ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

«Studenţescul» automobil electric InECO




 

Unul dintre cele mai originale produse  de la Salonul Auto din Frankfurt, care s-a desfăşurat în luna  septembrie, a fost "studenţescul"  supercar electric InECO. Acesta nu este primul  proiect de acest gen, dar se caracterizează prin faptul că  în multe privințe se apropie de automobililele electrice lansate în serie pe piață.

La elaborarea automobilului InECO au participat colaboratorii și  studenții de la Universitatea Tehnică Dresden, Germania (Technische Universität Dresden, TUD). Proiectul a fost susţinut de compania Leichtbau-Zentrum Sachsen GmbH și ThyssenKrupp AG.
Dimensiunile conceptuale InECO amintește de hatchback-urile tradiționale (spre exemplu Audi A3 din a treia generație): lungimea - 4,2 m, lățimea - 1,87 m, înălțimea - 1,4 m, lungimea osiei - 2,73 m. Salonul maşinei este proiectat pentru patru pasageri. Cu toate acestea, greutatea sa este de doar 0,9 t (inclusiv bateria litiu-ion!).

Dat faptul că automobilul este foarte uşor se datorează mai multor factori. În primul rând, dezvoltatorii au  optimizat propulsia. În al doilea rând, au încercat mai multe opțiuni de combinare a caroseriei și în cele din urmă au ales-o pe  cea mai de succes. În al treilea rând, ca material de bază pentru caroserie  a servit  conexiunea dintre  plastic, fibră de carbon  și oțel aliat.

«Студенческое» спорткупе на электротяге InEco

Bateria InECO este "responsabilă" pentru alimentarea cu energie a motorului, care dezvoltă 122 CP.  Bateria, de altfel, se află într-un compartiment cu un sistem de răcire independent. Viteza de 100 km / h este atinsă în 7,5 secunde. Viteza maximă este de 160 km/h. Gama de viteză a vehiculului, în funcție de tipul de suprafață și regimul de conducere selectat, este de aproximativ 120-140 km.
Exteriorul automobilului InECO este foarte atractiv: linii netede, partea din faţă expresivă, discurile roţilor sunt originale. Desigur, specialiştii speră să intereseze cu un design frapant, în special tinerii. Pe de altă parte, finisajul carcasei este lipsit în mod clar de funcționalitate, spre  de exemplu, nu există barele Railing.
După cum s-a menționat deja, InECO  nu este primul vehicul "verde" universitar. Studenții de la Universitatea Clemson (Clemson, Carolina de Sud, Statele Unite), cu susţinerea companiei  Mazda,  au elaborat hibridul cu şase   locuri  Deep    Orange 3.
Proiectul  a fost estimat de către dezvoltatori la suma de 27.995 dolari, însă este puțin probabil ca acesta să fie lansat în serie.
În prezent automobilul electric InECO este prezentat doar într-o copie. Despre producerea în serie a acestui proiect  universitar este prea matur,  cu toate că  prezentarea sa la Salonul Auto de la Frankfurt vorbește de la sine. În cazul în care dezvoltatorii  vor dota InECO cu opțiuni moderne și vor reduce greutatea, acesta este capabil să atragă investitori. Cu încredere deplină putem susţine  că o parte din  tehnologiile TUD folosite pentru a crea InECO  vor capta cu siguranță atenția producătorilor de automobile.

 

 

Sursa: facepla.net

ABONAȚI-VĂ
Joi, 24 octombrie 2013 9:20
Vizualizări: 1710

Citiţi de asemenea

În inima Himalayei, acolo unde vârfurile înzăpezite se întâlnesc cu cerul, membrul grupului din Moldova - Andrei Elistra...
117
În Templul Luxor, una dintre monumentele lui Ramses al II-lea, la prima vedere pare un monument obișnuit, dar adăposteșt...
131
1. Evitați să cumpărați miere din magazin! Mai bine mergeți la târgul de miere, care este destul de frecvent în fiecare ...
101
Mahatma Gandhi nu are nevoie de nicio prezentare. În India, numele său este înconjurat de aceeași venerație cu care sunt...
128