ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Biocombustibili. Există viaţă fără petrol?



Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

În ultimele luni, cele mai la modă subiect în aprovizionarea cu energie lumea a devenit biocombustibil - o varietate de înlocuitori pentru produse petroliere, nu fabricate din fosili, precum şi din materiale vegetale sau animale.

Ştiri şi articole de analiză despre biodiesel, etanol şi alţi combustibili curat mass-media aglomerat. Poate că iniţiatorul principal al acestei manie a început, U. S. Preşedintele George W. Bush: La începutul lunii februarie a acestui an, în discursul său la Congres, el a spus că America are nevoie de securitatea energetică. Potrivit acestuia, ţara depinde prea mult de importurile de petrol, pentru că, spun ei, au nevoie de a dezvolta nu numai de producţie de energie proprie, dar, de asemenea, alternative de energie. Acest program de dezvoltare a industriei de biocarburanţi nu numai că va binecuvântarea verbale de Bush, dar promisiunile de asistenţă financiară. Autorităţile SUA vor să subvenţioneze dezvoltarea de noi tehnologii pentru producţia de combustibil de la "iarba" materiale - de la porumb la paie -. Obiectiv Până în 2025, pentru a reduce importurile de petrol pentru trei trimestre. prezidenţial apeluri de conversie a biocarburanţilor să îşi retragă imediat acest subiect din zona exotice în exercitarea de bază de energie lumea probleme.

Vehicule de alcool

Biocombustibil este un fel de amestec de substanţe combustibile derivate din materii vegetale. Acum, cel mai adesea ca o înlocuire viitoare de benzină se deplasează în etanol - familiar pentru fiecare adult etanol. Doar nu purificată potabilă că, în vodca, şi tehnicieni. Pentru motorul de automobile etanol cilindru de calitate nu este la fel de importantă precum cea a stomacului, principalul lucru pe care biocombustibilii sunt arse. Astfel, etanol - este doar un ceai puternic. De fapt, motoarele sunt, de obicei, nu se utilizează etanol pur, iar amestecul cu benzină convenţionale. Acest tip de combustibil este considerat mai economic şi mai puţin nocive pentru mediu. Beti acest amestec este imposibil, dar motoarele "mananca" de combustibil este foarte fericit.

Cu toate acestea, combustibili etanol, lista nu este exhaustivă. Ca biodiesel, de exemplu, poate fi folosit prelucrate corespunzător ulei vegetal - pe aceasta, sunt inflamabile metil esteri extrem de grăsimi. În plus, există idei pentru luare de combustibil de la alte alcooli - metil, butil, etc Adevărat, etanolul este mult mai convenabil - pentru sute de ani, omenirea a învăţat să conduc prostii din aproape orice produse vegetale - de la grâu la rumegus de pin nobil. Acest proces este cunoscut pentru noi, punct de vedere tehnic şi bine gândit, în timp ce obţinerea altor alcooli, necesită încă o artificiu tehnologice suplimentare şi, în consecinţă, un echipament mai mici costuri.

Biocombustibil este considerată o alternativă relativ ieftin la hidrocarburi fosile înălţimi. Cu toate acestea sa ieftinătate relativă, relativă. Deşi unele economice în sensul său de producţie apare numai atunci când preţurile petrolului urca pana la curent exorbitante. Am fi putut "aur negru" mai ieftin pe etanol sau biodiesel este puţin probabil să fie vorba despre energie, ca un panaceu. În plus, trecerea la producţia de masă de combustibil din porumb sau de celuloză necesita o investitie solida.

prelucrarea tradiţională, oferind planeta cu benzină, păcură şi motorină, a crescut mai mult de o sută de ani. În acest timp, toate procesele sunt organizate aproape de perfecţiune, peste tot în lume sunt mii de fabrici, benzinarii, terminale de ulei, se întindea de sute mii de kilometri de conducte de petrol. Pentru a înlocui, cel puţin parţial petroliere cu etanol sau biodiesel, industria globală va trebui să creeze de la zero a infrastructurii pentru industriile noi - şi de a construi fabrici, depozite, şi de a crea un sistem de aprovizionare cu materii prime şi se dezintegreazădefiniteness de produse finite.

Dar, după eliberarea de biocarburanţi în modă, în acest domeniu a început să investească marilor companii internaţionale, în primul rând de energie. Dimensiunea de finanţare a promis de multe ori destul de impresionant. De exemplu, săptămâna trecută, "BP" a promis în următorul deceniu să investească în cercetare în acest domeniu, aproximativ o jumătate de miliard de dolari, Chevron Corporation a decis să aloce doar un singur proiect de biocombustibil (împreună cu Georgia Institute of Technology), 12 milioane dolari luna trecută, acelaşi Chevron a investit 3.5 milioane de dolari o companie din Texas pentru a produce biodiesel. preocupările de petrol persista în papură de energie alternative, în speranţa, se pare, că, dacă nu în următorii câţiva ani, apoi, în următoarele câteva decenii, acest sector va genera profituri solide. În plus faţă de petrol, biocombustibilii sunt interesate şi auto corporaţii. DaimlerChrysler si Volkswagen au decis să investească într-un proiect pilot de compania germana CHOREN, care intenţionează să construiască în Saxonia a plantelor producătoare de motorină de la "biomasă" - o varietate de materiale de plante. Tehnologia vă permite să primiţi patru litri de materii prime aproximativ un litru de biodiesel.

Dar nu e numai ieftine etanol sau ulei vegetal: utilizarea de benzină surogat biologice şi motorina este mai puţin dăunătoare pentru mediu. Din acest motiv, uneori chiar un biocombustibil denumite "combustibili verzi. De exemplu, entuziaşti biodiesel în special notă de faptul că, în acest lichid nu este dăunătoare compuşi cu sulf, în timp ce practic orice de ulei locale Nafta conţine cu siguranţă astfel de impurităţi. Factorii de mediu pot juca un rol important în soarta de bio-combustibili: o varietate de "verzi" de circulaţie, care promovează non-intervenţie în mediul uman nu numai că sunt în măsură să formeze un mod public pentru înlocuitori de legume pentru produse petroliere, dar şi pentru a face lobby eficient interesele structurile de putere ale industriei de creştere a biocombustibililor.

Prinde din urmă şi ajunge Brazilia

Pionier al producţiei de biocombustibili este considerată a fi Brazilia. Aici combustibil alcool pentru autoturisme au inceput sa foloseasca din nou în 70 de ani de ultimul secol. Mult timp din America de Sud Experienţa a fost considerat exotism tropicale: se spune, o dată în această ţară un pic de ulei, şi trestie de zahăr deplină, este Dumnezeu însuşi a ordonat alcool pentru a trece. Acum etanol brazilian oferă până la 40% din necesarul de combustibil, şi nici o ţară din lume, până la nivelul de dezvoltare a industriei alternative de combustibil, statul nu poate meci.

Cu toate acestea, în cazul în care moda pentru bio-combustibili vor continua, şi preţurile de hidrocarburi fosile nu cad, atunci du-te pentru modul brazilian de multe. autorităţile din Malaezia au planuri ambiţioase anunţate în luna martie a acestui an, ministrul de Plantation Chin Fa Kui. Această ţară se află deja în anul viitor intenţionează să abandoneze complet de combustibil diesel fabricate din ulei. În schimb, maşinile trebuie să meargă pe biodiesel, care se face aici în principal din ulei de palmier. Pentru marile puteri nu sunt încă pregătite pentru a finaliza abandonarea de combustibili fosili, cel mai adesea este punerea în aplicare treptată a bioerzatsev. Uniunea Europeană a construit planuri precaute de transfer la bio ecologic fiecare maşină a zecea. Cu toate acestea, planul de această etapă ar trebui să fie realizată numai de către sfârşitul acestui deceniu. Cu toate acestea, alte ţări în previziunile lor mai modeste: guvernul australian, de exemplu, se aşteaptă ca de aceeaşi în 2010 la continentul verde va produce biocombustibili 350 milioane de litri. Şi este mai puţin de 1% din piaţa totală de combustibil australian.

Pentru economia Statelor Unite, inspirat de preşedintele Bush, biocombustibil este de acum o nouă speranţă. În special, planuri mari pentru a construi fermierii americani, care se deschide o nouă piaţă. Datorităpe culturi importante din SUA - porumb - este materialul ideal prime pentru producerea de etanol. Membre produc în prezent aproape la fel de mult combustibil pe baza de etanol, cât şi Brazilia, considerat lider mondial în acest domeniu - în anul trecut, pentru a dezvolta un combustibil în fiecare din aceste ţări a depăşit 16 miliarde de litri. Cu toate acestea, cantitatea de combustibil pe piaţa din SUA este mult mai mare, şi în timp ce-l împărtăşească de etanol să nu depăşească 2-3%.

Materii prime pentru producerea de biocombustibil face aproape tot ceea ce creste. Aceste brazilienii conduce sale de carburant, de trestie de zahăr pentru producţia de culturi adecvate biodiesel ulei aproape toate - porumb, rapita, de in şi floarea soarelui. firma japoneză "Toyo" mai anunţat că intenţionează să construiască în instalaţie Filipine "biosolyarki" din nuci de cocos, deoarece climatul din această ţară este ideal pentru copaci în creştere. Anterior, autorităţile din Taiwan s-au spus că au de gând să încerce să stabilească producţia de biocombustibili din orez. Este curios că cultivarea culturii agricole traditionale din Orientul Îndepărtat de pe insula nu este foarte profitabila - mai ieftin să importe orez din ţările mai sărace din Europa de Sud-Est. Dar "plantaţii energetice" poate da un nou impuls şi la orez, Taiwan.

Există mult mai exotice idee: Singapore este un antreprenor de resurse a început producţia de bio-combustibil diesel literalmente din deşeuri de bucătărie. Mai degrabă decât se convertească la biocombustibil grăsimi de calitate, Kom Mama Sun produce un substitut pentru motorina din ulei vegetal este utilizat. În cafenele si restaurante de la uleiul de gătit este, de obicei turnat doar pe scurgere. Om de afaceri cumpără aceste deşeuri şi pe baza lor produce biodiesel de calitate foarte ridicat. Potrivit lui, el deja rulează an şi jumătate, a produselor în conformitate cu propria lor masina. Acum maslozavodik produce o mie cinci sute de tone de biodiesel pe lună.

Rusia - nu Rio de Janeiro

Viitor de biocombustibil în Rusia este încă foarte vag. În primul rând, prevenirea considerente sanitare. tradiţie de casa prea respect faţă de alcool: straturile inferioare ale societăţii noastre de mult timp nu vedea nimic în neregulă cu care se umple soluţii tehnice de alcool nu sunt mecanisme, dar în noi înşine. În perioada sovietică, tormozuhu băut otravă şi alte a la Venichkin "căţelele Brew", după dispariţia de control ale statului de alcool utilizate la alcool "Royal" şi vodca contrafăcute. Nou domeniu de aplicare de etanol extinde ispite. Prea mare riscul ca angajaţii plante biocombustibil şi pentru toţi cei care trebuie să se ocupe cu etanol înainte de a fi amestecat cu benzina va fi greu să reziste tentaţiei de a turna ultimele picături dintr-un furtun nu este în rezervor, dar în noi înşine. Şi faptul că etanol combustibil, chiar şi într-o formă pură de mică de utilizare a apei potabile, se opreşte departe de toate.

De exemplu, ar trebui să conducă o poveste exemplară, care se presupune că a avut loc la unul dintre secrete de la Moscova "Institutul în perioada sovietică. În atelier experimental al Institutului de stabilit o linie de producţie, care fie ca materie primă, fie ca un lichid de proces utilizate metanol (alcool metilic) - o rudă de etanol, este extrem de similitudine în gust, culoare şi miros, dar este mult mai otravitoare. Linia, spun ei, nu a lucrat mai mult de o luna: autorităţile numit un popas la acesta, rapid şi convertit de consumul de alcool etilic. Nu, autorităţile nu au nici cea mai mică îndoială că, indiferent cât de mult Explicaţi despre pericol mortal de metanol, mai devreme sau mai târziu vor ajunge înainte de muncitori. Şedinţa a fost în închisoare, dar după moartea tragică a proletarilor la locul de muncă, nici unul nu a celor care răspund de siguranţa tehnică de persoanele căutate. În obişnuită "contractie" a liderilor de etanol au fost gata de a transforma un orb ochi - acest lucru ar încerca şi să moară, dar reDirectorul general şi nu imediat. Mai mult decât atât, am act de faptul că a avut această poveste nu este la fabrica de cherestea din sălbăticie din Siberia, care au fost gata de a angaja mai rasposlednih dăunători, şi în caseta Moscova ", care ar putea permite să recruteze chiar şi de lucru de specialitate personalului malopyuschy.

În plus, soarta de biocombustibili din Rusia complică sistemul fiscale interne. Producţia de etanol acelaşi profitabil numai atunci când este destul de ieftin. Dacă el se dovedeşte a fi mai scumpe decât benzina, nu se solicită pentru trecerea la surse alternative de energie nu va salva: piaţa pur şi simplu refuză să meargă pe combustibil scump. Dar, în Rusia, orice alcool etilic - ca un consum care tehnice - sub rezerva corespunzătoare accizelor. Ca urmare, valoarea de etanol avem în orice caz, este prea mare, iar autorităţile sunt puţin probabil să îndrăzneşti să aducă alcool carburant din accize, de teama de abuz în acest domeniu.

Cu toate acestea, există alte considerente - nu sociale şi economice. Acum pe biocombustibili cel mai activ vorbite în naţiunile consumatoare de petrol, în cazul în care producţia internă sau nu, sau nu acoperă necesităţile economiei - în Statele Unite, Europa, Asia de Sud, Brazilia. competenţele producatoare de petrol, care includ ţara noastră, mult mai mult calm: oamenii nu tind să cred că de surogat, atunci când destul de produsul original. O altă problemă că rezervele de hidrocarburi de pe Pamant, potrivit experţilor, nu eternă şi se poate termina (sau cel puţin pentru poistoschitsya) în termen de câteva decenii. Prin acest timp, calul vor fi cei care, stă la capătul opus al conductei, de la lipsa de speranta a început deja să caute pentru înlocuirea biologice de ulei.

Perspectivele pentru industria biocombustibililor poate linge pe piaţa internă şi eliberarea de gaze. Cu privire la posibilitatea de combustibili non-petroliere conceput în timpul epocii sovietice. Acesta a fost creat pentru toate sistemele de familiare de automobile de staţii de gaze naturale, care a fost de cost şi a conducătorilor auto de costuri sunt oarecum mai ieftin benzina şi motorina. Şi, deşi acest surogat tradus în cea mai mare parte vehiculele guvernului, gazul este în continuare cele mai accesibile substitut pentru combustibil scump. Chiar şi o dezvoltare mai a fost utilizarea gazului în sectorul energetic: cogenerare pe piaţa internă de conversie de la en-gros păcură la gaze naturale. Ca urmare, rolul de şef al produselor petroliere surogat din Rusia a fost ferm ocupate de ieftine şi uşor de gaze naturale disponibile, în timp ce etanol şi biomotorină are un foarte puternic şi, ocazional, este, de asemenea ecologic concurent.

http://www.au92.ru/msgprint/20060622_kfxhxqi.html

ABONAȚI-VĂ
Marţi, 29 iulie 2008 11:49
Vizualizări: 4650

Citiţi de asemenea

Haideți să ne amintim programa școlară, să zicem, de literatură. Și să începem, de exemplu, cu clasicii. Ce studiem la ș...
232
La Detail Garage oferim o gamă completă de servicii de detailing auto, pentru ca mașina dvs. să arate mereu ca nouă și s...
318
Deși toamna este în plină desfășurare, la XOstudio FLOWERS am început deja să ne pregătim pentru magia sărbătorilor de i...
447
Astăzi dorim să vă prezentăm o băutură naturală de casă, care este excelentă pentru organismul dumneavoastră. Dacă beți ...
471