Secretul Handbags modă: Nu sunt o pungă de plastic.

/ Vizionări: 10626

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

sac

pungă albă cu inscripţie. De ce mai uşor? (Foto de la timeinc.net).

Nu esti o pungă de plastic? Nu? Şi geanta, care vor fi discutate, de asemenea. Pe drum ei cu litere mari este scris: "Nu sunt o pungă de plastic." Deci, saci cu o astfel de inscripţie vis ciudat pare să aibă milioane de locuitori de pe pamant. Ei sufoci in linie, buticuri de furtună, într-un cuvânt - converg în punga cu mintea. De ce?

06 07 Centrul de personal de cumpărături în Hong Kong a fost forţat să sun la poliţie, să atenueze clienţii furios. Faptul că sute de oameni au luat o intorsatura din seara precedentă şi, în general, începe de vânzare pungi de "Eu nu sunt un sac de plastic, de aşteptare pentru aproximativ două mii de oameni.

În dimineata, cand a deschis magazinul niciodată, oamenii s-au înfuriat la intrare a inceput o lupta. Desigur, acest rândul său, de evenimente care nu au contribuit la deschiderea boutique - vânzătorii nu au îndrăznit să deschidă uşa, nu fără motiv, frica de haos. Atunci - cu privire la cauzele de nebunie.

sac

Desigur, noua trupa fierbinte a câştigat în revista pentru femei (ilustraţie din myfashionlife.com site-ul).


Englezoaică numit Anya Hindmarch (Anya Hindmarch) cei care sunt mai mult sau mai puţin înţelege moda moderne, nu par necesare: în Anya Regatul Unit este numit "regina ţării genţi de mână" ("Regina Bagland") şi ca cele mai bune accesorii designer în 2007. Femeile de vânătoare în jurul lumii pentru ea Nu e ieftine produse, deoarece acestea sunt "relevante" şi "plin de farmec." Acest Hindmarch a inventat sloganul "Fii un sac" (Fii un sac), şi multe pungi cu entuziasm început. Acum a lovit din nou de sezon - "Eu nu sunt o pungă de plastic".

sac

Consumatorii spun că cu o astfel de geanta pe umăr se simte foarte "ecologice". Inscripţia, aşa cum subliniază - a se vedea cât de bine şi fată deşteaptă, care ii pasa de mediul înconjurător. Cum este cu această modă! (Foto de la bagsnob.com).



Ideea de saci cu acelasi nume, sa născut în 2005, când soarta a adus Hindmarch şi David Robinson (David Robinson), o organizaţie non-profit "Suntem - ceea ce facem" (Noi ce facem). Această mişcare este încercarea de a inspira oamenii să schimbe lumea pentru mici paşi mai bine. Activiştii sunt convinşi că, dacă fiecare dintre noi în viaţa de zi cu zi noastre se vor schimba, de exemplu, se va închide robinetul atunci când vă spălaţi pe dinţi sau zambet pe buze atunci când s-au întâlnit un om în vârstă - lumea va fi un pic mai frumos.

Şi unul dintre principiile fundamentale ale suntem Ce facem - o respingere a utilizării de pungi de plastic (cu privire la pericolele de saci, v-am spus).

sac

Pe geanta, desigur, exista un loc pentru "Noi - ceea ce facem" (drepturile de autor anyahindmarch.com foto).


Hindmarch contractate idei ale organizaţiei menţionate mai sus: "Eu nu sunt foarte" verde "de om, am conduce o maşină cu un motor diesel (am cinci copii), dar am dat seama cât de important este dacă toţi am face un lucru mic, cel puţin nu mai faci mai rău", - a mărturisit că a proiectantul a decis să-mi aduc contribuţia şi proiectat sac.

"Scopul acestui proiect era să-şi folosească influenţa noastră, oportunitate şi neefectuarea pungi din plastic modă, - spune de designer". - Eu nu sunt o punga din plastic "fost conceput ca un elegant,, refolosibile sac de practice, care vor îmbunătăţi înţelegerea acestei probleme şi va aprinde dezbaterii.. Suntem de părere că am realizat acest obiectiv, astfel încât nu este reprezentată în cele mai sălbatice vise după reacţia de la oameni doar fantasticSkye. Am primit o scrisoare de la modele, vedete de cinema, politicieni, chiar şi Prinţul Charles a exprimat sprijinul său. "

sac

Coadă pentru sac într-un magazin Sainsbury britanic (foto de la treehugger.com).


In aceasta primavara, Hindmarch a anunţat că întreaga lume va fi vândut numai 20.000 de bumbac alb "nepaketov: fiecare magazin va primi doar 30 de saci şi să fie capabil să-şi vândă fără trucuri mai mult într-o singură mână. În acest caz, preţul de sac, Ania găsit doar ridicol - 5 lire sterline ($ 10) - de obicei produsele sale este de 100-200 de ori mai scump.

"În timpul unei sprees cumpărături recent, am refuzat nouă pungi de plastic, cum ar putea stabili toate în geanta lui - şi este uimitor - continuă să Anya - Dacă vă puteţi convinge pe oameni să se gândească la comportamentul lor., Am putea forta supermarket-uri să-şi revizuiască politica acestuia."

Premiera "Eu nu sunt un pachet de plastic", a avut loc, fireşte, la Londra, pe 25 aprilie. Pungi au fost vândute în câteva ore - britanic, a apărat timp de ore şi în primul rând, îndrăznesc bunuri de pe rafturi ca orice iPhone. Apoi, unele câştigători norocoşi au fost expuse la achiziţionarea de licitaţii pe Internet la un preţ de 40 de ori mai mare decât originalul (a se vedea propunerile pe eBay Marea Britanie).

Apoi Hindmarch să ridice preţul până la 7,5 lire sterline ($ 15), citând creşterea costului de răspândire internaţională, şi apoi 20.06 vânzare uraganul a avut loc la New York. Cum a început totul nefericită în Hong Kong, tu ştii deja. Pe scenă, Japonia, Italia şi vânzările prin intermediul reţelelor majore SUA si Europa.

sac

Nu pare că titularii "nepaketov" umbla "cu ei, în supermarket, şi ca bloca astfel globilor oculari. Dar, "Curentul" punga nu are nevoie pentru aceasta fotografie (de la myfashionlife.com).

În general, nu este surprinzător faptul că "Eu nu sunt o pungă de plastic", a primit imediat titlul neoficial de "cel mai râvnit sac a anului", un succes răsunător a inspirat un val de critici, dar a proiectantului generate de opoziţie.

Astfel, Hindmarch perceput ca pungile sunt fabricate în China utilizând forţă de muncă ieftină (deşi acesta nu a ascuns), şi că, în general - Imperiul Ceresc "nu este alegerea cea mai de mediu," pentru că în alte ţări, produsele faci un drum lung care duce la inutile consum de combustibil şi emisiile de dioxid de carbon.

În replică, proiectantul asigură că face lucrătorii genţi de mână câştiga de două ori mai mare parte a salariului minim din China, că nici ea si nici partenerul ei a sosit cu project nu au, but acopere numai costurile şi cheltuielile related, şi că "de carbon" daune offset to companiei sale.

Cu toate acestea, un deosebit de zelos "verde" nu a fost oprit. Acestea au afirmat că ideea nobilă a fenoli, sa transformat într-o caricatura, principiile etice încălcate, că toate acestea sunt prost de a câştiga bani şi relaţii publice, şi aşa mai departe.

Ei bine, analiştii mai echilibrată a convenit că "moda asupra ecologiei" - un lucru bun, şi dacă cel puţin cineva refuză pachetele ar trebui să se bucure cu adevarat. Şi că "sacul trimite un mesaj important de mediu pentru piaţa de masă".

În acelaşi timp, au început să apară "flintă de protest", cum ar fi "De fapt, eu - un pachet de plastic" şi "nu-mi bag Anya Hindmarch.

"Materialul este furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru ) ".