Biocombustibili. Revoluţia de combustibil?
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Biocombustibili. Revoluţia de combustibil? Nu este un secret faptul că industria auto la nivel mondial este concentrat asupra faptului că rezervoarele de "caii de fier" nu a putut turna doar benzina, dar bio-etanol - combustibil care este produs din culturi cu ridicat de zahăr şi amidon (porumb, trestie de zahăr şi cereale). Acest lucru se datorează faptului că, cu petrol, gaz, cărbune, turbă şi ardezie naturale sunt aceeaşi bază fizice şi chimice şi pentru că, arbuşti ierburi, plante, alge organice -.În fiecare an există mai multe moduri şi mai noi pentru a face etanol şi construit sale de producţie din lume.
De combustibil în jurul ne
Oamenii de ştiinţă din oraşul spaniol autorităţile oraşului Valencia, pentru a oferi ca un combustibil alternativ de a folosi coaja de portocala. În fiecare zi, mai mult de 4 milioane de tone de citrice sunt fabricarea de suc. Oamenii de ştiinţă estimează - o tona de deşeuri (coaja de portocala) poate aduce 80 de litri de biocarburanţi.
Şi cum în lume?
SUA acut interesaţi în biocombustibili an. Ei au deja etanol 100 plante cu o capacitate totală de aproximativ 20 de miliarde de litri fiecare. Şi pentru americani, nu este doar o chestiune de a înlocui costul mai ridicat al benzinei, dar, de asemenea, o modalitate de sprijinire a agriculturii. Producţia de etanol ca o nouă piaţă pentru produsele agricole deschide perspective vaste pentru agricultori şi promite o revigorare generală a sectorului agricol.
În plus, în SUA este de planificare pentru a construi un alt etanol din plante, în Florida, care ar putea fi umple de autoturisme. Iar principala caracteristică a acestei întreprinderi este că ea va produce combustibil din portocale ...! Şi nu chiar de la fructe foarte, şi de la pielea lor, care este de obicei aruncate la gunoi. Fabrica va primi de la şoriciul intreprinderilor locale pentru producţia de sucuri, astfel încât problemele cu aprovizionarea cu materii prime nu ar trebui să fie.
În fiecare zi, mai mult de patru milioane de tone de citrice sunt fabricarea de suc. Oamenii de stiinta au calculat Valencia, Spania - o tona de deşeuri (coaja de portocala) poate aduce 80 de litri de biocarburanţi.
Renault merge pe biocombustibili
În 2009, toate motoarele diesel pentru Renault, destinate pentru punerea în aplicare în Europa, vor fi adaptate pentru a rula pe motorina cu 30% a combustibilului derivat din materii prime vegetale. În plus, în ceea ce priveşte Renault Contract 2009 este scris în 2008, punerea în aplicare a un milion de vehicule, gazele de eşapament, care va conţine mai puţin de 140 g / km CO2.
În România, rumeguş de lemn luat alcool (metanol), care apoi în reactoare chimice speciale prin piroliza, adică descompunere de alcool, la temperaturi ridicate, a primit de benzină. Eficienţa acestui proces a fost de 50%, iar valoarea calorifică a benzina a fost de 25% mai mare decât cea de metanol, care corespunde la benzină A-80 şi mai sus.
În ţările sărace cu combustibil, care a fost mult timp folosit materii prime vegetale. De exemplu, în Brazilia foloseste aproximativ 30% din biomasa totală. plantaţie speciale Hectar prevede materii prime, este de 28 de tone de petrol. În Suedia, în vederea obţinerii de combustibil artificiale înfiinţat plantaţii speciale de creştere rapidă de arbori şi arbuşti, cea mai mare parte de sălcii şi de arin crească pentru un an sau doua.
În plus, există tehnologii pentru gaz şi carburanţilor din rezerve de turbă în unele ţări este considerabil.
Botriokokkus, alge verzi, ai caror stramosi au luat parte la formarea de ulei, iar acum creşte în apă de mai multe lacuri. Prin urmare, şi alte alge, de asemenea, pot fi cultivate pe scară industrială - şi ei vor fi în măsură să înlocuiască petrolul. Alge, cum ar fi Laminaria (marevarza) sunt, de asemenea, de materii prime pentru benzină sintetică.
În Austria, de sinteză şi de gaz, apoi de gaz primit de la materialul de fostul depozit de deşeuri Germania. Şi în tehnologia de obţinere a uleiului din nămolul de epurare uscate. Randament un produs util de la o tona de materii prime este de aproximativ 180-270 kg.
Desigur, utilizarea de biocombustibili trebuie să fie publice "promovare": nici un stimulent economic pentru niciunul renunţe la benzină sau motorină de obicei, deoarece tehnologia de know-how mai multe drumuri. Prin urmare, în Ţările de Jos, de exemplu, biodieselul nu este impozitată, şi, prin urmare, preţul său este de numai 0,7 euro pe 1 litru (preţul acestora costurile locale Nafta aproximativ 1,5 euro). Cu toate acestea, în timp ce acest lucru nu ajuta: ţara are doar puţin peste 10 de mii de vehicule, de echitatie pe biocombustibil (mai puţin de 1% din flota).
Dar, aparent, este doar începutul: în curând maşini în jurul biocombustibililor rasprobuyut lume.
Cu utilizarea de materiale
http://www.infobaza.by/article/auto/bioetan/