campion olimpic portretizat viitor bicicleta tipic
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Atleţii cu o reputaţie mondială prezentate publicului său de vis pe o evoluţie bicicleta. Pentru simplitate externe, în acest vis este ascunde o mulţime de idei şi atractiv-Tech elemente de mare. Potrivit autorului de biciclete pentru astfel de vehicule vor merge biciclete convenţional în câteva decenii.
Ciclist britanic Chris Boardman ( Chris Boardman ), împreună cu specialiştii de resurse SkySports elaborat o bicicletă de rutină a viitorului. El nu avea unele nume speciale: doar "de zi cu zi Bike al viitorului".
Şi vede "futures" Chris acest lucru: cadru de carbon superlight şi roţi mari, fără spiţe şi hub-uri, ascunse in interiorul peretelui cadru, care rezultă în roata din spate, bateriile electrice asistent, perceput de lumina soarelui, un computer de bord multifuncţional şi o serie de detalii curios, care am spus de mai jos.
Compilate de către un "velokompozitsii" bine poţi să ai încredere. Printre sportivii şi antrenorii, Chris a fost recunoscut ca un pilot, care plateste cel mai meticulos atenţia la detalii asociate cu bicicleta şi al pregăti pentru cursa. (Se pare că, pentru acest driver şi a fost primit porecla profesor şi.) Că, de exemplu, sunt importante pentru rezultatul nu numai forţa fizică a unui om, dar aerodinamica, design confortabil şi greutatea redusă de roţi, proiectilul Boardman două stie foarte bine: la credit sale de succes mai multe intervenţii în Tour de France , o serie de recorduri mondiale la curse ceas, victorie la concursuri de diferite niveluri, inclusiv la Jocurile Olimpice.
Experienţa Boardman permite destul de el să decidă ce elemente de design şi dispozitivul va fi acceptată cu entuziasm de către Cumpărător a acestui ipotetic este de mirare biciclete (PIC Chris Boardman, SkySports).
Acum, Chris 40, si a plecat aproape de ciclism profesionist (deşi, uneori, apare în unele curse). Dar mult Boardman de timp dat la cooperarea cu companiile industriale şi chiar a creat propriile branduri lor Boardman Bikes şi Boardman Elite . În conformitate cu primul serial el produce şi vinde "poporului" biciclete de diferite tipuri şi accesorii, în temeiul avansate de cercetare de a doua şi de fabricaţie bucata de lucru pentru ciclism PRO. optimizarea ergonomie de componente pentru biciclete în aceste domenii Boardman este un expert recunoscut la nivel internaţional.
În 1992, Boardman a câştigat în Barcelona, aurul olimpic in cursa de urmărire individuală, la 4 km, iar în 1996 în Atlanta, a câştigat olimpice de bronz la simplu la cursa de viteză (foto de la dailymail.co.uk).
Ne întoarcem la aceeaşi unitate de noi. Ar fi inutil să fure. "Bicicleta viitorului" va fi stabilită cu o bucata de plastic, până când proprietarul nu face degetul la computerul de bord. Amprentă deja ori de câte ori acestea au crescut, dar pe biciclete această tehnologie încă pare să fie nu sunt îndeplinite.
Detaşabile ecranul computerului de contact, care britanicÎn primul rând atlet este situat în partea de sus a cadrului va afişa călăreţul nu numai viteza sau distanta, dar, de asemenea, rata de inima si caloriile arse, si presiunea din pneuri şi temperatura aerului din jur. Chiar şi atunci când aceleaşi elemente de probă va afişa un sistem de navigaţie prin satelit. Ei bine, a lua un PC pentru a reda muzică în acelaşi timp, nu au fost de lucru.
anvelope de biciclete a viitorului va conţine o capsulă cu o punctii de lichid, dependenţă, şi încă vor fi în măsură să swap pe zbura prin a construit-in compresoare de anvelope microscopice. Motorul electric este amplasat în interiorul site-ul picior va ajuta biciclişti pe site-urile dificile, precum şi bateriile sale mici şi uşoare se pot reîncărca de la soare şi la priza de acasa. Înălţime şa "bicicleta viitorului" va fi guvernată de o apăsare de buton. Şi LED-ul pe el - până lumină în mod automat la căderea nopţii.
În acest set de caracteristici atractive este nimic fantastic. Este faptul că unele îndoieli cu privire la taxa de capacitate de o lumină bicicletă. Îmi amintesc creatorul lume, primul biciclete, capabila de a trece numai în detrimentul unuia dintre energiei solare, a trebuit sa acopere panourile PV solide roţi complet (a demisionat de a naviga imens lor). Poate că autorii "Bike Viitorului" este în valoare de gândire despre panou solar care mai flexibile pot fi transportate într-un rucsac, şi aşezaţi-le în parcare?
Într-adevăr de lucru roţi fără spiţe şi hub-uri, inclusiv - powered by pedaleze sau cu motor, a fost cunoscut de la sfârşitul anilor 1980. Cu toate acestea, diseminare pe scară largă, nu au primit, deşi din când în când a apărut în motociclete experimentale si masini concept, proiecte de design (inclusiv biciclete) sau kastomah motocicleta manual.
Şi totuşi, aici este posibil să se amintească ditsikly ciudat , biciclist , şi roţi pantofi (poze CNET, emresaglam.com, squidoo.com, blog.paran.com, gtamotorcycle.com).
Restul de proiect nu cauzeze probleme. În toate părţile deja inventat Boardman înainte. Biciclete cu motor electric auxiliar? Alege pe gustul: două roţi cu unul dintre cele mai rapide de încărcare , cu un cadru de carbon compozit şi pliante sau mari, cu o dublare a ajutorului .
De altfel, unitatea japonez cu baterie, motor electric, şi (important), cadrul din fibra de carbon este în valoare de aproximativ 6700 dolari, care dă o idee, cât de mult poate conduce punerea în aplicare a ideii Boardman, adăugaţi aici roţi fără spiţe, bicicleta de acoperire fotovoltaice, scaun auto, anvelope de la avtonakachkoy şi universale stil Tripcomputer iPod.
Pe o mare "preţ de un vis", spune Chris, şi eu. Potrivit lui, acest lucru nu va fi biciclete punct de vedere economic competitiv în eticheta de preţ de 20 de ani ar fi prea mult spatiu de "spaţiu" de tehnologie. Dar aceasta nu este obstacole tehnice la un astfel de dispozitiv a aparut mâine.
"Acesta poate fi construit, nu există un testament, spune Chris Toate aceste tehnologii exista deja,. Ci pur şi simplu nimeni nu le-a adus toate împreună într-un singur produs." Bogdanovich Tom (Tom Bogdanowicz), director al organizaţiei conduse de la Londraipedistov ( Londra Ciclism Campanie ), cea mai mare asociaţie de acest gen din lume, adaugă: "ideile incluse în acest proiect, fără îndoială, este că motociclisti dori să văd, dar aceste idei () ar trebui să fie disponibile."
Post de pe acest biciclete de dimensiuni normale solare şi nicăieri în special. Boardman a declarat acoperirea foto-electrice de celule cadru, dar nu este potrivit mai bine janta plat. Toate general, aceeaşi zonă ar fi în mod clar prea mic (Figura Chris Boardman, SkySports).
Aceasta este încă o problemă cu disponibilitate. Deşi toate elementele de "Bike Viitorului" este separat. Printre alte lucruri perforărilor anvelopa nu se tem de mult timp exploatate în industria de automobile. Şi chiar samonakachivayuschiesya anvelope, adică nu necesită oricărei pompe de externe sau cu aer comprimat de compresor, în picioare pe masini bord, a fost deja inventat . Roţilor, fără noduri şi cu o unitate ascunsă în interiorul arborelui rama este prea mult timp o realitate. Despre Navigator sau dactiloscopice şi spun nimic. Şi motociclete cu rame din fibra de carbon sunt vândute.
La fel, atâta timp cât această jucărie nu este pentru oricine. Dar nu pot visa? "I-am dat mare placere sa lucreze cu SkySports la acest proiect şi a vedea cum gândurile mele sunt aduse la viata in acest film", a însumat Chris.
"Materialul este furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru ) "