Magic Dance

/ Vizionări: 5386

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Shiva - zeul-creator şi Dumnezeu-distrugătorul în India antică Shiva - Creator-Dumnezeu şi Dumnezeu-distrugătorul în India antică

Dans este întotdeauna însoţită de un bărbat. În diferite momente, el a fost o parte din cultura, religie, educaţie, a devenit o profesie, terapie, divertisment, sport, arta. regi dans şi oamenii obişnuiţi, aristocraţi şi locuitorii din clasa districte de lucru. Dans în academiile au fost create, în palate, în ltruschobah. Am dans in salile de dans, discoteci, pe străzi, case, dans în cadrul companiei şi unul câte unul ...

În cazul în care în viaţa noastră trebuie să se mute? Ce cautam pentru un dans? De ce îl asociază cu ceva vesel si fericit, cu avîntul emoţional, cu vacanta?

Şi unde să găsească originile de dans? Istoria ne învaţă: mai radacinile copacului, cu atât mai uşor se întinde în spaţiu. Ce ar trebui să fie rădăcinile unui copac dans, care a dat atât de mult de evacuare? Dintr-o sămânţă misterios acesta au aparut?

Platon a declarat că orice arta este o reflecţie a celeste Eden, încapsulare întregul set de forme şi manifestări. Continuând cu gândurile sale, ce idee originala de dans?

Cei care au avut plăcerea de contact grave cu dans, probabil ştie: dacă secretul este numai in tehnica - în unghi drept de cap sau pozitia corpului, mainilor si picioarelor, apoi aproape oricine ar fi însuşit cu uşurinţă de artă. Dar, aparent, nu există ceva care standuri pentru executarea corectă a treptelor, care ne face să uite şi să reflecte.

Filozofia Dans ... Poate a fost obraznic cu mine să vizeze o lovitură la un astfel de volum şi un subiect serios. Dar a vrut să fie cu tine, dragă cititorule, pentru a reflecta asupra problemelor, care sunt mult mai mari decât răspunsuri! Şi dacă sunteţi de acord cu munca grea de cercetător, apoi putem să mergem împreună în adâncurile istoriei. Poate suntem norocoşi, şi vom găsi răspunsurile.

Procesiune ritual din tura Amon. Karnak. Egipt Procesiune ritual din tura Amon. Karnak. Egipt Dance-ceremonie

Legendele spun că zeii au dansat, crearea lumii. Urme de acest dans vechi sunt păstrate în mişcare de stele si planete, care a învăţat el toate în viaţă. "Aceasta este natura de stele, atât de frumos în aparenţă: libera de dansuri şi frumoase şi maiestuoase ale tuturor hora, ei fac ceea ce ar trebui să fie toate fiintele sensibile" - scrie Platon în Legile sale.

Aruncati o privire, schimbarea anotimpurilor, zi şi noapte, naşterea şi moartea, de pace de iarna este înlocuit cu un, indraznet forţă activă de primăvară. cultura Mare, a trecut de la arena istoriei, a văzut acest lucru ca nu doar un viraj de evenimente, precum şi legea de viaţă, legea de bază a mişcării. Iar pentru un om care a simţit el însuşi o parte integrantă a naturii şi a universului, a fost foarte important să se înţeleagă legea şi urmaţi-l.

Dar cum? Cum ştim că la un moment dat în cursul anului este întreaga natură, şi cum să se alăture mişcării ei?

Pentru a face această ceremonie - punţi de legătură între lumi vizibile şi invizibile, între om şi univers. Care participă la ceremonie, oamenii ar putea atinge o mare putere de viaţă, nici măcar nu-l realizeze până la sfârşitul anului ar putea deveni un membru al mişcării Mare. Un dans şi teatru, de cotitură atât în timp şi spaţiu, devenind cel mai bun mediatorilor în acest sens.

În fiecare religie, fiecare naţiune şi-a păstrat miturile spun de origine divină, de la începutul dans. Mare Shiva în India antică, Osiris în Egipt, Apollo şi Dionysos în Grecia - ele simbolizează principiul crearea şi circulaţia din lume.

Shiva - zeul-creator şi zeul-distrugătorul, aceastastrăin de pace si armonie, el este în continuă mişcare şi face toate lucrurile muta. Shiva dansuri dans de creaţie şi de moarte ale universului. Atunci când el ia un pas înainte, lumea se naste ca un pas înapoi distruge lumea. Dans, Dumnezeu distruge răul şi nedreptatea.

Egiptenii au vazut de viata lor, ca o cale. Ei au fost de mers pe jos prin tara pe iubita lui de la oraş la oraş, de la Dumnezeu la Dumnezeu pentru templu imens - în casa în care locuieşte Dumnezeu cu multe feţe. Aruncati o privire la scutiri lor, vino la noi - ei sunt mereu pe drum, merg. Toate, dar Osiris - care a biruit cicluri Actul: "Există o singură viaţă, care avansează fără probleme pe două picioare - viaţă şi de moarte. Acest ciclu se repetă atâta timp cât nu există un drum de-a lungul care poti sa te duci, amestecul în capătul ei cu sufletul Mondială, spiritul soare, Amon-Ra, unde locuieşte Regele Păcii - Osiris, unu-la-care-numai-un-picior " (Jorge Angel Livraga "Teba").

Procesiune de admiratori ai zeiţei Isis egiptean (cel mai din stânga deţine fata ei în cornetele dreapta). Marmura de relief. II. Î.Hr.. Oe. Procesiunea de admiratori zeiţei Isis egiptean (cel mai din stânga fata ţine în mâna dreaptă cornetele). Marmura de relief. II. Î.Hr.. Oe. Ritualul de taur. Palatul din Cnossos in Creta Ritualul de taur. Palatul din Cnossos in Creta

Lumea ştia egipteni, este în continuă mişcare. În cazul în care lumea se opreşte şi începe să dezintegra, sunet de cornete, un instrument sacru al Hathor, Zeita de Aur a Iubirii, patroană de muzică şi dans, şi de a restabili ritmul natural al naturii, revenirea la armonie pacea, ordinea şi echilibrul.

tobe noastre sunt audiate în onoarea de spiritul ei.

Am dans în cinstea măreţia ei:

imaginea ei aducem la cel mai înalt cer,

Această doamnă şi cornetele

Zeita coliere jingling.

Cand a deschide ochii - soarele si luna

se bucură inima mea, văzând lumina.

Această doamnă ceremonii de dans.

Lady farmec.

Avem pentru nimeni nu dans

şi nu au bun venit, cu excepţia ei.

dans egiptean a fost scurtă şi simplă, dar profundă şi dinamică. Doar câteva poziţii de bază şi mişcări. Un ritm clar, dans privarea dezordine şi spontaneitate. Simetrie strictă, proporţia, armonia formelor, corp obligatorii verticală desfăşurat într-o spirală, ascendent spre cer. gesturi simbolice care sa transmita principiile şi legile divine. Acţiune, care reia mitul, devenind sacre.

Grecia antică ... Privind la scutiri numeroase sculpturi antice greceşti şi care au supravieţuit până în zilele noastre, vom vedea o dansuri liber şi graţios postură, muzicale şi lipsită de graţie bahic dans, ca în cazul în pământesc şi ceresc într-un om se certa cu ele. Persoana care solicită "de aur înseamnă" idei de conectare şi în toate formele, inclusiv mişcare. Aici vine muza de dans - Terpsichore, întruchiparea de armonie.

Suprafaţa interioară a roşu-Kilika ilustrând ispravile lui Tezeu. În centru - uciderea Minotaur. 440-430 de ani. înainte. Domnul Oe. Suprafaţa interioară a roşu-Kilika ilustrând ispravile lui Tezeu. În centru - uciderea Minotaur. 440-430 de ani. înainte. Dl. Oe. Wall mormântul pictura tricliniu domnitorului. Tarquin. Italia Wall mormântul pictura tricliniu domnitorului. Tarquin. Italia

"Greciaki crezut că de dans pentru a oferi oamenilor zei, şi că, la momentul de dans sufletul unui om eliberat din lanţurile vieţii fizice şi transformată, degustare de fericire fiind dincolo de corporal, care fuzionează cu forţa divină a naturii. Din experienţa noastră un om convins de identitatea sufletului său, capacitatea de a trăi independent de corpul ei. Grecii nu numai a crezut în nemurirea sufletului, ei ştiau că sufletul este nemuritor "- Ilona Kamada a scris în cartea sa" partea cultelor ceremoniale ale Greciei antice.

În templele de dans Creta repetarea mitul Minotaurului şi Tezee, contribuind fiecare participant pentru a câştiga experienţă cu privire la trecerea labirint. În Sparta, războinici dansat înainte de o bătălie. Războiul dans dezvoltat corpul si spiritul trezit de un soldat şi a ajutat să se simtă unitatea şi acordul.

La Roma, preotese, vestală, efectuarea ritualurilor ceremoniale, a dat un dans şi procesiune de tribut focul sacru al oraşului, simbolizând centru. Un rol important jucat de dans în Orphic şi misterele eleusine. În tragedii, dans transmis un sentiment de zei şi eroi. În comedii, actorii efectuat un dans ameţitor de satiri.

Autorul tratat vreodată primul dans, Lucian (II-lea), gândindu-te de dans din viaţa omului şi despre ceea ce calităţi trebuie să aibă un dansator, scria: "arta dansului necesită o ridicare la cel mai înalt nivel a tuturor ştiinţelor: nu numai de muzică, dar ritm, geometria şi filosofie, în special, atât naturale cât şi morală ... Dansatorii trebuie să ştie totul! "

Dans de formare

Wise grecii ne-a introdus într-un alt scop de dans - pentru a aduce sufletul şi trupul. Ei au văzut că dansul este capabil de a trezi sufletul la viata, oferind o persoană un criteriu de frumusete, de a trezi cele mai bune calităţi - virtuţi. Socrate a început a vorbi despre frumusetea asteptare interne şi externe, acesta kalokagatiey (Calos - "frumoasa", agatos - "bun").

Ulanova Aşa cum literele sunt formate cuvinte, şi cuvinte - fraze, astfel încât mişcările individuale sunt formate "cuvântul" şi "sintagma" de dans, poezie, componentele narative coregrafia. Ea poate fi extrem de diversă. El poate şi trebuie să se dezvolte ca un om viu discurs în creştere, care este îmbogăţit şi mutatii a lungul timpului, cu dezvoltarea societăţii, cu actualizarea şi spirituale viaţa socială a oamenilor. În acelaşi timp, funcţia sa este de a exprima adevărul profund şi autentic. Limba de balet pot spune ceva important, un mare adevăr şi necesare despre frumoasa, care trăieşte în inima omului.

Ulanova JB Peron. Jean Georges Nover. 1764 JB Platforma. Jean Georges Nover. 1764

Platon, în curs de dezvoltare acest concept, a vorbit despre proporţionalitatea de frumuseţe fizică şi psihică. Şi muzele artă, muzică şi dans, considerate ca fiind cel mai puternic instrument educaţional: "cel mai pătrundere în adânc în suflet şi cel mai puternic afectate de aceasta, ritmul şi armonia aduc cu ei arata bine, şi-l face un bun viitor şi drepturi."

Când oamenii au dansat Ca la orice moment - în timpul vacanţelor. Şi nu sarbatorile dat doar un sentiment de unitate cu ele, dar sunt frumoase instrument educaţional.

"Zeii din compasiune pentru rasa umană, născut la procedură, stabilit pentru a înlocui un răgaz de la aceste lucrări sărbătorile divină, a acordat Muzele, Apollo, liderul lor, şi Dionysos ca participantii la aceste manifestari de suflet, pentru a fi în măsură pentru a corecta deficienţele de educaţie la festivităţile cu ajutorul zeilor ... acelaşi cele mai dumnezei, dintre care ni sa spus că au dat la noi ca participanţi la hora noastră, ne-a dat un sentiment de armonie si ritm, conjugatzhennoe cu placere. Cu acest sens, ele ne muta şi conducerea dansurile noastre, aşa cum ne unim în cântece şi dansuri. hora (χοροΰς) au fost numite astfel din cauza afinitate interne le cu cuvântul "bucurie" (χαράς) », - scria Platon în legile Lui."

Şi într-adevăr, cât de des dansul ne dă inspiraţie şi de bucurie! "Câştigurile aripi sufletului" - ne spune. Există o legătură puternică între circulaţia şi starea interioară a omului. Încercaţi să îndreptaţi doar în sus, şi vă simţiţi val de încredere şi putere. În timpul nostru practic, a luat de la kalokagatii, care se leagă de utilizarea extensivă a face terapie prin arta (tratament de artă).

Având în vedere că de zile de dans Grecia antică ferm pe sistemul clasic de învăţământ, fiecare om educat însuşit arta de dans. A va apărea în secolul al XV eticheta pentru totdeauna afinitate cu dansul.

Fiecare epoca încorporate în dans idealurile lor, noţiuni de demnitatea umană. secular dans a devenit o relaţie cavaler oglindă şi doamnelor, domnilor şi doamnelor, bărbaţi şi femei. Pavan Majestic renascentist, baroc menuet galant, solemnă şi poloneză pupa, Mazurka şi un vals romantica, tango imprevizibile, cochet Charleston, n frenetice rock 'roll - sa te simti ca schimbarea de dans alături de ori? În oglindă a timpului nostru, ne putem uita foarte uşor şi singur. Prin ce dans ar recunoaşte erei noastre şi idealurile noastre? Ceea ce vedem descendenţii distanţă?

Festivităţi au fost în vieţile noastre, zeii nu numai toate mai puţin probabil să asiste la ele şi au puţine şanse de a participa la nostru "dansează" ...

Dans - Limba Arte

În dans secolul al XVII-a câştigat statutul de profesie. În Franţa, sub Ludovic al XIV-a deschis prima academie de dans, ea a pregătit coregrafi, dansatori şi mai târziu. Prin acest timp, în Italia au fost deja născut de balet ... dar a rămas la eterna întrebare: Care este scopul de dans?

N. Poussin. Dans pe muzica timpului N. Poussin. Dans pe muzica timpului Pavlov Nu am vazut niciodata o alergare Anna Pavlova în oglindă. Dans a luat forma ... la dus, şi atunci când ea a simţit ea a ascultat de mai multe ori muzica, cum ar treptat fuzionează cu modul în care ea a apărut, a început să se exprime la mişcările mâinii în primul rând că ea a fost neobişnuit de expresive, si apoi treptat pune în aplicare în dans, deşi ascultare la ceea ce ea a fost cântând la duş.

B. Dundry

Jean Georges Nover coregraf mare în a cărui zi de naştere 28.04, vom sărbători în fiecare an Ziua Internaţională de dans a devenit un reformator curajos. El a luptat cu senselessness de balet, cu mişcări mecanice, întorcându-se de dans de comunicare cu lumea interioara a omului. La fel ca cele şapte note în muzică, el a fost în căutare de cele şapte parametrii fundamentale în balet, care îşi pot exprima starea bază a mintii. Încercarea de a citi scrisorile sale şi cartea sa, nu ar putea ajuta gândesc la asta, dar nu contemporane, indiferent dacă aceasta?

"Să dans acum, şi foarte frumos şi am auzit de multe ori că poate vă rugăm să şi farmec chiar şi în absenţa spiritualităţii. Sunt de acord, partea tehnică a artei dansului adus la cel mai înalt grad de perfecţiune şi nu lasă nimic de dorit. Voi spune mai mult - aceasta este diferită de multe ori un mare har şi generozitate. Cu toate acestea aparatele fac - este tot ceea ce ar trebui să aibă un dans?

Cum te pot suna aceasta arta? Cum este posibil pentru a apela un dans care este limitat numai Pas tehnica, mecanic de mâini? Acesta poate fi privit doar ca o meserie. La urma urmei, a fi un poet, nu numai să ştie alfabetul! "

Pentru balet Nover - aceastafratele Ladshaw de familie veche de Artă, care datoreaza originea lor la imaginaţie şi geniu. Acesta solicită pentru dansatori să înveţe legile de frumusete si armonie, invata sa se simta frumoase. Si tot timpul liber pentru a consacra istorie şi mitologie, pentru a citi Homer, Virgil, Ariosto, Tasso, să se simtă frumusetea poeziei.

Discuţie cu artiştii va îmbunătăţi gustul şi de a ajuta dezvolta idei, reflectând pe lucrări de geniu, dansatori găsi firul invizibil care leagă toate artele, şi să înveţe că doar imita natura, puteţi crea ceva cu adevarat frumoase, inteligente şi interesante.

"Să dans încetează să mai fie prost - reflectă Nover - şi să înceapă să vorbească puternic si la figurat. Pentru a face aceasta tehnica pentru a produce de dragul de idei.

Numai un luminat, dansatoare arta educaţi pot alimenta o audienţă luminat, care nu va fi mulţumit cu Pas rafinate, dar goale, dar va aştepta cu nerăbdare hrana spirituală ".

Anna Pavlova în imaginea de Terpsichore Sufletul poate dans ... Soul, acoperite emoţii, grecii au dat numele Terpsichore, numele de har şi de acordeon.

DS Guzman

Idei va dezvolta Nover august Bournonville, Maria Taglioni, Mihail Fokine, Anna Pavlova, Isadora Duncan, Galina Ulanova, si multe - încearcă să experimenteze şi să facă greşeli, câştigătoare, dar întotdeauna poartă în inima lui o dragoste profunda pentru arta şi umilinţă-l deservesc. Şi destul de ciudat, toată lumea va privi înapoi în trecut pentru a deschide calea pentru viitor.

Poate că, în această căutare continuă pentru răspunsuri, şi toată lumea devine un filosof?

***

Şi dacă ne imaginăm că toate vieţile noastre - este un dans, cum va fi? Tristă şi sumbră vesel şi natural, fără grabă, agitat sau o frumoasă şi profundă? Depinde de noi, nu-i asa? La urma urmei, fiecare creează dans propriu, linia sa de soarta, căutările pentru PA a se deplasa de-a lungul drumului vieţii. Şi, probabil, întrebarea este, cu ce si cu cine le se reunesc cu ceea ce a restabili comunicaţiile, unitatea simti?

Fără această unitate - cu Divinul, cu ceilalţi, cu sine însuşi - nu sa născut să danseze. Poate ca asta este raspunsul cel mai important.




Yulia Morozova
mwb.newacropol.ru

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://viza.md/md/latest.rss/6): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden

Filename: rss-import/function.php

Line Number: 137