Roată de la Copenhaga a face orice bicicleta hibrid

/ Vizionări: 9066

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Колесо-Копенгаген сделает гибридом любой велосипед "Transforma-ti bicicletă obişnuită într-un hibrid electric, şi obţine informaţii despre poluarea aerului şi a condiţiilor de trafic în timp real!" - Încurajează o echipa de specialisti de la Institutul de Tehnologie din Massachusetts. Ei cred ca a dezvoltat o roată de revoluţionar, care va aduce cu bicicleta la nivelul următor - Ciclism 2.0.

Premiera de elemente noi, a avut loc la 15 decembrie la conferinţa ONU privind schimbările climatice de la Copenhaga (COP 15), şi este capitala Danemarcei, a dat roata nume. Copenhaga roti caracterizate ca fiind inteligent, sensibil si elegant - simbolul noi de mobilitate urbană. Diferenţa cea mai frapantă între "role-Copenhaga" de la colegii - rosu, ca o armata cuţit elveţian, "umflat" hub.

Cazul său plastic ascunde un modul, care produce recuperarea energiei la franare si elibereaza-l atunci când este nevoie, cum ar fi atunci când urca un deal. Toate controlul acestor procese se efectuează numai de pedale: twist-o inapoi - taxa de sistemul de baterie să se rotească înainte - de a primi "un impuls suplimentar. "Totul este sub control de pe picioarele tale" - spun dezvoltatorii Copenhaga roti.

Колесо-Копенгаген сделает гибридом любой велосипед

Proiectul este conceput roată în laborator "a oraşului sensibile" Carlo Ratti (Carlo Ratti) - MIT SENSEable City Lab. Acest lucru este personalul ei a creat o masina Navigator-robot şi turn de nori, traversat iPhone, cu o staţie de autobuz, pavilionul a fost construit din apă şi au format o harta a telefoanelor mobile oraşului (foto Max Tomasinelli / MIT SENSEable oraşului Lab).

"Roată foloseşte o tehnologie similară cu sistemul KERS de recuperare a energiei cinetice, care a schimbat radical cursa de Formula-1 pentru ultimii doi ani," - explică directorul de proiect Carlo Ratti, comunicatul de presă de la Massachusetts Institute. - Roti conţine tot ce aveţi nevoie, astfel încât nu electronica suplimentare sunt necesare. Orice de biciclete existente pot fi modernizate în clipi din ochi. "

Faptul că de la Copenhaga de roti sunt senzori care pot detecta viteza de biciclete şi a alerga, măsurarea concentraţiei de monoxid de carbon şi oxizi de azot in atmosfera, temperatura şi umiditatea, precum şi nivelul de zgomot.

Găsit în roţi şi locul pentru modul GPS, care, printre altele, poate găsi şi arată ciclistul de prieteni si prietene in vecinatate, plus demonstra rute populare şi blocajele în trafic. Toate datele transmise prin intermediul Bluetooth pentru iPhone calaret, montate pe ghidon. Şi dacă doriţi să împărtăşească aceste informaţii, ajutând să înfiinţeze baze de date corespunzătoare pentru urbanişti, ecologiştii şi aşa mai departe.

"În câteva ultimii ani am văzut un fel de renaştere cu bicicleta", care a început de la Copenhaga şi este în prezent răspândire în multe oraşe, de la Paris la Barcelona si Montreal - spune Ratti ea. - Am putea numi o revolutie Ciclism 2.0, atunci când ieftine electronică poate îmbunătăţi bicicletăgaură şi le transformă în un sistem mai flexibil, cu o serie de caracteristici suplimentare, design modern si usurinta de utilizare.

Колесо-Копенгаген сделает гибридом любой велосипед

Biciclete prototip de la Copenhaga de roti fabricate companiei Ducati Energia, cu sprijinul Ministerului Mediului din Italia (Ministero dell Ambiente), şi "prieteni" cu motocicleta "iPhone", a ajutat compania Progical Solutions (foto Max Tomasinelli / MIT SENSEable oraşului Lab).

Construit la Copenhaga roti cred Copenhaga "bancul de testare perfect pentru sistemul său, pentru că în capitala daneză de 500 000 de persoane în 600 000 de cicluri. Orasul a reprezentat Københavns Kommune implicat activ în această iniţiativă, pentru a face rezervări pentru roţi inovatoare.

"Scopul nostru este de ambiţios că 50% dintre cetăţenii călătorit cu bicicleta la serviciu sau la scoala in fiecare zi - a spus primarul Domnul de la Copenhaga Ritt Berregord (Ritt BJERREGAARD). - Deci pentru noi, acest proiect - o şansă mai mare de a face uz de biciclete mai atractiv. "

Колесо-Копенгаген сделает гибридом любой велосипед

"Una dintre propunerile pe care am discutat cu autorităţile de la Copenhaga, este de a stimula cetăţenii. În cadrul vizitelor efectuate la Copenhaga roti, ei pot colecta mile verzi" (Green Miles) şi să-l orice promovare, - participant la proiect, Christine Outram (Christine Outram ). - Doar ar putea motiva comportamentul eco-friendly "de CEO personalului său (foto Max Tomasinelli / MIT SENSEable oraşului Lab).

"Am arătat că bicicleta poate rezolva într-adevăr unele dintre problemele de astăzi de la oraşe - congestia, poluarea, schimbările climatice, - a declarat Carlo - Dar. Mulţumiri la clădire-înăuntru electronice la volan Copenhaga are un alt avantaj: siguranţă. Roţi poate fi configurat ca motocicleta va functiona doar cu un telefon mobil conectat si daca utilizatorul este la îndemâna. Belik recunoaşte dispozitivul şi este deblocat.

"Nu există o altă opţiune - continuă Assaf Biderman (Assaf Biderman), vice-Ratti. - Roata are un sistem de blocare" inteligente "(Smart de blocare), iar dacă cineva încearcă să plece, filmul este o generaţie de putere constantă şi maximă şi sistemul trimite SMS maestru. Astfel, în cel mai rău caz, un hoţ va reincarca bateria înainte de a reveni biciclete proprietarul de drept. "

Колесо-Копенгаген сделает гибридом любой  велосипед

Dacă te gândeşti la asta, proiectul de la Copenhaga de roti a dezvoltat o integrare interesant: americanii cu italienii a făcut o roată pentru danezii (foto Max Tomasinelli / MIT SENSEable oraşului Lab).

Start roti de la Copenhaga în producţia planificată pentru sfârşitul anului 2010. Deşi prototipuri sunt sute de mii de dolari fiecare, lista de preturi ar trebui să fie competitivă într-un fel cu alte biciclete, iniţial electrice. Înlocuirea primei roţi a serviciilor municipale de la Copenhaga, care va ajuta oraşul să devină primul din lume "de carbon neutru" de capital în 2025.

& Nbsp;

Sursă