pielea rapida reduce combustibil auto

/ Vizionări: 4482

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

pielea rapida reduce combustibil auto Aceasta este o masina in mazăre - nu doar un designer capriciu. "Puncte" aici este destul de funcţională (foto de la maxgladwell.com). pielea rapida reduce combustibil auto
-20-1918 în procente de reducere a consumului de masinile conventionale si 20 de-a 25 la sută - pentru vehiculele electrice şi hibride. Foarte atractiv număr. Iar principalul lucru pe care impresionante pentru economiile respective nu trebuie să includă orice tehnologie nepătruns: necesare lipite numai "cos", un film deosebit. Ne crezi?


La fel de rezultate impresionante promite să companiei americane FastSkinz, 15 ianuarie a introdus în mod oficial lumea filmului e de mirare MPG-Plus.

Numele indicii că filmul său este blocat pe corp, reduce semnificativ rezistenta aerului, care se reflectă în extinderea calea de maşini într-un litru (galoane, pintă, ceaşcă) de combustibil.

FastSkinz - un format nou de filială SkinzWraps companiei, care este specializata in vinil, transformarea masini trist în picturi pline de culoare. Dar noi de dezvoltare de americani nu vizează ameliorarea valorii estetice a masinii, tehnice şi schimbările în parametrii săi.

De vinil - un fel de ieftine pentru a decora masina. Şi convenabil. În cazul în care plictisitor imagine, filmul poate fi îndepărtat, aşa cum este cazul cu un hotel de lux (si scumpe) aerografie - necesita revopsire a corpului (fotografii SkinzWraps). De vinil - un fel de ieftine pentru a decora masina. Şi convenabil. În cazul în care plictisitor imagine, filmul poate fi îndepărtat, aşa cum este cazul cu un hotel de lux (si scumpe) aerografie - necesita revopsire a corpului (fotografii SkinzWraps).

Lucrari de Tehnologie (din convingere dintre autorii săi), precum. Suprafaţa Filmul este dotata cu orificii mici, astfel încât împreună pe care le produc "dur" structura, amintind vag de piele de rechin.

În fiecare gaura de aer începe să se răsucească, creând un fel de poartă invizibile, şi îi ajută pe fluxul principal de alunecare mai uşor de urmat.

Savvy cititori vor spune imediat că, chiar dacă în acest fel poate reduce frecarea dintre corp şi aer, cu privire la valoarea totală a rezistenţei aerodinamice, acest lucru nu ar trebui să afecteze foarte mult. Principalul lucru care duce la "frânare" Maşini - este diferenţa de presiune dintre faţă şi spate, şi depinde de forma corpului, pe care noi nu se schimba. Deci?

Dar FastSkinz explică faptul că efectul principal al filmului - mult mai complicată decât reducerea pur şi simplu de frecare în locuri în care asa a ramas.

Normal masina nu este deosebit de bun raţionalizată şi ... (ilustraţie FastSkinz). Normal masina nu este deosebit de bun raţionalizată şi ... (ilustraţie FastSkinz).

Faptul că fluxul în jurul corpului (dacă ignorăm subtilităţile), există două secţiuni principale: partea din faţă, în cazul în care adiacente la corpul maşinii "în cadrul" - flux laminar (de exemplu, plată şi netedă), şi în spate, în cazul în care debitul este turbulentă ( Vorticitate cu puternice).

Între ele este o linie de tranziţie, în cazul în care stratul limită al separa de aer de pe suprafaţa de masina. Mai aproape de un loc de "nas", mai larg, ca urmare "a" trage masina, mai mare depresiunea în partea din spate, o mai mare rezistenta.

Locatia a stratului limita de la suprafaţă depinde nu doar de forma a corpului, dar fluxul de energie în jurul, care este rapid pierde ultima din cauza frecare.

mici orificii pe filmul creează o Thorme mai miciozhenie, astfel încât stratul limită separă mult mai târziu (în cazul societăţilor de testare auto - Japonia "cubi" Scion - o fata si partea din spate a acoperisului, respectiv).

... Aceeaşi maşină cu un fals film MPG-Plus. De exemplu, se arată pe acoperiş, dar, în general, acest film poate juca un rol pozitiv asupra tranchete faţă şi pe pilon. Apropo, SkinzWraps susţine că acoperă ei a avut deja testat ... Aceeaşi maşină cu un fals film MPG-Plus. De exemplu, se arată pe acoperiş, dar, în general, acest film poate juca un rol pozitiv asupra tranchete faţă şi pe pilon. Apropo, SkinzWraps susţine că acoperă ei a avut deja testat "în ţeavă" Nascar unele comenzi (ilustraţie FastSkinz).

Conform unor Scion de obicei urbană consumă 10.7 litri la 100 km, iar pe drum - 8,4. Lipite la fel in mai multe locuri cheie materiale MPG-Plus Scion prezinta 8,4 şi 6,9 litri, respectiv.
Problema corectitudinea măsurătorilor şi necesare (evident) de testare independente de elemente noi a rămas deschisă. Si se pare, promite să casetă de prezentare "film" al companiei ar trebui să fie împărţite în ... Şi cât de mult - marea întrebare.

Dar chiar dacă economia reală, cu un astfel de film va fi de cel puţin 3% - Jocul va fi în valoare de lumanare, având în vedere ieftinătate a metodei. Mai ales în cazul în care acest film nu este interesat de întreprinzătorii privaţi, şi proprietarilor de flote mari. Mai mult decât atât, o astfel de modalitate raţionalizate, pentru a imbunatati masina, probabil va da nici o îmbunătăţire vizibilă numai dacă raţionaliza iniţial acest lucru a fost rău. Vin imediat în minte camioane rază lungă de acţiune şi tot felul de camionete.
In masina cu linii netede, ale căror debitului de aer şi aşa mai desprinse de corp undeva în spate, filmul este puţin probabil să scrie rezultatelor, care pot fi dispozitive de captare.

Scion, lipite MPG-Plus (foto de la maxgladwell.com). Scion, lipite MPG-Plus (foto de la maxgladwell.com).

Dezamăgit? Nu vă grăbiţi. În mod evident, dacă vorbim despre masina infama de viitor, economia de combustibil mult mai mare poate fi obţinută prin proiectarea organismul original posibil elegant, prin introducerea unui motor hibrid, reducerea masei de autoturisme şi aşa mai departe. Dar ceea ce despre vehiculele puse deja? Deci, tentant pentru a lipi, pur şi simplu rechinii "din film şi se începe imediat să primească" dividende ".

Şi dacă diferenţa cu consumul de film şi fără vor ei este rar, care poate verifica întregul potenţial al noilor tehnologii? Atleţi!
Acolo, unde rata este mai mare acolo şi importanţa raţionalizării pentru a reduce mişcarea de rezistenţă generală - mult mai mult. În oraş, cu aceeaşi viteză, dar cu o economie de accelerare şi decelerare constantă, chiar şi o îmbunătăţire de două ori în aerodinamica mare de combustibil nu va aduce (spre deosebire de autostrada). Ei bine, în sport şi zecimi de secundă ", într-un cerc sau câţiva km suplimentar / h pentru cineva poate fi de nepreţuit.

Exemplu Leslie Porterfield (Leslie Porterfield), eroina de motociclist american. In vara anului trecut, la Bonneville Salt Flats, le-a stabilit în mod constant mai multe înregistrări, care prezintă un rezultat de aproape 377 km / h.

Leslie Porterfield pe Lacul Bonneville lupte cu secunde si semne autografe (fotografii de Tricia Robinson / Bub Racing şi leslieporterfield.com site-ul). SLesli Porterfield pe Lacul Bonneville lupte cu secunde si semne autografe (fotografii de Tricia Robinson / Bub Racing şi leslieporterfield.com site-ul).

Leslie a devenit cea mai rapidă femeie pe doua roti "din lume, cu seria, deşiremodelate, motocicletă, şi nu pe unele monstru - un cocon închis, care sunt adesea construite în mod special pentru aceste curse.

În Salt Lake a zburat sale dovedite în luptă "Suzuki Hayabusa, respectat în întreaga lume biciclete japonez. Adevărat, Leslie americanii o dată refacut: aparatul a primit turbocompresor, a crescut de tracţiune, modificari de program, management al motorului si puiul târgului noi. O notă finală, care a apărut în 2008 - lucru foarte acoperire MPG-Plus.

În ce măsură superplenka din FastSkinz Porterfield ajutat să devină prima femeie, "spargere" pe două roţi în club de prestigiu de 200 de mile pe oră, este greu de spus. Dar chiar dacă adaosul de viteza de noua tehnologie a fost minimă - înregistrarea este o înregistrare. De dragul de a se gândi în valoare de aproximativ fiecare detaliu.

Si lasa promisiunea de americani cu privire la eficacitatea de film - o exagerare, de dezvoltare nu ar trebui să fie aruncată.

Faptul că tehnologia MPG-Plus este boabe sănătoase, şi a zis o astfel de analogie. La Jocurile Olimpice de înotătorii ultima stabilit un record după alta. Nu cel rol în această sărbătoare a realizărilor au jucat cele mai noi materiale pentru costume de înot (High-tehnologie tesatura costume de baie), evoluţie în ultimii ani.

Aceste bazine superkostyumy adesea comparat cu pielea rechin. Nu este o coincidenţă. Unele dintre aceste modele funcţionează pe un principiu similar: mici zimţată sau gol pe suprafaţă netedă a materialului de a crea turbulenţe microscopice în apă, în mod paradoxal a îmbunătăţi raţionalizarea atlet, în general.

Puteţi, desigur, spune că apa este mai dens decât aerul aproape trei ordine de mărime, astfel încât o analogie directă asupra procesului este interzisă. Dar toate aceleaşi modele generale sunt prezente aici. Iar pentru cei care se îndoiesc acolo este un alt exemplu de lucru, de data aceasta de la un dezastru aerian.

Toate văzut, probabil, o minge de golf. Acesta este presărată cu mici yamochek multe. Dar nu toată lumea ştie - ceea ce fac ei.

Numărul vpadinok pe suprafaţa unei mingi de golf este de 300 - 500 (foto de la ohiochannel.org). Numărul vpadinok la suprafaţa de mingi de golf este de 300 - 500 (foto de la ohiochannel.org).

Şi a făcut o astfel de suprafata este de a îmbunătăţi raţionalizarea obiective: vpadinok armata El zboară mai departe decât o minge de buna ar zbura de aceeaşi dimensiune şi greutate.

Acum minge de golf pot transforma orice masina. Principalul lucru de retinut: stocurilor, precum şi rezultatul final pentru cea mai mare parte depinde încă de atlet.

Privind materialele revista online membrana