pentru caldura naturii. Totul, de la dimineaţa la apus muta în treapta de viteză completă. Deci ne-am dus la un apartament în bocanci de schi. Opreşte-te! In fata o pantă abruptă, cum să meargă în jos? gânduri încâlcită. Yura strigă din partea de jos pentru a se întoarce, dar nu se tem reilit. Şi am fost nevoită să alunece shamefully din pantă. Cineva a luat o serie de schi, snowboard şi stai pe panta şi glisaţi, încetinirea tăiate.

Zăpadă Elbrus purtaţi jos. Aici puteţi găsi un loc de freeride, un loc pentru o viteza fixată. Din masca dumneavoastră reflectă soarele, vântul rece arde obrajii si buzele. În coborâre la statia "orizontul vechi" pistă împrumută. Am văzut, un schior neexperimentat se aşeză pe schiuri, aproape sprijinindu-le şi a închis ochii şi laminate din pantă. Poate că spera că toate zboară în jos şi va trece în condiţii de siguranţă la orizont, la "Lumea". În realitate, el primul ran vizavi un semn de rata scăzută de coborâre, şi bătu-l otrekoshetilsya spre o stâncă abruptă. Dar reţea şi zăpadă l-a oprit. La sfârşitul acestui traseu de viteză, totuşi, şi ar trebui să fie recrutaţi, dar controlul asupra situaţiei în acest caz să piardă.

Odată depuse aclimatizare la o altitudine de o pereche de rulează, am decis de a urca pe ratrak Jura la "adapost" 11. Pe această maşină se află în spatele banc, care este situat la aproximativ 10-12 persoane. Pe drumul până în faţa mea prima dată adus gheţarilor albastru. Acum, şi apoi aici sunt văzute prin zăpadă şi roci. Am încercat pentru a elimina masca pentru a vedea prima mână această frumuseţe, dar soarele ma orbit instantaneu până la lacrimi de lumină puternică. Numai zgomot al motorului cu snowmobilul indicat despre cartier om în această mare tăcere. Prin urmare, se pare că pentru a ajunge la Elbrus. Dar este un drum, deoarece nu există aprinde respiraţie, şi picioarele devenit amortit ...
Soarele a fost de gând să merg treptat peste capacele de zapada la munte. Pentru masca lentilă devine gri. Fără ea zăpadă ridicate de vânt, inchide ochii. Relieful sub picioarele cu greu au variat. În spatele N-carea pante. Atentie dispersate. Concentraţiile de zero. E timpul să mergem acasă. Luaţi în cazul în care doar "Pace" şi "Horizon". Unchecked viteză şi apoi ochiul vede, că nu am timp sa se intoarca. Înainte de pietre şi un bolovan imens. Tot ceea ce este gestionat, astfel încât să acopere capul meu, fără un coif cu mâna lui. ... Pentru un bolovan lipit doi de schiuri mea, şi am auzit un suspin. Costa doar mâinile prejudiciu. Dar există încă un coborari săptămână.

11.02.2008

Un tip relativ nou de cablu gondola pe Elbrus. El este responsabil de staţia "Azau" la "orizontul vechi. Fiecare pod conţine o bogăţie de 8 persoane, în costum de schi complet.

Munţi La staţia "Mir" cu mine în lift van crescut bunica. Ea a fost îmbrăcat în haine sport, cu ochii - masca, în mâinile unui snowboard, fata - un zâmbet. Nu ştiu numele de această doamnă vechi dulci, în a cărui ochi străluceau de tineret. 2008-4-o să fie mai mult de 65 de ani. Din păcate, în acea zi am luat un aparat de fotografiat, altfel ar fi imprimat pe fundalul de munţi. Despre bunica mulţime de tineri. Toată lumea a vrut să se atingă de această excepţie. Acest lucru există? Da, aici este. Deci, noi, în aceşti ani pot fi, de asemenea, în măsură să voioşie şi veselie continue să facă lucruri pe care le iubesc, sportul preferat. Şi nimeni nu a văzut-o pe coborâre. La munte sunt toţi egali - nu există tânăr sau bătrân.

02 cincisprezece-şaisprezece, 2008

Elbrus început Blizzard. Ascensoare nu funcţionează. Apoi, de căuş, nu poate vedea nimic. Fără mască de schi nu a privi în sus, dar ascensoare de funcţionare prima etapă. calareti Viteazul grăbea la etaj. După prima coborâre, mulţi dintre ei vând bilete că nu este la jumătate de preţ, şi de zece ori mai ieftin. Mai jos ambulanţe de serviciu şi situaţii de urgenţă. Oamenii scoate "pachete". Merită? Blizzard nu s-au oprit câteva zile.

Gore pe planeta noastră sunt vaste. Desigur, poti sa te duci pentru senzatii noi în Austria, Franţa, sau în altă ţară. Cu toate acestea, poate noi ar trebui să înceapă de la propria lui? Munţii Caucaz sunt diferite: un loc curat şi clar, dure şi periculoase. In timpul iernii, acestea sunt considerate cele mai frumoase dintre toţi munţii planetei noastre. Dar Elbrus oo pentru totdeaunaThanetian dealul acela în primul rând, pe care am fost în stare să simtă libertatea, aerul curat de munte, care este liber de gândurile al orasului. Există doar tu si munti. Aceasta este o lume complet diferită.

ABONAȚI-VĂ
Luni, 18 august 2008 9:06
Vizualizări: 3212

Citiţi de asemenea

Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permitea conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru...
Pietrele Rollright sunt unul dintre cele mai faimoase complexe megalitice de acest fel din Insulele Britanice. Ele se af...
La înmulțirea plantelor prin butași uneori apare o problemă legată de formarea rădăcinilor. Pentru a accelera procesul...
207
Sub fertilitatea din așezarea ecologică Zvon-Gora de lângă Vitebsk, unde locuiesc Vlad și Alla Mișurni, se înțelege nu c...