Noul logo pentru produsele alimentare ecologice UE a introdus
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Comisia Europeană a declarat oficial câştigătorul logo-uri produse de mediu. Pe parcursul ultimilor două luni, mai mult de 130,000 de persoane au votat în favoarea unui nou caracterul organic, alegerea celei mai bune dintre cele trei finalişti.
Doosan Milekovich (Dusan Milekovic), o studentă din Germania, al cărui design a câştigat în concurs, a primit 6000 de euro drept recompensa. Finalistii clasat pe locul 2-lea şi locuri treime au fost 3500 şi 2500 de euro, respectiv.
De la 1 iulie 2010, biologice logo-ul UE va fi obligatoriu pentru toate produsele ecologice fabricate oriunde în UE, care să confirme prezenţa lor să respecte toate standardele necesare. Pentru produsele importate va bioznachok atributele opţionale.
Produse biologice demn de a purta un nou logo verde cu stele albe, căptuşite în formă de frunze de plante trebuie să fie cultivate fără pesticide şi alte multe produse chimice, precum şi de îngrăşăminte chimice, hormoni şi mai puţin-decât-friendly alte mijloace de creşterea randamentelor. În producţia de alimente noi produse ecologice va trebui să respecte principiile dezvoltării durabile, adică, nu ar trebui să sufere solului, dar de energie trebuie să fie folosite cu eficienţă maximă.
Existenţa unei astfel de icoana în produse alimentare ar trebui să crească credibilitatea fel de prietenos produse ecologice, pentru a simplifica identificarea cumpărătorului, stimulând astfel producătorii să producă alimente pure şi naturale. Desigur, preţul de Bioproducts noi va fi mai mare decât pentru produsele realizate fără respectarea cu toate reglementările necesare. Dar, consumatorul va putea alege şi de a distinge principalele produse de o calitate superioară. Această măsură de asemenea, protejează integritatea producător de concurenţa neloială din partea substitut mai ieftin.