Premieră absolută! „Viorica-Cosmetic” și-a deschis primul magazin în Europa

/ Vizionări: 272

Абсолютная премьера! Первый магазин «Viorica-Cosmetic» открылся в Европе

Începînd cu luna mai, prestigioasele produse ale celui mai mare producător de cosmetice și parfumerie din Moldova – Compania „Viorica-Cosmetic” – au ajuns și pe piața din România.

Primul magazin specializat de firmă și-a deschis ușile în județul Iași, pe str. Costache Negri, 60, iar evenimentul s-a desfășurat cu mare fast.

Știința și businessul și-au dat din nou mîna
Știința și businessul și-au dat din nou mîna

Oaspeții și primii clienții au fost întîmpinați cu muzică, baloane și multe alte surprize. Primarul de Iași, viceprimarul, vicepreședintele județului Iași sînt doar cîteva dintre persoanele notorii prezente la deschiderea magazinului.

Chiar dacă vorbim de piața europeană, conducerea companiei dă asigurări că prețurile produselor rămîn accesibile, iar calitatea lor este la fel de înaltă, ele fiind create pe bază de plante, deci sînt sută la sută naturale.

Prețuri foarte accesibile și o gamă variată de produse – aceasta a fost prima apreciere dată de cumpărători, care nu au ezitat să procure cîte ceva. Primii cumpărători au participat și la o tombolă cu premii.

Rețetele unui masterchef cu renume mondial, în atenția vegetarienilor din Chișinău (+VIDEO)
Rețetele unui masterchef cu renume mondial, în atenția vegetarienilor din Chișinău (+VIDEO)

Mai mult, pentru a convinge cumpărătorii că toate produsele „Viorica-Cometic” sînt naturale, în cadrul magazinului a fost amplasat un panou informativ. Acesta dezvăluie zonele înverzite de unde sînt colectate plantele din care se extrag uleiurile utilizate în produsele expuse spre comercializare.

De la începutul activității sale, „Viorica” s-a remarcat drept un producător de produse cosmetice de calitate înaltă.

O etapă semnificativă în dezvoltarea companiei este privatizarea acesteia de către Holdingul „DAAC-Hermes Group” în anul 2012. Investițiile au permis companiei să capete posibilități noi în producere, să actualizeze și să extindă linia de produse.

 

Sursa: noi.md