ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Test de biciclete pliante STRiDA



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Materialul furnizat de revista Internet membrana

Prislonyayus înapoi la glaf usa. Tocuri la plinta. creion Chirk peste partea de sus. Mark este acolo. Acum ruleta. Cum? 187 cm Fuh ... Si de ce m-am gândit că o creştere în 193 mea? Dacă este aşa, motocicleta mea nu au fost evacuaţi - doar 193 limita cm. Limita inferioară a 145. Şi creşterea economică a trecut, şi pe greutate: 71 kg cu meu oarecum departe de maximă de 110 kg. Astfel, setările de utilizator am întâlni. A rămas a afla dacă cerinţele de sistem STRiDA?


Am auzit ca te-a surprins cauză. Aceasta - "Ce faci?" Din nou "!" Într-adevăr, ideea, povestea din "Hei-biciclete" a fost mai rău decât sufletul inghetat din fiecare amator de sobru compact pliere extrem de biciclete. Cu mine la început, aceasta sa întâmplat. Dar apoi ... Cred că acum se dovedeşte că am de gând să rake-pas în cadrul general de deja vu? Kozlyachus la busola următor? Ciudat, nu. Am de gând. Merge!


Preistorie

Ea scurt după cum urmează. La mijlocul lunii iulie, am fost şedinţei în birou şi nimeni nu este atins. Aici vine o scrisoare de la Sankt Petersburg companiei Biciclete AND camerelor, cu care să comunice pe suport de hârtie. "Şi nu vrei aici este zatestit?" - A fost în textul respectiv. Prin "aceasta" se întinde pe un link către site-ul Strida.ru. Asta este, compania a fost dealer oficial rus deja dovezshim (care nu ma asteptam) "Stride" la nord de capital (din Sankt-Petersburg, în caz general cu situaţia mare pliabil mult mai bine decât la Moscova). Ei bine? A refuzat, sau ce? Curs de acord. Cu bucurie. Deoarece, în primul rând, la STRiDA este un bogat ...


Istorie

Iniţial, era clar că agent de poliţie goale STRiDA fi nici un fel. Totul a început pentru ea mai mult de 30 de ani în urmă, în 1977, atunci când un englez Mark Saunders (Mark Sanders) a crescut creierul în compania Rolls-Royce în Bedford. În 1980 a părăsit zidurile Imperial College din Londra (la Imperial College London) este bine instruit inginer-constructor.

În 1983, Mark a primit sale de educaţie şi câştiga în plus, în trecere, "a văzut lumina." El a realizat că nimeni nu "inginerie staniu" un om viu. La conducerea Sanders a scadente linişte ideea de produs "în spiritul esteticii şi umanism".

În 1984, acesta maturate - original biciclete design pliabil a devenit parte a proiectului de absolvire de Mark. Ce mare? Sanders a declarat că alegerea influenţată de mai mulţi factori. Astfel, inventatorul viitor confruntă cu o problemă de trafic - în fiecare zi a trebuit să merg, ci de masina sau cu autobuzul prea lung (tub), trenul nu a dovozit din uşă în uşă, pe o motocicleta este periculos (meu fratele Mark a murit în accident de maşină), şi tot drumul la normal Ciclism - prea obositor. "Vesel, uşor şi simplu" ori părea soluţie de mare.

În plus, Sanders la timp a fost nevoie de serioase proiect mare, că era timpul să înceapă o afacere, şi ideea părea "comerciale rezonabile.

Proznav despre speculaţiile de profesorul lui Marcu, Haith Frank (Frank înălţime) nu a făcut aprobă: "O bicicletă a fost inventat acum 100 de ani, de ce credeţi că puteţi face în acest domeniu pentru ceva nou şi inovator?"

Sanders nu a fost jenat, şi în 1985 primul prototip a fost gata. Şi apoi a luat de atribuire nu slab Giorgetto Giugiaro (Giorgetto Giugiaro), în categoria de motociclete concept. Stiri din miracol-bicicleta prins mass-media lume, în special BBC, şi în 1986 un producător scoţian a pune produsul pe banda rulanta.

width = "478" height = 838>
La proiectarea "Stride" Mark iniţial inspirat cărucior de proiectare, desfăşurarea într-o trestie de zahăr. Dar, după practicarea întunericul de opţiuni, în cele din urmă departe de ei stânga. Sanders a spus că el a iubit cuvântul eleganta: eleganta, gratie, claritate, simplitate (ilustraţii de la site-ul dezeen.com ).



Ei spun numele STRiDA inventat fiul de 9 ani de director al fabricii. Hei, care a crescut baiat, ce înseamnă aceasta? Nici un răspuns.

În 1990, producţia sa mutat în Portugalia. În 1992, vânzările de prima versiune a "Stride" a ajuns marca 25 miime. În 1997, există o modificare a doua, şi producţia sa este preluat o firmă britanică. Versiunea № 2 în anul 2000 a primit un premiu prestigios Millenum de marfuri (toate STRiDA acelaşi cont acum opt premii).


diferenţe de externe de la generaţiile anterioare STRiDA acest lucru nu este atât de mult. schimbări majore au apărut în puţine lucruri foarte importante (poze de la site-uri dezeen.com şi wikipedia.org).


A treia generatie a fost o bicicletă din lume în 2002. Apoi, ca producţia sa mutat în Taiwan, compania de energie Ming Cycle, în cazul în care la această zi este. În 2006, promulgată o intermediară Versiunea 3.2, dar nu şi în a patra şi a cincea - cea mai recentă versiune. Ei ceva şi prezentat în luna octombrie anul trecut, aşa cum am vorbit. Ei doar ceea ce am adus: Argentina - Jamaica - STRiDA 5.0.

Am găsit apoi un film de 10 minute. În ea, spune el, Mark Sanders, şi arată cum a venit la invenţiei sale. Uită-te. (Aceasta este aceeaşi calitate video un pic mai bine şi mai mult de câteva minute nu există pe Google Video).



Un alt video de la distanţă 1980. Mark demonstrează primul prototip foarte mari, care nu este încă "Stride" chiar. Şi Sanders a fost atât de tineri ...



Istoria multi ani a fost, îmi amintesc, în primul rând. În al doilea rând, mi-ar confirma cu siguranta sau deziluzionat cu pliante de mini-motociclete în transportul public. Deşi în acest sens, viziunea mea sa schimbat un pic.


Explicativ

Chiar cred, asa ca vin şi de a trăi într-o singură ţigară de la metrou, şi la biroul de la metrou pentru a merge la aceeaşi distanţă. Cinci minute la şapte. În acelaşi timp, pentru a ajunge la locul de muncă sau înapoi numai pe o bicicletă pentru a-mi pare un joc de noroc: foarte departe, se intinde rău şi alte chestii. Deci, Metro nu este inevitabil. În legătură cu această mare pliabil pot lua în considerare, de exemplu, ca un mijloc de atacuri în centrul de la plimbare. Sau motnutsya undeva pentru că este aproape. Cu toate acestea, pentru tine nu e important, fiecare are propriile alegeri şi zornăitori.


Stii ce Folding mare, cu excepţia "Stride" şi "Hi-biciclete", acum oficial vândute în Rusia? Există, de exemplu, engleza Brompton . Unul devine destul de tradiţional, 11-12,5 cantareste un kilogram, dar este pur şi simplu exorbitante de bani - 50 de mii de ruble! Un alt există biciclete Giant Halfway făcute din Taiwanşi evaluată în 18-20 de mii de ruble. (Teoretic posibil pentru a găsi şi mai ieftin). De asemenea, prezent sunt produse în acelaşi destul de mare Shulz pentru 8800 ruble. În opinia mea, compania STRiDA 5.0 udelyvaet întregi (foto Boris Ulzibat / DRIVE.RU).


În consecinţă, baza pentru conceptul au fost folosite pentru deplasarea în jurul oraşului, pe o distanţă relativ mică de la intrarea obligatorii metrou (sau alte mijloace de transport public, în general există o diferenţă mică).

Noi reprezentăm fundalul este: benzinchik merge în sus, blocajele în trafic - un cosmar teribil de teroare, a mediului şi un stil de viaţă sănătos este la moda, sunt de obicei mari, cu o deosebit nu am plimbat pe străzi fura ei, la domiciliu pentru a păstra, nu toate au un loc, şi trenul din timp în timp chef. Că printr-o astfel prisma am decis să se uite la "Stride", banda de tăiere şi aruncându deschide o cutie de carton imensă.

În contrast beushnoy noi
În contrast beushnoy noi "Stride" vine la proprietarul parţial dezafectate. Dar nu este nimic complicat: roata Instalare, şa, pedale, si tot felul de (foto membrana).


Lady in Red

Hmmm, nu doar văzut - o fecioară. Dar este chiar bun! Nove nu arata zgâriat, dar pe beushnom toate defectele, având în vedere complet: aici frecat, decojite aici, este zgomotos, şi se blochează. Nu, nu spun că a venit complet STRiDA ushatannoy pimped. Doar pentru ea a fost clar - fata trăit. Astfel, toate ok.

A devenit clar: am vreodată biciclete de start, a sosit din Taiwan, în februarie, este activ de operare din Sankt-Petersburg în luna aprilie. Ea aparţine unuia dintre magazinul de carte care ia dat un test drive cu inima grea. Dar o altă opţiune nu a fost - lotul anterior (20 bucăţi) măturat de pe rafturi o zi şi alta va fi în luna februarie a anului viitor.

Deficitului şi rândul! În cazul în care valoarea de 17 mii de ruble, la asta. Prin urmare, orice număr poate fi retrimis preţul ridicat în spiritul "Oh, pentru denzhischi astfel poate lua ..." - smulge fără noi, nu vă faceţi griji.

La nivelul actual de 25 de ruble, preţul de toate 800 dolari . De ce? vânzători Piterskie se umeri: "Poate că suntem mai putin lacomi?" (Foto de Ulzibat Boris / DRIVE.RU)" width="478" height=267>
La nivelul actual de 25 de ruble, preţul de "Stride", în Petru merge la 680 dolari pentru costurile de deal este tot 800 dolari . De ce? vânzători Piterskie se umeri: "Poate că suntem mai putin lacomi?" (Foto de Ulzibat Boris / DRIVE.RU)


Ei bine, am face o digresiune. Pentru a reveni la un vizitator. De ce pneuri diferite? Partea din spate este clar mai larg, nu nativ. L-am întrebat, răspunsul: anvelope spate - un punct slab, doi nativi Kenda plecat deja, asa ca pune un pic mai larg, această înlocuire nu permite foarte mult lovit.

În sensul de "zbor"? Cum? De ce? Ei explica: problema a apărut la om greutate 90 kg o lună a storcator si anvelope kirdyk. Şi călăreţii grele ar trebui să cauciuc Schwalbe (600-800 de ruble). Sau mai ieftin Kenda (200-250 ruble).

Stiri Aşa-aşa ... neplacute ... Cum mai multe puncte slabe în ea?

Astfel de aliniere

Dacă primele O bicicletă-am fost ocupat timp de zece minute, apoi cu "Stride" pur şi simplu rotunjite. Nu este clar, şi asta este. Instrucţiunile nu, a urcat în Internet, descărcat fişierul PDF (7,2 MB) , a deschis şi sa uitat. Se pare că este necesar să faceţi clic aici - nu, nu apasat. Aici ar trebui să faceţi clic pe ceva - tăcere. O forţă aplicată înfricoşător într-un fel ... Boom!

Acest coleg a ajutat. Apăsat o singură roşie "ţeavă" din altă parte, o transmite pe podea şi aplatizate las. Şi - Bingo! - Imediat a devenit clar tuturor. În viitor, nu voi amesteca o singură dată. Vezi cum este de fapt usor.

1 - deschis clip şi a pus un mâner prindere bar, aproape de prindere. 2 - întins pedale. 3 - deconectaţi ţeavă
1 - deschis clip şi a pus un mâner prindere bar, aproape de prindere. 2 - întins pedale. 3 - deconectaţi ţeavă ", similar cu bara orizontală în litera" A ". 4 - pune tuburile de pe teren. 5 - diviza roţi (aceasta este probabil cel mai penibil în procesul de ansamblu). 6 - deducem din faţă "de la furculiţă" înainte. 7 - pus pe o ţeavă "pentru un ac special, se fixează. Totul! (Foto de Ulzibat Boris / DRIVE.RU)


Câteva cuvinte despre momentul inelegant, mă refer la efortul de a capăt roţi magnet. Cum am avut mai multe videoclipuri uitat - nici acest lucru nu arată nuanţă. Ca şi cum totul merge de la sine. De asemenea, am dovedit că cea mai rapidă şi mai eficientă cale - "să se relaxeze anvelope" mâini. Între timp, oamenii din ştiu explicat: că e un lucru bun atât de strâns exploataţie magneţi - nu se descompun masive. Exact! Ei bine, e timpul pe drum, drumul departe, departe, departe ...


Went

Sigur sentiment iniţiale atunci să se mute de unde mi-ar compara ... pentru a merge pe mîna pe balustradă. Cu toate acestea, este prea mult. Dar sa te simti, uh-uh-uh, instabilitatea: cârmei pare agitat şi indisciplinat, biciclete - prea uşoare şi fragile, şi tu, dimpotrivă, - grele şi rele.

Cu toate acestea, acest sentiment durează primul cuplu de secunde, până când nu-l 2-3 şi transformarea prin pedale nu raft până viteză malomalskuyu. După aceea - mergând în cazul în care nu sa întâmplat nimic, ca de obicei, biciclete normal! Bun merge, uşor, uşor. Cu toate acestea, descrise mai sus sens pe termen scurt are loc de fiecare dată când am stat în şa.

Aparent, comunitatea on-line principalele străine de proprietari de biciclete este site-ul <a href= Strida Forum (foto membrana si Boris Ulzibat / DRIVE.RU)." width="478" height=941>
Aparent, străine comunitate online principale ale proprietarilor de biciclete este un site Strida Forum (foto membrana si Boris Ulzibat / DRIVE.RU).


Nu m-am simtit rigiditate. Gel scaun cu arc - moale si confortabil, nu a provocat o critică unică (Bună ziua, A-biciclete). Cârmei confortabil în mâinile de a nu bate. Toate STRiDA nici gemete, nu scartaie, nici criza, nici o ameninţare să se năruie. Deşi ... stii, au fost de câteva ori în unele bate pedale atunci când acestea sunt de overclocking foarte grele sau rasă în sus pe deal. Ca pedala fie pauza, sau vrea să parcurgere. Surzii filmele respective. Acesta a fost, dar rar. Ce este, niciodată n-am înţeles, de examinare a relevat nimic.

jante de 16 inch pentru a face faţă surprinzator, nereguli minore, trece prin fără probleme. De exemplu, articulaţii pe pod sau a şanţurilor de scurgere de pe trotuar. Privind scutirea de asfalt dur acoperă peste roţi simt, dar este chiar plăcut (şi informative în unele sens). Eu va spun acest lucru: în termeni de conducere de fapt, unele caracteristici complexe STRiDA în comparaţie cu mare nume, de obicei nu pot. Doar o plimbare cu bicicleta. Nu pe scaun. Este faptul că volanul este aproape întotdeauna necesar să se păstreze o mână fermă.

Xia piciorul de pe teren, la începutul mişcării. Şi aşa am făcut (foto Vlad Klepach). " width = "478" height = 338>
Am considerat şi Sfaturi Mark Sanders "( document PDF , 1.16 MB). Printre altele, se recomandă ca respins piciorul de pe teren, la începutul mişcării. Şi aşa am făcut (foto Vlad Klepach).


Viteza? Nu ştiu o descriere oficială se referă la 16-20 km / h, bine cred. Poate chiar mai repede. Pentru mine, oricum, destul cu capul din oraş a fost, după toate, nu pe pistă.

De la bordură pentru a sari si le zboare nu am, şi a interzis orice acrobatie, inclusiv patinaj pe scari, vypendrezh pe o roată, zaprygivanie în şa în mişcare şi în picioare, la înălţimea complete cu privire la pedale. Securitate. Plus Stride "uman milă.

Dacă naviga pe centru nu este în orele de vârf, între pietoni şi maşinile parcate (cu o cantitate moderată de ambele) manevriruesh cu variabile de succes. Şi, desigur, coborâţi rapid şi uşor în orice moment. La a rezultat site-uri comportă lângă mare pentru el - cu o singură mână.

Pe trotuar este un fapt important: plimbari STRiDA general minim, astfel încât reacţia pietonilor a prognoza mai bine. Uneori, "podkradeshsya" pentru cineva, pe care le vezi peste umărul tău, astfel încât fâlfâind în faţă cu o fata contorsionate. Ei bine, dacă nu aţi otprygnet. Pe scurt, trebuie să ne supraveghea.

elemente reflectorizante pe rama şi roata nu va permite pilotului sa te pierzi in intuneric (foto membrana).
elemente reflectorizante pe rama şi roata nu va permite pilotului sa te pierzi in intuneric (foto membrana).


În general, biciclete atrage atenţia. Şi se transformă în oameni, şi fotkaet mobile, dar nu aş spune că, deoarece cele mai multe reacţii, sau cel puţin 50% din altele. Percepţia cea mai comună a adecvate: una sau două dintre ochii, interesati, altele sunt indiferente. De divertisment de sine (care îi pasă) "Stride" oferă o oportunitate, dar, de asemenea, un clovn el nu se simte acesta era bun. Sincer, am crezut că mă uit mai mult la acest mare de benzi desenate, dar a fost nimic.

În creştere mică, atunci când doar un pic mai sus pe deal, eu sunt destul de însuşi a numit pe dealurile abrupte laminate de mână. Aşteptările în această privinţă se justifică mare - pentru a aduce la Everest şi el a promis.

Cu vânt în jos de la dealuri, desigur, distractiv. Aici am păstrat întotdeauna o pereche de degete pe frâna de mână stângă, de blocare pe roata din spate. Acesta a încetinit, astfel încât să aştepte, uşor, fără un progres. Nu poti spune despre dreptul de ciocan, care captează dramatic faţă. Ei m-au sunt, după cum îmi amintesc, nu la toate vreodata: de zbor prin intermediul planurilor de volan nu sunt incluse. În general, frânele nu au nici o plângeri.

rosii ca ea
Rack mari rosii ca ea "Stride" Mazda3, MPS este uşor de înghiţit. Cine ar fi pusă la îndoială. Dar posibilităţile de smart fortwo nu am fost sigur. Zadar! (Foto de Ulzibat Boris / DRIVE.RU)


Total vizite. Osolovelo Das ist Fantastisch striga! Nu voi, dar destul de confortabil biciclete oras "Stride" îndrăzneală pentru mine. Acum, despre avantajele de pliere în mediul urban.


În sol

Adăugarea de mare la intrarea în metrou, l-am împins cu o singură mână în faţa lui, la poziţia pentru turnichet. Şi el mi-a dat un pic nu trântit - vina mea, prea expune "Stride înainte. Aparent, mecanice Garda ma luat prin încercarea de a stoarce tractor "iepurele" şi huruia lor "labe" o pereche de milimetri în urmă. În general, primul obstacol pentru a depăşi, şi vposleds garoul Wii nu a fost aplauze: am apăsat mare mai aproape de el.

Pe scară rulantă au apărut dificultăţi la toate. Stea în picioare pe treapta mai jos, care deţine o mână. Pasaje noi nu interferează cu nimeni nu se agăţa. Cu picturi STRiDA alunecat pe jos.

În principal în seara am mers aproximativ 7 km, ajungand la locul de muncă la Metrou Paveletskaya (prezentate aici). Ski în decurs de 3-4 statii - mai este (foto membrana).
În principal în seara am mers aproximativ 7 km, ajungand la locul de muncă la Metrou Paveletskaya (prezentate aici). Ski în decurs de 3-4 statii - mai este (foto membrana).



Staţie adăugat o bicicletă orizontal din coloană. Deoarece nu este descoperit imediat secretul verticale "parcare". Chiar doriţi să plâng în acest spirit care nu au crezut că punctul britanic de fixare a roţilor, şi sunt defilat, şi picături mari, trebuie să stai cu el tot timpul ...

Dar britanicii au oferit! Pe mâner a dantelă negru-bucle. Arunca o butoniera de pe maneta frânei de mână şi roţile sunt blocate. Interesant soluţie. Doar în metrou, a afirmat mai întâi de toate: o singură dată în maşină pentru noi de la "Stride" a fost şedinţei loc, de obicei răspândit aceeaşi orizontală este mare, pur şi simplu nicaieri, asa ca am fost. Şi, apropo, este normal. Ce este un sabvee full-size biciclete, chiar si pliat, nu ştiu de zvonuri. STRiDA - este destul de cu totul alt lucru. Şi la suprafaţă ne-am ales, fără probleme, ele se imprastie si laminate el însuşi.

Cred că la fel ca şi în metrou "Stride" va "comporta" şi într-un alt transport public: autobuz, troleibuz, tramvai, tren. În navete poate fi dificil, dar nu am incercat. Le-am duc nicăieri.

Apropo, în plus faţă de versiunea 5.0 nu există <a href= STRiDA MINI . Tot la fel, doar greutatea sa în kilograme mai puţin (9 kg), roţile pe mai modestă de 5 cm (36 cm), plus rider restricţii mai stricte: nu mai mult de 160 de cm în înălţime şi 80 kg greutate. Copii, cred, varianta (foto membrana)." width="478" height=519>
Apropo, în plus faţă de versiunea 5.0 nu este Strida MINI . Tot la fel, doar greutatea sa în kilograme mai puţin (9 kg), roţile pe mai modestă de 5 cm (36 cm), plus rider restricţii mai stricte: nu mai mult de 160 de cm în înălţime şi 80 kg greutate. Copii, cred, varianta (foto membrana).


Detalii

Centura în loc de lant - idee excelentă. El arata ca o centură de calendarul obişnuit de cauciuc, dar a declarat că el a făcut cu Kevlar. Deşi fiabilitatea vestelor de la o milă distanţă nu miros, dar funcţionează perfect, nu necesită lubrifiere, nu se tăvălească. În tăcerea din nou meritul lui considerabile. Dar, odată ce acest lanţ "," un pic zguduit piciorul. Este în regulă, dar nu uita - patinaj în pantaloni ars este interzisă de instrucţiuni.

Cizme Nu înţeleg. Cum să stea orizontal "parcare" - da, dar ce ar putea fi un 5 "maximă" de kilograme, pentru care el este? O bucată de lut?

Scară, care balamale consola, ciudat. Pentru biciclete a fost stabilă, este necesar să se găsească un punct "de GI. Pe o suprafaţă înclinată necesită ceva timp. Nonsens, ci un fapt.

Înălţimea scaunului este reglabilă, există două prevederi: calaret de creştere a 150-175 şi 175-200 cm (cifrele din instrucţiunile). Numai de ajustare - o afacere troublesome, aveţi nevoie pentru a deşuruba patru şuruburi şi scoateţi de boot. Necesare instrumente.

pedale rabatabile, desigur, înseamnă mâinile murdare. Nu puteţi adăuga, dar este mai bine să facă acest lucru, chiar şi atunci când se comporta partea de mare. Eu am o pereche de ori maşini parcate pedala chircit, multumesc lui Dumnezeu, nu la nimic zero.

0 "cellpadding =" 0 "border =" 0 "> Cea mai sigură cale de a şoc altele - nu trage peste ele, şi să adăugaţi sau extinde pe ochii lor mari. Doar cred, şi apoi realiza (foto membrana).
Cea mai sigură cale de a şoc altele - nu trage peste ele, şi să adăugaţi sau extinde pe mare ochii lor. Doar cred, şi apoi realiza (foto membrana).



Ar putea face cu un far si clopot. În accesorii, Nu le-am gasit, dar tu poţi a pune non-native. Printre opţiunile par rezistent la apa care transportă caz la îndoială viabilitatea acestuia. Cu excepţia transportului în salonul auto la îndemână, astfel încât Salonul nu este murdar. Asta e tot pentru acum.

Dar, după cum ştiţi, obiectivitate - conceptul de subiective. În acest sens, citează comentarii de colegii săi, într-o măsură mai mică, dar care au încercat "Stride".


Julia Rudy, redactor-comentator (o creştere de 172 cm, greutate 57 kg):

Eu nu sunt, desigur, un expert în testarea unei biciclete, si mai ales pliere, dar încă mai încearcă să descrie sentimentele mele ca cetăţean. Simplu, placut, borduri si alte inegale rutier nu este prea îngrijorat de punctul de al cincilea, chiar şi la viteză mică de manevră, este uşor, dar în general, rata de oras destul de bine, oboseală - zero. Un pic confuz "lanţ de cauciuc", dar nu a fost spart pana acum - atunci dure.

Dacă vă place, atunci când vă acorde atenţie, aceasta este cu siguranţă opţiunea dumneavoastră. Dar această demnitate "implică unele dezavantaje. Goes biciclete de linişte şi oamenii nu sperie mai ales cand isi dau seama care a zburat pe lîngă ele ceva neconventional, apoi transforma într-un obiect luminos pentru a doua oară, ceea ce poate duce la coliziuni de pietoni în "bucla". Totuşi, aceasta este problema altcuiva.

În cazul în care nu au fost de starea vremii (ploaie stropit cu sosirea
În cazul în care nu au fost de starea vremii (ploaie stropit cu sosirea "Stride"), mi-ar calatorit peste tot in Moscova, lungimea şi lăţimea. Şi ei au trebuit să fie de conţinut cu o jumătate de mizerabil. Julie şi a luat chiar mai puţin, dar ştia ceva (foto membrana).


Rezumat: fete pull "Stride" este probabil un pic cam greu, dar daca se adapteze şi tot drumul până la destinaţie pentru a merge, fără demontarea, în care problemele nu ar trebui să fie. Şi totuşi, această invenţie - un bun motiv pentru dating.


Leonid Popov, redactorul-şef adjunct (o creştere de 178 cm, greutate 68 kg):

Controversate lucru.

Pe de o parte, bicicleta este uşor şi bun accelerată. În timp ce comutator de transfer nu este aici, iar viteza maximă este mult mai puţin decât biciclete convenţionale. Dar nu suntem în marş lung - la metrou si inapoi.

Pe de altă parte, imediat după dizolvarea conducerii devine mai încrezător. În cazul în care intensitatea manevre la viteze grăbea nicăieri pietoni sentimentul acvatice excesivă şi instabilitate. Aparent, afectează atât de un ampatament mai mic (~ 87 cm), coroborat cu înălţimea normală la drum. Vehiculul cu două roţi, de obicei în astfel de situaţie este mai stabil şi mai clare.

Diferenţa, desigur, este mic. Astfel, nuanţe. Dar este încăierare urbane - element de STRiDA. Şi dacă nu doriţi să timid departe de vâjâit trecut maşinile trebuie să înveţe trotuare.

Dar te obişnuieşti cu natura triunghiului "pe roti" este uşor. Dar apoi observaţi: în mişcare destul de confortabil, în ciuda dimensiunile modeste ale roţilor şi nici de suspendare. Silent curele - toate basm. Şi frânele sunt bune.

Poate că, la STRiDA ar putea lua o şansă şi du-te la mai îndepărtate fel, mai degrabă decât două sau trei trimestre. Ar fi aici de cel puţin trei transşi ...

Desigur, rosu - nu numai disponibile
Desigur, rosu - nu numai disponibile "Stride" de culoare. Total de zece. Inclusiv roz. Puteţi ridica şi aripi multi-colorate: şase opţiuni (foto, Boris Ulzibat / DRIVE.RU).



Comentarii la comentarii

În ceea ce priveşte fetele de la forţele de ultima drag "Stride," Eu nu sunt de acord cu Julia. Te uiţi la ceea ce au mastodont în plimbare în masă. Deci, există dintre ei cumva. Şi apoi ce? 10 kg, cu 90% de a călări pe roti. Scari? Inventat de lift. Un cuplu de deschideri nu sunt nadorveshsya, fetele cu pungi mai grele decât la domiciliu pe piaţă pentru mine.

În ceea ce priveşte riscante, potrivit lui Leonid, trimiterea unui drum lung, apoi m-am decis să argumenteze şi colegul înapoi pentru a dovedi. Vrei să spui ce în loc de o pereche de trei sferturi să treacă printr-un cuplu din zona Moscovei. Ia-o excursie la locul de muncă la domiciliu, du-te în aceeaşi aventură. Seara. Luni.

Martie

operaţiuni speciale, cum ar miopi făcut fără inteligenţă. Şi motivul pentru expeditie "Stride" Eu, aşa cum sa dovedit mai târziu, pregătit de duminică. Asta a fost în Ziua orasului Moscova. Am studiat harta, a sarit la Stels lui suferinţă îndelungată şi grăbit în Tsaritsyno suprapus în Centrul de maşini. Mai ales, deşi nu în grabă, privind în jur, laminate timp de două ore cu ceva. Şi în seara înapoi în acelaşi mod înapoi. 20 km pentru a merge acolo, există aproximativ 10 - 20 km şi înapoi. Cele mai multe nu ca asfalt defalcate pe pod în Avtozavodskaya, restul suportabil.

Şi luni noapte, 19:30. Ultima şansă să se joace cu "Stride" în camion, ultima zi caldă, marţi frig şi ploaie. Acum sau niciodată. "Poate că vom merge o pereche de staţii, iar mai târziu încă în metrou? - Koshus dubiously pe triunghiul de" roşu "- Poate umane Leonid Y"? Stealth. "Viteză de cel puţin trei ..." Nu-i nimic, străpungă!

Despre să prezinte itinerarul meu poate pe Google Maps . Nu e numai până la Taganka incorect întocmite (eu sunt într-un alt echitatie), mai adevărat.



Deci, până la casă şi a condus în jurul 23:00. Pentru o lungă perioadă de timp s-au dovedit, desigur. Dar, dacă luăm în considerare se opreşte pentru fotografie şi alte chestii, cred, în 2,5 ore poti intalni. Este dificil, dar posibil.

În timpul testului, nici un trecător a fost rănit. Animală, de asemenea, nr. Şi eu sunt bine (foto de Boris Ulzibat / DRIVE.RU).
În timpul testului, nici un trecător a fost rănit. Animală, de asemenea, nr. Şi eu sunt bine (foto de Boris Ulzibat / DRIVE.RU).



Însumaţi

Confuz, desigur, anvelope spate ca un punct slab. Dar cred că greutatea mea ar fi însuşit propriul meu şi nu trebuie să se schimbe.

Un alt simtit un pic lipsa mici de şei pentru înălţimea de creştere a mea. Literalmente nu scoate un cuplu-trei centimetri. Foarte bine şi bine, dar aş dori să se întindă picioarele lor aproape până la capăt. Colegii mei din străinătate fel de înalt ca am scris despre acelaşi lucru.

De asemenea, la, probabil, browser-ul Vizualizare jurnal de identitate, care crede ca ar putea pierde încă în greutate "Stride" datorită materialelor avansate, fac din roţi un pic mai mare, şi aşa mai departe. Şi, după cum am înţeles, dezvoltatorii ştiu toate astea, dar compania taiwaneză Ming Ciclul, Vladbrevete seara asta eyuschaya STRiDA, frica de a face modificări la un produs care este deja în execuţie. "

În general, STRiDA 6.0 va fi un timp foarte lung. Cum am reuşit să dau seama acum, Mark Sanders a decis să rafineze întrupare a cincea, în special, creează un sistem pentru creşterea rapidă în şa. Şi în primăvara anului de vânzare noi accesorii straydovskie brand: lumini, rafturi din oţel, prelucrate de stele faţă şi cum ar fi.



Adus rezultatul. remarcabil de mare, care este de neegalat, care îndeplinesc cerinţele şi aşteptările. Timp de trei saptamani am primit o mulţime de distracţie. Mark Mark - Respect. "Stride" 5.0 - 5.

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 10 februarie 2009 8:24
Vizualizări: 6218

Citiţi de asemenea

Drumul Apian este una dintre cele mai vechi drumuri romane și fără îndoială cel mai cunoscut. Încă este numită Regina Tu...
1
Stafida este unul dintre cele mai vechi produse dulci, care permite conservarea și stocarea recoltei de struguri pentru ...
2
Am pierdut multe lucruri. În catalogul pierderilor - cele mai neașteptate lucruri. Undeva au dispărut bunicile.Bunicul n...
85
Pe teritoriul planetei noastre au trăit numeroase civilizații și popoare antice, care au lăsat în urmă o mulțime de arte...
80