Compania Timberland sărbătoreşte cea de-a 20-a aniversare a Programului de voluntariat Path of Service ™
Compania Timberland şi-a creat o bună reputaţie pe piaţă ca un brand social responsabil și un lider în domeniul producției ecologice inofensive. În acest an, compania sărbătorește 20 de ani de la înfiinţarea programului de voluntariat Path of Service ™.
Esența programului Path of Service ™ constă în atragerea atenției asupra problemelor ecologice și în aspiraţia, de a trezi în oameni, dorința de a avea grijă de natură. Anual, compania Timberland oferă fiecărui angajat 20 - 40 de ore de muncă plătită, ca fiecare doritor să ia parte la activități sociale sau ecologice. Datorită programul Path of Service ™ și altor proiecte, Timberland crește loialitatea personalului, partenerilor de afaceri, consumatorilor, comunităților și chiar concurenţilor, motivîndu-i să ia măsuri relevante în domeniu. Angajaţii companiei Timberland, determină activitatea lor ecologică într-un singur cuvînt „Earthkeeping”, subliniind, astfel atitudinea grijulie pentru Pămînt.
În cadrul programului Path of Service ™ compania Timberland organizează două proiecte internaționale anuale: Ziua Pămîntului și Serv-a-palooza. În fiecare primăvară, reprezentanții companiei organizează Ziua Pămîntului în toate țările în care este prezentă marca Timberland. Sute de oameni se adună împreună pentru a strînge cît mai mult gunoi și a pregăti diferite zone naturale pentru sezonul cald. În toamnă, reprezentanții brandului Timberland şi partenerii companiei se reunesc pentru a efectua lucrări de împădurire, de plantare a copacilor în parcuri și alte teritorii care necesită o înverzire. Astfel, oamenii care nu sunt indiferenţi brandului Timberland îşi petrec zeci de sute de mii de ore, plantînd arbori și creând grădini, colectînd deşeuri și chiar amenajând terenuri de joacă pentru copii, spaţii adiacente spitalelor, azilurilor și altor organizații sociale din întreaga lume!
Mai mult de 150 de proiecte ecologice Timberland din 2012 vor fi realizate în 30 de țări, printre care Proiectul Serve-a-Palooza în Rusia, care a fost aplicat pe 6 octombrie în parcul "Sokolniki". Aproximativ 100 de angajați ai biroului moscovit s-au reunit împreună pentru a planta o alee de molizi și a face ordine pe teritoriul rezervat plantaţiilor verzi. Fiecare dintre participanți a ajutat parcul, plantând un copac în onoarea sa și însuşind copiilor lucruri utile sub îndrumarea unor grădinari profesionişti. Copacii tineri frumoși timp de mulţi ani vor bucura vizitatorii parcului și fiecare dintre participanți la acţiune acum se poate bucura de rodul muncii sale și de aleea purtînd numele Timberland!
"În acest an noi marcăm 20 de ani de Path of Service ™ prin toată lumea, începînd cu Rusia şi terminînd cu Venezuela, în fiecare țară sărbătorirea aniversării se efectuează ţinând cont de tradiţiile naționale ale oamenilor, uniți de o misiune", - spune Atlanta McIlwraith, managerul principal al companiei Timberland în implicarea comunităților în inițiativele ecologice.
"Noi, în mod voluntar, purtăm grija mediului înconjurător și invităm pe toţi furnizorii, distribuitorii, clienţii, prietenii şi membrii familiei să ia parte la proiecte, pentru a înmulţi numărul simpatizanţilor!"
Istoria programului Path of Service ™
Reprezentanţii companiei Timberland au tendința de a realiza programe durabile cu o dezvoltare continuă. Un scurt istoric al proiectului:
• 18 septembrie 1992 - ziua de naştere oficială a programului Path of Service ™ . Fost director general al companiei, Jeff Swartz, a oferit angajaţilor 16 ore plătite pentru a participa la proiectele ecologice realizate pe parcursul anului. La început Swartz şi echipa sa, au amenajat teritoriu și au vopsit casa situată alături de sediul principal al companiei Timberland în New Hampshire.
• 1995 – compania Timberland activează pentru a crește numărul participanților la program Path of Service ™. Conducerea companiei oferă anual personalului titular câte 40 de ore plătite și cîte 20 de ore freelancer-ilor, în scopul de a crea condiții favorabile pentru a participa la activități ecologice.
• Anul 2011 este cea mai bună perioadă pentru programul Path of Service ™. A fost stabilit un record, atunci când 79% dintre angajaţi au participat la proiecte ecologice, cărora le-au dedicat un total 92 653 de ore. Partenerii companiei s-au inspirat de activitatea Timberland și s-au alăturat proiectului anual Serv-a-palooza, pentru a planta în comun copaci în scopul de a ajuta naturii. Pînă la sfîrșitul anului 2011, reprezentanții brandului Timberland din 30 de țări au petrecut mai mult de 844955 de ore, realizînd programul Path of Service ™.
• 2012 - echipele Timberland în toată lumea, de două ori pe an, în timpul Zilei Pămîntului și Serv-o-palooza, împreună cu partenerii lor și organizaţiile interesate, colectează gunoi, plantează alei pitorești sau reîmpăduresc zonele forestiere pe teritoriu afectat. Grija pentru mediul înconjurător intră ferm în obiceiul tuturor cărora le este aproape brandul Timberland!
Compania Timberland este liderul mondial în producerea încălțămintei, îmbrăcămintei de înaltă calitate, precum și a accesoriilor pentru amatorii unui stil de viață activ. Produsele companiei sunt vîndute în magazinele universale şi de firmă în America, Europa, Asia, Africa de Sud și Orientul Mijlociu. Compania Timberland este orientată pe fabricarea produselor de înaltă calitate. Timberland urmează principiul de "a prospera și a face un bine", implicînd angajații companiei și clienții în colaborare, care ar permite de a transforma mediul înconjurător în care trăiesc și muncesc.
Informații suplimentare:
Nina Vlasova, PR-manager
Tel: +7 (495) 777 18 90 ext. 2783
Mob: 7 (926) 123-09-29.
E-mail: vlasova@jamilco.ru