ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Mitsubishi Evo XI va fi un hibrid diesel



Mitsubishi Evo XI va fi un hibrid diesel



O veste neaşteptată de la Mitsubishi Motors a excitat mintea fanilor de conducere rapidă după prezentarea celor mai recente planuri ai companiei de a construi un model sport  Evolution XI, utilizând unitatea diesel hybrid.

O nouă generaţie de Mitsubishi Evolution, programată pentru 2013, probabil, va zdrobi inimile multor fani înfocaţi ai acestui model de maşină sport, celebră în întreaga lume.

Dezvoltatorii unei generaţii noi de acest automobil pretenţios au fost ghidaţi de cele mai recente cerinţe auto de eficienţă şi de siguranţă pentru mediul înconjurător, astfel încât au fost nevoiţi să renunţe la utilizarea unui motor pe benzină în favoarea unui motor diesel, nepopular, chiar şi în Japonia,.

Este bine cunoscut faptul că motoarele diesel nu sunt folosite pentru maşini sport din cauza  "slăbiciunii" lor, cu toate că acestea au un cuplu (Cuplul (momentul) este forţa, care are tendiţa de a răsuci obiecte – trad.) mai mare decât omologii de benzină, motoare diesel nu permit atingerea unei dinamici ridicate, datorită caracteristicilor lor constructive. Principalul avantaj al motorului diesel rămîne consumul relativ scăzut al combustibilului.

Mitsubishi Evo XI va fi un hibrid diesel

Însă, noul Evolution nu este doar o maşină diesel. Diesel este folosit în combinaţie cu acţionarea electrică, ce va permite, potrivit afirmaţiilor inginerilor, pe de o parte, să accelereze un hibrid sport de până la 100 km / h în mai puţin de 5 secunde, iar pe de altă parte, va menţine emisiile CO2 sub 200 de grame la 1 kilometru de drum - o valoare decentă pentru o maşină de orientare sport.

În ciuda faptului că Evolution 11 poate deveni unul dintre cele mai curate şi cele mai economice autoturisme sport, sistemul de propulsive, atât de neobişnuit, poate face imposibilă participarea lui la multe competiţii rutiere. În plus, seturi de generatori diesel pe parcursul istoriei lor aşa şi nu au reuşit să câştige suficientă încredere a iubitorilor de transport personal.

Astfel, Mitsubishi Evo XI va fi într-o poziţie ciudată: pe de o parte, el va fi solicitat de un număr mai mic de fani ai modelului şi, pe de altă parte, cine are nevoie de o maşină de familie scumpă, cu compartiment de bagaje mic şi o dinamică mare? Poate marchetologii companiei consideră, că până în 2013, legile "verzi"  vor “bloca aerul” vehiculelor obişnuite într-aşa măsură,  încât hibrizii le vor împinge în mod activ de pe piaţă. Ceea ce, de fapt, observăm astăzi în Japonia, la exemplul hibridului pe benzină Toyota Prius, care, în ciuda problemelor recente cu calitate, bate toate recordurile de vânzări.

Maşinile sport nu sunt numeroase în comparaţie cu maşinile de consum obişnuite, de aceea trecerea acestora la o tracţiune hibrid sau electrică puţin probabil, că va afecta, în mod semnificativ, calitatea mediului înconjurător. Însă, maşinile sport de multe ori, dacă nu întotdeauna, sunt creatori de mode şi se bazează pe cele mai moderne tehnologii, care mai târziu vin pe piaţa de masă.

 

 

Sursa

ABONAȚI-VĂ
Vineri, 02 iulie 2010 10:16
Vizualizări: 2096

Citiţi de asemenea

La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
83
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...
78
Rețeta de varză murată fără sare de la Pola BragaDe ce am decis să scriem această rețetă, în ciuda faptului că există o ...
181
Jungla Amazonului este unul dintre cele mai puțin explorate locuri de pe Pământ. Mulți căutători de aventuri încă dispar...
174