Doi dintre cub electrice nu a considerat câine

/ Vizionări: 11064

Acest articol a fost tradus prin intermediul Google translate

Două dintre cub nu cred electrice câine
Şi aceasta este, de asemenea, o maşină? Da. Toate caracteristicile formale evidente: patru roţi, închis (aproape) un organism, de lumina ... (foto de Carlos Mendez)

Culoarea poate fi orice condiţia ca el - alb. Ar putea fi parafrazat Henry Ford, un designer american industriale Carlos Mendes. El visează a doua oară pentru a da pace masini accesibile. Adevărat, acesta din urmă în temeiul limitarea minimalist, arata mai mult ca o Stupa Baba Yaga.

"Acest proiect a început cu meu dragoste-ură pentru autoturisme, a declarat Mendez ( Carlos Mendez ). mi se pare sa se raceasca si amuzant, dar acestea sunt ridicol de mari şi grele în comparaţie cu conducătorul auto. Aşa că am decis să creeze un vehicul care corespunde mai bine la scară umană " .

Deci nu a fost un proiect "Cube" ( Cube ), în prezent încorporate în prototip.

La sanie caracteristicile sale nu descriu, ci mai degrabă o full-size machetă. Dar inginerii nu au luat de mult pentru a dota acest aparat motoare veselă şi baterii (secolul XXI de transport trebuie să fie electrice, crede inovator).

Într-un efort de a reduce consumul de energie, ocupă un loc pe drum, precum şi - un loc in parcare (sau garaj) Mendez a fost bătut de cale şi "imaginat" un fel de-propulsate capsulă de sine, care ar putea fi cu greu numit de sine stătătoare masina completa.

Prin compactitatea acestei unităţi este comparabil cu cele mai recente două roţi auto PUMA fructe controversate de cooperare a companiei Segway , nu o lovitură viaţă bună în robotică şi în stare de faliment General Motors .

Carlos a început să evalueze eficacitatea acestuia Scion xB. Proiectantul a constatat că cele mai multe ori nu este mare, astfel încât maşina desfăşoară, în plus faţă de maestru, MP3-player, ochelari de soare şi un laptop. Aceasta masina compacta este prea cheltuitor - a decis Mendes (Fotografii Carlos Mendez).

Carlos a început să evalueze eficacitatea acestuia Scion xB. Designer a constatat că cele mai multe ori nu este mare, astfel încât maşina desfăşoară, în plus faţă de maestru, MP3-player, ochelari de soare şi un laptop. Aceasta masina compacta este prea cheltuitor - a decis Mendez (fotografii Carlos Mendez).

Dar spre deosebire de "Puuma" nu există probleme cu echilibrarea. La urma urmei, "Cube" se bazează pe patru roţi, sistemul clasic.

Nu este destul de clasic, totuşi. La parcarea "Cubul" ar trebui să acopere interior fotografiere alunecare, şi roţile - retracta în corp.

Ideea de a retracta trenului de aterizare în maşină Mendez împrumutat (cum scrie el) de aeronave (imagini şi ilustraţii de Carlos Mendez).

Ideea de a retracta trenului de aterizare în maşină Mendez împrumutat (cum scrie el) de aeronave (imagini şi ilustraţii de Carlos Mendez).

În cazul în care sunt ele se potrivesc? Dar, în acelaşi loc pe parcursul deplasării sunt picioare de şofer şi pasageri.

Compactitate în cub - nu altfel.

În această formă "Cube", spun ei, sunt mai uşor pentru a stoca la domiciliu, depozitate în cantităţi mari (în magazine, de exemplu) sau să desfăşoare undeva (pe o camioneta benzina mare, da).

le (ilustraţii Carlos Mendez). " width = 478 height = 204>

Schema de această maşină de spălat "este simplu: în primul rând, folosind telecomanda, acesta se transformă într-o maşină. Apoi, va pune pe căşti de protecţie şi să încerce să iasă din parcare, împingând deoparte mulţimea de spectatori curiosi (ilustraţii Carlos Mendez).

Deci, vom ajunge un dispozitiv compact, care oferă conducătorului auto anchetei, ca şi în motocicleta, dar oarecum mai bună protecţie în accidente.

Aici, de altfel, cel mai slab punct a tuturor sistemelor de super-compacte. Pe de altă parte, acesta nu este încă un scaun masina , nu haine, motociclete şi chiar o auto-propulsat canapea .

ecology.md/articles/mem_cube/pic04.jpg" alt="După ce trece prin diferite opţiuni al conducătorului auto şi un pasager (nu de numărare câini - Carlos a pus în gând acest post o premisă), autor al "Cuba" a oprit la plasarea tandem de oameni - mai compacte. Nu este o noua tehnica: este suficient să reamintim astfel de dispozitive exotice, VentureOne şi Carver Unul , dar încă - Clever (ilustraţie Carlos Mendez)." width=478 height=238>

După ce trece prin diferite opţiuni al conducătorului auto şi un pasager (nu de numărare câini - Carlos a pus în gând acest post o premisă), autor al "Cuba" a oprit la plasarea tandem de oameni - cele mai compacte. Nu este o noua tehnica: este suficient să se amintească exotice dispozitive, cum ar fi VentureOne şi Carver One , şi mai mult - Clever (ilustraţie Carlos Mendez).

Croazieră ... Aici totul depinde de baterii.

Ideea este atât de uşor de design a acestui parametru puteţi conecta la centura lui, multe masini electrice moderne. Din păcate, plata confort si capacitate de depozitare bagaje.

Dar compact al unităţii trebuie să fi servit în oraşe aglomerate. Presupunând că majoritatea şoferilor peresyadet (în zilele lucrătoare cel puţin) la exact aceeaşi "Stupa".

Şi pe care concurenţii directe

Şi pe care concurenţii directe "Cuba"? Aceste vehicule, cum ar fi "Smart" drumuri, în special în versiunea electrice, pentru vehiculele electrice "care călătoresc în jurul supermarket nu are de croazieră gama de dorit, schiuri cu jet - sunt prea periculoase pentru proprietarii lor, într-o coliziune cu un automobil şi vremea nu protejează o singură picătură, ei bine, o alternativă serioasă pentru Segway autoturisme, chiar şi în oraşe şi nu (fotografii de la crmendez.com site-ul).

Într-o prezentare avtomobilchik Mendes Roadster privind bateriile - este doar blocul clădirii principale Lego, în plus faţă de care titularul ar putea cumpăra mai uşor setaţi opţiuni, cum ar fi acoperiş sau portbagajul montat.

Astfel, pot fi obţinute şi preţ rezonabil, incepand de maşini, şi o relativă uşurinţă de producţie.

baterii mkih, externe din plastic "rucsac", iar altele de-a lungul aceleaşi linii (figura Carlos Mendez). " înălţimea width = 478 195 =>

"Într-o lume ideală," Cuba "ar fi o versiune a modelului Ford T secolului XXI - spune Mendez nevoi. - Toate acestea au fost livrate la o culoare unică, dar după cumpărarea proprietarul lor ar putea personaliza automobile, conform lui. " Aşa cum vom vedea, în cadrul "Personalizarea" Carlos înţelege instalarea de arcuri de protecţie şi un parbriz mic, mai puternic şi încăpător baterie, externe din plastic "rucsac", iar altele în acelaşi spirit (ilustraţie Carlos Mendez).

Ca autor al "Cuba", acest aparat poate fi atât de modă (cum ar fi iPhone) "masina cu o priză (pentru călătoriile de zi cu zi în ţările avansate, patria în primul rând), şi un cal de povară utilitare pentru ţările în curs de dezvoltare.

"Cube" poate fi aproximativ la fel ca ceea ce sunt acum motokolyaski numeroase numai - cu etichete "Fără a gazelor de evacuare. Doar nu-l înlocui motoare locale meşteşugari pentru motorul de la o motoretă, omorand ideea?

De mai sus: acest lucru nu este chiar un prototip, dar model foarte primul care a permis lui Carlos pentru a evalua proiectare. De mai jos:

De mai sus: acest lucru nu este chiar un prototip, dar primul model foarte Carlos, care a permis de a evalua proiectare. De mai jos: "finală" "Cube" se pare misterios. Un alt pretendent la revoluţia de transport? Nu este clar. Apropo, acest proiect nu a fost încă finalizată pe deplin (fotografii Carlos Mendez).

Mai presus de toate, cu toate acestea, nu prevăd acest lucru de mult o astfel de maşină datele dorite de consum (cum ar fi intervalul dinamic şi viteză), cât de mult schimba atitudinea oamenilor de a astfel de "aproape automobile.

După cum ştim, toţi revoluţionarii anterioare din transport nu a reuşit.



"Materialul este furnizat de membrana revista Internet ( http://www.membrana.ru ) "