ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Masini primi o alimentare fără fir de la drum



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Maşini Mai multe masini mici rola tăcere pe un drum îngrădit la sud de orasul coreean Daejeon, în măsură să surpriza: energia pe care o obţine direct pe drum, de sub asfalt, fără contact cu nişte şine sau cabluri. Acest experiment, în funcţie de ingineri, arată drumul către facilitarea transferului de transport de tracţiune electrică.

Un lucru care poate perturba un somn liniştit proprietarul unei electrice teama de a fi o oarecare distanţă de la priza de perete cu baterie eşuate. În timp ce staţiile de încărcare nu sunt de-a lungul drumuri si strazi la fel de des ca staţii de benzină, te poate scuti de anxietate, doar punerea pe greutate bateria auto în ton bun. Lasa-l şi încărcaţi-l-ar fi zi. Ce are în mod evident absurd.

Există două opţiuni principale pentru rezolvarea acestei probleme: de a construi masina electrica cu un unic scurt timp taxa sau maşinile care sunt compatibile cu sistemul robotic, hot-swappable acumulatoarelor de tracţiune în staţii speciale.

Cu toate acestea, începând cu anii 1970 experţi pentru a discuta despre a treia cale de a crea liniile electrificate (sau benzi), in care masinile electrice vor primi energie din reţea (pentru mişcare şi simultană baterii de reîncărcare).


Testarea şi demonstrarea unui nou sistem de înalţi oficiali a avut loc în februarie, iulie şi august a acestui an (imagini CT & T, KAIST).

Unele dintre cele mai indraznete inovatori încercat de vehicule personale, chiar şi pe plantă feroviar public, pentru fotografii pe "sub tensiune". Dar aproape nimeni nu vrea sa transforme masina in tramvai ". Mai rezonabil este văzută de stabilire a drumurilor, furnizarea de waţi cerute mod contactless prin intermediul inducţie electromagnetică.

Setaţi transmite benzi puterea în pânză şi primirea bobine în partea de jos a maşinii ar putea oferi un "pansament" masini electrice in miscare. Întrebare eficienţa sistemului şi unele detalii de gestionare a acestuia. Chiar şi acum treizeci de ani prototipuri de astfel de vehicule testate în SUA. Dar acum, la o nouă etapă de dezvoltare a tehnologiei, într-o jumătate de tema uitat câteva revenit la Coreea de Sud.

sistemul său de reincarcare contactless vehicule electrice proiectate şi construite doi parteneri Coreea de Institutul de Ştiinţă şi Tehnologie ( KAIST ) si compania CT & T , specializata in vehicule electrice, mai ales cărucioare de golf. Numit acest sistem "Online vehicule electrice" (OLEV).

Experimentale "contactless" KAIST ruta a construit pe teritoriul său în campusul Daejeon (Daejeon). CT & T a oferit vehicule electrice, pe care oamenii de ştiinţă şi ingineri echipat cu un set de magneţi şi bobine, concepute pentru a recolta de energie de la liniile de (latime de aproximativ 20 cm), prevăzută în asfalt.

masini Pe electrice de alimentare pe drum, fără ao atinge, doar în SUA încă de la mijlocul lui 1970, iar astăzi a fost dat o mulţime de brevete, altele decât cele sau din alte părţi ale aceleiaşi, în general, de design (ilustraţii de site-uri patentstorm.us, patft. uspto.gov).
Pentru masini electrice, mâncând pe drum, fără ao atinge, doar în SUA de la mijlocul anului 1970 şi astăzi a fost dat o mulţime de brevete, altele decât cele sau din alte părţi ale aceleiaşi, în general, de design (ilustraţii de la site-uri patentstorm.us, patft. uspto.gov).

Specialiştii KAIST raportat că principiul general al OLEV similare, darVNO-cunoscute periuţe de dinţi electrice cu încărcare fără fir. Dar perie pentru a alimenta bateriile lor trebuie să fie plasat aproape de aparatul de emisie. Şi pentru "umplerea" pe acelaşi principiu al unui vehicul aflat în mişcare este necesar pentru a asigura un decalaj decente între receptor şi emiţător de energie. Poate coreenii au profitat de o variantă a sistemului bazat pe rezonanţă magnetică, legate de? (Transmitere de eficienţă la o distanţă de câteva zeci de centimetri până la 75% .)

Subtilitatea nu este divulgat. Dar KAIST au raportat că în probele de test a fost realizat în trans-laterală a camionului 80% din energia cu un decalaj de 1 cm şi 60% la 12 centimetri. Prima opţiune este greu de imaginat ca adecvarea practică a soluţiei. Cu excepţia încet crawling dedicat şi netedă ca un tabel de benzi de transport public. Dar a doua opţiune a început deja să vorbească despre instalarea de receptoare de asemenea si masinile conventionale.

Astfel cum rezultă din această cifră, coreenii oferta dota liniile de contact de încărcare nu sunt doar costisitoare, dar de parcare. Care ar fi convenabilă pentru conducătorii auto, care nu ar trebui să vă faceţi griji cu privire la includerea maşinile sale electrice în reţea. Dar, în opinia noastră, parcare uşurinţa de utilizare a sistemului ar fi merita să se sacrifice de dragul eficienţei şi a pus alături de <a locuri de parcare href= coloane cu rozete < / a> (CT ilustrare & T, KAIST)." width=478 height=121>
Astfel cum rezultă din această cifră, coreenii oferta dota liniile de încărcare contact nu sunt doar costisitoare, dar de parcare. Care ar fi convenabil pentru conducătorii auto care nu ar trebui să vă faceţi griji despre includerea automobile electrice în reţea. Dar, în opinia noastră, parcare uşurinţa de utilizare a sistemului ar fi merita să se sacrifice de dragul eficienţei şi a pus alături de locuri de parcare coloane cu rozete (fig. CT & T, KAIST).

Doar nu devalorizeze o eficienţă mediocră a aerului de încărcare toate beneficiile proiectului? Ar putea, dar nu reflectă: nu scoate o mana de aceste linii, şi nu pune o masina pe un exerciţiu de trei ore, dar cu contact direct cu soclu? Autorii spun că sistemul va încerca în continuare a spori eficienta. Si, spun ei, nu pot fi reduse reduce costurile de masina electrica.

Având în vedere eficienţa mai mare de vehicul electric în sine şi puterea de plante superioare de eficienţă ar putea fi, de asemenea, că, chiar şi această opţiune este de încărcare maşini încă dovedi benefice în reducerea emisiilor nocive în comparaţie cu autovehicule cu benzină. Coreeni, de altfel, în acest context, vorbim despre perspectivele energiei nucleare.

Dar principalul lucru aici nu este nici măcar ecologie, şi comoditate. Ton-Ho Cho (Cho Dong-ho), un cercetător de frunte al proiectului OLEV, susţine că OLEV de călătorie în jurul oraşului în urmă suficient de dota forţa de bare 10% din reţeaua stradală. Mai mult, autorii propun dezvoltarea unor astfel să cablurile sub asfalt nu este de peste zeci de kilometri, dar numai la distanţe de zeci la sute de metri în locuri unde traficul de obicei, încetineşte (la intersecţii, de exemplu).

Există maşini OLEV-ar putea ridica rapid nivelul de încărcare baterii lor, astfel încât acesta cu o rezervă suficientă pentru a îndeplini următoarele "benzi putere". În general, bateria de tracţiune de o astfel de maşină ar putea fi de aproximativ cinci ori mai scumpă (şi de cinci ori mai scump) decat o simpla aplicare electrice pentru utilizarea de zi cu zi.

înălţime = 662>
Construit OLEV sublinia sistemele de siguranţă pentru oameni şi maşini. Chiar şi atinge locurile în care banda de alimentare stabilite, un şoc electric nu poate fi (imagini CT & T, KAIST).

Suficient pentru a avea o rezervă de putere de la o singură încărcare de 80 de mile, crede Tone Ho. Acest lucru nu este suficienta pentru călătorii gratuite în tot oraşul, dar şi pentru incursiuni scurt suburbiile din apropiere, precum şi pentru dimineaţa / seara călătorie de la domiciliu la locul de muncă şi înapoi. O maşină în garaj ar fi putut să plătesc un mod clasic pe sârmă.

Costul infrastructurii OLEV este de 318.000 dolari pe kilometru. În preţul de consolidare viitoare a pistei poate fi redusă. În Coreea de Sud, sunt încrezător că acest lucru nu este atât de mult de o taxă pentru oportunitatea de a curata mai mari orase ale gazelor de eşapament nocive în vederea reducerii contribuţiei a peninsulei în încălzirea globală notorii şi va reduce dependenţa de petrolul importat.

Guvernul din Coreea de Sud intenţionează să investească în proiect de 100 de miliarde woni (80 milioane dolari). Dar preşedintele Lee Myung-bak (Lee Myung-bak), vizitarea unuia dintre testele OLEV, a exprimat interesul în testarea sistemului de pe străzile oraşului, şi, de asemenea, a promis de a construi mai multe investiţii într-un astfel de studiu interesant.

În plus, KAIST şi autorităţile ale insulei Cheju (Jeju) au semnat un acord de intenţie în care insula va fi construit sistemul OLEV. Daca totul merge conform planului, Jeju este probabil să fie prima din lume locul unde tehnologiei sau experienta în public, receptoare OLEV sistem trebuie să fie echipate cu autobuze electrice.

Lungimea de e-ZONE este 2,57 m, latime - 1.44, inaltime 1.56 m. Acesta cântăreşte aproximativ 700 kg electrice (foto de la green.autoblog.com).
Lungimea de e-ZONE este 2,57 m, latime - 1.44, inaltime 1.56 m. Acesta cântăreşte aproximativ 700 kg electrice (foto de la green.autoblog.com).

Dar, cu trecerea de la maşinile private OLEV nu poate încă clare. De exemplu, încă mai trebuie să lucreze în cauză de plată a astfel de "aer" de energie electrică. Dar expertii KAIST şi CT & T, cred că este o încărcare fără fir în mişcare afişează într-adevăr autoturisme masive si relativ accesibile electric pe strazi. Până atunci, probabil, până la bateriile nu va ridica capacitatea sa de specifice, chiar la repetat de mai multe ori în cursul aceleiaşi depreciere.

Interesant, pentru producţia de CT & T, folosit ca bază pentru experiment OLEV, deja pus pe transportoare. Desigur, versiunea de serie al oricărui încărcător, fără fir nu au, şi a efectuat schema traditionala cu dressing baterii de la prizele de perete. Unul dintre modele cu deschis C-ZONE, şase-golf-masina, masina de locuri şi parcuri. Este greu o lasa pe "rute oraş wireless", cu excepţia că, în orice fel de staţiune pentru divertisment de turisti.

-Al doilea model este de un interes mai mare. Ea este poziţionat ca o maşină pentru utilizarea de zi cu zi (deşi, evident, nu la fel de unic în familie). Acest mikrokar dublu de e-coreean a răspuns ZONA o versiune electrica a celebra "Smart".

În clientului de e-ZONE concediu orificii deschise (versiunea plaja), echiparea unui jumper simplă protecţie sau usi cu geam tradiţionale (foto prin CT & T).
La client de e-ZONE concediu orificii deschise (versiunea plaja), echipa de protecţie din bluză simplă sau uşi tradiţionale, cu geam (foto prin CT & T).

Baza de date furnizate în prezent avtomobilchik nu foarte succint, dar ieftine baterii plumb-acid, precum şi avansat opţional litiu-polimer. Cu primul de e-ZONE trece la o singură încărcare de 50-70 kilometri, cu al doilea 100-110 km. Mschnost motor aceasta masina este doar 5 kilowaţi şi o viteză maximă de 60 km / h.

Coreeni cred că pentru excursii în jurul oraşului tipic, care este de ajuns. Dar într-o taxă (e-ZONE este încărcat la o priză de acasă la 220 de volţi) va ţine departe de net de doar 6.10 de kilowaţi-oră de energie. În Coreea de Sud, care, în Europa, că SUA nu este atât de costisitoare, în comparaţie cu costul de o raţie zilnică de benzină pentru un vehicule uşoare regulate, care poate fi o constiinta curata de mediu de a părăsi ţara pentru călătorie.

Acest CT ani & T intenţionează să înceapă vânzările în masă de e-ZONE, inclusiv foarte gustoase pe piaţa americană. Preţul de autoturisme s-ar fi de aproximativ 16.000 dolari pentru cele mai multe "ambalate" versiune. De asemenea, coreenii Vrei mai târziu să se extindă producţia acestui model direct în piaţă (în SUA şi în acelaşi Asia). Alte variante de masini de la CT & T mikrofurgony Distributie, masini specializate, concepute pentru utilizatorii comerciali şi în guvern sunt, de asemenea, de aşteptare pentru răspuns din partea potenţialilor clienţi de peste mări.

CT sale electrice & T plasate în peisajul american în timp ce numai pe reclame. Dar compania coreeană consideră că va reuşi. e-ZONE şi rudele sale, desigur, au un parametri tehnice modeste, dar costul şi de standardele de vehicule electrice este foarte moderat (CT ilustrare & T).
CT electrice sale & T a plasat in peisajul american în timp ce numai pe reclame. Dar compania coreeană consideră că va reuşi. e-ZONE şi rudele sale, desigur, au o tehnică parametrii modest, dar costurile şi de standardele de vehicule electrice este foarte moderată (Figura CT & T).

Se poate decât să viseze în sus, că, dacă de succes, proiectul OLEV wireless sistem de taxare va fi oferit un CT & T în formă de opţiuni pentru maşinile lor. Şi dacă liniile ascunse ale vigoare pentru astfel de autoturisme şi să devină larg răspândită şi arată performanţele sale intr-un oras real, credem noi, să echipeze masinile lor, ca sistem de conspiraţie şi alţi producători de vehicule electrice. Este atât de tentant pentru a "ridica" de energie electrică fără oprire.

Perspectivele sunt fantastice. Masini cu un sistem de OLEV putea fi echipate cu pilot automat, permiţându-le să se întinde pe rătăci în "efectivele" şi pentru a muta "in spate" reciproc, sub controlul calculatoarelor. Acest lucru ar reduce consumul de energie prin reducerea rezistenţei aerului. Da, şi ar juca în mâinile de securitate (sub rezerva fiabilitatea de automatizare), scrie CT & T. Ca şi în cazul de contact de încărcare de pe zbura, această idee nu este noua. Dar recompensa este de aşteptare pentru a erou, care pot rezolva toate problemele de acest complex în practică.


"Materialul este furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru ) "

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 03 noiembrie 2009 10:15
Vizualizări: 2209

Citiţi de asemenea

Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
12
Încă din copilărie, observându-și părinții lucrând în grădină, cum săpau, cum scoteau buruienile, cum fertilizau, gândea...
14
În anul 1881, familia Tolstoi s-a mutat la Moscova pentru a oferi copiilor educație. Tolstoi a avut dificultăți în a acc...
35
Complexul megalitic misterios este situat la 700 de metri la nord de satul Anastasievka. Este un tumul cu o înălțime de ...
139