De creştere a pieţei de produse ecologice
Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate
În ultima vreme pe piaţa mondială pare mai prietenos şi mai ecologic alimente. În Occident, şi America au devenit deosebit de popular de a folosi-food naturale toate. Experţii spun că în ultimii zece ani pe piaţă pentru produse ecologice a crescut de zece ori şi a atins un punct de reper al 308 miliarde dolari. Printre liderii mondiali producători de produse prietenoase mediului posibil să distingă între Statele Unite, Franţa, Canada, Japonia, Germania. Acum, piaţa mondială poate fi găsit o mare cantitate de bunuri fabricate din materii prime ecologice prietenos. Aceste produse includ produse alimentare, pulberi si lichide de spălat, detergenţi, crema de vergeturi pentru femeile gravide şi farmacologice alţi agenţi. De mediu mărfuri în mare parte datorită popularităţii sale enorme de campanii publicitare care au modelat cultura de consum.
În fiecare an un număr tot mai mare de produse ecologice. Ea este strâns aplicat producătorii înşişi acest tip de produs. De obicei, prezenţa de cuvinte FIV sau bio pe etichetă nu înseamnă că acest produs ecologic. Ecologic produs prietenos constă în proprietăţile şi efectele, atât asupra mediului şi asupra organismului uman. Ca exemplu, poate duce la ciuperci. Ele trebuie să fie cultivate în condiţii naturale şi folosind îngrăşământ natural, în timp ce din procesul de fabricaţie ar trebui să fie excluse, orice tratament chimic. Numai după ce acest produs este ecologic. De asemenea, aici este atribuit proprietăţi de gradul de utilizare a mărfurilor, după utilizarea acestuia. De la începutul anilor 90-e în Europa a apărut un sistem de control şi a certifica produse prietenoase mediului. Marfa, certificate, etichetate, şi numai după faptul că produsul este inofensive pentru mediul înconjurător. Acesta este mediul lor de securitate, de utilizare a produsului şi a componentelor de pachet ca fiind un deşeu.
În viitorul apropiat, de certificare vor fi supuse la absolut toate bunurile şi serviciile. Curând icoana, confirmând proprietăţile de mediu a produsului va fi la fel de atribut de obicei a pachetului, precum şi un cod de bare.