ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

ArcFox: electrocarul chinez din clasa premium

Brandul ArcFox aparține 60% companiei BJEV, care, la rîndul ei, este o filială a celui mai mare concerne chineze de automobile – BAIC. Celelalte 40% sînt împărțite între participanții proiectului, printre care vom menționa firma LeEco, care a elaborat un electrosedan stilat LeSEE.

Pentru înlătura dubiile că brandul ArcFox va fabrica electrocare complexe și scumpe, în show room a fost instalat automobilul sportiv ArcFox -7. Acest electrocar deja a reușit să adune un șir de reacții pozitive în primăvara aceasta, în cadrul salonului auto de la Beijing. Însă potrivit informației din interior, acest electrocar nu va fi produs în serie, pentru că automobiliștii chinezi în prezent nu sînt gata să cumpere masiv electrocarele sportive. De aceea ArcFox-7 va juca, deocamdată, rolul de show car, demonstrînd posibilitățile noului brand.

Iar primul electromobil, produs în serie, va fi ArcFox-1 cu trei uși, demonstrat în cadrul salonului auto de la Beijing.

Electrocarul cu are o lungime de 3027 mm și cîntărește 890 kg, iar cu acumulatoarele încărcate complet poate parcurge 200 km și atinge o viteză de pînă la 120 km/oră. ArcFox-1, la fel ca și mașina sportivă ArcFox-7, au fost elaborate cu participarea echipei spaniole Campus Racing, care participă la Formula E.

Spaniolii le-au dezvăluit chinezilor unele tehnologii electrice, însă nu se știe dacă vor participa la elaborarea electrocarelor ArcFox.

Toate electromobilele ArcFox vor fi bazate pe o platformă unică, ceea ce va permite crearea într-un termen scurt a unui model nou. În viitor, în afară de hatchback-ul ArcFox-1, va apărea un sedan, un crossover și, nu este exclus că chinezii vor decide, peste cîțiva ani, să lanseze și o serie de mașini sportive. Cu atît mai mult cu cît ei dispun astăzi de toate tehnologiile necesare.

Brandul ArcFox aparține 60% companiei BJEV, care, la rîndul ei, este o filială a celui mai mare concerne chineze de automobile – BAIC. Celelalte 40% sînt împărțite între participanții proiectului, printre care vom menționa firma LeEco, care a elaborat un electrosedan stilat LeSEE.

 

Sursa: econet.ru

Citiţi de asemenea

Ş. A. AmonaşviliMereu am aspirat spre Viitor, fără să mă gândesc la ce îmi va aduce în plus. Înclin mereu către Viitor, ...
54
Tavanul sălii hipostilului din templul Hathor din Dendera, Egipt....
33
La mama mea, după vârsta de 50 de ani, începuseră să îi amorțească uneori degetele de la mâini și picioare. O prietenă, ...
100
Acesta este Lacul Cerkel-Kel din Kabardino-Balkaria. Face parte dintr-un grup de cinci lacuri, în care nimeni nu se scal...
96