Folding hidroplan cere la locul de mare viteză barci

/ Vizionări: 11442

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

După câţiva ani, mici şi uşor să piloteze aeronave poate disloce SUV-uri în rolul de transport pentru plimbări cu privire la natura (Figura ICON aeronavelor). După câţiva ani, mici şi uşor să piloteze aeronave poate desprindă SUV-uri ca un transport pentru plimbări cu privire la natura (Figura ICON aeronavelor). Masini de uşurinţa de operare. Mecanismul de transformare, similare cu cele care sunt pe punte luptători. Eficienţa şi greutate scăzută. Comoditate şi uşurinţă de funcţionare. Pe de o parte - aceasta este doar o altă aeronavă sportului. Pe de altă parte - un aspect nou la vehicule de agrement cu caracter personal şi toate de călătorie.

6.11 NOUĂ-bază ICON aeronave a depus o "îngustă" fructe public al lor de ani de efort - lumina aparate sportive ICON A5. Prezentarea a avut loc în spatele uşilor închise (pentru un numar de persoane invitate, printre care au fost câteva celebrităţi).

Completat (mai ales) din planul de copil compozite de carbon, pe un plan compania ar trebui să facă în cele din urmă de zbor la proprietarii privaţi atât de comună ca acum sunt excursii cu barca pe bărci şi iahturi cu motor.





Uşor transportabil avion ar trebui să fie un alt pas spre libertate completă de mişcare (figura ICON aeronavelor). Uşor transportabil planul ar trebui să fie un pas spre libertate completă de mişcare (figura ICON aeronavelor).

Dar este încă în lume, nu a fost suficient de uşor pentru unele dintre aeronave? În aceste state, ele sunt chiar foarte mult.

Cu toate acestea, gradul de utilizare a acestei tehnici este încă o problemă pe care inginerii de luptă.

În mod ideal, Iubitorii vede o maşină universală, capabil, şi zbura şi plimbare. Ceva de genul o masina zburatoare.

ICON A5 - aproape masina. Cu toate acestea, de deplasare pe drumurile că nu ştiu cum, dar poate fi reumplut la staţii de benzină regulate (Figura ICON aeronavelor). ICON A5 - aproape masina. Cu toate acestea, de deplasare pe drumurile că nu ştiu cum, dar poate fi reumplut la staţii de benzină regulate (Figura ICON aeronavelor).

Acest lucru poate fi destul de ceva atat de fantastic în aparenţă, cu decolare verticală (desi antena, de exemplu), si poate - doar de aeronave capabile de pliante şi coama propriile lor de călătorie pe drumurile obişnuite ca autoturisme.

Proiectele de acest tip am văzut mai mult decât suficient. Noi doar nota cea mai apropiată de el a venit pana la realizare: Terrafugia de tranziţie. Acest dispozitiv neobişnuit este deja disponibil. Am adăuga că, în conformitate cu cele mai recente date, construirea de zbor de tranziţie Primul prototip este în curs de desfăşurare.

A5 Construit făcut tot posibilul pentru a maximiza uşurinţa de tranziţie sa dintr-o linie simpla de A5 Construit făcut toate eforturile posibile pentru a facilita tranziţia sa de la o linie simpla de "bunuri" să fie transportate pe o remorcă, la rolul de vehicul (ilustraţii ICON aeronavelor).

Cu toate acestea, construirea unui aparat capabil de a fi un avion bun, si o masina buna - nu uşor. Şi acest progres tehnologic duce la mai multe desene sau modele complexe, creştere în greutate, să nu vorbim de creştere a preţurilor.

Poate e mai bine doar pentru a face planul de pliere, ajuns la scadenţă, pot fi transportate cu masina sau remorcă la un loc de decolare, şi apoi, de asemenea, să ia în mod natural acasa?

Chiar plecare efectuează Trikes şi a crezut ca ele să fie vehicule ultra-light din raţă "şi o duzină de tuburi, care sunt în inventatorii oferind abundenţă. Aceste maşini sunt de mică valoare pentru modul în care unele lungi. Confort le zero, şi-implementare re nu este atât de puţin timp.

Începător capabil să se deplaseze de la situaţia de transport în Începător capabil să se deplaseze de la situaţia de transport în armată "în mai puţin de un minut (ilustraţii ICON aeronavelor).

ICON aeronave a mers pe o cale diferită. Ea a creat un sport de amfibieni pliante, susţinând la un nivel ridicat de confort, precum şi o viteză decentă, şi prestigiu.

Prin satelit de navigare prin GPS, sistem de muzica, multi-funcţia de afişare ... Neobişnuite vehiculului şi pe "simt" pilot şi poziţionarea pe piaţă ar trebui să fie mai aproape de autoturisme decât pe aeronavă. Deci, spune ICON aeronautic.

Pe 12 iunie, simultan cu deschiderea de site-ul său, icoana a început să accepte comenzi pentru acest miracol de tehnologie, care ar trebui să cadă în mâinile de cumpărători prima în 2010. Dar cât de realiste de proiectare şi planurile companiei?

sdergivanie solemnă acoperite cu A5 a avut loc în prezenţa oaspeţi importanţi, cumparatorii multe dintre acestea - potenţialul de elemente noi (fotografii ICON aeronavelor). sdergivanie solemnă acoperite cu A5 a avut loc în prezenţa oaspeţi importanţi, dintre acestea - potenţialul mulţi cumpărători de elemente noi (fotografii ICON aeronavelor).

O scurtă istorie a proiectului. ICON aeronave a fost infiintata in anul 2005, un om de afaceri Kirk Hawkins (Kirk Hawkins). Este interesant faptul că în timpul său, el a fost educat, nu numai în economie, dar, de asemenea, în domeniul tehnic.

Şi totuşi, acest lucru a fost un inginer militar şi SUA (pilotat avion de vânătoare F-16), şi piloţii civile (LED-ul "Boeing"). Adăugarea de la hobby Kirk's - scuba diving, paraşutism şi de motocros - care devine evident că aparatul pe care la inventat, ar trebui să fie de cel puţin o organizaţie non-triviale.

Cu toate acestea, dacă credeţi că Hawkins - nebun entuziast-un singur - că greşiţi. El a asamblat o echipa solida de ingineri, designeri şi investitori.

De mai sus: Fondator ICON aeronave Kirk Hawkins şi faimosul astronautul Buzz Aldrin (Buzz Aldrin), unul dintre puţinii oameni care au calatorit pe Luna. De mai jos: un pilot de teste al companiei, John Karkow cabină A5 (fotografii ICON aeronavelor). De mai sus: fondator Kirk Hawkins, ICON aeronautic, şi faimosul astronaut Buzz Aldrin (Buzz Aldrin), unul dintre puţinii oameni care au vizitat luna. De mai jos: un pilot de teste al companiei, John Karkow cabină A5 (fotografii ICON aeronavelor).

În special, în funcţie de ICON, patru dintre inginerii săi cheie a lucrat anterior în faimosul Scaled compozite, unde au participat la crearea unor astfel de vehicule legendar în jurul lumii de zbor Virgin Global Flyer şi primul din lume SpaceShipOne kosmoplan private, şi sunt acum construite de rapel WhiteKnightTwo şi de călătorie SpaceShipTwo. Deci, fiecare detaliu cu ICON A5 ar trebui să fie în partea de sus.

Mecanismul de pliere şi aripile desfăşurarea conceput în aşa fel că o persoană poate face rapid acest manual. Cum opţiune prevede un mecanism automat, a adăugat şi aripile lor după presare.

e.com/v/2_avz621hOo & color1 = 0xb1b1b1 & color2 = 0xcfcfcf & hl = ro & feature = player_embedded & fs = 1 "type =" application / x-shockwave-flash "allowfullscreen =" true "width =" 425 "height =" 344 ">

Anvergura de aeronave este de 10,4 metri, iar unitatea de lungime (în aer) - 6,7. Atunci când transportul icon pe lăţimea remorcă a acestui aparat de zbor este egal cu total 2,6 metri. Lungimea al aparatului în starea pliat este egal cu 8,5.

Compania se compară ideea sa de a compartiment interior scumpe masini sport (si nu cu alte saloane de aeronave uşoare), subliniind la public ceea ce se aşteaptă (ilustraţii ICON aeronavelor). Compania se compară ideea sa de a compartiment interior scumpe masini sport (si nu cu alte saloane de aeronave uşoare), subliniind la public ceea ce se aşteaptă (ilustraţii ICON aeronavelor).

În general, pentru că nu se încadrează în fiecare remorcă. Pe de altă parte, potenţialii cumpărători de astfel de "jucării" Asiguraţi-vă că au o experienţă de transport de widget-uri mari - cum ar fi bărcile.

Interesant, dacă nu remorcă cumpărător adecvat ICON-urilor, o companie din California poate pentru o taxă de a oferi remorca de productie proprii, special concepute pentru A5.

Greutate maxima la decolare de amfibieni ajunge la 650 kg. Capacitate (2 persoane, plus un bagaj mic) - 200-240 de lire sterline. Combustibil (de aviaţie sau cu motor pe benzina) - 76 de litri, ceea ce este suficient pentru 556 km.

Anterior, transformatoare Avioane, pare să apară doar în masca de dezvoltare experimentală militare (Figura ICON aeronavelor). Avioane transformatoare Anterior, se pare ca să apară doar în pretextul de proiectare experimentale militare (Figura ICON aeronavelor).

În cer un carbon "pasăre" ascensoare motor Rotax 912 ULS de ieşire de 100 cai putere, care este suficient pentru a accelera la 195 de kilometri pe oră.

paraşute Astfel, întregul aparat de economisire, cunoscut in piata de mai mulţi ani. Încă nu, orice aeronavă de producţie se poate lăuda cu o astfel de opţiune (ilustraţie ICON aeronavelor).

paraşute Astfel, întregul aparat de economisire, cunoscut in piata de mai mulţi ani. Încă nu, orice aeronavă de producţie se poate lăuda cu o astfel de opţiune (ilustraţie ICON aeronavelor). Pentru decolare şi aterizare a alerga masina are nevoie de doar 230 de metri. Şi în afară de teren şi poate rula pe apă. Prin modul în care, sub formă de flotoare (în care sunt ascunse şasiu roţi) cu atenţie concepute pentru a oferi stabilitate foarte mare a aparatului la mare şi simplu râu.

Unul dintre inginerii companiei şi de testare-pilot Karkow său John (Jon Karkow) ar trebui să ridice primul rând, A5 în aer în această vară. Daca totul merge conform planului, unitatea va fi un produs de serie.

Aproximata preţ a fost deja anunţat - 139.000 dolari în versiunea de bază (pentru a plasa o comandă de aeronave pentru compania îşi propune să facă o plată în avans de 5.000 dolari).

Mai ales o echipa Hawkins subliniază inovaţii de siguranţă. ICON aeronave promite un comportament foarte clare şi previzibile ale maşinii în aer şi un stand de viteză redusă.

Şi totuşi - cumparatorul va putea comanda A5 cu built-in parasuta, uşor coboară la sol toate aeronavele, în caz de urgenţă. Şi aceasta este doar una dintre numeroasele opţiuni disponibile pentru clienţii companiei.

Adaugă că, pentru publicul larg, acest avion pliere ar trebui să fie prezentate la airshow anual în Oshkosh AirVenture, care se deschide 28.07.

Privind materialele revista online membrana6/18/201700.html "target = _blank> http://www.membrana.ru/articles/technic/2008/06/18/201700.html