ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Pe drum cu un barbat



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Integritatea copilului personalitate - integritatea ale lumii înconjurătoare - cum este relaţia dintre cele două principii, care stau la baza mărturisesc eu şi asociaţii mei conceptul de şcoală.

Prima lecţie în şcoală ar trebui să fie o lecţie despre sensul existentei umane. Acum, materialele de curs întregul este împărţit în izolate, separate unele de alte tipuri de straturi. Lumea cunoştinţelor transformat în "coridoarele izolată", astfel încât studentul, uneori, greu de crezut că acesta este un întreg straturi. Arta doar cu tărie că sintetizează fenomenele fragmentat, oferă o educaţie holistică şi formare profesională, aduce o filozofie holistica. Dar arta nu se poate adresa în mod exhaustiv această problemă, în cazul în care copiii nu sunt scufundate într-o atmosferă de valori autentice in viata. Atmosfera de lucru în colaborare şi cercetare, creativitate - în toate clasele. Apoi, există ce să crezi, apoi - pe această bază, copiii pot învăţa despre arta. Căci, dacă nu există experienţă de viaţă şi care se confruntă cu această mare, apoi ridicate nu vor fi acceptate, şi a rămas astfel doar în cuvinte, se vor discredita.

Suntem ghidat în procesul de învăţare pentru armonie: "Am vezi-analiza-un act. Muzica, artele plastice, împreună cu coregrafia nu avem, pur şi simplu ataşaţi cea mai mare importanţă, ele ar trebui să fie la şcoală în fiecare zi - şi aceasta este esenţa cazului. Nici un program, nici o tehnica în sine nu poate fi garanţi ai succes în învăţământul general. Profesorii liceului de muzica pentru copii Kizlyar ... am găsit un succes relaţie directă în muzica de nivelul de dezvoltare umană generală, şi nu de la orice, individuale muzicale abilitati speciale. Sa constatat: capacitatea unui lucru atunci când nu există capacitatea de în multe feluri.. Adesea, ele victorii în partea de sus numai pentru că ea nu a avut timp să cred că aceste reuniuni la nivel înalt inaccesibile Noi credem ca abilitatea de a un singur tip de activitate constă în abilităţi ale altora. Talentul - un sistem de talente diferite. Prin urmare, provocarea de a dezvolta o capacitate de a se extinde în operaţionalizarea tuturor. Şi de a forma un specialist, trebuie, prin urmare, dezvăluie omului, în general, oameni în general ...

... Spatele ani. Am păstrat convingerea: "Un om poate face nimic!" Este, prin înţelegerea acest slogan a fost o formaţiune de ideea de şcoală multi-scop, complexe, Şcoala-om. Scopul nostru nu este "cunoştinţe, aptitudini, deprinderi, nu de învăţare rost şi un exerciţiu, nu informaţii pichkane, şi educaţie de un om care ar trăi în armonie, actul de armonie în societate, şi de a vedea şi analiza fenomenelor vieţii din jurul lui, el a simţit relaţia lor, perceput lumea ca un întreg . Si oricine ar fi el a devenit - ca un inginer, fizician, chimist, constructor, profesor, etc - vor înţelege, şi este a intrat în lume ca ceva coerent! Suntem formând o capacitatea omului de a te introduce în această lume globală de la o varsta frageda.

Omul cu o copilarie ar trebui să ridice rădăcinile sale, de la esenta sa. Şi esenţa omului - umanitatea sa. Şi este de a reuni într-un fel forţă vie în lupta împotriva forţelor de haos si dezintegrare. Dar dezvoltarea de esenţă umană, ca obiectiv de educare, în acelaşi timp, şi vehiculul său. La urma urmei, de ce este atât de atractiv şi mai fructuoase personalitate armonice? Da, pentru că numai ea poate aprecia armonia din lume ca valoare supremă şi pentru a păstra această întregire, această armonie care a fost creat foarte milioane de ani de evolutie ...

La şcoală, am act, de la clasa la clasa lasandu-ne atent, o dată deschis ochii de studenţi, a procesului de învăţământ devine progresiv se află pe ambele părţi: Junior minţit că el a fost de învăţare, senior - care învaţă. Energie puternica a spiritului uman constricţia beton tehnologie şcoala lui, ingheata, perturbând ocazional slab, exploziile patetic lume monoton si plictisitor lecţii lungi. Dar, ca energie fierbere de mişcareforme de comunicare între lecţii de şcoală! Ea a amintit, în acele momente lungi de convulsii disperare moarte gigant. Marea majoritate a studenţilor notă, de obicei nu mai mult de două maxim trei lecţii o zi în care acestea sunt active, atent, concentrat, acţionează în calitate de lideri, creatorii de proces cognitiv. Mai mult de două treimi din timpul de predare a dat lene. Creierului, ca şi când doarme. Dar acest lucru nu este un vis de vacanta. Este periculos pentru sănătatea unui vis. schimb activ de informaţii - motivul pentru activitatea de energie. Somnolent de stat, în timpul lent procesele de gândire se reflectă în inhibarea de funcţii psihofizice, în flux lent de energie. Organismul, sistemul său nervos este, de fapt lent pe moarte. Poziţia "dormit" este agravată de faptul că el este într-o stare de stres de anxietate, într-un efort de a evita dezamăgirea eşecului său de a acţiona ... Organismului, prin urmare, cele mai multe ori este deprimat. Este pentru că curba de sănătate este din clasa la clasa, împreună cu puteri mentale decolorare.
Scoala nu este în concordanţă cu natura a copiilor, nu este pentru ei, nu de dragul de prosperitate a talentelor lor, nu de dragul de consolidare şi dezvoltare a sănătăţii, spirituale, fizice, morale. Adresa eforturile sale înguste ca o lama de cutit - cunoştinţe, abilităţi, competenţe. Nici un copil, nici o persoană nu, dezvoltarea de imensitatea întregii depozite, numai I universal, cât şi produsele de învăţare.


Shchetinin MP Sursa: Centrul de Theo-PSI "

ABONAȚI-VĂ
Luni, 24 martie 2008 12:06
Vizualizări: 2889

Citiţi de asemenea

Ş. A. AmonaşviliMereu am aspirat spre Viitor, fără să mă gândesc la ce îmi va aduce în plus. Înclin mereu către Viitor, ...
122
Tavanul sălii hipostilului din templul Hathor din Dendera, Egipt....
101
La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
152
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...
106