lecţii de muzică afectează fiziologia creierului

/ Vizionări: 4098

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Lecţii de muzică Redarea unui instrument muzical stimulează în continuare dezvoltarea creierului, cel puţin la copii - o astfel de concluzie poate fi dedusă din rezultatele unui studiu realizat de cercetatori de la Harvard Medical School (Harvard Medical School).

Experimentul a demonstrat că acei copii care sunt în cele 15 luni de cel puţin 2,5 ore pe săptămână angajate în muzică, volumul callosum corpus a creierului (callosum corpus), organismul se presupune responsabil pentru schimbul de informaţii între stânga şi dreapta emisfere, a crescut cu o medie de 25%.

Litigiile cu privire la muzica stimulează într-adevăr facultăţile mentale ale omului, fiind o lungă perioadă de timp. Am vorbit deja despre aşa-numitul "efectul Mozart" - ipoteza, sugerând că muzica academică, în special lucrări de mare austriece influenţe asupra fiziologiei persoane, inclusiv intelectuală a capabilitatilor lor.

În cercurile academice, dezbaterea pe marginea acestui subiect nu este alina: suporterii ipoteza erau convinşi că muzica afectează dezvoltarea unora dintre creier ca un factor independent, în timp ce scepticii spus oamenii talentati muzical, sunt susceptibile de a avea iniţial biologice caracteristici unice .

Dar chiar şi mai interesantă întrebare a impactului asupra fiziologiei nu doar a asculta muzică, dar lecţii pe instrumente muzicale.

14 aprilie în acest an la simpozionul anual al American Society of Cognitive Neuroscience (Cognitive Neuroscience Societate), profesorul Gottfried Shlaug (Gottfried Schlaug) si colegii sai au prezentat rezultatele (-document PDF) de studiu, la care au participat mai mult de 30 de copii vârste cuprinse între 6 la 9 ani muzică.

Experimentul a inclus o imagistică prin rezonanţă detaliată a copiilor inainte si in timpul experiment, precum şi la sfârşitul perioadei de ocupaţie. Sa dovedit că mărimea relativă a callosum corpus este crescut în acei copii care au fost implicaţi în muzică nu mai puţin de cincisprezece ore pe săptămână, în timp ce cei care au avut angajaţi în mai mult de două ore şi jumătate, volumul relativ crescut în medie cu un sfert. În grupul de control, care nu a fost implicat în muzică, nici o schimbare vizibilă în această regiune a creierului nu sa întâmplat.

Stephen Sweeney (Steven Swinnen) de la Laboratorul de Biologie Moleculară, Universitatea din Leuven din Belgia (Universiteit Leuven), implicate în studiul funcţiilor motorii, sugerează că alte studii şi experimente ar trebui să confirme ipoteza că lecţii de muzică poate induce modificări în structura de axoni care conectează zonele îndepărtate creierului.

Cu toate acestea, este demn de remarcat faptul că studiul muzicii la copii implicaţi în experiment, realizat exclusiv pe "doua maini" instrument, care este, cei care au nevoie de participarea a două mâinilor: pian şi violoncel. Astfel, pot exista mecanisme complexe de influenţă: modul în care muzica şi sfera de aplicare a funcţiilor motorii ale organismului ca un întreg.


"Materialul este furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru ) "

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://viza.md/md/latest.rss/6): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden

Filename: rss-import/function.php

Line Number: 137