ecology: ru md
Video prezentarea Ecology
Conceptul de Așezări ecologice

Consiliul şi dragoste

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Vizitaţi şi religioase activităţilor naţionale este interesant şi informativ excursie cel mai mult. În China, am fost capabili de a participa la comemorarea ceremonii anuale, din păcate, desigur, dar nu foarte des, în Laos - la înmormântări, dar aceasta a fost mai distractiv: focuri de artificii, dulciuri raskidyvanie în Thailanda şi Malaezia - a fost prezent la masa catolice mai multe, mai degrabă plictisit, dar încă ceva nou, dar în Cambodgia, am fost norocos pentru a ajunge la actul festive cu adevarat - la nuntă. Şi aşa a fost.

Am călătorit deja şi partea de vest a tarii, o excursie la coasta, a rămas în capitală. În cele din urmă nu a fost doar o regiune din Cambodgia, în care nu am fost, şi anume, nord-est. Ratanakiri provincia celebru pentru real jungla sale, satele, şi, eventual, a malariei. Vietnam viză noastră a început după 5 zile, ceea ce înseamnă că timpul a fost spate în spate. Dar noi încă decis să risc.

La inceput am avut noroc, si am condus din Phnom Penh, în dimineaţa târziu pentru cina au fost deja undeva la mijloc de Styng Trengove, capitala din regiune. Dar, apoi, cumva nu a mers bine, are destul de câteva maşini, pe trotuar a dat cale de un drum prăfuit murdărie. Chiar şi aşezările au început să vină mai des. Dobredya la un anumit sat, am cerut o pauză. Lesch a preluat de gatit cafea, dar sper uitam la drum: Nu vedeţi orice masini.

Cu abia am ajuns la un fel de decontare. Conducătorul auto a scăzut ne la o manastire budista, şi am tîrî în căutare de călugăr şef. Astazi a fost un pic prea aglomerat, şi am avut o lungă şi încercat, fără succes întrebat despre unde să întreb despre posibilitatea de cazare, dar părea de netrecut bariera lingvistică. Când am avut aproape disperată, pentru noi să aibă o tânără plină de viaţă care are o engleză foarte bună, a declarat: "De ce iti petreci noaptea în templu. Puteţi să staţi la fratele meu. " A fost o prostie să reziste. Numele fetei a fost Navi, aşa cum am intrat, ea a explicat că el trăieşte din Phnom Penh, dar acum a venit la fratele lui casa lui, şi a cumpărat în acelaşi timp la cabana adiacente şi este acum o fac, mai degrabă, cu reparaţii ei. Când a fost întrebat despre bine engleza lui, ea a răspuns că prietenul ei - europene.

Fratele Navi cu sotia si cele trei fiice a trăit în mai mult de o colibă modestă, dar se pare că acestea nu sunt deosebit de supărat. Navi a propus un toast pentru familiarizare, nu am renuntat. În timp ce soţia lui fratele său a fost de gândire de o gustare, am luat pe primul. Înainte de fiecare dată Navi stropit unele alcool prin beţe de bambus de la parter. El a baut, ea a explicat că, deoarece ea aduce un omagiu părinţilor care au murit deja. În timp ce am mancat, ea a făcut o ţigară şi a aprins-o cu poftă. Lesch a fost întrebat despre conţinutul de ţigări, el a primit răspuns că Ganzha. Deci, nu numai că era băut, astfel, de asemenea, de droguri de fum.

În ciuda dopajul, Navi a rămas complet în mintea lui dreapta. Fumat singur poate nu şi pentru celelalte, şi stoarse locale BREW lui, ne-a pus la îndoială şi spune despre ei înşişi. Sa dovedit că ea nu a fost la şcoală, şi poate să scrie şi nici nu citesc, şi vorbesc cu prietenul ei si alti straini din capitala, a predat de conversaţie în limba engleză. Banii, care dă prietenul ei, ea are, în esenţă, un frate şi familia acestuia. Şi ea are o mare verde motocicleta la care ea a trebuit să vină aici. Povestea a fost foarte interesant. Aceasta este probabil prima persoana din Asia de Sud-Est, care am fost foarte impresionat. Am trecut deja la culcare, atunci când ea a spus că mâine la nunta lor rude îndepărtate, şi suntem invitaţi.
În dimineaţa, după o examinare sumară a garderobei noastre rar, ea mi-a dat un galben-polka dot pijamale, şi a spus că acum suntem merge la bazar. Eu nu cumva otbrehalas pentru a merge la oameni emise de toaletă. Ea a fost de acord, dar a spus că, în lucrurile lui mă uit urât. Konedar forma am fost departe de tricouri şi pantaloni foarte la modă decolorat şi decolorat, dar pijamale - este încă prea mult.

tânăr Zakinuvshis de pahare de vodca si sa terminat, Navi a ordonat ca Lesch merge pe o motoretă cu fratele ei, şi eu sunt cu ea pe o motocicleta. A fost motociclist mare, şi am ajuns la piaţa de aproximativ 10 minute înainte de restul. Am mâncat micul dejun şi a băut cafea, apoi plimbat prin rânduri de verdeaţă şi de carne. Încărcarea fratele de produse, ea a trimis să se aştepte o motocicletă, şi l-am luat în rândurile din LAR. topografie critic afectat ţara noastră nu este prima flip-flops, ea a declarat că ea ne-au căsătorit în aceste articole de încălţăminte nu va conduce. În final, ea mi-a cumpărat o pereche de şisturi noi Lesha.

Toată ziua am petrecut într-o încercare de a aplica cunoştinţele lor pedagogice, joc cu fratele meu fiice în "Ladushki" şi nu necesită alte joc devaysov speciale. fratele sotiei mele au fost mutate, ceas, aşa cum am distractiv. Seara a inceput taxelor la nunta. Navi tras o rochie de dantelă mic, care ia dat prietenul ei, şi a dat-o pentru mine. Lesch a lăudat noua imagine meu plin de farmec, dar m-am simtit teribil de jenat la rochia flagrante astfel, el însuşi şi încă scos din garderoba Navi blugi şi tricou.

Când am condus până la cabina de cuplu, tinerii au deja ne-au întâlnit la poarta. Ei au fost imbracati in rochie violet frumoase în stil naţional. Navi plătit pentru comisionul nostru de intrare 5 dolari (această procedură înlocuieşte cadouri), şi am petrecut la masă. Gulyanka era în toi. Marginile a şantierului a fost instalat echipamente de sunet, propulsat de un motor diesel în centrul de un baldachin pentru dans, iar spaţiul rămas a fost aglomerat, cu mese rotunde, care stătea în spatele oaspeţilor. Mancare pe masa a fost aproape în două niveluri, oaspetii suflat bere şi vorbe de clacă. Când încep să joace muzică jucaus, oaspeţii au sub cort să danseze.

In curand, un om plin de viaţă vechi a sărit să-mi invita la dans.
Dar, pentru a începe este de a spune despre modul de executare a mişcărilor corpului locale pentru muzică. Totul se întâmplă în jurul mesei rotunde mari, dansatori muta invers acelor de ceasornic în paşi mici, leagana soldurile ei şi mâini pentru a ne mentine un pic de flexiune la coate şi, în orice mod arcade mainile si degetele pentru muzica. Mai ales fără probleme a venit în domnişoarele de onoare sobru, ţăranilor li se permite sa semneze un pozne mai subţire. Destul de repede apucând tehnica de dans, am organic amestecate într-un cerc în mişcare ale clienţilor. A fost o senzaţie: o ţărani deosebit de beat aruncat mătuşile lor şi au adunat în jurul meu. Periodic, unul dintre ei ma palmuit pe umăr şi-mi arată degetul mare închis pumnul în mâinile sale, spunând bine făcut, şi a zis: "bine". alţi oaspeţi aglomerat în jurul coronamentului şi glumit şi a comentat cu privire la actul de evenimente. În orice moment, în opinia mea, toată lumea a uitat, iar mireasa si mirele despre, deşi acesta din urmă în curând a apărut printre invitati deja în rochie verde nou. Am revenit pentru scurt timp la masa pentru a împărtăşi cu impresiile Lesha, în timp ce eu nu am fost invitat să danseze un alt domn ".

După ceva timp pe masa sub un baldachin realizat un tort mare şi de mire şi mireasă a avut o rochii albe Europene, a asculta discursul de la unele "Toastmasters", în aplauzele invitaţilor taie tortul. Mirele sărută timid mireasa pe obraz şi dans continuat. Navi târât Lesha dans, care a fost încercarea de a descrie ceva de genul lezginka, din care oaspetii nespus de distractiv.

O oră mai târziu, zasobirala Navi noi acasă, tineri casatoriti si parintii lor ne-a luat pentru a vedea. Acum, ele au fost costume galbene. Îmbarcat pe un moped şi o motocicletă, obosit, dar fericit ne-am întors "acasă".

Acum avem exact nici un moment în Ratanakiri, dar au fost destul de mulţumit cu ceea ce sa întâmplat aventura. Înapoi în Phnom Penh, am luat lucrurile noastre de la templu, a spus la revedere de la calugarii ospitalieri cald, şi a condusşi Vietnam. În simpatizanţii lor între ţările din Asia de Sud, eu sunt destul de nedecis, Cambogia - numărul unu.

vokrugsvety.com

ABONAȚI-VĂ
Miercuri, 17 iunie 2009 6:48
Vizualizări: 4349

Citiţi de asemenea

Timelapseul de 300 de zile al creșterii pinului ...
Articolul excelent al medicului psihiatru Viaceslav Gusev:Alcoolul - băutura lăsăciilorCând un prieten de afaceri îmi pr...
Poți să încerci această tinctură în caz de amigdalită și să o bei și în scopuri preventive...Pentru a pregăti tinctura...
111
Usturoiul este folosit pentru multe afecțiuni legate de inimă și sistemul circulator. Aceste afecțiuni includ tensiune...