Cum se ridica Indigo.
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
Eugene Oahu (Arumina)Noua copii necesită o nouă abordare a educaţiei. Dragostea nu este suficientă. Chiar şi cele mai profunde de dragoste, fără o bună înţelegere a nevoilor copilului, poate deteriora grav natura creatura tineri.
va lor este extrem de puternic şi l-au încercat toţi cale de a verifica gradul de influenţa sa în familie şi încearcă să subjuge părinţilor. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece acestea se vad pe picior de egalitate cu adulţii, senzaţie de personalitati complet de la nastere, iar daca parintii se simt slăbiciune, sau confuzie - nu reuşesc să aducă situaţia sub control. Prin urmare, în educaţie, printre altele, acestea sunt deosebit de importante claritate: dragostea clare, sens clar, limite clare, disciplina clare, dezbatere clare şi mai multă libertate. Libertatea de a fi eu insami, pentru a încerca posibil (fără să se teamă de eroare), de a explora lumea, de a crea şi pune în aplicare viziunea lor în viaţă, toate poartă, în acest caz, responsabilitatea pentru acţiunile lor - acest lucru este exprimat respectul pentru libertatea de alegere personală.
În acest sens, această metodă funcţionează foarte bine consecinţele naturale. Dacă un copil este doar doar mergi la a face ceva ce nu pare corect - Intreaba-l ce cred că el va întâmpla atunci când el nu? Fa-o rezultatul? Cum pot face altfel? Ce se intampla in acest caz?
În cazul în care copilul se cere sfatul, pe cum este el de gând să faci, utilizează lider aceleaşi întrebări, determinându-l să gândească independent, dar fără a impune autoritar opinia lor. Lasă-l să vină la decizie, stiind ca aceasta este alegerea sa şi că el a fost responsabil pentru ea, şi să vă călăuzească pur şi simplu întrebări de reflecţie. Aceşti copii sunt foarte importante pentru ghid, dar nu le guvernează. În acest caz, creativitatea este o ocazie excelentă pentru exprimare.
În cazul în care problema a fost deja realizat - lasa copilul se va evalua consecinţele acţiunii sale. În caz de nevoie, sarcina dumneavoastră este de a propune o despăgubire alternativă, dacă el consideră că este dificil. De exemplu: un copil se joacă cu apa, turnat din ceasca de ceasca (dobânzi cognitive) şi a turnat. Nu te grabi sa te curat. În primul rând, adresaţi-vă ce puteţi face pentru a elimina mizerie? Doar un pic te să ia o cârpă şi ajuta mama mea. Un copil cu bucuria de a face ceva nou, mai mult decât un mod pozitiv, văzând că el are dreptul de a face greşeli, la fel ca o experienţă regulat, şi că nevoile sale şi de expresie sunt respectate.
Ce trebuie să fac dacă un copil este obraznic şi refuză să coopereze părinţi? "Sunt momente când se simte depăşit Indigo marca şi să verifice de duritatea (în cazul în care va lucra pentru a le manipula). În acest caz, foarte eficient de primire timeout. Un copil, indiferent de vârstă, rămâne singur într-o cameră (de multe ori în mijlocul de isterie), ca pe mai multe minute, cât de vechi este el (de exemplu, pentru un an vechi copil-2 destul de 2 minute, timp de 12 ani - 12 minute). Sarcina de a adulţilor - calm şi clar spun cererile lor şi să părăsească sala, avertizând că de această dată afară. Înnăscută dorinţa de a merge la contact şi cooperare cu părinţii, va conduce un copil pentru a găsi un compromis şi induce ascultare. Dacă nu (care se întâmplă foarte rar) - utilizează metoda a consecinţelor naturale.
Arătând la acţiunile necorespunzătoare a copilului, separă întotdeauna o persoană de la a face ceva. Acest lucru va ajuta sa nu fie identificat cu negativ comportamentul lor şi menţine stima de sine, ştiind că el este iubit oricum.
În general, tema, absolut dragoste necondiţionată, şi de protecţie a copilului este extrem de important în relaţia cu Indigo. Ele sunt foarte greu să se adapteze la condiţiile de existenţă în această lume.
Aceste "vechi", "experienţă" sufletul veni din nou la pământ în corpuricopii şi provoacă neplăceri considerabile. Deci, foarte multe limitări ale lumii fizice, dar nimic interdicţii, învăţăturile, autoritatea şi sistemul depăşite (în cazul în care nu au fost aşa - lumea nu ar avea acum pe punctul de a se auto-distrugere). anume viziune de viaţă şi noi obiective de copii care au nevoie de un spate în condiţii de siguranţă - în sensul de înţelegere şi sprijin din partea familiei. Prin urmare, devin cel mai bun şi de încredere sfatul lor copil, aşa că el niciodată pentru o clipă se îndoia că poate conta întotdeauna pe tine, indiferent ce se întâmplă. Puteţi rezolva conflicte între ele, ci la lumea copilul dumneavoastră ar trebui să se simtă complet sigure in orice situatie. Întotdeauna afla întrebări motivele pentru acţiunile sale şi să nu judeci, contribuind, în acest caz, dreptul de decizie.
Face, un copil (şi, desigur, a) un stil de gândire pozitivă, pentru că mulţi copii cu ADD şi ADHD sunt predispuse la tulburări depresive cronice. Şi aici este de la tine, ca părinţi, dependente, obiceiul de nici un fel de a gândi, va prinde pe. Amintiţi-vă cu ceea ce este cel mai bun exemplu în educaţie operează propriu - fără cuvinte, nu va afecta copilul faptul ca el vede în mod constant în jurul lui în fiecare zi.
Învăţaţi-vă copilul de organizare a timpului lor şi cu bună ştiinţă dispune de ea. Copiii, de obicei, nu au sens suficient dezvoltat de timp şi calendarul intern, aşa cum facem noi. În acest caz, se concentrează pe ritmuri copilului propriu, nu încearcă să le impună nu este caracteristică ritmul lui (de la Indigo, precum şi, printre altele, să apară ca copiii foarte viguroasă şi se deplasează încet-, acesta este asociat cu diferite tipuri de temperament).
Asculta, asculta cu copilul tau! Aceşti copii vin aici pentru a aduce noi cunoştinţe, nouă viziune, o nouă filozofie de a transforma fundamental conştiinţa oamenilor. Asiguraţi-vă că aţi înţeles cu adevărat ce copilul dumneavoastră vă spune. Dezvoltarea partea ta intuitivă a înţelege mai bine mesajul Indigo sale. Increderea copilului!
Concentreze mai mult pe punctele forte ale copilului, mai degrabă decât slăbiciunile sale. Dezvolte, cultiva, şi cât mai des posibil acordă o atenţie la aceste puncte forte, deoarece, potrivit legii universal al vieţii - apoi, ceea ce kontsentrirueshsya în creştere, în creştere şi înfloritoare.
Lăudaţi pe copil în sine, şi nu numai din cauza succesele şi realizările. Cele mai multe complimente şi inspiră-i, la urma urmei, aceste redevenţe "este pur şi simplu încredere în său orbitor si perfect, ei bine, exact ceea ce este - sunt cu totii (ca particulele mintea infinit înţelept a universului), iar copiii noştri sunt un memento de zi a acestei !
Este important ca parintii sunt conştienţi de faptul că sistemul de învăţământ existent, din păcate, de multe ori nu pot satisface nevoile reale ale copilului în cunoaştere, şi nu este propice pentru dezvoltarea potenţialului său. El a fost creat condiţii total diferite, pentru alte necesităţi şi puţin controlabile de reforme şi modificări (în principal ca o consecinţă a inerţiei ghid). Prin urmare, atenţi la faptul că şcoala nu este recucerit interesul superior al copilului la lecţiile de învăţare în general.
A face o distincţie între expuse in clasele, şi vă scară proprie cotate la care aţi evalua îndeplinirea a copilului. În cazul în care copilul refuză să meargă la şcoală tradiţională - să încerce alternative: Waldorf, Montessori şcoli, etc
Educaţia în şcoli Waldorf se bazează pe principiul de cicluri de 7 ani de psihologia copilului, precum şi pe principiul proximităţii faţă de natură, în contact permanent cu ei. Copiii, împreună cu un program obligatoriu, sa angajat în agricultură, având grijă de animale, etc Din observarea ciclurilor naturale şi evenimente, a dobândi cunoştinţe în diferite discipline.
O atenţie deosebită este acordată aceeaşi dezvoltare artistice şi muzicale. Axşcoli dorfskie utiliza o abordare integrată, de exemplu, pictura, merge la muzică şi copiii învaţă cum să-i înfăţişeze emotiile care a apărut în ele de la o melodie dat.
Aceste şcoli predau spiritul colectivism şi un sentiment de umăr, un fel de comunale.
Din estimările sunt în nici o grabă. Ele apar doar în clasele de mijloc. Este important nu este rezultatul, dar acţiunea în sine, o încercare de a încerca. Această abordare elimină anxietate înainte şi nu eliberează copii şi incerte sau anxietate.
şcoli Montessori operează pe un sistem diferit: ea joacă un rol important mediu de pregatita este împărţit în zone de dezvoltare: matematica, limba, etc Materiale de instruire sunt elaborate şi selectate astfel încât toate sunt interdependente şi se completează reciproc, oferind o oportunitate de a creşte treptat de complexitatea sarcinilor.
În cadrul grupurilor de acolo sunt copii de vârste diferite, şi acest lucru este important, deoarece se consideră că cea mai intensă, copiii invata unii de la alţii: tras juniori si seniori de peste pot învăţa mai repede cu ei noi cunoştinţe, şi seniori, de predare asistenţi, este, de asemenea, mai capabil de a absorbi materialul.
Rolul profesorului aici nu este conducerea. El organizează numai spaţiu pentru învăţare şi acte în viitor, în rolul de observator, intervenind doar la cererea studentului, în cazul în care dificultăţile sale. Copilul alege ce să facă şi cât de mult. Această abordare oferă libertate completă de acţiune şi implică aderarea la înclinaţiile naturale ale elevilor, favorizând dezvoltarea lor maximă.
O altă variantă a şcolii alternative de succes îşi desfăşoară activitatea în SUA. "Sudbury Valley" - numele este o instituţie neobişnuită. În general, nu există nici un curriculum. Copiii aleg obiectul lor, care, în prezent intenţia să îşi aprofundeze cunoştinţele şi profesorul care alege cărţile şi materialele necesare.
Implicat la fel de mult vad ca se potrivesc. Într-un cuvânt, până când veţi obţine plictisit. Apoi, trecerea la un alt subiect. Astfel, elevii sunt întotdeauna cu adevărat interesaţi în stăpânirea cunoştinţelor de domeniu, şi, în ritmul lor propriu. Acest lucru îmbunătăţeşte semnificativ calitatea educaţiei. Ca urmare a admiterii la universităţile de frunte ale Americii, absolvenţi ai acestei şcoli depăşit în mod semnificativ de colegii lor în toate disciplinele!
http://teopsy.e-puzzle.ru/article2.htm