ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Legume de Formula 3 este încărcat cu ciocolată



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate


La bolidul se poate vedea inscriptia WorldFirst. Dar ce anume este "primul", un indiciu nu găsi chiar şi fără acest sentiment neobişnuit masina (foto WorldFirst F3). Organismul de legume, volanul din morcovi, şi de combustibil din ciocolata. O astfel de masina, pe lângă purificarea atmosferă în timpul deplasării, se pare copilărească Fantasy evidente. Dar este o realitate care poate rupe de-a lungul soselei de centura la o viteză de 200 km / h. Privind la vopsea de război din maşină, nu este imposibil să zîmbească. Şi totuşi ne confruntăm cu un proiect serios, a numit-o nebun (într-un mod bun) de exemplu pentru a ridica constiinta de mediu-car la noi culmi.

Lume 'Primul masina de Formula-3 , construit folosind ecologice, "durabile" tehnologii WorldFirst F3 este brainchild de industriale centru de cercetare inovatoare, de la Universitatea din Warwick ( Warwick Innovative Manufacturing Research Centre )
Echipa este condusă de James Meredith WorldFirst F3 (James Meredith), un inginer şi un expert pe biomaterialelor utilizate în domeniul tehnologiei medicale. El este, de asemenea, un mare admirator al motorsportului si vise pentru a aduce biotehnologiei în acest domeniu de activitate umană. Ei bine, el a creat Formula exemplu viu de modul în care aceasta ar putea arata

Legume şi gunoi - care pot fi îndepărtate de curse de circuit? (Foto WorldFirst F3)
Legume şi gunoi - care pot fi îndepărtate de la curse de circuit? (Foto WorldFirst F3)

De ce sport? La urma urmei, masini cauza rasa nu este atât de vizibilă daune mediului, dacă le comparăm cu sute de milioane de maşini obişnuite, eşalonarea pe drum în fiecare zi? De sport a atras atentia multora, şi pentru că poate servi ca un mijloc excelent de publicitate noilor tehnologii, şi dovedind simultan terenul pentru testarea noilor idei. Britanici cuplat la "lui" e formula, proiectul de aproape două duzini de companii au creat ceva foarte neobisnuit.

Şasiu de autoturisme construite de o companie britanică, Lola, un bine-cunoscut în lumea sportului cu motor. Acesta nu este în sine un progres. Dar panoul exterior, precum şi alte multe părţi ale maşinii, creat de tehnologii originale şi radical diferite de umplere a masinilor de curse curent.

Astfel, un număr de elemente aerodinamice, iar corpul este format din polimeri au fost la locul de muncă din amidon de cartofi şi fibre de in. Mai multe externe altor suprafeţe de masina din material plastic armat cu biovoloknami diferite.

Puiul târgului, aproape de amortizoare de şoc frontal, precum şi capota de reciclare de carbon. pontoane laterale de material din fibra de sticla creat cu utilizarea de sticle de plastic reciclate. Pilot de coajă leagăn din fibra de Llano, şi sa umplerea spumă generate pe baza de ulei de soia şi ţesătură de poliester reciclat

Participanţii la proiect - câteva companii, variind de la câteva rude - britanic, pentru a în ceea ce priveşte Noua Zeelandă <a href= biopolimer (foto WorldFirst F3)." width=478 height=320>
Participanţii la proiect - câteva companii, variind de la câteva rude - de britanici, la cât Noua Zeelandăk.com / "> biopolimer de reţea (foto WorldFirst F3).

Separat, trebuie spus cu privire la volan. Este confectionata dintr-un material Curran este de a dezvolta o companie CelluComp scoţian. polimer Curran uşor şi durabil, produse din morcov de obicei
Motorul de această maşină ca un "verde": motorul turbo de doi litri, adaptate pentru furnizarea de biodiesel. Acesta a fost pregătit de către compania britanică Scott Racing.

Şi "Nafta locale" aici neobişnuite. Ea, ca raportate de către echipa de Meredith, produselor din ulei vegetal şi ciocolată. Aşa că maşina de evacuare nu creşte de carbon de pe planeta, şi, în general, este destul de clar.

Dar puţini dintre radiator şi motor sunt acoperite cu efect catalizator, descompunere periculoase (la nivelul solului) de ozon. Ar trebui să adaug că avem acum şi lubrifianţi în maşină efectuate pe baza de materii prime, mai degrabă decât de petrol

Stânga - dr. Kerry Kirvan (Kerry Kirwan), un expert în materiale plastice, unul dintre liderii echipei WorldFirst F3. El vrea să introducă în auto materiale ecologice (şi combustibil) pentru a crea un adevărat
Stânga - Dr. Kerry Kirvan (Kerry Kirwan), un specialist în materiale plastice, unul dintre liderii de WorldFirst F3 echipa. El vrea să introducă în automobil prietenos materiale ecologice (şi combustibil) pentru a crea un adevărat "masini cu emisii de carbon zero." Dreptul - central al întreprinderii, James Meredith (foto de la inhabitat.com).

Sinteza de biodiesel din uleiuri vegetale - cunoscute lung "truc". Acum, acest domeniu este atât de dezvoltat că există chiar şi de instalare de start, portabil, care permite de a prelucra, de exemplu, uleiuri uzate de la bucătărie în motorină. Dar ciocolata ..

Despre tehnologia de a dispune de ea WorldFirst F3 nu se aplică, dar resursa Inhabitat aduce un exemplu de un astfel de proiect BioTruck (de asemenea, semnificativ, britanic).

Chiar şi în 2007, britanic, condus de Andy Pagom (Andy Pag), efectuat pe un camion Ford Iveco Cargo (biodiesel) şi o pereche de off-road călătorie de Marea Britanie în Mali în ciocolată.

Procesul de rafinare acest material neobişnuit (si a fost de deşeuri din producţia de ciocolată), precum şi stabilirea foarte pentru sinteza de biocombustibili a dezvoltat şi construit de compania britanică Ecotec , un expert pe biodiesel
Britanicii spun că, în general, pentru producerea de biodiesel necesită nu numai uleiul, dar etanol (într-un număr destul de mare). Şi au cumpărat în principal de către companiile petrochimice.

Dar Ecotec inventat luare tehnologie industrială alcoolului din ciocolată. Astfel, deşeurile de la o fabrică de ciocolată britanic, anterior emise, a servit ca o parte integrantă a "verde" de combustibil

Echipa BioTruck: Andy Pag (stânga) şi partenerul său John Grimshaw (Ioan Grimshaw) în Spania, în apropiere de Malaga. În partea de jos - sunt aceleaşi în Timbuktu (fotografii de la biotruck.co.uk site-ul).
Echipa BioTruck: Andy Pag (stânga) şi partenerul său John Grimshaw (Ioan Grimshaw) în Spania, în apropiere de Malaga. În partea de jos - sunt aceleaşi în Timbuktu (fotografii de la biotruck.co.uk site-ul).

În 2008, aceeasi echipa a avut Andy Trans-Europene "raliu" Grease în Grecia , folosind drept combustibil ulei vegetal de deşeuri, dată de restaurante de-a lungul traseului.

Şi în acest an, Pag intenţionează să organizeze o dată la două expediţii: săptămâna "Grease două Grecia 2009 (incepand 18-07) şi anuale Around the World "Energie pentru o nouă perspectivă (începutul verii). În acest ultim caz, călătorii ar trebui să meargă în jurulECT lume, folosind automobile, paraplanes motor şi chiar nave, toate consumatoare de ulei vegetal acelaşi.

WorldFirst F3, probabil, se bazează pe tehnologii similare. Deci sa de Formula 3 este "verde" din toate maşinile de curse. Vai, unde poate fi văzut în necunoscută încă. Şi nu este atât de important un automobil exotic este o expoziţie itinerantă de tehnologii care pot trece dincolo de sport

materiale şi din nou WorldFirst F3: chiar şi într-o linie de putere aici reciclate. Un pneu de maşină produsă de o tehnologie specială, care exclude compuşi aromatice policiclice - substanţe nocive care sunt în detrimentul naturii ca şi în faza de producţie şi după eliberarea de anvelope în depozitele de deşeuri (fotografii WorldFirst F3).
din nou WorldFirst F3: chiar şi într-o linie de alimentare, apoi reciclate materiale şi. Un pneu de maşină produsă de o tehnologie specială, care exclude aromatice policiclice compuşi - substanţe nocive care sunt în detrimentul naturii ca şi în faza de producţie şi după eliberarea de anvelope în depozitele de deşeuri (fotografii WorldFirst F3).

Producătorii de automobile, desigur, mult timp au încercat să facă posibil ca produsele lor "verde". Şi aceasta nu este neapărat despre motorul de evacuare şi de ulei de motor folosit. De exemplu, în maşini de producţie sunt găsirea de materiale din ce în ce cererea primite ca urmare a reciclării (aceasta este, în principal polimeri), precum si produse potrivite pentru o astfel de prelucrare.

Designerii iniţial încearcă să stabilească un nou model, posibilitatea de a "corectă" eliminare. Şi în interioarele de multe concepte poate fi deja văzut şi "natural" material de finisaj (efectuate pe baza de soia, fibre de nucă de cocos sau de iută), care, cum se spune, nu trageţi o amprentă "de carbon lung."

Dar în mainstream de automobile este încă oţel pe exterior şi petrol "" în interiorul plastic. Da, şi de combustibil, pentru cea mai mare parte, încă de ulei. Acesta nu poate face rău apărători ai naturii, pe care proiecte precum WorldFirst F3, încercând să aducă "ecologic corect viitor".

O masina de curse cu Albion Foggy a demonstrat cât de tehnologie poate fi masele plastice biodegradabile. Ei bine, despre combustibil ciocolata si spun nimic. Şi dacă deşeurile provenite de la fabrica de ciocolată de la toate este în mod clar nu sunt suficiente, există întotdeauna alternative, de exemplu, carburant de la ciuperci, alge, şi fructe.

Materialele furnizate de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru )

ABONAȚI-VĂ
Sâmbătă, 02 mai 2009 12:28
Vizualizări: 1937

Citiţi de asemenea

Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
74
Încă din copilărie, observându-și părinții lucrând în grădină, cum săpau, cum scoteau buruienile, cum fertilizau, gândea...
52
În anul 1881, familia Tolstoi s-a mutat la Moscova pentru a oferi copiilor educație. Tolstoi a avut dificultăți în a acc...
65
Complexul megalitic misterios este situat la 700 de metri la nord de satul Anastasievka. Este un tumul cu o înălțime de ...
145