Magie şi alchimie al Renaşterii

/ Vizionări: 7604

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Renasterii, care a apărut în secolul al cincisprezecelea in peninsula Apenini, a fost ca trezirea după un somn lung din Evul Mediu. Oameni celebri agitat stupoare această perioadă de calm şi de stagnare, şi a atras atenţia lor la alte puncte din istorie.

În special, reprezentanţii prima rândul său, Renasterii lumii clasice, o idee de unde au fost acordate grecii şi romanii antici, şi, într-o anumită măsură, egipteni, perşi - toţi cei care au pătruns adânc în conştiinţa şi cunoştinţele sacru. Ei au făcut apel la trecut în căutare de seminţe, atât de necesare într-un moment istoric în care au renunţat să trăiască.

Dar o astfel de întoarcere în trecut, în căutarea rădăcinilor clasice nu înseamnă un istoric de cercetare simplu. Renaissance Man nu se mulţumeşte cu studierea istoriei clasice, ceea ce au facut ceea ce ştiau. El este în căutarea de cereale plin de viaţă. El încearcă să le muta acum, sa reinvie, se aplică şi le va oferi formularele necesare pentru a le face în ceva util. Din perspectiva istoriei Renasterii - acest lucru devine repetitiv, punctul culminant din care - epoca de aur, o perioadă care este dominat de înţelepciune şi de puritate. Într-o dezvoltare ciclică a poveste trece prin epoca de aur şi de argint, apoi prin bronz şi fier, şi este "de fier" de ori, cele mai dificile şi întuneric, este necesară pentru a restabili luciu de boabe de aur.

Această mişcare a început în Italia, a provocat schimbări uriaşe în cultură. Modificări de vedere al universului, procesul de cercetare ştiinţifică; există o arta noua, noua intelegere a politicii, religioase idei noi, nu există schimbări majore opinii filosofice. Astfel, relaţia dintre om brusc la viaţă extins şi sa aprofundat.

Cuvântul, pe care le folosim pentru a descrie această perioadă crucială a istoriei, poate, întruchipează rădăcini mistice. Renasterea înseamnă să fii născut din nou, pentru a da loc la noi, din punctul de vedere al spiritualităţii, omule, şi aceste concepte nu par nefamiliare la noi: le putem întâlni în Evanghelia lui Ioan, Epistolele Sf.. Pavel. Din timpuri stravechi exista o nevoie de a trezi sau reinvie altă persoană, mai sublim şi profund.

Cu toate acestea, conceptul de "Renasterea" în secolul al XV, nu este exclusiv religios. Este mult mai largă decât viziunea pe care le găsim în St Sf. Ioan Pavel şi multe alte biserici taţi, şi se referă la poziţia în viaţă, în acţiunea prin care o persoană începe să se simtă parte a lumii, parte a naturii. omul renascentist nu te separat de aceste noţiuni, şi dacă el studii natura, acest lucru se întâmplă tocmai pentru că, senzaţie de o parte din aceasta, el vrea să ştie el însuşi şi din lume. Se merge dincolo de religie sau, cel puţin, dă naştere la o religie universală, care include atât ştiinţa şi arta, şi politică. Aceste patru reprezintă cele patru moduri principale, care includ orice activitate umană.

În Evul Mediu oamenii ca atare, a fost retrogradat la locul al doilea, pentru că a fost cel mai important minister în numele lui Dumnezeu, unirea cosmice de mare, iar omul a fost supus la legi bine definite, pentru a evita care a fost în imposibilitatea de a. Legile sunt legi, iar omul nu poate face puţin în faţa acestei predeterminarea divină din Act.

Dar Renasterii, datorita fluxului de umanitate, a arătat cât de mare este în valoare de o persoană. Ca parte din această lume, omul este o parte a naturii şi a legilor sale, dar el poate înţelege şi le înţelege şi de a converti în mod eficient propria mâinile lor.

În Renaştere dispare pasivitatea din secolele anterioare, dat fiind prima dată se simte implicarea sa în istorie: istoria sa, el se poate schimba, dacă nu chiar majoritatea a cursului său, apoi, cel puţin într-un ac micPecten. Principalul lucru în această perioadă a fost un om care a crescut valoarea de un om de gândire care se ştie la un rezonabil şi ştie că puterea se află în mintea, care este parte a naturii şi permite individului să-l înţeleagă.

Umanismul Renasterii

Umanismul - acest lucru este pentru toleranta religioasa, care a apărut în mintea tuturor marilor gânditori. Aceasta este o altă încercare de a reconcilia filozofie şi religie, care au fost radical împărţite în Evul Mediu, o încercare de a dovedi ca religia nu este spre deosebire de filozofia că orice religie demn de respect, şi să înţeleagă aspiraţia comună pentru Divin. Pentru că nu contează ce nume este numit, şi ce ritualuri însoţite de cel mai important lucru - este că omul are o afinitate pentru Sfânt, se încearcă să se conecteze cu origini divine şi a reveni la ele. Oamenii Renaşterii numit nume diferite, inclusiv religie universală, care să combine toate celelalte religii, dar nu le distruge. Vă mulţumim pentru o idee care nu a abordat încă întruparea lui, au o toleranţă şi înţelegere, sunt încă necesare pentru noi şi pentru cinci secole, sunt motoarele principale ale Renasterii.

Umanismul împrumute de la sistemul de epoca clasică de educaţie globală, care vizează - la formarea personalităţii, ceea ce dă înţelegere de bază a tuturor aspectelor de cunoştinţe pe care toată lumea poate înţelege integritatea ale lumii, mai degrabă decât piesele sale diferite.

diferenţele Mai mult de două sute de ani mai târziu - un timp scurt din perspectiva istoriei - modul despărţit din nou, din nou, a dezvăluit. Acum, aşa cum am de obicei glumă, nu există specializare atât de mult în diverse domenii de cunoştinţe pe care le vom şti în curând totul despre nimic. După toate, ceea ce ne-am specializat, de fiecare dată ce în ce mai înguste.

Renasterii, prin contrast, a căutat o educaţie holistică integrantă (nu se opune majors), care a făcut posibilă o viziune globală a universului şi a umanităţii, interacţiunea umană cu ele, şi cu Duhul. Fără această unitate a fost imposibil să se dezvolte o constiinta care, după cum soarele luminează totul ajunge la razele sale. Dacă vom trimite lumina într-o direcţie, suntem conştienţi că numai o parte a realităţii, în timp ce toate celelalte rămân necunoscute pentru noi.

Experimentale Ştiinţă

Ideea de a ridica umaniştilor profilul de om şi de a face sa se simta parte din natura a dat naştere la primele încercări de a crea o ştiinţă experimentală.

Până atunci, ştiinţa este un complex de cunoştinţe teoretice. Legile universului şi a naturii au fost formulate o dată pentru totdeauna, şi nu au existat tentative, nu este nevoie pentru a verifica şi a confirma.

Renasterea, prin contrast, ridica un om care se simte o parte a naturii, în mod firesc se asociază cu ea şi încearcă să înţeleagă, experienţă, şi să descrie legile sale. Astfel, acţionând cu inima, un om vine la o nouă concepţie a ştiinţei. Pentru aceasta se adaugă celelalte puncte interesante: de exemplu, în timpul Renaşterii reapar lucrări originale ale lui Platon, Pitagora, lucrări de astronomi greci, geografilor matematicieni, umanitarişti pentru că a fost foarte important pentru a reveni la textul original, cu plecare de pe un fel de traduceri medievale, dogmatice şi partizane.

Atingerea acestor surse antice a condus doar pentru şoc a dat seama că, chiar de mai multe secole înainte de trăit, oamenii de stiinta, astronomi, geografi, matematicieni, medici, astrologi, explică legile de bază ale universului, cu ajutorul de numere şi formule, care utilizează limba de matematică pentru a înţelege aceste legi. Un exemplu în acest sens poate servi ca Pythagoreans şi Platon, continuă filozofia lor.

Renaştere a ştiinţei a fost, de asemenea, asociat cu magia.

Renasterii magie

Magic permite om de ştiinţă să fie nu doar pasivobservator, ea oferă posibilitatea de a lucra activ pentru a intelege natura, de a coopera cu ea, nu o pot trece legile, şi să le urmaţi, înfrupta în esenţa lor, în această forţă de conducere, care sprijină viaţa veşnică a universului. Acest lucru este de mare interes pentru oamenii de ştiinţă şi a umaniştilor Renaşterii, pentru că, văzându-se noi posibilităţi de acţiune, le-ar obţine aceleaşi rezultate ca şi vrăjitorii antice că preparatele sale misterioase şi descrieri au indicat faptul că au reuşit să dezvolte un mijloc un anumit sistem de lucru cu natura.

Voi încerca să explic un pic ceea ce a fost magic al Renasterii. De mult vorbesc despre asta şi spun, dar să-l înţeleagă cu adevărat, nu mai putea, a fost o mulţime de umanism filosofic, şi de la ştiinţa practică a naturii.

Dacă ar fi fost posibil să se definească magia Renaşterii, ne-ar spune magie ermetice, sau ermetice. Cu acest titlu putem întoarce la istoria să-l înţeleagă.

Această dragoste, că oamenii Renasterea la culturile antice, şi mai ales în Grecia, Egipt, Roma, a condus la faptul că o atenţie deosebită a fost acordată zeul egiptean Thoth - scrisori lui Dumnezeu, personaje, limbaj de voce sacru şi seculare, sunet,, vorbire, Dumnezeu de înţelepciune. Când grecii au devenit pentru prima dată cunoştinţă cu egiptean Thoth, au găsit avea multe în comun cu Hermes. Acelaşi lucru sa întâmplat cu romanii. La învăţarea egiptean Thoth si Hermes greacă, ei au găsit Mercur are multe din caracteristicile acestor zei, cu o singura diferenta: Hermes greacă - un Hermes greacă, Mercur Roman - Mercur este Roman şi Thoth egiptene, pentru a le distinge de la aceste zeităţi , s-au numit Hermes Trismegistus - cea mai mare de trei ori, de trei ori sau de trei ori Nascut Iniţierea, cel care locuieşte în trei persoane, deoarece se credea că el a fost un filozof, preot şi-legislator conducător.

La Florenţa în secolul al XV cu privire la iniţiativa Cosimo Medici a fost înfiinţată Academia platoniciană, care reuneşte un număr foarte mare de gânditori, artişti, mistici, care sunt în modul de căutare generale, precum şi în mai multe grupuri. Epoca de Aur - este în acest moment special, în istorie, au vrut să reînvie. Şi Cosimo de Medici "direcţionează călătorilor şi călugări în Orientul cu cererea de a aduce toate manuscrisele, pe care le par a fi interesante.

Astfel, Florenţa devine un set de lucrări atribuite lui Hermes Trismegistus, care face acest lucru un şoc pentru oamenii de ştiinţă. Unul figura-cheie în cadrul Academiei, Marsilio Ficino - un filosof, astronom, un artist - la cererea de Cosimo de Medici "preia traducerea acestor lucrări.

Lucrarea sa intitulată "Asclepios" este de mare interes, deoarece vorbeşte despre religia antică din Egipt, magia ei, despre modul în care forţele de magicieni crea canale ale universului si le-a pus în imagini sacre ale zeităţi lor. Aceste forme nu au fost pur şi simplu, statui sau imagini, cu ajutorul magic de acţiune, acestea fiind taxat cu energie provenind din spaţiu. Acest limbaj de stabilire a filozofice şi viscerală, atât umane, cât şi magică.

Un alt lucru legate de Hermes, - «Corpus Hermeticum» - este un set de fragmente (15 capitole), sub forma unui dialog între profesor şi elev. Prima parte explică crearea a cosmosului, dar în profesor de alte dialoguri încurajează elevii să-i elibereze sufletul de toate robia materiale, astfel încât ea ar putea fi ridicat în alte planuri şi domeniul de aplicare, până când ajunge în cele din urmă în partea de sus a Luminii şi a reuniunii cu Divinul. Cel mai uimitor lucru aici este modul în care elevii simtit ca trezirea intuiţie, şi apoi - înţelegerea Adevărului şi Legea, un astfel de fascicul puternic de lumină care trece prin minte.

Corpul aceste lucrări şi, în special stabilite în aspectul lor morală a fost atât de important faptul că, dacă înainte de această magie a fost încă o urmă de vrăjitorie medievale, dar acum dispare complet. Din acest momentMagic este unul dintre elementele principale ale mai mari gânditori - mod de a captura starea internă a omului şi a universului. Toate acestea conduc la o înţelegere în sensul a ceea ce odată a existat în Egipt - sens egiptean de caractere magie, magie limba faraonice şi toate că, potrivit lui Platon, preoţii egipteni l-au dat în timpul şederii sale în această ţară.

Să ne amintim câteva idei de bază ale magiei ermetice ale Renaşterii.

Universul rezonabile

Dumnezeu este o mare minte. Acest lucru nu înseamnă că nu există o minte, situându-se undeva în întreaga lume, ceea ce înseamnă că Dumnezeu este Minte, superior Mind, ale cărui idei a dat naştere la toate fiinţele. Acesta este unul din postulatele fundamentale ale magiei ermetice.


Dar, în acelaşi timp, Dumnezeu - este o mare unitate, legând împreună tot ceea ce exista. Tot ce par a fi împărţit, diverse, de la distanţă, independenţi, - toate combinate perfect in mintea divină. În timp ce noi astăzi nu avem suficienta magie pentru a înţelege în ce mod şi în obligaţiuni de conectare la alta în această lume.


Mage caută aceste modalităţi de asociere. În mintea divină combină toate de opoziţie, sau cel puţin tot ce credem contrariul.

mintea omului este ca mintea lui Dumnezeu. Aceasta înseamnă că, dacă vom liber mintii umane de la limite impuse de nevoile fizice şi materiale, atunci acesta va fi suficient spatiu pentru a completa un motiv divin şi să încercaţi să obţineţi în el, studiind ideile, gândurile, legile care guvernează universul.

În cazul în care mintea umană este ca mintea lui Dumnezeu, şi dacă totul vine de la Mintea divin, putem înţelege de ce, din acest punct de vedere al vieţii noastre, tot ceea ce facem, cred, simt şi toate noastre percepţia de lucruri şi a estimărilor noastre sunt departe de mintea noastră. Desigur, noi toţi avem abilitatea de a vedea în mod obiectiv lumea, oamenii şi judecător evenimente, dar se poate spune cu siguranţă că ne e dor de tot ceea ce - evenimentele şi oamenii - prin sita a mintii noastre. A fost prin el vom vedea un univers al nostru, şi când vom exprima opiniile noastre, idei şi sentimente, mai întâi se transformă în acest cuptor alchimic mare - mintea noastră. Cu înţelepciune mai mare sau mai mică, dar noi suntem o repetare la scară mică pe care mintea divină mare creat în universul timpuriu.

Mintile noastre uneşte, de asemenea, toate, pentru că atunci când vrem să examineze experienţa şi cunoştinţele, nu există un element central - Eu sunt, eu sunt de viaţă, ştiu că sa întâmplat cu mine, am suferinta, mi-a plăcut. Există un element care aparţine unităţii - mintea noastră, conştiinţa noastră, şi ne-am devenit o parte a acestei unităţi.

mintea noastră conţine, de asemenea, toate opuse, deoarece în timpul zilei sau chiar cateva ore ne putem muta de la o extremă la alta şi, chiar mai rău, nu recunosc în acest raport. Avem o oportunitate de a reacţiona în mod diferit, până când nu a găsi echilibrul care există în mintea divină, şi chiar, probabil, în mintea magician care reuşeşte să se scufunde adanc in acest magic simpatic.

Cât de sus şi de jos

Natura şi cosmosul patruns energiile de specii diferite, dar natura acestor energii, fără îndoială, este acelaşi. Energiile care provin din cele mai îndepărtate planete, stele cel mai îndepărtat, nu este fundamental diferită de cele care pătrunde în oameni. În acest sens, omul însuşi este un corp ceresc mic, ca o stea sau planetă - în funcţie de lumină am propria lumina sau reflecta lumina, cu scopul de a trăi. Dar cel mai important - este ceea ce lumea se transformă într-o reţea prin care circulă cantitate infinită de energie, această energie este întotdeauna acelaşi, aceasta se bazează pe magie simpatic: un pic conectate cu un ceva mare, bine conectat cu foarte mici, pentru că există o legătură, nu există stare foarte ceea ce face posibilă conectarea.

Magician, cine înţelege, înţelege, pătrunde în esenţa legile cosmice, poate stabili contacte cu forţele cosmosului şi forţele care exista pe Pamant. Prin urmare, imagine sau talismane, realizate din pietre, metale, plante, care sunt conectate intern cu energia anumitor organisme celeste.

Magical talismane


Pico della Mirandola, un medic celebru al Renaşterii a fost un mare cunoscator de mascote, deoarece el ştia ce fel de energie provenind de la corpuri ceresti din sistemul nostru solar, au contact simpatetic cu orice metale, pietre sau plante, şi le-a folosit pentru a trata anumite boli . Cu aceste elemente fac talismane, reflectând ca o oglindă, o imagine sacru. Energie capturat de talisman, utilizate pentru a uşura suferinţa - că organismul poate restabili echilibrul pierdut. Aceasta este o idee minunata de magie ca echilibrul folosit ca Paracelsus, un alt medic celebru din acea perioadă.

Mai mari artişti ai Renaşterii, de asemenea, realizate din talismane imagini. De exemplu, magicieni multe dintre Renaşterii credeau că "primăvară" a lui Botticelli este un talisman reală, vin înapoi la viaţă, şi după cum a spus Marsilio Ficino îndreptate împotriva acţiunii lui Saturn, deoarece Saturn este asociat cu timpul, cu îmbătrânirea, cu pasivitatea şi procrastinare. În munca sa de Botticelli este încercarea de a combina toate ideile care au fost predominante în epoca sa, prin puterea de lumina, culoare, poziţie de cifre şi de circulaţie. Ceea ce vedem in poza, capteaza atentia noastra, ne dă putere şi, prin urmare este o mascota.

In timpul Renasterii a fost înaintată de lucru pentru a face talismane «Picatrix». Prima traducere în limba latină a acestei cărţi, scrise în arabă, a fost făcută în Spania, în numele lui Alfonso cel Înţelept. Acesta arată că mintea deschisă la înţelepciune şi care solicită, nu se opresc la ceea ce este popular cunoscut sub numele de magie voodoo, şi se uită mult mai nuanţată relaţia cu Cosmos.

Aceasta carte descrie modul în care magicianul poate prinde spiritul Mind Superior şi l-au pus în lucrurile mici, cu care ne confruntăm în fiecare zi. Şi subiecţii nu numai, ci şi în cuvinte, voci şi sunete. Pentru magician al muzicii Renasterii a fost o mare valoare în acest moment o revenire la viaţa imnuri antice Orphic şi de asteptare vechi care au fost cântat solo şi a avut un efect calmant asupra sufletului, pregătindu-l pentru o întâlnire cu Duhul.

Aprecierea

Chiar şi o enumerare simplă a numărului mare de nume care a apărut în lume în domeniul artei, ştiinţei şi filosofiei în Renaştere, s-ar lua prea mult spatiu.

Rezumând ceea ce a fost spus, ar trebui să sublinieze încă o dată că un om renascentist încetează să mai fie pasivă în faţa vieţii şi universului. El încetează să mai fie un observator în Divin, este pornirea iubitoare de ea, devine în el, se deplasează spre el. Vă mulţumim pentru acest lucru, că spiritul de cercetător, trebuie să cunoaştem legile vieţii şi să caute răspunsuri la întrebări despre viaţa de Cosmos. Înainte de Copernic, reflectă viaţa lumii în legile matematice, sentimentul principal al oamenilor în ceea ce priveşte universul a fost admiraţie pentru sigilarea legii şi percepţia de Soare ca un element central al universului. Această admiraţie ia determinat să caute formulele matematice, dar rădăcina lui a fost magic, ermetice, şi, în cel mai profund sens al cuvântului renascentist.

Magic a dat omului un nou look, noi caracteristici, trezit în potenţialul uman există, care până atunci a avut Nemanifestatul: va. Om al Renaşterii, a declarat: "Vreau să fac acest lucru, eu pot face asta" - şi a schimbat în mod semnificativ cursul istoriei, înlocuit de ori predeterminate şi ne-au condus la momentul prezent.

Ar trebui remarcat faptul că interesul în acest sens de puternic şi iluminate de MA lumină divinăde energie, este departe de a dispărut, încă trăieşte şi îngrijorările mulţi învăţaţi moderne. Mulţi oameni de ştiinţă mare parte a timpului nostru cred că ştiinţa - este doar o modalitate de a citi planul lui Dumnezeu, cu îndrăzneală şi spune despre el.

Сегодня остро ощущается необходимость пересмотреть наши представления о циклах истории и спросить самих себя, не подошли ли мы уже к моменту, когда быстрый технический прогресс, великие научные открытия не могут больше компенсировать внутренней нищеты, и люди чувствуют себя все более беззащитными, одинокими и потерявшими ориентиры . În cazul în care istoria este ciclică, iar acum suntem înapoi la posibilitatea de a reveni la epoca de aur, puternic, puternice atunci când oamenii ştiu de ce şi ce trăiesc, de unde au venit şi unde să mă duc.

Noi trebuie să recunoaştem că nu avem o mai filosofice, educaţie mai cuprinzătoare, ceea ce ne-ar permite să înţelegem toate aspectele vieţii umane, pentru a elimina, sparga barierele dintre stiinta, arta, religie şi politică şi de a le transforma in opuse, şi încă o dată la rândul lor în moduri care converg la un moment dat. Poate a venit timpul la lumina lanternei de speranţă, o torţă, care ne iluminează. Poate că a sosit momentul să se definească în cazul în care voinţa noastră şi ceea ce putem face cu ea, în cazul în care sunt ascunse puterea noastră şi ceea ce putem face cu ei.

Odată cu apariţia timpurile moderne, cu începutul unui nou ciclu al istoriei, putem spune că este momentul de a revigora. Într-o zi această renaştere va provoca schimbări drastice în om, dar azi putem lumina făclia speranţa că luminează nu numai modul nostru, ci, de asemenea, un drum lung pentru cei care merg după noi şi cele în secolul următor, poate face apel In zilele noastre secolul al Renasterii.

Delia Steinberg Guzmán
Şef al International School of New Acropolis "
newacropolis.ru

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: file_get_contents(https://viza.md/md/latest.rss/6): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden

Filename: rss-import/function.php

Line Number: 137