ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Litiu Ox salvează oxigen norvegiene.



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Ox - Trăiască de oxigen! (Ilustraţie TH! NK).

Avem în faţa noastră una din putinele din lume încearcă să creeze un adecvat electrice pentru înlocuirea celor cinci locuri de vehicule tradiţionale, ca vehiculul principal. Ceea ce rămâne acum este să aibă grijă de largă distribuţie cu adevărat de-a lungul drumurilor şi pe străzile oraşului electrice "staţiile de benzină".

La Geneva Motor Show (Geneva Motor Show), reuniţi în această săptămână, TH companie norvegiană cu condiţia! NK o masina concept frumos, cu speaker-ul numit Ox (litere latine). Este o masina complet electric proiectat pentru cinci. El nu poate fi atras atenţia noastră, în cazul în care norvegienii nu si-au anuntat - acesta este un prototip al noilor masini lor de producţie, care trebuie să cadă de pe transportor în 2011.

Acest lucru este interesant. vehicule electrice de serie din lume nu este atât de mult. Şi, în cele mai multe cazuri este vorba de o mică de două sau patru maşini de scris de tip slug Zenn. La numai prin astfel de centru şi skate. Şi dacă nu acum, şi apoi apare un model cu o mai mare apropiere de setările auto normale, acesta este aproape sigur este doroguschy electrice Maşină sport, cum ar fi anglo-american Tesla Roadster.

Masini de Ox

Modele de dimensiuni vehicule complet electrice din lume pot fi număraţi pe degete. Desigur, este vorba despre autoturisme, concepute iniţial ca o maşină electrică, şi nu convertit de la benzină. Ox - una dintre cele câteva exemple ale conceptului de electrice, care are o şansă de a ajunge la producţia de masă (foto TH! NK).


Important, Ox, aşa cum se arată la Geneva - nu doar un concept, si masina de primul prototip, construit de TH)! NK pe inovare, platforma cu acelaşi nume (Ox. Aceasta platforma include un ansamblu de lumina a vehiculelor electrice cu un alt tip de organism.

Partea inferioară a acestor autovehicule poate fi aceeaşi pentru un număr de modele. Aici, în dezvoltarea cadrului spaţiale, aranjate compartimente pentru baterii. De mai sus este la fel de interior vigoare structura, care poate atârna un panou diferite. Interesant, aceste panouri - nevopsite cea mai mare parte din plastic. Cum a fost planificat de companie, acestea, la fel ca majoritatea tapiterii interioare, sub rezerva de reciclare după eliminarea de la autoturisme.

Dintr-o tone si jumatate, aceasta masina cantareste 350 kg sunt în baterie. În versiunea de bază - este o companie ion baterie litiu-A123 Systems, care ştim să participe la crearea unui record de motociclete electrice emergente la un sfert de mile de la faţa locului, cu putin peste 8 secunde.

Masini de Ox

Gray Ox TH cabina la Geneva! NK în. Lungimea acestei pyatidverki este de 4.12, 1.81 latime, inaltime - 1,65 metri. Şi ce o fetiţă în picioare lângă? Despre ea - de mai jos (fotografii TH! NK).


Cooperarea A123 şi norvegienii merită menţionată. Companie americană specializată în tractiune baterii litiu-ion, care oferă o putere foarte mare densitate, astfel încât maşinile electrice necesare sau avtogibridam.

Şi acolo, la Geneva, compania GE Energy Financial Services a anunţat că a investit 20 milioane dolari în compania A123 Systems, şi 4 milioane dolari în TH! NK, astfel încât aceste partenerii au adus în cele din urmă pe piaţă şi relativ accesibile electrice vehicule masive, care sunt potrivite pentru excursii suburbane traseu.

Evident, vorbim despre o masina viitoare, prototipul din care este experimentat Ox.

motoare electrice sale, rotative roţile din faţă, are o capacitate nominală de 60 de kilowati si un maxim de 100 kilowaţi, care va oferi grele, în general, autoturismeacceleraţie de la zero la sută pentru 8,5 secunde. Viteza maximă Ox 130 km pe oră. Croazieră în ciclu combinat - 200 km, iar în oraş - 250 km (aici joacă un rol important rol de recuperare a energiei în timpul frânării).

Masini de Ox

Ideologia platforma Ox (cadre TH! NK).


Bou completa gratuit de la priza de uz casnic simplu 220 amperi volt/16 ia 12 ore, dar 80% din bateriile litiu-ion pot fi ocupate pe oră.

Ca o alternativă la litiu norvegienii se vor pune pe Ox baterii ZEBRA de la compania elvetiana Mes-DEA (cum ar fi o staţie de taxi în lumea lui). Ei au o serie de avantaje: o capacitate de unitate decente, densitatea de putere bun si un pret foarte rezonabil. O deficienţă semnificativă este una - este "fierbinte" a bateriei, modul de operare din care 300 de grade Celsius.

Dar, cu Ox poate merge până la 450 de mile pe gratuit. Dacă aveţi şi preţul pentru o astfel de maşină nu va fi dincolo de nori (şi nu a fost încă anunţat) - putem spune că întrevede la orizont este cu adevărat o alternativă la masini de familie cu motoare cu combustie internă.

Masini de Ox

Designeri ar trebui să ia în considerare o cu cinci uşi şi versiuni cu trei usi a Ox (ilustrare TH! NK).


Nu contează dacă să păstreze toate caracteristicile conceptului în stabilirea Ox pe banda rulanta. Din motive de reducere a costurilor, credem că puteţi opta din panouri sale solare pe acoperis (acestea pot, şi nu foarte puternic, dar creşte în continuare, kilometrajului în vreme insorita) şi acces electronic keyless la interior, care recunoaşte conducătorului auto şi reglează poziţia cârmei, Locuri pe scaune, oglinzi, include postul preferat de radio şi afişează primite în timpul absenţei umane e-mail.

De navigaţie prin satelit şi o conexiune la Internet permanentă este prevăzută în platforma Ox, implica comunicarea regulată cu proprietarul masinii si conectarea acestuia la toate tipurile de servicii. Şi totuşi, există un transfer în ambele sensuri de energie electrică (nu numai din reţeaua într-o maşină, dar şi de la maşini în reţea), aşa cum este conceput într-un concept foarte la modă al vehiculului-la-Grid (V2G), pe care anumit lot gândit în ultima vreme producătorii de automobile şi de energie Statele Unite ale Americii.

Proprietarii de autoturisme care sunt compatibile cu tehnologia de V2G, ar putea vinde energie electrică, în timpul orelor momentul în care maşina nu este folosit, şi a preţului pe kilowatt mai mare (de vârf de consum). Încărcaţi aceeaşi maşină poate fi momente când kilowaţi sunt mai mici (în multe ţări, preţul lor depinde de ora din zi).

De obicei V2G cuvânt de spus în legătură cu vehicule cu pile de combustie. proprietarii de Mall va umple aceste vehicule uşoare cu hidrogen, în timp ce la eveniment - pentru a conecta reţeaua lor pentru a hrăni propria casă sau să-şi vândă reţeaua de energie electrică locale. Dar pentru "curat" de transfer de energie electrică cu două mod ar putea fi utile.

Masini de Ox

cadru maşină spaţială este din aliaj de aluminiu. Norvegienii promisiunea de rating de cinci stele pentru siguranţa pasivă, dar numai pentru a sparge un concept, desigur, nu din oţel. Deci, în timp ce Bivol multe pe străzi vă puteţi bucura doar pe imagini generate de computer (ilustraţii TH! NK).


întrebarea logică: concept, desigur, pare tentant, dar modul în care compania NK este TH! gata pentru a deveni o masina producător în masă?

Calm. Y TH! NK are deja experienţă în construirea de vehicule electrice. Şi de serie. În arsenalul de norvegieni au un model de oraş (acest lucru este deja a cincea generatie a masinii). Ei au vandut compania lor este doar în Norvegia. Încă de pe drumurile din această ţară se execută acum 1200 TH! NK. Nu prea puţin.

Cu toate acestea, cea mai recentă versiune a oraşului ar trebui să meargămai departe. vânzările sale în Norvegia este pe cale să înceapă - în această primăvară, şi costă aproximativ 20 de mii de euro. Mai târziu în acest an, City va veni la Danemarca şi Suedia. Şi în 2009, a trebuit să vândă în toate marile capitale europene.

maşină

TH! NK City. Greutate de baterii avtomobilchika de 245-260 kg (posibil) de la masina de greutate reduce la aproximativ 1,1 tone. de energie electrică City este de 30 kilowaţi (imagini TH! NK).


Formula aterizarea acestui mici (lungime 3.12 m) 2 + 2 masini, care este, aceasta are două normale şi două scaune de copii (acesta din urmă este adevărat, opţional). Accelerarea oraşului până la 100 de kilometri pe oră, şi trece la o singură încărcare 170 - 203 kilometers în funcţie de modul de mişcare şi includerea unui încălzitor electric.

Slab. Dar de evacuare este - zero. Şi consumul de benzină - de asemenea. Ei ca să înţelegeţi, nu există pur şi simplu nu. Apropo, compania norvegiană intenţionează să ofere, împreună cu maşini şi pachetul de servicii care includ de întreţinere auto, asigurări, şi umplându-l cu energie electrică - toate împreună pentru 200 de euro pe lună.

Este, probabil, nu este suficient de atractiv pentru cei care de peste si peste trece prin oraş în splendida izolare, sau cu o pereche de pachete de la magazin. Deoarece TH! NK intenţionează, în 2009, pentru a creşte producţia la uzina oraşului îi revin în temeiul Oslo, la 10.000 de unităţi pe an.

"Materialul este furnizat de către revista Internet membrana ".

ABONAȚI-VĂ
Luni, 17 martie 2008 10:16
Vizualizări: 3095

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
124
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
137
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
109
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
136