“Inițiativa METRO pentru Apă” – De Ziua Mondială a Apei, compania METRO atenționează societatea civilă despre deficitul de apă la nivel global.

/ Vizionări: 1488

“Inițiativa METRO pentru Apă” – De Ziua Mondială a Apei, compania METRO atenționează societatea civilă despre  deficitul de apă la nivel global.

Chişinau, 22 Martie 2018 – Cu ocazia Zilei Mondiale a Apei, compania METRO, împreună cu alți 11 furnizori la nivel local si 3 furnizori la nivel local (Moldova), încearcă să aducă în atenția opiniei publice a problemelor legate de deficitul de apă la nivel global. Aflată la cea de-a doua ediție, ”Inițiativa METRO pentru Apă” continuă să informeze clienții și angajații companiei privind necesitatea utilizării raționale a apei prin intermediul diverselor activității și campanii de informare. Datorită prezenței sale la nivel global, compania METRO oferă o platformă largă prin care sprijină implementarea unor proiecte sociale inițiate de un număr mare din furnizorii săi.

Compania METRO Cash & Carry își desfășoară activitatea în 25 țări, unele dintre care se confruntă cu un deficit acut de apă potabilă. De Ziua Mondială a Apei, diviziile METRO din 18 țări, inclusiv Republica Moldova, participă la diverse activități axate pe subiectul deficitului de apă. Furnizorii oferă informații cu privire la ambalajul produselor lor, iar, pe standuri, oferă informații referitoare la modalitățile de economisire a apei în viața cotidiană dacă apa se utilizează rațional și dacă se fac investiții în proiecte de importanță socială, de exemplu.

Un film despre influenţa cuvintelor asupra totului din jur: apă, plante, omul (Video)

Pentru anul 2018, compania METRO și-a stabilit ca obiectiv, la nivel global, să întrebuințeze cu 100 milioane de litri de apă mai puțin decât în anul precedent. În acest context, compania METRO nu doar raționalizează consumul apei în magazinele și depozitele sale, dar, de asemenea, dorește să sensibilizeze în această privință furnizorii și clienții săi și să le ofere sprijin în efortul lor de a consuma mai puțină apă.

“Campania Inițiativa METRO pentru Apă, este lansată pentru primul an Moldova, iar intenţia noastră de aduce această campanie aici, se înscrie in strategia noastră de responsabilitate socială, deoarece dorim să informăm şi să sensibilizăm clienții și angajații companiei, despre efectele consumului de apă potabilă. Acum, împreună cu furnizorii noștri, dorim să atragem atenția societății civile asupra problemei deficitului de apă atât la nivel global cât şi la nivel local. Avem stabilite obiective clare pentru un consum rațional al apei și astfel dorim să contribuim substanțial la gestionarea resurselor de apă”, a afirmat Directorul General METRO Cash & Carry Moldova, Dl Szalai Karoly.

În acest sens, la nivel global METRO cooperează cu 11 furnizori globali, precum Barilla, Coca-Cola, Colgate, Danone Waters, Diageo, Henkel, L’Oreal, Mars Food, PepsiCo, Procter & Gamble (P&G) și Unilever Retail. La nivel local am reuşit sa stabilim acţiuni comune cu trei furnizori: ORBICO (distribuitor oficial Procter & Gamble), Trigor AVD (distribuitor oficial Unilever) şi Mag SRL (distribuitor oficial Henkel). Majoritatea acestor furnizori implementează proiecte proprii pe care clienții lor le pot susține achiziționând produsele acestor companii.

Apa în recipiente de plastic este mai periculoasă decât apa de la robinet
Apa în recipiente de plastic este mai periculoasă decât apa de la robinet

Spre exemplu, prin intermediul ”Inițiativa Apă Potabilă Sigură pentru Copii”, P&G a oferit deja peste 13 miliarde litri de apă potabilă în peste 85 țări începând cu anul 2004 și continuă să doneze volumul necesar de apă potabilă pentru 1 zi pentru fiecare produs P&G achiziționat în rețeaua magazinelor METRO Cash & Carry. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, necesarul zilnic de apă pentru o persoană este de 2 litri, care sunt oferite copiilor și familiilor lor prin intermediul pachetelor de apă P&G Purifier. Achiziționând produse Unilever la METRO Cash & Carry, consumatorii contribuie la sprijinirea proiectelor locale implementate în domeniul apei, cum ar fi spre exemplu, proiectele implementate în parteneriat cu UNICEF în Africa și Asia.

Prin intermediul Inițiativei METRO pentru Apă, compania oferă clienților săi posibilitatea să sprijine campaniile de ajutorare inițiate de partenerii săi industriali și să îmbunătățească astfel accesul la apă potabilă pentru milioane de oameni din întreaga lume. Compania METRO se vede ca și un membru activ al comunității globale și depune eforturi pentru a contribui la crearea de plus-valoare și la atingerea Obiectivelor ONU privind Dezvoltarea Durabilă. “Apă curată și igienă pentru toată lumea până în anul 2030” este Obiectivul nr. 6 al Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă a ONU.

METRO este unul din specialiştii internaţionali in domeniul vânzărilor en-gros şi retail. Compania își desfășoară activitatea în 35 țări și angajează peste 150,000 de oameni din întreaga lume. În anul financiar 2016/17, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de aproape €37 miliarde. Compania oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea la nivel regional și internațional pentru clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul. Prin intermediul mărcilor sale comerciale METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și prin intermediul serviciilor de livrare și prin inițiativele privind digitalizarea, compania METRO stabilește standardele pentru viitor: focalizarea pe client, soluții digitale și modele de afaceri sustenabile. În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, avan trei magazine, peste 25000 de articole in fiecare magazine si peste 600 de angajaţi.

Pentru mai multe informații accesați paginile metroag.de; metro.md