Good-bye, Hummer-ul hulpav

/ Vizionări: 2720

Good-bye, Hummer-ul  hulpav

Good-bye, Hummer-ul  hulpavÎn legătură cu trecerea la tehnologii mai curate în domeniul industriei de automobile în lume progresează tendinţa de a replasa oamenii pe maşini, care aduc mai mici daune mediului.

De exemplu, uzina de producere a uneia dintre cele mai faimoase maşini ale timpului nostru Hummer se confruntă cu o adevărată prăbuşire din cauza lipsei de comenzi. Ultimul lot lansat, aproximativ o mie de maşini, este expus pentru vânzare, însă cumpărătorii, care ar dori să achiziţioneze bunuri, deocamdată nu-s.

Hummer-ul electric de la Prindiville
Hummer-ul electric de la Prindiville

Un exemplu notabil de acestă tendinţă poate fi considerat şi maratonul ecologic, deţinut de compania Shell, începând cu 1985, care în acest an a adunat sub auspiciile sale mai mult de două sute de echipe, încercând să pună în aplicare sarcina de a crea o maşină care ar fi în stare să parcurgă maxim distanţă cu 1 litru de combustibil. Câştigătorul a fost o maşină franceză proiectată de către studenţi, care foloseşte ca bază de combustibil hidrogenul lichefiat.

O altă experienţă interesantă este show auto din New York, atrăgând atenţia opiniei mondiale la utilizarea motoarelor ecologice şi introducerea în autoturisme a unui grad mai mare de securitate. De obicei, un astfel de eveniment a avut drept scop demonstrarea automobilelor spectaculoase şi extravagante, orientate spre cumpărarea de către proprietarii bogaţi.

La aceeaşi expoziţie cele mai interesante modele au fost pregătite pentru răspândirea pe scara largă a maşinilor cu accentul ecologic. A bucurat cu dezvoltările lui şi concernul Mercedes, care a propus spre atenţia consumatorilor "Mercedes-Benz C220 CDI BlueEFFICIENCY. Noul Mercedes de clasa C atrage nu numai prin calitatea de a fi economic, dar, de asemenea, reduce, daunele aduse mediului. Elementul de noutate al dezvoltării constă în ceea că pentru prima dată nu este folosită o propulsie hibrid. Cheltuieli pentru o sută de kilometri de drum constituie  mai puţin de cinci litri de benzină, modelul câştigă rapid viteza de până la sută de km în opt şi jumătate de secunde.

Principalul avantaj al concernului pe teritoriul Rusiei poate fi considerat nu numai interesul de vânzare activă a maşinii viitorilor proprietari, dar şi servicii Mercedes organizate, reparaţii operative, inclusive şi Auto Mercedes.

La o soluţionare similară a problemei a ajuns şi Volkswagen, care a creat un nou automobil Volkswagen Golf VI, economisind combustibil şi ocupând de drept unul dintre primele locuri în diferite teste şi concursuri. De exemplu, într-unul din aceşti raliuri pe un drum inelat Minsk, consumul de combustibil a fost aproximativ de trei litri şi jumătate pentru o sută de kilometri.

 

 

Sursa