ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Influenţa muzicii asupra dezvoltării copilului.



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate


În ultimii ani, mai puţine şi mai puţini părinţi se gândesc la educaţie muzicală pentru copiii lor. Părinţii cred că acel copil ar trebui să aibă cunoştinţe care vor fi utile in viata. Acum, moda concentrat educaţie. Vrei să fii un traducător - predarea limbilor, un avocat - istorie. Cauze naturale părinţii să insufle copiilor săi crezut că profesia necesare - calea cea mai scurtă pentru bunăstarea fizică şi că acest lucru este acum principalul lucru. Şi într-adevăr, de ce petrece timp pe exerciţii muzicale, obositor pentru ambii părinţi şi pentru maestru puţin? Din fericire, în cazul în care instrumentul selectat - pian. În exerciţii iniţială pe vioară sau violoncel prova este cea mai mare parte din cartierul tău şi nervii şi provoacă nu mai furios decât cântec trist, de exemplu, pisicile martie ... Dar, în ciuda tuturor inconvenientelor care oferă etapa iniţială de ai invata pe copii să joace instrumente muzicale, de generaţiile anterioare de părinţi întotdeauna a încercat să dea copiilor o educaţie muzicală. Anterior, fiecare familie nobilă de copii au fost predate de dans, călărie, caligrafie, limbi străine, garduri, juca instrumente muzicale şi canto. Ei bine-cunoscut de lucrări, scrise nu de compozitori profesionişti şi oameni de bine educat, cum ar fi un diplomat rus ASGriboedov, care, în plus faţă de locul de muncă şi literare diplomatice compus unele piese excelente de muzică. În şcoală de muzică a fost un concurs de mare, şi au luat înapoi copiii supradotaţi ... Cei care nu sunt înscrişi într-o şcoală, a participat numeroase cadre didactice privat, iar un an pentru vacanţe de familie celebra suferinţă polka tropotul Glinka poloneză Oginsky. Deoarece nu necesită numai lecţii de muzică de muncă continuă şi-voinţă puternică eforturile de copii, dar răbdarea părintească indestructibil, profesioniştii au devenit unul, dar încă mai predat la toate sau aproape toate şi a considerat necesar. De ce?

Muzică şi personalitate

Muzica face pe oameni sociabili, deoarece, îndeplinirea de lucru, încercând să transmită gândurile şi sentimentele de compozitor, cântăreţ învaţă pentru a găsi contact cu publicul, într-o conversaţie simte nuante de intonaţie şi de companie emoţie, ghicind tonul şi ritmul de conversaţie - el este obişnuit să se simtă gândurile şi stările de compozitor, muzică pe care le efectuează.

Muzica învaţă copilul la munca de zi cu zi, aceasta aduce rabdare, vointa si perseverenta, îmbunătăţirea emoţie, dă o anume viziune a lumii. Muzica ne învaţă nu doar sa asculte, dar nu aud, ci doar sa arate, de asemenea, pentru a vedea, şi văzându-şi auzul, senzaţie. Un om fericirea este doar depinde de ceea ce vede în jurul ochii si ceea ce emoţiile din ceea ce vezi este confruntaţi. Dacă doriţi lume pentru copilul dumneavoastră este bogată şi emoţional saturate, dacă doriţi să devină una de succes, bine rotunjite, conştient, şi, prin urmare, un om fericit, îi oferă această oportunitate.

Copiii care se joaca de instrumente muzicale, de obicei altele. Copilul este in clasa a zecea şi a şcolii de matematică a descoperit abilitatile matematice genial? A fost o dată implice mai mult în joc la pian? Cu toate acestea, înainte de a închide (dar nu întotdeauna!) Pian, lasă-l să-i spun mulţumesc! Fără muzică, el nu ar fi ceea ce a fost, datorită faptului că oferă muzică şi gândirea creativă, şi reprezentării spaţiale, precum şi obiceiul de a muncii de zi cu zi a iubirii. Sau va el a decis brusc să renunţe la studii de muzică a început să scrie bine şi profundă, nu înzrastu poezii şi eseuri? Spune-mi, unde este mare de emotii, un sentiment de ritm si de imagini de prezentare? Nu de la ceea ce un profesor de muzică, care bate fără patimă de timp, mai degrabă rece, spunând: "El este nefericit, nu tambur, cânta la pian, dar aici este disperare - forte, fortissimo! Asculta muzica, asculta ceea ce compozitorul a vrut să spun ... "spune un profesor de muzică. Să ne concretiza cele de mai sus şi să explice modul în care instrumentele muzicale joc ajută la asimilarea unor elemente.

Ortografie şi Muzică

În cazul în care capacitatea de a scrie fara erori depindea numai pe cunoaştere a normelor, ar trebui să scrie aproape totul. În dezvoltarea intelectuală normale la copii sunt adesea dificultăţi în procesul de învăţare pentru a scrie şi exprima gândurile din motive care nu au legătură cu deficienţe de vedere, auz sau orice tulburări neurologice. Achiziţionarea de alfabetizare poate împiedica scrisoare: - Încălcarea de percepţie spaţială. Potrivit statisticilor, 60% dintre studenţi au o noţiune destul de vagă de concepte, cum ar fi dreapta, stânga, jos, sus, etc Nu ma credeti? Să stabilească în picioare în faţa dumneavoastră, unde vă mâna dreaptă, iar în cazul în care stânga. Dost tu nu? Gândeşti? Deci, într-o scrisoare a scris litere (si numere) oglindă, de exemplu, "e", în loc de "e" sau "b" în loc de "d", rearanjează uneori litere şi silabe în cuvinte, cuvintele într-o propoziţie şi "bravo" în domeniu. Din acest motiv, ea sare peste litere şi silabe, scris împreună cuvintele într-o propoziţie, dar noua propunere, cu o scrisoare de mici dimensiuni. Un copil care ştie de bază de a juca un instrument muzical, nu vor experimenta aceste dificultăţi: el a învăţat cu fermitate în cazul în care dreptul, în cazul în care mâna stângă.

Cunoaşterea de claritate armat - în faţa lui sunt note care indica în mod clar partea stânga şi mâinile potrivite. La notele de pian, de exemplu, a părăsit linia de sus - jos dreapta -, ceea ce înseamnă că la un copil este consacrat şi este un astfel de lucru ca "top-down". Cunoştinţe despre o gamă şi succesiunea de sunete într-o coardă va completa conceptele sale spaţiale şi, prin urmare, va curata erori descrise mai sus în scrisoare. - Cinetică şi tulburări de dinamică de organizare a circulaţiei. Ce înseamnă acest lucru? Aceasta înseamnă că degetele muta rău de ei înşişi şi de a comuta rău de la o mişcare la alta, şi, din această toată atenţia noastră - pe degetele, şi în timp ce vom obţine o scrisoare de complicat "C" şi de gândire despre cum să-i urmeze, nu să greşească în scris nu mai puţin complicată "r" şi la fel şi în numere, curriculum-ul merge departe. Ce nu fac exercitii fizice pe instrumente muzicale, va învăţa să se mute mâinile şi să coordoneze mişcarea cu degetul? - Conexiuni între terminata analizorului auditiv şi sistemul de motor. Copiii nu pot juca în mod corect pe o scrisoare pentru a auzi fraza.

Dacă, de exemplu, oferă un astfel de copil pentru a contoriza numărul de curse efectuate într-un dat structura ritmică, acesta va conta le corect, dar să atingeţi acelaşi ritm el nu a putut. Prin urmare, el va scrie o scrisoare greşit în loc de auzit corect sunetul nu va fi capabil să respecte normele de transfer şi, din nou, va swap silabe locuri şi litere pentru a sări, deoarece divizia de cuvinte în silabe de ureche - o divizie în unităţi ritmice. Redarea unui instrument muzical pentru a forma sens, un copil de ritm si de coordonare între tare de auz şi abilităţi motorii de mâini. Abilitatea de a transforma gândurile şi sentimentele într-o formă scrisă - în cuvinte şi propoziţii - reflectă un proces complex, care este format din copilarie.

Mai în vârstă a copilului, defecte mai clar manifestă în scris. În special, acestea sunt vizibile atunci când elevii să înceapă să scrie eseuri pe o temă dată. Ele nu pot exprima ideea detaliate deoarece nu poate manipula semne de punctuaţie, de a organiza tKST (împărţite în paragrafe, cu un conţinut semantic complet) si pur si simplu nu pot îmbrăca gândurile lor în scris. Elev, care pot fi împărţite în fraze de muzică, ştiind simboluri muzicale, capabil să transmită gândurile compozitorului in materie de sunet, uşor de a răspunde acestor provocări şi în scris!



Matematică şi muzică

Muzica îi învaţă pe copii, dar nu se vedea, de asemenea, numai vazut de joaca, nu auzi numai, dar, de asemenea, reprezintă ceea ce auziţi. În consecinţă, se dezvoltă tot felul de percepţie: vizual, auditiv, senzuale - şi toate tipurile de memorie: vizual, auditiv, motor, figurativ, asociativ. Un copil juca "Cântec de toamnă" de Ceaikovski, ca în cazul în care văd în acest moment o imagine tristă de toamnă în clasă, de exemplu, istoria va fi la fel reprezintă în mod clar toate expusă de profesor, iar acest lucru este mai bine să vă amintiţi.

Subliniind material, el va absorbi prea mult bine, pentru că el a fost stabilit de memorie cu motor, atunci există o conexiune între gândirea şi funcţiile motorii de mâini. Te ştiu că, uneori, unele de calificare uitat amintesc de mai multe mâini, nu capul.

În plus, muzica dezvoltă fantezia asociativă, fără de care stăpânirea de alte tipuri de arta ... Istoria cunoaşte o mulţime de oameni a căror talent este cu multiple faţete, şi capacitatea de a o ocupaţie, deoarece capacitatea de a completat altul. Leonardo da Vinci a fost un sculptor, pictor, arhitect, inginer, a cântat, a predat canto si a fost primul care a studiat natura artei vocale.

Alexander Griboyedov, scriitor şi diplomat rus, a fost, de asemenea, un compozitor, pianist şi organist. Mihail Ivanovici Glinka frumos pictate. Einstein a jucat la vioara ... Copiii care studiază muzica găsi de obicei, capacitatea şi afinitate pentru alte arte, pentru că, în plus faţă de abilităţile cognitive, muzica dezvoltă emoţii, imbunatateste abilitatile interpersonale.

În primul rând, copilul poate alege de la orice fel de activitate ar fi legate de soarta lui şi a decis, are ca o idee despre ştiinţă şi artă, şi muzică. În al doilea rând, cel mai adesea după primirea educaţiei muzicale elementare, se ia o decizie în mod independent şi, de obicei, fără confuzie, indicând faptul că personalitatea totală de formare a unui copil. Privind influenţa muzicii asupra persoană poate vorbi la nesfarsit ...

Sursă

ABONAȚI-VĂ
Sâmbătă, 17 aprilie 2010 11:00
Vizualizări: 4866

Citiţi de asemenea

Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permite conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru ...
0
Am pierdut multe lucruri. În catalogul pierderilor - cele mai neașteptate lucruri. Undeva au dispărut bunicile.Bunicul n...
63
Pe teritoriul planetei noastre au trăit numeroase civilizații și popoare antice, care au lăsat în urmă o mulțime de arte...
59
De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
154