ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Tehnologia de distrugere




 

Ni se spune că toată omenirea progresivă în mod natural a acceptat gay-ii, subcultura lor, dreptul lor de a se căsători, a adopta copii și a promova orientarea lor sexuală în școli și grădinițe. Ni se spune că e  cursul natural al lucrurilor.

Minciuna despre cursul natural al lucrurilor a fost dezmințită de sociologul american Joseph Overton care a descris tehnologia schimbării atitudinii societății față de probleme fundamentale.

Joseph P. Overton (1960-2003) , vice-președinte al Centrului pentru Politici Publice, Mackinac Center, a formulat un model de schimbare a reprezentării problemei în societate, numit postum Overton Window. Joseph Overton a descris cum ideile total străine pentru comunitate au fost ridicate de la un nivel de dispreț public, spălate și în cele din urmă legalizate. El a descris cum funcționează tehnologia de distrugere. Cu alte cuvinte o secvență de acțiuni, punerea în aplicare a cărora duce invariabil la rezultatul dorit. Ca o armă de distrugere a comunităților umane astfel de tehnologie poate fi mult mai eficientă decât arma nucleară.

În conformitate cu Overton Window, pentru fiecare idee sau problemă în societate există o așa-numită fereastră de oportunități. În cadrul acestei ferestre, ideea poate sau nu poate fi discutată pe larg, deschis susținută, promovată, încercată pentru a fi legalizată. Fereastra se mișcă, schimbând vectorul posibilităților de la o fază de "neconceput", complet străină moralului public, total respinsă, până la faza de "politica actuală", care este deja discutată pe larg și adoptată de conștiința de masă a populației și susținută prin lege.
Nu este o spălare a creierului ca atare, ci o practică mult mai subtilă, Devenită eficientă datorită unei aplicări consecvente, sistematice și impactului neobservat pentru societatea-victimă.

Să luăm ceva cu totul de neimaginat. Să presupunem, de exemplu, legalizarea canibalismului, dreptul oamenilor de a se mânca reciproc.
Este evident că în prezent (2014 ) nu este posibil de a desfășura propaganda canibalismului, deoarece societatea va ieși din fire. Această situație înseamnă că problema legalizării canibalismului se află la stadiul de oportunitate zero a ferestrei. Această etapă, conform teoriei Overton, este numită "de neconceput". Acum vom simula modul în care idea de neconceput va fi implementată, trecând toate etapele ale ferestrei de oportunități.

Tema de canibalism este încă dezgustătoare și absolut inacceptabilă în societate. A discuta la acest subiect în presă sau într-o companie decentă nu este dorit. Deocamdată este un fenomen absurd, un tabu. În consecință, prima mișcare în fereastra lui Overton – a muta subiectul de canibalism din domeniul de neconceput în cel radical.

Doar la noi există libertatea de exprimare. De ce atunci să nu vorbim despre canibalism? Oamenii de știință, în general, au dreptul să vorbească despre toate pe rând - pentru ei nu există subiecte tabu, ei trebuie să studieze toate temele. Și dacă așa stau lucrurile, atunci să organizăm un simpozion etnologic la tema "Ritualuri exotice ale triburilor din Polinezia". Vom discuta despre istoria subiectului, îl vom introduce în circulație științifică și vom obține opinii de autoritate despre canibalism.

După cum vedem, putem discuta despre canibalism și în același timp rămâne în limitele respectabilității științifice.

Fereastra Overton s-a mutat. A fost deja desemnată revizuirea pozițiilor, asigurând astfel trecerea de la atitudinea intransigentă negativă a societății la o atitudine mai pozitivă.

Concomitent cu discuția pseudo-științifică ar trebuie să apară neapărat undeva "Societatea canibalilor radicali". Fie că aceasta să apare doar pe internet - canibalii radicali cu siguranță vor fi observați și menționați de toate mass-media relevante.

În primul rând, aceasta încă este o simplă declarație. Și în al doilea rând, gunoaiele șocante ale unei astfel de geneze sunt necesare pentru a crea o imagine sperietoare radicală. Acestea vor fi " canibalii răi", spre deosebire de o altă gogoriță - "fasciștii care îndeamnă la o ardere pe rug a celor care nu sunt ca ei. Pentru început, este destul de a publica povești despre ceea ce cred oamenii de știință britanici referitor la consumul cărnii de om, precum și orice alți nebuni radicali de altă natură.

Rezultatul primei mișcări a ferestrei Overton: tema inacceptabilă a fost introdusă în circulație, tabu a fost “desacrat”, a fost distrus caracterul unic al problemei și au fost create " tonuri de gri" .

Următorul pas al ferestrei Overton schimbă tema de canibalism din domeniul radical în cel posibil. La acest stadiu continuăm să cităm"oamenii de știință". Doar nu putem ne abate de la cunoștințe? Despre canibalism. Oricine care refuză să discute la această temă, ar trebui să fie numit drept un bigot și un ipocrit.

Condamnând ipocrizia, este necesar să găsim un nume elegant pentru canibalism. Ca să nu îndrăznească tot felul de fasciști să eticheteze dizidenții cu cuvântul "canibali".

Atenție! Crearea unui eufemism este un moment foarte important. Pentru a legaliza idea de neconceput trebuie să înlocuim numele său adevărat .

Nu mai există canibalism. Acum el este numit, de exemplu, "antropofagie". Dar termenul în cauză va fi în curând înlocuit din nou,  recunoscând această definiție drept ofensivă. Scopul inventării noilor denumiri este redirecționarea problemei de la esența ei, ruperea formei de conținut, privirea adversarilor  ideologici de limbă. Canibalismul se transformă în "antropofagie" și apoi în "antropofilie, la fel ca și un criminal își schimbă numele și pașapoartele.

În paralel cu jocul numelor are loc crearea un precedent de referință - istoric, mitologic, contemporan sau pur și simplu inventat, dar cel mai important lucru - legitim. El fa vi găsit sau inventat ca o "dovadă" că "antropofilia"poate fi în principiu legalizată. " Amintiți-vă legenda mamei care și-a sacrificat viața, dând de băut sângele copiii săi ce mureau de sete? "

Obiectivul principal al acestei etape, cel puțin parțial, a scoate mâncarea cărnii de om de urmărire penală. Cel puțin a găsi un exemplu în istorie. După ce a fost găsit precedentul legitim, apare posibilitatea de a muta fereastra Overton din spațiul posibil în domeniul rațional.

Aceasta este a treia etapă care pune punct pe împărțirea unei singure probleme:
"Dorința de a mânca carnea de om este pusă genetic în natura umană", etc.
În conștiința comunității se creează în mod artificial "câmpul de luptă" pentru această problemă. În scopul de a populariza tema de canibalism, ea trebuie să fie susținută de pop-conținut, potrivită cu personalități istorice și mitologice, și dacă este posibil, cu personalități media moderne. Tema pătrunde în masă în știri și talk-show. Oamenii sunt mâncați în filme de distribuție largă  în versuri de cântece și clipuri video.

În această etapă tema face parte de diferite top-uri și începe să fie reprodusă în mod autonom în mass-media, show-business și politică.

O altă tehnică eficientă: esența problemei este discutată în mod activ la nivelul jurnaliștilor, prezentatorilor de televiziune, membrilor activi ai comunității , fără participarea specialiștilor în dezbateri.

Pentru a justifica subiectul în cauză suporterii legalizării folosesc imagini de criminali umanizați, creând un tablou pozitiv, fără a menționa faptele lor criminale.

Începe pregătirea bazei legislative. Grupuri de lobby la putere se consolidează și ies din umbră. Sondaje publicate care chipurile confirmă un procent mare de susținători ai legalizării de canibalism. Politicienii încerc să facă declarații publice pe tema susținerii legislative. În conștiința publică a fost  introdusă o nouă dogmă - "interdicția interzicerii canibalismului".
Este un semn al liberalismului - toleranța ca o interdicție a interzicerii tabu, interzicerea corectărilor și prevenirea abaterilor dăunătoare pentru societate.

Astfel au fost adoptate legi ce schimbă (distrug) normele de existență umană, așa a fost și cu legalizarea pederastiei, acum Europa legalizează incestul și eutanasia copiilor.

Fereastra de oportunități descrisă de Overton se mișcă mai ușor într-o societate tolerantă. În astfel de societate care nu are idealuri, nu există o delimitare clară între binele și răul. Nimic nu este sacru .

Există așa-numita libertate de exprimare, transformată în libertatea de dezumanizare. În fața ochilor noștri se scot ultimele obstacole ce protejează societatea de auto-distrugere.

Dar, personal, ești obligat să rămâi Om. O persoană este capabilă să găsească o soluție la orice problemă. Și ceea ce nu vei reuși de unul singur, vor face oamenii uniți de o idee comună. Uită-te în jur .

ABONAȚI-VĂ
Joi, 06 februarie 2014 9:39
Vizualizări: 3362

Citiţi de asemenea

Pe teritoriul planetei noastre au trăit numeroase civilizații și popoare antice, care au lăsat în urmă o mulțime de arte...
11
De aici a pornit legenda despre "reconstrucția sa recentă"....
143
Sfinxurile au jucat un rol important în lumea antică, dacă ne luăm după numeroasele lor sculpturi și reprezentări. Sfinx...
44
Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permitea conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru...
169