Criza sistemului de învăţământ sau cum să înveţe Indigo
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Mulţi părinţi care s-au confruntat cu propria experienţa lor cu faptul că în familia lor creşte un copil indigo, o întrebare naturale, dar cum despre predarea acestor copii? După toate problemele cu care sunt îndeplinite imediat, de îndată ce copilul lor depăşeşte pragul de gradina sau de şcoală.Cele mai multe organizaţii convenţionale, dacă nu chiar să refuze să lucreze cu acesti copii, este deseori montat pe ele etichete de ciudat şi greu, fiind incapabil să înţeleagă comportamentul Indigo. Cât de greu pentru părinţi să aud asemenea cuvinte despre copilul ei de la un om care abia l-au cunoscut, şi ceea ce copilul se simţea atitudine la fel de fiecare zi! Ce este de vina pentru un copil la un profesor, care a fost la locul de muncă, în mod formal doar prezente aici, şi a crezut că întreaga cufundat într-o soluţie la problema lor perene? Este un vin un copil că el este un profesor pentru vymescheniya obiectul iritarea lui şi de insatisfacţia cu viaţa? Copii Indigo se simte mai mică falsitatea împotriva lui, şi să accepte că nu intenţionează să. Cei care sunt familiarizati cu Copiii Indigo ştiu că comportamentul lor nu se încadrează întotdeauna în limitele de obicei, şi de nivelul de hotărârile lor mai coerentă nivelul de un adult decât un copil, care pune mulţi profesori şi tutori într-un impas. Prin urmare vine respingerea acestor copii.
Orice parinte vrea copilul a primit o bună educaţie, a fost capabil să dezvăluie talentele lor, şi pur şi simplu au lasat scoala sau gradinita în sufletul unui om mic traseu fericit pentru viaţă. Dar, grădini, care nu sunt, doar de la ideal, dar, uneori, de la toate standardele admise. Copilul este, în esenţă, a avut nici un drept, el poate vorbi şi nici nu face cum vrea el. Există o autoritar abordării rigide din partea educatorilor, care dictează copii decât o fac, cum să se comporte. Copii Indigo greu pentru a fi în o astfel de atmosferă, în cazul în care iubitori de libertate de creaţie şi spiritul său captiv într-o disciplină autoritară. Ei bine, dacă familia înţelege nevoile şi cerinţele copilului dumneavoastră, este protejarea de atacuri, dar aşa, de asemenea, nu se intampla intotdeauna. Şi în grădină sau la şcoală, din păcate, el a odinok.Ponyatno că activitatea de profesor nu este de prestigiu, mici de plăţi, nu sunt suficient de profesori în grădini. Toate clar. Pentru grădiniţă din punct de vedere al părinţilor normale, este doar o camera de depozitare, în cazul în care la momentul dat copilul lor, în timp ce părinţii sunt la locul de muncă. Si asta nu este o exagerare, ci o reflectare a însăşi esenţa grădiniţă modernă. Dar copilul nu este o valiza, nu un lucru ... Vorbim despre copii, persoane situate în corpul copilului, cu privire la fundamentul relaţiei dintre sine şi lume, care este format de către copii în vârstă preşcolară.
Studii profesori şi psihologi sugerează că vârsta preşcolară este un timp de a începe procesul de a deveni drepturilor lume. Despre formarea unei viziuni asupra lumii holistică a copilului se poate vorbi numai atunci când cunoştinţele asimilate la nivel de valori personale, achiziţionate sub formă de aviz, sunt baza de moduri individuale de orientare in lumea inconjuratoare. Devenind imaginea lumii în mintea copilului în procesul educaţional este de până la data, un produs secundar de formare. Divizarea întregului în părţi ale lumii a fost şi rămâne o condiţie sine qua non a cunoştinţelor ştiinţifice experimentale a realităţii. Copil, ştiind lumea în sistemul existent în mod tradiţional, de a pierde se concentreze în viaţă, fiind singur cu ea, se simte înstrăinat şi rece. Pseudo-ştiinţifice de studiu, deoarece erodează imaginea monolitic de capturare a realităţii. Bună viziune este o întruchipare a linia porţii înseamnă rezultatul, în cazul în care devine instrument de Natura, şi raportul de oameni din lume este transformat într-un obiect subiect. Minimizarea relaţii umane şi a lumii, înţelegerea limitată a naturii copil doar ca o sursă debogăţia devine motivul pentru care valoarea, relaţia omului cu lumea dă mod de a pragmatismului greu.
Ştim că semeni, aşa că te va culege. Şi pune întrebarea: vrem copiii noştri pentru a vedea pragmatists greu, care sunt percepute numai în termeni de beneficii? Dar permiteţi-mi să vă reamintesc că toţi suntem aceiasi oameni, nu computere. Şi de a trăi ca fiinţe umane, trebuie să fim capabili nu numai să gândească, ci să se simtă şi să fie capabil să rezolve diferite probleme în viaţă, să fie gata pentru ei. Ca urmare, o persoană va fi format tvorcheskoylichnosti de calitate care să permită ele însele pentru a răspunde situaţiilor în curs de dezvoltare în mod constant problema. În acest caz, constiinta umana se va schimba în mod constant, să se extindă, se simte în el însuşi capacitatea de a crea, şi apoi înainte de a deschide posibilitati nelimitate pentru a schimba lumea în bine. Cât de serios şi responsabil, vom trata soarta copiilor noştri acum, atât de grav afecta întreaga viaţă viitoare a acestora.
Problema educaţiei în ţara noastră de astăzi este deosebit de acută. Vedem acum cat de important schimbare de paradigmă în educaţie, copilul trebuie să înceteze să fie supuse la impactul unui adult, în cazul în care copilul este dat doar un rol pasiv. Un factor important în relaţiile dintre adult şi copil ar trebui să fie egale, de parteneriat, la nivelul Man-Omul. Aceasta este ceea ce se numeşte în ultimele decenii, cu exemplul lor de trai al multor profesori umanisti condus Sh.A. Amonashvili. Conceptul de bază de pedagogie umane şi personale revitalizarea esenţa de dezvoltare spirituală şi de a deveni o persoană în creştere, esenţa de dificultăţile de formare drum şi sa gândit că orice altceva în formă de cunoaştere conţinut şi aptitudinile necesare pentru a fi asimilate acestora, pe baza de spiritualitate si moralitate.
Deoarece copiii Indigo sunt o parte integrantă a societăţii noastre, cu care am, pur şi simplu trebuie să fie luate în considerare, noi credem că un obiectiv important este de a ajuta aceşti copii şi părinţii lor în adaptarea socială. Pentru a ridica un copil - este o lucrare colosal de mamă. Şi să ridice un copil, indigo - o lucrare de două ori, ca acesti copii sunt extrem de solicitante pentru a se asigura că părinţii le-a văzut nu doar ca copiii lor, dar şi persoane fizice. Fiecare copil ar trebui să crească până într-o atmosferă de dragoste şi acceptare. Aceşti copii au nevoie de această special. Dacă un părinte nu are un instinct intuitiv, el este foarte greu să găseşti cert cu copilul lor. El încearcă să comunice cu el, ca comunicate în timp util cu el, crezând că el, spun ei, şi aşa mai crescut şi nimic - a devenit un om. părinţii Alas, adesea, fără să vrea, să efectueze pe modelul de educaţie a copiilor lor de ei înşişi şi nu au luat de la părinţii lor. În majoritatea cazurilor, educaţia este limitată la satisfacerea nevoilor fizice şi emoţionale a copilului (care a fost hrănit şi îmbrăcat), ignorând aspectul spiritual. Copilul încearcă să se îndepărteze de o astfel de mamă pe cât posibil şi poate da impresia că el nu a avut nevoie, dar nu este. Copilul suferă de o neînţelegere. Ar trebui să fie lăsat să înveţe părinţii la un nou tip de relaţie cu copilul, a le ajuta să audă de nevoile reale ale copilului, ajuta familia sa scape de stereotipurile de educaţie.
O altă sarcină importantă este de a ajuta pe copii să se descopere, abilitatile lor, să le dezvolte şi să înveţe să utilizeze conştient în viaţa lor. Fiecare copil are o mare capacitate internă, capacitatea de copiii Indigo exprimat mai clar şi nu standard. Ei s-au şi cei dragi lor este foarte greu să găseşti un mod adecvat prin aplicarea de abilităţile lor, trebuie să fi fost un număr de oameni care au avut exemplul personal se poate arăta cum să realizeze abilitatile lor, cum să înveţi să-l gestioneze, că copiii nu se confruntă cu stresul şi nu se simt bine.
Xieodnyashny timp în Rusia, foarte puţine centre care funcţionează cu Copiii Indigo. Dar puţini - nu înseamnă că ele nu sunt. Există o serie de cluburi oraşe părinţi şi copii, Indigo, psihologii care este comportamentul individual de munca cu copiii. Într-un scurt timp de la Moscova şi Sankt-Petersburg va deschide şcoli speciale pentru copiii Indigo. Viaţa nu este valabil încă. Copiii înşişi ne ghideze pentru a construi acele oaze în cazul în care se pot exprima cel mai deplin. Şi părinţii noştri, profesori, psihologi, sau pur şi simplu indiferenţi faţă de problema de oameni depinde de modul în care putem ajuta extinde aceste oaze şi face viaţa copiilor mai fericiţi şi mai uşoare Indigo.
Autor: Irina Kultasheva, neg. Psiholog
e-mail: irkissa@yandex.ru
http://teopsy.e-puzzle.ru/article3.htm