Şcoala «Svetozar»

/ Vizionări: 5710

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Şcoala "Svetozar", conceput ca un sistem integrat de educaţie şi creşterea copiilor, la dispoziţia oricărui familiilor interesate, indiferent de situaţia sa financiară. Proiectul prevede infiintarea de scoli a unei noi generaţii - relaţiile calde Spaţiu şi adevărata cunoaştere în armonie cu natura. Pentru a face acest lucru, împreună părinţii, care sunt experţi în diferite domenii ale cunoaşterii şi sunt gata să îmbunătăţească şi să crească cu copiii, pentru a ridica nivelul lor profesional. De lucru se bazează pe principiul de asistenţă reciprocă şi o contribuţie din fiecare familie (intelectuale, fizice sau materiale).

Munca la şcoală se bazează pe principiile pedagogiei umane - pedagogie de cooperare, în curs de dezvoltare de formare prin utilizarea propriul său de lucru. Un rol important pentru dezvoltarea de auto-control al copiilor prin comuniune cu natura, revenire, alimente sănătoase şi de recuperare fizică.
Proiectul a stabilit, de asemenea, o grădiniţă, este planificată să efectueze instruiri, seminare şi traininguri pentru profesori, părinţi, copii.
Şcoala funcţionează optulea an. În prezent, există copii 7-16 ani. Obligatoriu implicarea părinţilor: un inteligent (curs de formare în domeniul managementului), fizică (de lucru) sau tangibile (bani). Mai degrabă primele două opţiuni de participare.

Pedagogie în dragoste
Fiecare copil vine pe lume cu noutatile
Dumnezeu nu a dezamăgit în oameni.
Tagore


Pe problemele şcolii moderne spune multe. Să nu ne-am închis pe ei, ca să nu strice starea mea de spirit. În spaţiul de învăţământ din Rusia sunt în prezent mai multe noi si interesante şi, desigur, sistemul nostru de învăţământ se schimbă în bine. Atât de multe persoane minunate si profesori de Dumnezeu, creează acum o nouă şcoală în gândurile lor şi cazuri specifice, creând în jurul oaza de iubire şi de co-creatie. Copiii care au ajuns la scadenţă, în aceste oaze, părinţii devenind, va arata ca pentru copiii lor, sau creaţi-le singur. Deci, nu staţi în locuri autoritarism şcoală şi lipsa de spiritualitate.

Astăzi, mulţi părinţi doresc să ia parte în mod activ la naşterea, dezvoltarea, creşterea şi educarea copiilor lor. Mişcarea de a fi părinte este conştient avânt. În oraşul nostru a acestor oameni sunt unite prin asociere "Planeta copiilor. Unul dintre fondatorii acestei organizaţii este de a şcolii noastre.

Vreau să vă spun despre cei patru ani de experienţă modestă. Şcoala noastră se numeşte, Svetozar. Numele am ales împreună - adulţi şi copii. "Svetozar" înseamnă aprins, iluminând lumină.
Ne străduim pentru a crea o relaţie caldă spaţiu şi adevărata cunoaştere în armonie cu natura. Pentru a face acest lucru, părinţii sunt unite şi gata să îmbunătăţească şi să crească cu copiii. Acest lucru este congruent cu oamenii de rând - copii şi adulţi. Aceasta este o şcoală pentru copii, o şcoală pentru părinţi, profesori, suntem cu adevărat învăţa unii de la alţii, se nasc, cum ar fi noastre de suflet.

Şcoala noastră este disponibilă pentru orice familiile interesate, indiferent de situaţia financiară sale, principalul lucru - este dorinţa de copil şi părinţii să fie colegii noştri. Părinţii participa la procesul de învăţământ în toate afacerile şcoală, în "generală taxe profesori, de formare. Vom vedea "Svetozar" ca un spaţiu de dragoste şi co-crearea, în cazul în care adulţii sunt de învăţare la copii, şi copii de la adulţi.

Educaţia este valoros doar atunci când urmează formare. Prin urmare, abordarea noastră la copii este foarte in ton cu idei de-personale pedagogie umanităţii - pedagogie de cooperare. Şi noi suntem veşnic recunoscător pentru academician Shalva şi Mihail Alexandrovici Amonashvili Shchetinin Petrovich nepretuit pentru experienta lor pentru a ne ajuta si ne inspira, pentru dragostea lor şi de înţelegere a copiilor! Sunt umplute cu recunoştinţă la oameni foarte diferite. PostarayusNumele este de cel puţin câteva dintre ele. Acest El'konin AD, Davydov VV, Maigret VN, Vygotsky, L. şi B. Nikitin, M. Ibuki, M. Montessori, S. Suzuki, G. Doman, N. Zaitsev. Un mot mic pentru a le pentru asistarea naşterii, sau mai degrabă renaştere a Marii copilului, pe baza infinit, iubire neconditionata, respectul şi înţelegerea de om mic. Un om născut cu o misiune mare, cu gandurile pură, cu imense nu, măsurabile până la adulţi conştiinţei noastre, instinctele şi abilităţile, concepute pentru a schimba lumea, sărbători patria lor.

Dacă ne punem copiii noştri cea mai bună speranţă, le justifica! Noi spunem că nu invata pentru tine, nu de dragul de note bune şi, prin urmare, înfiinţat în viaţă. Ei învaţă să transmită cunoştinţe către alte persoane, să fie oamenii potriviţi, pentru a contribui la revigorarea Rusia. Cu această motivaţie puteţi face prost în şcoală? Aceasta nu este doar cuvinte frumos. Raportul dintre Patriei, de natura, iubire, sentiment de onoare - nu este etic abstractizare, ci o energie creatoare reală mentale. Vrem copii să se simtă implicarea în lume ca o singură celulă a unui organism viu, o inimă simţit. Putem să ne uităm că în spatele tău este rasa ta, de sus şi în continuarea care sunteţi, dacă vă scrie cartea generice cu portrete ale strămoşilor şi rudele lor? Vrei sa aşternut, flori călca sau ruperea copaci, dacă el a curăţat resturile de pe coastele şi în pădure, de primăvară pură, plantat flori şi copaci sunt printre coşurile fabricilor, suspendate alimentatoare şi case de păsări şi veveriţe? Ce veţi avea stima de sine, dacă - conferinţă a partidului pe cosmologie, şi el a fost pregătirea unui raport cu privire la drumul spre planeta Uranus, şi veţi asculta cu respect pentru toţi copiii şi un gelos pic, adulţi, şi apoi a pus o întrebare serioasă? Nu stii cum de a empatiza şi de îngrijire, în cazul în care el a instruit joace cu prietenii lui, peisaj pentru el, costume si jocuri, de a vorbi în grădiniţa noastră, şi apoi într-un orfelinat? Copiii noştri sunt mândri de şcoala lor, se elaborează şi scrie cronica ei, pentru că şcoala nu este de a învăţa, şi de viaţă, de cooperare, de creaţie. Copiii nu sunt pregătiţi pentru a trăi, şi de a trăi: sunt pregătirea alimentelor, de curăţare şcoală, de multe ori duce lecţii pentru colegii mai tineri, sau sunt incluse în consiliul şcolii, face sugestii, adesea departe de noi gândire, adulţi, şi să ia decizii în mod egal cu toată lumea, creând o auto- regulamentelor şcolare şi să monitorizeze punerea lor în aplicare. Şi, bineînţeles, am consultat cu ei atunci când pregătirea această declaraţie.

Educaţia are loc numai într-o comunitate spirituală. Dragostea adus cu dragoste. Personalitate educat persoană. Joy - bucurie, bunătate - bunătate, integritate - onestitatea, generozitatea - generozitatea. Îi place să spună, Shalva A. Amonashvili.
Procesului educaţional este, desigur, sub rezerva aceloraşi principii precum educaţia, nu pot fi separate chiar la lecţia matematică, pentru că nu puteţi rezolva problemele de bomboane, si planetele, sau fapte istorice, isprăvile şi descoperiri de fenomene naturale. Lecţia de caligrafie sau limba rusa poate fi transformat într-o lecţie şi Dobromyslov Dobrorechiya, dacă aţi scrie comentarii şi de a discuta despre înţelept, pentru a reflecta asupra co cuvintele-crearea - o crearea în comun, de cooperare, cu un fel, familia, genul, Ina, de bună-născut hidratat, salvaţi- Bo - Dumnezeu să vă salvaţi, stvuy sănătate - o dorinta de sănătate, fără ca imaginea lui, imaginea unei com-, co-news-în parte, să beneficieze de-o cadou, restaurare de produse alimentare - produse alimentare sublim.

Ideea centrală a procesului de învăţământ - Ideea de educaţie de dezvoltare: crearea de condiţii, astfel încât copiii înşişi au făcut descoperiri, şi anume nu de a oferi cunostinte de-a gata. În loc de a da un algoritm specific de acţiune sau o regulă, vom încerca să pună înainte de sarcină copil, el va aduce statului însuşi, dacă acesta va fi destul de FOPS. Ucenic - creatorul, descoperitorul, sarcina de a cadrelor didactice - în mod corespunzător şi la timp pentru a pune o intrebareCând mintea începe să se accelereze, există o puternică dezvoltare. Noi credem că copiii ştiu şi sunt capabili să mult mai mult decât putem să presupunem că au crezut uşor pentru a ajunge la înălţimi mai de neimaginat, iar acum este gata să răspundă, pe care un adult ar trebui să sufere cu cărţi în mâinile lor. Păstraţi această capacitate! Nu întrerupe gândurile a copilului, procesul de cunoaştere a lumii! Nu te opri ideea pentru copii este mai important decât timpul să mâncăm! Avem, fără îndoială, succesul copilului, chiar şi atunci când el a pus la îndoială. Noi spunem: dacă ai spus el "nu poate" - pe care deja aţi pierdut. "Omul poate face totul!" - Un poster agăţat în şcoala noastră.

Adulţi de "tare" şi "uşor" nu este potrivit pentru copii, copilul are nici o idee că este dificil, este uşor pentru el toate noile fel. Prin urmare, un copil este mai uşor de înţeles, de exemplu, algebra, aritmetica decât cu abstracţii sale. După toate, de teoria seriilor, seturi - este doar o colecţie de obiecte cu caracteristici comune (cum ar fi cuburi). Şi, deşi nu ne concentra pe dezvoltarea intelectuală, în astfel de împrejurări, copiii în mod semnificativ înainte de colegii lor.
Scrie o imagine completă a lumii vii şi spirit, nu în poziţia de a doar o metodă ştiinţifică-analitice de cunoaştere, sentimentele noastre şi intuiţia sunt, de asemenea, ne ajută în acest prin dezvoltarea gandirii non-liniare. Copiii nostri stiu ce putere de gândire şi puterea cuvintelor, aşa cum viitorul nostru depinde de atitudinile şi acţiunile noastre curente.

Dacă vrem să construim un program coerent în toate domeniile de politica şcolară, orice obiect la fiecare nouă etapă a dezvoltării sale va avea ceea ce-poduri la alte subiecte de curs. Putem comportament similar cu orice lecţii, pentru că există o relaţie strânsă între toate ştiinţele, toate acestea s-au născut în afara cunoştinţelor despre lume. În materie de contencios, vom introduce copiilor la toate teoriile disponibile şi ipoteze, şedinţă preliminară, după cum ei înşişi ar fi hotărât această problemă ştiinţifică. Avem placerea de a utiliza metoda de imersiune, care de obicei se termină generalizare conferinţe ştiinţifice. La o conferinţă de trei ani în urmă, Nikita (8 ani) a cerut Raportor - şase ani, Petru: "Spune-mi, de ce aveţi pe Lună Pretutindeni cerul este redactat în negru?" El a crezut, a replicat: "Ei bine, nu există aer: Da, dar am fost într-o spacesuit!"
Vreau să mulţumesc pe toţi prietenii mei şi ajutoarele care continuă să co-creare a şcolii "Svetozar: copii minunat, minunat, părinţii lor nu sunt grijulii indiferenţi, atent şi bine profesorii, toţi voluntarii noştri şi Igor soţul meu pentru sprijin şi înţelegere!

Vom fi bucurosi la orice cooperare.

Şcoala "Svetozar", Vladivostok
Telefoane Natalia Vazilyuk:
Home: (4232) 374-525,
Cell: (4232) 752-669 /. [Right]