ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Viaţa fără a resturilor sau a 6000 km in 45 de zile de la Marea Neagră pe un cal de fier



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Şi astfel, călătoria Viaceslav Stoyanov a Mării Negre. În termen de 45 zile Viaceslav a acoperit distanţa de 6000 mile. Mai ales remarcat scop nobil de călătorie Viaceslav Stoyanov - o încercare de a concentra atenţia publicului cu privire la necesitatea pentru colectarea separată a gunoiului şi prelucrarea lor ulterioară. Omenirea este literalmente înec în deşeurile de plastic, şi în Oceanul Pacific a fost mult timp un continent de plastic.

Calea Vyacheslav



* Sofia
* 24.05.2009-Sevlievo (158 km, 7 ore, 23 km / h sr.skorost)
* 25.05.2009, Şumen (214 km, 9 ore, 23 km / h sr.skorost)
* 26.05.2009-Varna (93 km, 3.40 oră, 24.8 km / h sr.skorost)
* 26.05.2009-Kavarna (62 km, 2.45 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 27.05.2009-Baia (170 km, 7.20 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 28.05.2009-Braila (160 km, 7.20 oră; 22 km / h sr.skorost)
* 29.05.2009-Ismail (120 km, 5.45 oră; 22 km / h sr.skorost)
* 30.05.2009, Kealia (50 km, 2.08 oră; de 24 km / h sr.skorost)
* 31.05.2009-Odessa (220 km, 9.56 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 1.06.2009-Odesa - (50km)
* 2.06.2009-Nikolaev (152 km, 6.40 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 3.06.2009-armean (180 km, 8 ore, 23 km / sr.skorost h)
* 04/06/2009-Black mare (142 km; 6,30 ore; 22 km / h sr.skorost)
* 5.06.2009-Sevastopol (196 km, 8.53 oră; 22 km / h sr.skorost)
* 6.06.2009-Yalta (90 km, 4,50 ore; 19 km / h sr.skorost)
* 7.06.2009-Alushta (50 km 2.40 oră; 19 km / h sr.skorost)
* 06/08/2009-Theodosius (135 km; 7,20 ore; 19 km / h sr.skorost),
* 9.06.2009-Kerci (105 km, 5.30 oră; 19 km / h sr.skorost)
* 10.06.2009-Anapa (127 km, 5.30 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 11.06.2009-Novomikhaylovsky (188 km, 8.20 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 12.06.2009, Soci (174 km, 8.30 oră; 21 km / h sr.skorost)
* 13.06.2009-Adler (50 km, 2.20 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 14.06.2009, Suhumi (120 km, 5.20 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 15.06.2009-Gagra (90 km, 3.40 oră; de 24 km / sr.skorost h)
* 16.06.2009-Soci (50 km, 2.10 ore; de 24 km / h sr.skorost)
* 17.06.2009-Batumi (Feribot)
* 18.06.2009, Zugdidi şi Poti (de 190 km, 7.50 oră; de 24 km / h sr.skorost)
* 19.06.2009-Hopa (120 km, 5.20 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 20.06.2009-Ejnesil (225 km, 7.50 oră; 29 km / h sr.skorost)
* 21.06.2009-Unye (200 km, 7.30 oră; 27 kilometri pe oră sr.skorost)
* 22.06.2009-Yakakent (180 km, 6.50 oră; 27 km / h sr.skorost)
* 23.06.2009-Ayancik (145 km, 7.40 oră; 19 km / h sr.skorost)
* 24.06.2009-Inebolu (110 km, 5.30 oră; 20 km / h sr.skorost)
* 25.06.2009-CIDE (110 km, 7.30 oră; de 15 km / h sr.skorost)
* 26.06.2009-Catalgzi (155 km, 8.10 oră; 19 km / sr.skorost h)
* 27.06.2009-Karasu (170 km, 7.50 oră; 22 km / h sr.skorost)
* 28.06.2009-Sile (145 km, 7.00 oră; 21 km / h sr.skorost)
* 29.06.2009-Catalca (155 km, 6.30 oră; de 24 km / h sr.skorost)
* 30.06.2009-Kirklareli (150 km, 6.30 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 1.07.2009-Lozenets (140 km; 6,40 ore; 22 km / h sr.skorost)
* 2.07.2009-examinare (140 km, 6.10 oră; 23 km / h sr.skorost)
* 3.07.200909-Varna (60 km, 2.30 oră; de 25 km / h sr.skorost)
* 4.07.2009-Târgovişte (130 km, 5,00 ore; 26 km / h sr.skorost)
* 5.07.2009-Sevlievo (150 km, 6.50 oră, la 22 km / h sr.skorost)
* 6.07.2009, Sofia (180 km, 7.30 oră; de 24 km / h sr.skorost)
* Terminare de 6007 km în 45 zile

ecoturism

De colectare a deşeurilor

ecoturism

Viacheslav în Anapa

ecoturism

Vyacheslav Soci

ecoturism

Vyacheslav Turcia



Acum, la etajul al călătoriei în sine Vyacheslav Stoianov:


Ce ştim despre lumea care ne înconjoară? Foarte putin! Suntem foarte ocupat ei înşişi să se uite la ceea ce se întâmplă la casa noastră comună - natura. Omenirea este în mişcare de inerţie care se numeşte evoluţie. Creaţi un condiţia de a nu ne cere întrebare - nu vor afecta, dacă acestea sunt la noi in viitor? Din păcate, nu suntem interesati de soarta lucruri care nu mai sunt utile pentru noi. Atunci când plata într-un magazin sau un lucru nou merge, nu cred chiar că acest lucru este de gunoi, şi soarta lui nu ar trebui să se încheie în natură, care au nevoie de mii sau milioane de ani pentru a le recicla. Noi gunoi se asocieze cu ceva ocheb murdar şi nu vreau să cred despre el, a scăpa de el cât mai curând posibil. Dar el arunca numai de la cap. El continuă să fie gunoaie şi va interfera cu natura si constiinta a altora, în mod constant coliziunea cu el. Aceasta este o provocare de oameni de cultură mici, care trăiesc alături de noi, cei care traiesc zi de zi? Sau ne gândim că numai generaţia noastră va trăi de pe planeta? Multe întrebări apar în cap. Demagogie ca murdar din jurul nostru şi cât de rău oamenii sunt vinovaţi în toate astea. Vrem schimbare, dar nu realizează că schimbarea începe cu fiecare dintre noi. copii infantile infantile ridicate de părinţi, care nu doresc să fie responsabil. Rezultatul este naţiunea infantil, obişnuiţi să îngrijiţi cineva despre ea. Dar cine este acest tata "mare", care trebuie să aibă grijă de noi? Subiect de gunoi nu suntem interesate, chiar banale, astfel încât mai interesant pentru a merge la toaletă. Nimeni nu este confortabil să trăiască în gunoi, dar toată lumea gritted dinţi şi a făcut pace cu situaţia în care plâng şi nu face nimic pentru a rezolva această problemă. Atrăgând atenţia asupra faptului că publicul larg nu este încă interesat de problema de gunoi in capul meu ideea de a face "PR cu privire la problema de gunoi, a călătorit cu bicicleta 6000 km din jurul Mării Negre pentru 45 de zile. De risc, care impune vointa si disciplina, atrage atenţia multora. Asa ca am decis să preia o bicicletă Mării Negre, să atragă atenţia asupra "înstrăinat" de oameni la această problemă. Am pledat pentru prima eliminarea separată a gunoiului, dar mai târziu a constatat că publicul este din ţările Mării Negre, încă nu este pregătit pentru asta. Acesta nu este încă rezolvat problema de eliminare a deseurilor, în general, şi vorbesc despre dezvoltare a culturii manipularea corectă a gunoiului este încă foarte devreme. Ştim cu toţii deja că Marea Neagră, aproape nici un peşte. Dar de ce şi ce motive au condus la această ştim doar din cuvintele de diverse organizaţii de mediu. Cauzele acestor procese negative - suntem, fiecare generaţie îşi aduce contribuţia la distrugerea mediului. Noi nu putem vedea dincolo de nasul lui!

Pe biciclete am inceput sa merg serios trei ani în urmă, când a deschis cu o modalitate excelentă de a scăpa de călătorie cu bicicleta de stres. Ca un copil, de echitatie doar pentru distractie. Când lacrimi de maşină şi a început să meargă pe bicicletă, ciocnit cu moloz, care am fost urmarit in jurul ori de câte ori m-am dus. Doar se deplasează pe jos sau cu bicicleta puteti vedea ceea ce nu se poate vedea masina. A lungul timpului, am observat că de gunoi devine din ce în ce mai mult. Ca un designer de design de ambalaj înţeleg cu uşurinţă că acest lucru este gunoi pe care le arunca în ultimii zece ani. Ce se va întâmpla în 50 de ani? Acest fapt ma determinat să fac ceva despre. După câteva zile de reflecţie a avut o idee de a atrage atenţia publicului la problema de moloz călătorit Marea Neagră pentru un record. Am fost convins că reuşesc să atragă atenţia cu mine şi expediţia mea. A fost, de asemenea, necesar să se culeagă informaţii suficiente pentru a rezolva rapid problemele şi pentru a rezolva în mod eficient activitatea. Fonduri pentru expediţia am avut, dar am fost curios de interes dacă aceste obiective nobile de orice firmă. Aşa cum am aşteptat, nu sa întâlnit cu interes completă din partea comunităţii de afaceri. Chiar şi faptul că am eV toate Mării Negre cu bicicleta timp de 45 de zile, nu a atrage atenţia lor.

Pentru o lungă perioadă de timp, am ales o cale mai bună de a depăşi Mării Negre şi sa oprit în a trece de mare de-a lungul coastei în sensul acelor de ceasornic. Alegerea a fost reuşită. Coasta a fost întotdeauna în zona de vizibilitate şi am fost întotdeauna capabil să oprească şi să inspecteze orice loc. Alegerea vehiculului a fost, de asemenea, de succes. Am calatorit mult, dar de echitatie biciclete, am descoperit noua lume. Pot să vă asigur că cea mai bună cale de a muta acolo! Oricum, care se mişcă pe jos. ViUite, veţi auzi un mult mai incredibile buchet de arome - pur şi simplu nu se transmite. Puteţi trăi această viaţă, care se deplasează doar cu ajutorul corpului!

În România, am întâlnit un contrast de la cele mai murdare la cele mai curate zona. Mi-a plăcut cum să rezolv problema cu gunoi în zonele de Dunăre, mod foarte simplu. În satele de coşuri de gunoi au fost la o distanţă de 20 de metri una de alta, şi între satele din 100 de metri. Problema cu gunoiul aici aparent fost rezolvate. Omul este în mod inerent rău şi este programat să nu facă lucruri rele. Reţineţi că, dacă toate condiţiile, atunci oamenii arunca gunoi acolo unde ar trebui. Un mic procent din acei oameni care au nevoie de re-educare şi instruire, din păcate, există în orice stat.

În Rusia şi Ucraina, situaţia este aceeaşi, dar aici s-au concentrat asupra psihologiei cetăţenilor. La fiecare oprire pentru maşini de gunoi instalate şi să semneze "Multumesc pentru partea curata a drumului." Acest efect a fost mai vizibil. Coasta a fost clar doar în cazul în care au fost plătite plaje, pe alte plaje - doar un gunoi. O mulţime de sticle de plastic, în special volumul de 0,5 litri, în principal din apă minerală. În unele locuri densitate de sticle de plastic a ajuns la 5000 pe kilometru. In timpul calatoriilor mele am văzut de plastic atât de mult încât, dacă toate a lui colectate pot forma un munte nou. Am calatorit numai Mării Negre. Ce să spun, atunci despre lume? Cred că de toate din plastic, care a aruncat oameni în ultimul deceniu, puteti "construi" o mai "Caucaz"

Anterior, a crezut că Marea Neagră este poluată în principal din cauza culturii scăzut de petrecere a timpului liber, dar se deplasează pe o cometa de la Soci la Batumi, am văzut că un rol deloc neglijabil în poluarea mării sunt râuri. După râu ploaie umflate spălate departe de ţărmuri ale tuturor gunoi şi să-l până la 4-5 mile pe mare. Cred că organizaţiile de mediu acest lucru trebuie subliniat.

În Abhazia, banca şi de a controla unele dintre cele mai poluate. Această evoluţie a fost încă de 20 de ani, da vina a început războiul 90. Gagra, care a fost una din statiunile cele mai prestigioase în Uniunea Sovietică, acum complet gol. Unele plaje pustii arata ca un teren de dumping pentru gunoi. rezidenţi Sărăcia a adus la disperare. Patru tineri, şi a furat aproape motocicleta mea, cu toate documentele si banii. Minut de neglijare şi aş fi putut rămas mult timp în Abhazia.

O situaţie similară cu dărâmături şi în Georgia, dar nu atât de vizibil, pe fondul relaţiilor oameni prietenosi.

În Turcia, de asemenea, foarte murdar, dar numai în cazul în care nu există oameni. În cazul în care nu există nici un gunoi, există o mulţime de resturi. Ciudat, dar au văzut o mulţime de gropile de pe plaja. Nu este posibil ca în Turcia, pentru depozitele de deşeuri nu sunt mai mult spaţiu liber? Turcia este o nevoie urgentă de a acorda o atenţie la problema depozitelor de deşeuri de coastă. Aceste unde depozitele de deşeuri furtună şi să erodeze departe gunoi în mare. Când călătoriţi cu bicicleta, am avut posibilitatea de a ajunge pe coasta orice locaţie, în care oamenii aruncă gunoiul gândindu-mă că nimeni nu va vedea sau a găsi.

În timpul călătoriilor sale întâlnit câţiva oameni care aduna cutii de aluminiu pentru reciclare. Oamenii care colectează sticle de sticlă au fost îndeplinite şi Ucraina. Nu s-au numit "detergenţi", dar din plastic care cauzeaza cele mai mari daune, nimeni nu a fost interesat! Secole mai târziu, arheologii şi istoricii vor apela această eră "Epoca de plastic". Cred că ar fi bine dacă fiecare dintre noi în magazin gândit atunci când a cumpărat mărfuri în ambalaje de plastic şi le-a pus într-o pungă de plastic. Omul mănâncă aproximativ 30 de tone de produse alimentare in toata viata mea. Vă puteţi imagina cât de mult gunoi produsă fiecare dintre noi? Acum, toate multiplica acest lucru prin numărul de oameni de pe planeta ...


În concluzie, aş clasifica cu privire la starea de nivelul lor de puritate, dar would fi oportun să-mi împart în două categorii clasificate: Negre si Marii Negre obochHN drumuri.

Ţărmuri ale ţărilor din cele mai murdare la curate: Abhazia, Georgia, Turcia, Ucraina, Rusia, România, Bulgaria.

Marginea drumurilor din cele mai murdare la net: Bulgaria, Turcia, Abhazia, Georgia, România, Ucraina, Rusia.

Pe drum, am intalnit foarte multi turisti care au ales bicicleta ca un vehicul, oferindu-le libertatea şi independenţa. Unele dintre ele au fost efectuate în expediţii la 1 an şi au fost de rulare într-un total de 40000 km. Aceste călător neobosit, ca un singur om a spus că călătoresc cu bicicleta in jurul lumii este vazut de 10 ori mai bine şi mai adânc decât în timpul călătoriei cu maşina. Călătoria cu maşina - e ca să se aşeze într-un scaun confortabil in fata televizorului. Majoritatea şoferilor cred că nu există condiţii pentru ciclism şi drum lung devine mai dificil. Ei au dreptate în multe oraşe nu există nici drumuri pentru biciclete, aceasta dorinta de a ucide toţi cei care doresc să călătorească cu bicicleta.



Iată câteva dintre opiniile mele, cum să rezolvaţi unele probleme cu resturi:


- Firmele angajate în exportul de deşeuri să nu permită acumulări, şi se deplasează în timp.

- Autorităţile locale ar trebui să pună coşuri de gunoi şi semne de eliminare a deseurilor în zonele în care este necesar, dar nu şi în cazul în care le convine.

- Depozitele de deşeuri trebuie să fie amplasate în locuri în care acestea nu vor interfera cu natura şi să nu efectele sale devastatoare asupra ecosistemelor.

- Producătorii care oferă produse pe piaţă, chiar să plătească o atenţie faţă de soarta ambalaje după utilizare a produselor, şi nu se spele pe mâini numai de eco-taxe, care plătesc.

- Pentru o soluţie parţială la această problemă ar trebui să reintre AMBALAJ majoritatea produselor.

- Nu lăsaţi gunoi pe malurile râurilor. El va cădea în mare!

- Poartă întotdeauna o pungă (sac) pentru achiziţii.

- Utilizaţi numai atunci când achiziţionează un ambalaj mare.

- Încercaţi să găsească o cale şi un mod de reciclare a ambalajelor




Acesta va fi foarte dificil pentru el însuşi a lupta împotriva tuturor acestor probleme. Voi face tot ce este necesar pentru a face meu cel mai bun! Dacă toată lumea se va gândi ca mine, problemele şi să facă un mic fapta buna pentru tine şi societate, lumea va fi diferit. Pot să vă asigur că tot ce aveţi nevoie a fost deja încheiate între urechi, şi dacă veţi găsi cheia potrivită, lumea va fi la picioarele tale! Noi, oamenii, au un organism care ar trebui să fie utilizate pentru a te simti bine. Mutarea spre auto-distrugere. Lene vinovat de toate! Ridică-te şi să facă o mică contribuţie la viitorul nostru! Pentru lucruri bune ai nevoie vor fi premiate!


În concluzie, vreau să spun că a călătoriei Viaceslav din jurul Mării Negre nu este ultima. În viitorul apropiat, el este mergi la "reel" 4000 km în jurul Grecia. Noi îi dorim mult noroc!
Sursa: Priroda-su.livejournal.com

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 01 septembrie 2009 7:48
Vizualizări: 4227

Citiţi de asemenea

În secolul al XXI-lea, când cancerul înregistrează o creștere rapidă, necesitatea unor tratamente alternative devine t...
53
Capterev, 1901„Sinceritatea este naturală, perfect accesibilă omului, foarte simplă și chiar, luată în sine, absolut nec...
93
Ziua Pământului este sărbătorită în fiecare an pe 22 aprilie. Celebrarea are loc în jurul unei anumite teme: în 2024, te...
67
Dacă doriți să învățați pe cineva, să educați pe cineva și să comunicați pentru ca încrederea să nu scadă, ci să crească...
127