Americanii doriţi să executaţi o serie de maşini în aer.
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Americanii sunt deja comenzi pentru "aerian" de maşini, intenţia de a prinde din urmă cu introducerea unui astfel de tip de masini exotice indieni. Pentru toate neajunsurile din această maşină un el nu ia departe: care ar putea fi "verde" masina de evacuare este chiar mai curat decat aerul in limitele orasului? (Imagine de la site-ul zeropollutionmotors.us).
În istoria de masina in aer ", care a petrecut mulţi ani în curs de dezvoltare şi de îmbunătăţire, precum şi" push "pentru productia in masa a francez inventatorului Guy Negre (Guy Negre), a deschis un nou capitol: SUA, pe bază poluare zero Motors a anuntat retragerea iminentă a acestor maşini extraordinare pe piaţă Statele Unite ale Americii. Şi americanii sunt de gând să facă acasă unul dintre spaţioase şi luminoase, cele mai multe modele francez.
Să ne amintim pe scurt. Principiul general de "aer" masina este simplu: cilindri motorului, se aseamănă în multe motoare, aer comprimat este livrat de la cilindri, înlocuind astfel de rezervor de aparate. De aer care împinge pistoanele şi rotirea arborelui cotit.
Negre şi a motorului său pe aer comprimat (foto de la zeropollutionmotors.us).
Un an în urmă, MDI a încheiat un acord cu Tata, în conformitate cu care India cel mai mare producător de automobile va produce şi va vinde "aer" vehicule uşoare, dezvoltat Negre.
Acum este cunoscut faptul că într-adevăr merge la producţia de serie a unei astfel de tehnologii exotice (mai mult pe acest lucru, şi pe maşină care este planificată pentru a colecta indieni, poate fi citit aici>> ).
Dar de ieşire vozduhohodov "din America (alte singurul model), credem noi, consolida şi mai mult popularitatea modul neobişnuit de transport.
American "aer" masina atâta timp cât există o miniatură (imagine de pe site-ul zeropollutionmotors.us).
Interesant, Negre a proiectat mai multe versiuni ale sale "aer" motoare. Acestea diferă în numărul de cilindri, dar nu numai. Unele versiuni de motoare pot funcţiona numai pe cilindri. Altele (franceză inovator lor apeluri Dual-energie) sunt capabile să funcţioneze în două moduri de a alege.
Primul - ca un motor regulate pe aer comprimat. În acest caz, de evacuare, bineînţeles, zero. (Convenţionale - ţara) necesită două arderea unor cantităţi mici de combustibil (benzina, motorina, gaze petroliere lichefiate, gaz metan, sau de alcool) pentru a creşte temperatura (şi, prin urmare, de presiune) de aer comprimat care intră în care cilindrii sunt toate din aceeasi sticla.
Deoarece creşte cai putere, şi consumul de aer comprimat (principala forţă motrice a continuat să asigure el) - cade.
În acest mod, autoturism cu motorul Negre consuma 2.2 litri la 100 de kilometri (pe ruta suburbane).
Şase CityCat. Este cu un zero Motors Poluarea intenţionează să înceapă o cunoştinţă de pe piata americana cu masina de aer, dezvoltat Negre. Notă sediilor. Şoferul stă la centru. Două pasagerul din fata (unul din scaune nu este arătat) pe părţile laterale şi spatele uşor. canapea Ei bine, spate - traditionale. motorului orizontal cu piston este acolo sub podea şi aduce înapoi roata aceeaşi (ilustraţii MDI).
Această unitate este Dual-energie, cu sase cilindri, capacitate de 75 cai putere, motor de Dezvoltare International a selectat ca inima pentru masina sa, care va debuta pe piaţa americană.
Americanii scrie că înlocuirea de ulei de acest motor necesită doar 50 mii km, şi este doar unul din avantajele de o maşină neobişnuit în faţa clasic de patru fraţi.
Deci, în Statele Unite trebuie să construim o CityCAT model. This şase autoturisme cu un pat mare de boot. Maşini de greutate vor fi 850 kg, lungime - 4,1 m, latime - 1,82 m, inaltime - 1,75 m.
Ee cilindri pentru aer comprimat va fi din fibra de carbon cu un strat de polimeri (acestea vor fi amplasate sub pardoseala). Corpul este fabricat din fibra de sticla panouri montate pe cadru de putere din aliaj de aluminiu.
CityCat redactat în mai multe modificări ale corpului. De exemplu, se poate "materializa" în formă de camion (Figura MDI).
Numai cu aer comprimat CityCAT poate accelera până la 56 de mile pe oră, şi atunci când este conectată la cazul de benzină - până la 155 km / h.
În completarea acestei masini va airbag-uri şi sistemului de frânare antiblocare.
Potrivit calculelor poluare zero Motors, ее CityCAT va fi decorat cu un pret de 17.800 dolari. Şi prima companie auto de transport de marfă promite să navă pentru clienţii din 2010.
Apropo, poluare zero Motoare, cu un aer "hibride înregistrată ca unul dintre candidaţi a câştiga concursul Automotive XPrize, care rivalii" aerisire "va, printre altele, astfel de masini puternice (şi a fost deja construit în realitate) superekonomichnye ca Loremo şi Aptera.
Trebuie să spun că proiectul americano-francez - nu singurul exemplu de o revenire la vechea idee de autoturisme de pe aer comprimat. Există, să zicem, un alt proiect australian. În Australia, cu toate acestea, acest tip de "combustibil", este deschisă şi mikrogruzovichok cos pentru transportul de mărfuri în magazine.
Dar, apoi, MDI nu este limitarea masinile sale de dezvoltare. Compania a construit recent două mini-tractoare (cu roţi şi urmărite), cu toţi la fel "aer" motoare. Avantajele lor ca transport intern - nu de evacuare (în comparaţie cu dispozitive bazate pe DVS) şi de reîncărcare instant (în comparaţie cu vehicule electrice şi Stivuitoare electrice).
Mini-tractoare de la MDI - fabrica de prototip de transport viitoare. Ele pot tractării remorcilor greutate de câteva tone, şi operează la o singură încărcare a vehiculului cilindrilor cu aer comprimat, pentru 2-4 ore. Foarte "umplere" (de la staţionare cilindri mari, umflate compresor pre) a luat 30 secunde de la putere - un moment (fotografii MDI).
Printre noii veniţi în domeniul "maşini în aer" trebuie să menţioneze, de asemenea, pâlpâitoare, adesea, în mass-media compania Air Uzine maşini, pe Miguel Seladesom Rex (Miguel Celades Rex) de la Barcelona. Detalii tehnice pe site-ul nu este, dar de fapt se întâmplă acolo, înRIATS dezvoltare Negre.
Faptul că Miguel a lucrat cu Guy la MDI (ca reprezentant al societăţii în Spania), timp de 8 ani, iar recent, a decis să meargă într-o separat "plutitor".
Deoarece nu a fost cazul în acurateţea - necunoscut. Dar Negre MDI a comunicat de presă din data de 3 februarie 2008, textul directe scrie despre ceartă şi rupe toate relaţiile cu Seladesom. Şi că declaraţia cu privire la dezvoltarea spaniolul firmei sale de tehnologia MDI este o fraudă.
Acestea sunt luptele au izbucnit în jurul de dezvoltare, toate facilităţile pe care oamenii nu au avut timp nici să rasprobovat corect.
Apropo, de ce acolo a fost un inginer francez, cu o tenacitate luptă pentru proliferarea unor maşini de aer comprimat? La urma urmei, progresul în baterie promisiunile apariţia unei maşini mai mult sau mai puţin practice electrice, şi nu sunt maşinile cu hidrogen?
Motivul este simplu: masini, aer comprimat este mult mai ieftin decât lor electrice sau pe bază de hidrogen rivali, la aproximativ egale tehnic parametrii pur (mărime, viteză, de croazieră interval). În plus, spre deosebire de bateriile chimice de energie electrică (fie acid sulfuric sau litiu), rezervoarele de aer puteţi încărca un număr uriaş de ori. Ei au aproape nici o demolare.
Exemple de "aer" vehicule de trecut: tramvai, publicat on-line din Nantes în 1879 m şi o maşină cu experienţă pe aer comprimat, a prezentat la Los Angeles în 1932, (fotografii de la theaircar.com site-ul).
Interesant, difuzarea de autoturisme viitoare pe aer comprimat, de asemenea, a scris Jules Verne în 1860-m.
predictia lui nu pare atât de surprinzător, atunci când consideră că în jurul acelaşi timp în Europa, au avut unele distribuţie limitată de autoturisme de pe aer comprimat (autobuze, camioane si transport intern). Numai datorită potenţialului de tehnologie din timp gama de croazieră pe una responsabil de aceste dispozitive a fost extrem de mic, astfel că acestea au fost repede uitate.
Negre - una dintre ingineri primul moderne, care a revenit problema "aer" maşini de pe ordinea de zi. Compatriotul şi, science fiction mare acum, se pare, a adus la fel, invenţia lui transportoare.
Singurul lucru care este, probabil, uşor overshadows bucuria de a-l - întruchipează de dezvoltare ale producătorilor de automobile nu sunt de gând să Franţa, India şi SUA.
Conform revistei "membrana"